Şimdi Ara

T-Mobile UNLOCK Resimli Anlatım %100 ÜCRETSİZ (Kontrat süresi dolanlar için) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
7
Favori
30.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: action4ever

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifestyle4458

    quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncephesi

    1.250 tl nedir hocam 50 dolara açan çok güvenilirsiteler var
    2.Allaha şükür ertesi gün arkadaşım hattını taktım çalıştı

    darısı sizin başınıza işe yaradı bende

    kontratı bitmişler zaten ücretsiz açılıyor :)) ben kontratı bitmemişleri kastettim hocam.

    kontrat bittikten sonra açtıramazsanız 250 tl ye açarım demiştiniz ama?

    avusturya mobilkom için yazdım onu da karışıklık oldu orda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifestyle4458

    avusturya mobilkom için yazdım onu da karışıklık oldu orda.

    anladım. peki kontrat bittiğinde açtırabilirsem ne yapabilirim bu site dışında bi tavsiyeniz var mı a1 mobilkoma mail mi atmalıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: action4ever

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifestyle4458

    avusturya mobilkom için yazdım onu da karışıklık oldu orda.

    anladım. peki kontrat bittiğinde açtırabilirsem ne yapabilirim bu site dışında bi tavsiyeniz var mı a1 mobilkoma mail mi atmalıyım?

    mobilcoma mail atın açmazlarsa eğer ücretli unlock yaptırmanız gerekir.
    o zaman iletişim kurarsanız yardımcı olurum hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifestyle4458

    quote:

    Orijinalden alıntı: action4ever

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifestyle4458

    avusturya mobilkom için yazdım onu da karışıklık oldu orda.

    anladım. peki kontrat bittiğinde açtırabilirsem ne yapabilirim bu site dışında bi tavsiyeniz var mı a1 mobilkoma mail mi atmalıyım?

    mobilcoma mail atın açmazlarsa eğer ücretli unlock yaptırmanız gerekir.
    o zaman iletişim kurarsanız yardımcı olurum hocam.

    peki teşekkür ederim.
  • Ben hattı taktım telefon gorusmesı bile yaptım ancak suan servis yok bir 10 güne pasaport kaydımı yapıp kullanıcam inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugun telefonum acıldı suan sım kılıtsız olarak kullanabılıyorum
  • Meraba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım, şu eposta işini hallettim karşılık geldi aynı şekilde fakat işte cahillik sürümü 6.1.2'ye yükselttim bu şekilde telefon unlock olur mu ?? birde mail geldi birdaha tmobile'ye girdim 2014 şubat 21 diyor anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkay020 -- 10 Mart 2013; 14:46:54 >
  • anlatılanların hepsini yaptım. kendi sitelerinde anlatılanıda yaptım. Nasıl olsa sim kilit kalkacak diye güncellemeyide yaptım :) Sonuç: 3 gündür telefon aktivasyon ekranında... kilitlendi kaldı.. ne yapacağız bilmiyorum?
  • emre yesil arkadasım aynı sekilde bende öyle yaptım benimki avusturya tmobileden alınma 50 euro istiyolar benimkine kuzenim allahtan orda yaşıyor müsait oldugunda yaptıracak 2 3 güne. sanırım seninkide öyle olacak üzgünüm.


    bu arada arkadaşlar dikkat etsin telefon acılmadan kesinlikle biz gibi sabırsız davranıp güncellemesinler cok para vermek zorunda kalabilirler. garanti olsun 10 kere imei check yaptırın sitelerden falan.. !!!!
  • Pasaport kaydımı yaptım baba baba kullanıyorum Allah razı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar kolay gelsın benım kontrat surem doldu fakat maıl gondermeden versiyonunu yukselttım sımdı ıse telefon kıtlendı gunduz t mobıle ye maıl gonderdım ayrıca t mobıle arkadasım basvurmus 48 saate kadar sım kılıt kalkar demısler fakat su anda benım telefon aktıvasyon durumuna dondu sımdı ben ne yapabılırım sım kılıt kalktıgı zaman kendı kartımı takıp aktıve edebılırmıyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smarman

    arkadaslar kolay gelsın benım kontrat surem doldu fakat maıl gondermeden versiyonunu yukselttım sımdı ıse telefon kıtlendı gunduz t mobıle ye maıl gonderdım ayrıca t mobıle arkadasım basvurmus 48 saate kadar sım kılıt kalkar demısler fakat su anda benım telefon aktıvasyon durumuna dondu sımdı ben ne yapabılırım sım kılıt kalktıgı zaman kendı kartımı takıp aktıve edebılırmıyım

    Ben simkilit klkinca mail attim. Fakat cevabi gelmeden shsh kaydimi alip yukseltme yaptim aktivasyon ekraninida rahatca gecip kullandim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • daha once gevey kullanıyordum ıste sımdı kayıt yaptırmadan versiyon yukledım ondan aktıvasyon ıstıyor hayır yarın acılırsa benım yıne bı t mobıle hat bulup da aktıvasyon mu yaptırmam gerekıyor
  • senın telefon da yanı aktıvasyon istedi mi oyle kılıtlı kaldı mı
  • Altivasyon istedi, sonra hatti tanidi ve acildi. Yalniz yanlis hatirlamiyirsam ilk seferde olmadi.ikinci seferde oldu. Mail attiysan bekle biraz. Yani en az 24 saat bekle, sonra son surume guncelle. Shsh kaydini aldiktan sonra. Guncellediysen, 24 saat sonra bi daha guncelle. Ama itunes netten kendi indirsin. Ben oyke yapmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğiniz gibi yaptım ama bana şöyle bir cevap yazdılar ;

    Dear Mr Onur Işır,

    Thank you for your e-mail. We shall be glad to take care of your request.

    Before we can respond to your inquiry please let us know your customer data. Please add your phone number, customer ID, customer account and card number on your e-mail and send it back to us.

    Please note that we can only read uncoded e-mails. When sending your customer data by e-mail please consider that your data will not be protected during the e-mail transmission. If you want to prevent access to your personal data by a third person, please send us your inquiry via fax or letter to the following address:

    Telekom Deutschland, Customer Service, Post Box 30 04 44, 53184 Bonn, Fax number 0180 5 330633*. You can also reach us on the speed dial number 2202 - toll-free nationally - or on 0800 33 02202**.

    As soon as we have received your data we will take care of your request.

    Yours sincerely,

    Customer Service




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smarman

    arkadaslar kolay gelsın benım kontrat surem doldu fakat maıl gondermeden versiyonunu yukselttım sımdı ıse telefon kıtlendı gunduz t mobıle ye maıl gonderdım ayrıca t mobıle arkadasım basvurmus 48 saate kadar sım kılıt kalkar demısler fakat su anda benım telefon aktıvasyon durumuna dondu sımdı ben ne yapabılırım sım kılıt kalktıgı zaman kendı kartımı takıp aktıve edebılırmıyım

    Arkadaşlar telefonunuzun aktivasyon ekranında kalıp kilitlenmemesi için factory unlock yaptıktan sonra imei numaranızı aşşağıdaki link ile kontrol edin burada locked yazarsa itunesden güncelleyin, eğer unlocked şeklindeyse güncellemeyin

    link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökhan70 -- 15 Mayıs 2013; 11:40:59 >




  • Dear Mr özbay,

    Connect the iphone in about 3 days with itunes an start a reset to factory default, while being connected to itunes.

    German instructuions:
    Entsperrung erfolgt mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM.
    1. Verbinden Sie das iPhone mit iTunes (mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM).
    2. Starten Sie die Wiederherstellung (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen).
    3. Sie erhalten in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde - sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben.
    Sollte dieses Verfahren nicht erfolgreich sein gehen Sie bitte wie folgt vor:
    1. Schalten Sie Ihr iPhone aus.
    2. Halten Sie den Home-Button gedrückt und schließen gleichzeitig den mit dem iPhone verbundenen USB-Stecker an Ihren Computer an. Dabei muss der Computer gestartet und iTunes installiert sein. Danach sollte iTunes automatisch starten - falls nicht passiert, starten Sie bitte iTunes manuell.
    3. Halten Sie den Home-Button weiter gedrückt bis USB-Symbol erscheint, danach lassen Sie diesen los.
    4. Starten Sie eine Wiederherstellung über Einstellungen >> Allgemein >> Zurücksetzen >> Alle Einstellungen
    5. Sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben, erhalten Sie in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde.


    Yours sincerely,

    Timo Mikolajewski
    Customer Service


    As to have all the important information at a glance, please enclose previous mails if you have further questions regarding the same topic. Thank you very much for your cooperation.

    Ihre Rückmeldung ist unsere Chance! Waren Sie zufrieden? Klicken Sie hier:http://kundenbefragung.telekom.de?ber=10


    ---------------------------------------------------------------------

    Arkadaşlar ilk gelen mailin ardından en son bu mail geldi tekrardan yükleme yaptım fakat bu seferde alttaki şekilde uyarı alıyorum..Vodafone ve avea hatla denedim ama değişiklik olmadı.cihaz 3gs bilgi verebilecek arkadaş varmı?

    The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported. The SIM card that you currently have installed in this iPhone is from a carrier that is not supported under the activation policy that is currently assigned by the activation server. This is not a hardware issue with the iPhone.Please insert another SIM card from a supported carrier or request that this iPhone be unlocked by your carrier. Please contact Apple for more information




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlknzby

    Dear Mr özbay,

    Connect the iphone in about 3 days with itunes an start a reset to factory default, while being connected to itunes.

    German instructuions:
    Entsperrung erfolgt mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM.
    1. Verbinden Sie das iPhone mit iTunes (mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM).
    2. Starten Sie die Wiederherstellung (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen).
    3. Sie erhalten in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde - sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben.
    Sollte dieses Verfahren nicht erfolgreich sein gehen Sie bitte wie folgt vor:
    1. Schalten Sie Ihr iPhone aus.
    2. Halten Sie den Home-Button gedrückt und schließen gleichzeitig den mit dem iPhone verbundenen USB-Stecker an Ihren Computer an. Dabei muss der Computer gestartet und iTunes installiert sein. Danach sollte iTunes automatisch starten - falls nicht passiert, starten Sie bitte iTunes manuell.
    3. Halten Sie den Home-Button weiter gedrückt bis USB-Symbol erscheint, danach lassen Sie diesen los.
    4. Starten Sie eine Wiederherstellung über Einstellungen >> Allgemein >> Zurücksetzen >> Alle Einstellungen
    5. Sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben, erhalten Sie in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde.


    Yours sincerely,

    Timo Mikolajewski
    Customer Service


    As to have all the important information at a glance, please enclose previous mails if you have further questions regarding the same topic. Thank you very much for your cooperation.

    Ihre Rückmeldung ist unsere Chance! Waren Sie zufrieden? Klicken Sie hier:http://kundenbefragung.telekom.de?ber=10


    ---------------------------------------------------------------------

    Arkadaşlar ilk gelen mailin ardından en son bu mail geldi tekrardan yükleme yaptım fakat bu seferde alttaki şekilde uyarı alıyorum..Vodafone ve avea hatla denedim ama değişiklik olmadı.cihaz 3gs bilgi verebilecek arkadaş varmı?

    The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported. The SIM card that you currently have installed in this iPhone is from a carrier that is not supported under the activation policy that is currently assigned by the activation server. This is not a hardware issue with the iPhone.Please insert another SIM card from a supported carrier or request that this iPhone be unlocked by your carrier. Please contact Apple for more information

    hocam 3 gün içinde dio yarın tekrar restore et cihazını ne zmn geldi mail




  • daha önce bunu denedim ama işe yaramadı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.