DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Sxe ve Windows 7
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
27
Cevap
0
Favori
13.893
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4920 Mesaj
      25 Nisan 2009 16:01:47
      arkadaşlar windows 7 de sxe çalışmıyor. varmıdır bunun bir çözümü?


      _____________________________

    • Yarbay
      14598 Mesaj
      25 Nisan 2009 16:48:24
      64bit ise sXe açılmaz.

      Eğer herhangi bir hata kodu varsa ekleyin ona göre yorum yapalım.



      _____________________________

    • Yarbay
      4920 Mesaj
      25 Nisan 2009 17:01:57

      quote:

      Orjinalden alıntı: DiabloXT

      64bit ise sXe açılmaz.

      Eğer herhangi bir hata kodu varsa ekleyin ona göre yorum yapalım.


      Hayır 32bit. Hata aynen şu şekilde:




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      998 Mesaj
      25 Nisan 2009 17:04:19
      Bu hatanın anlamı Windows sürümünüz sxe tarafından desteklenmiyor oluyor demekki W7 de sxe açamıyoruz. :) biraz araştırma yapılabilir ama bu konu hakkında


      _____________________________

    • Yarbay
      4920 Mesaj
      25 Nisan 2009 17:12:42
      quote:

      Orjinalden alıntı: FoxitcL

      Bu hatanın anlamı Windows sürümünüz sxe tarafından desteklenmiyor oluyor demekki W7 de sxe açamıyoruz. :) biraz araştırma yapılabilir ama bu konu hakkında


      Google amcaya sordum ama kesin bir çözüm alamadım. Sadece bu sorun içinde vistaya dönmek istemiyorum. :(

      Nasıl Cs oynayasım geldi varya



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiNaN33 -- 25 Nisan 2009; 17:13:40 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      879 Mesaj
      25 Nisan 2009 21:50:45
      2 işletim sistemi kullan windows xp ve başka bir partisyona windows7, windows7 yi 2 ay kadar kullandım, ama sanal sürücü ile ilgili problemimden dolayı (ilk betalarda desteği yoktu) windows 7 yi kaldırıp xp ile devam ettim.


      _____________________________

    • Yarbay
      14598 Mesaj
      25 Nisan 2009 21:54:08
      Hata kodundan açıkça belli, sXe henüz Windows7 desteklemiyormuş.


      _____________________________

    • Yarbay
      4920 Mesaj
      26 Nisan 2009 17:05:46
      Sadece sxe çalışsın diye vistaya geri döndüm


      _____________________________

    • Teğmen
      155 Mesaj
      18 Haziran 2009 02:50:53
      ne zaman uyumluluk olacak ? herhangi bir bilgi var mı bu konuda ?


      _____________________________

    • Yarbay
      3838 Mesaj
      18 Haziran 2009 03:16:08
      Bu sXe ne kadar dangalak bi yazılım ya


      _____________________________

      Electromagnetic Interference Engineer
    • Yarbay
      2768 Mesaj
      04 Eylül 2009 22:59:51
      sXe Injected 8.0 Fix 3 windows 7 desteği war arkadaşlar yükledim ama bundada "Load Error, Try Again" böle bi hata alıyorum..


      _____________________________

      Psn ID: wolverineTR_EsEs

      INTEL Core i5-2500K__Corsair H100 Extreme Performans Sıvı Soğutucu_MSI P67A-GD65 B3__Team Xtreem S2 120GB SSD_KINGSTON 12 GB DDR3 HYPERX 1600 MHz___Cooler Master RC-690__Samsung 49"KS8500UHD__Evga gtx1070 FTW__SilverStone Strider Plus 1000W 80+ Plus Silver Modüler_Logitech z5500
    • Binbaşı
      1517 Mesaj
      05 Eylül 2009 02:40:57
      bendeki win 7 de son versiyonu çalışıyo yani açılıyo fakat cs görmüyo sxe yi.


    • Er
      4 Mesaj
      23 Eylül 2009 21:17:05

      quote:

      Orijinalden alıntı: angelus26

      sXe Injected 8.0 Fix 3 windows 7 desteği war arkadaşlar yükledim ama bundada "Load Error, Try Again" böle bi hata alıyorum..
      bende denedim aynı hatayı bended verdi windows 7 64 bit kulanıyorum sxe 8.0 fix 3 yükledim aynı hattayı veriyo



      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      31 Mayıs 2010 14:36:47
      beyLer bendede oyuna qiriyo 5-6 sn sonra kendiLiğinden oyundan atıyo ama hata faLan vermiyo :S


      _____________________________

    • Binbaşı
      1173 Mesaj
      01 Haziran 2010 03:05:16

      quote:

      Orijinalden alıntı: kopuqqq

      beyLer bendede oyuna qiriyo 5-6 sn sonra kendiLiğinden oyundan atıyo ama hata faLan vermiyo :S

      Ekran kararıyorsa oyunda sxe acık degil demektir. Tekrar acıp oyuna girmeyi dene



      _____________________________

      Ne Mutlu TÜRK'ÜM Diyene !


      Herkes Haddini Bilecek !

      ''Amacımız ingilizler gibi toplu halde oynamak, bir renge ve isme sahip olmak.Türk olmayan takımları yenmektir.''
      Ali Sami Yen,1905
    • Yarbay
      6615 Mesaj
      02 Haziran 2010 14:10:55
      oyun sxe'yi görmüyor. programı çalıştırıyorum ve oyuna giriyorum 5-6 saniye sonra oyundan atıyor


      _____________________________

      ll Intel i5 6600K ll Msi Z170M Mortar ll Corsair DDR4-3200Mhz 2x8GB ll Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming 6G ll WD Blue 1TB 7200rpm ll Transcend SSD370S 256gb ll Thermaltake CoreV21 ll Seasonic M12II-850W Evo Edition ll Asus 23" VS238NR ll Steelseries Siberia 200 ll
      Opel Corsa 2004 1.3 Cdti Essentia Easytronic
      ll Steam ID: ozgurcankorkmaz ll Steam ID: ozgurkorkmaz ll Origin: ozgurcank ll
    • Yüzbaşı
      468 Mesaj
      02 Haziran 2010 19:20:31
      32 BİT lisanslı kullanıyorum problem yok


      _____________________________

      PS4 1 TB - UNCHARTED 4 - FİFA 16-17 - PES 2016 - BATTLEFİELD 4 - ROCKET LEAGUE - NBA 2K16
      MSI GE60 0ND-414XTR
      Intel Core i5 3210M - 8 GB DDR3 1600 MHz Ram - GTX660M 2GB GDDR5 - 750 GB 7200 RPM HDD - 15,6" 1080P FullHD Led Ekran
    • Er
      8 Mesaj
      06 Haziran 2010 11:58:52
      CS 1.6 ONLİNE
      vonsaie # Pro-Public SERVER (TR)
      IP = cs8-oyuncenneti.sytes.net
      SERVER SXE 9.0 ile kurunmaktadır...:
      NOT= her ay sonu top 15 1.ve 2. ye admınlık bedava!!!==reklam yapıp adam getirene===klan getirene



      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      07 Ağustos 2010 22:49:52
      arkadaşlar bende ilk başlarda sxe acılıyordu hatta consol actıgım zaman sxe injected offline filan yazıodu şimdi ise bir %s den ibaret ben walla bişi anlamadım şimdi ise sxe acıyorum cs acıyorum intercepting hata werior bide eskiden not defterinde bişiler yazıodu şimdi hic bişi yazmıor yaratmak istiyor musunuz dior yardım edebilirseniz cok cok sevinirim şimdiden teşekkürler..


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      07 Ağustos 2010 22:52:44
      bide şu nerden 64 bit e filan bakıcaz sölerseniz sevinirim gerci ise yaramaz başta 64 bit miydi :S


      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.