Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

SX1 KULLANANLARA PROGRAM TAVSİYELERİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
309
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> SX1 KULLANANLARA PROGRAM TAVSİYELERİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2233 Mesaj
    selamlar saygılar. Az buçuk bizim de tuzumuz olsun. Bilenler vardır tabiki bilmeyenlere bi yardımımız dokunsun.
    İlk olarak yaptığım denemelerde tüm .sis uzantılı oyunlar çalışıyor.
    Program olarak ne kullanıyorum. İlk olarak File manager, Seleq gibi explorer gibi programlar çalışıyor.
    *Black List 1.02 çalışıyor sorunsuz (yalnız mutlaka 1.02 sürümü olmalı)
    * Photographer çalışıyor ama mask modunda sistem hatası veriyor diğer uygulamaları sorunsuz. ya mask modunu kullanmazsın ya da mask modu ile ilgili şeyleri silersin programı kullanırsın.
    * Answer diye telesekreter programı var problemsiz çalışıyor
    *Mp3 go veya Ultra mp3, Mp3 player gibi programlar çalışıyor ama bence gereksiz kendi içindeki program daha iyi. hiç deneme bile.
    *Philliips Camcorder son versiyonu çalışıyor. güzelde kayıt yapıyor
    * Eti camcorder son versiyonu yükleniyor açıyor ama görüntü hatalı.
    * TV uzaktan kumanda çalışıyor ama demo.
    *Smart movie gayet güzel çalışıyor Avi film izlemek için.
    *Flexi cam foto çeken bir program çalışıyor sorun yok
    *Splash foto, photo rite, photo plus gayet güzel fotoğraf görüntüleyen programlar şiddetle tavsiye ederim.
    *1280*960 çözünürlükte foto çekmek istersen photoacute programı yeni sürümü müthiş mutlaka yükle.
    *Full Screen Caller, svcard, scrypto, powerlock (ekran koruyucu), launcher (tema programı) skin editor (tema editörü), handy photosafe (fotograflarına şifre koyup gizliyorsun), Handy Safe (en beğendiğim programlardan biri bütün bilgilerini kaydedip tek bir şifre ile ulaşabiliyorsun. mesela kredi kartı, mail şifrelerin falan filan)

    şimdilik bu kadar. Ben bu programların çoğunu yabancı siemens sx1 yazılımları olan sitelerden çektim. Yani direk series60 uygun yazılımlardan ziyade SX1'e direk uygun olanları aldım. (mesela black list daha önceki sürümü yükleniyor çalışıyor ama tüm aramaları engelliyor düzeltemiyorsun br uyumsuzluk var ancak 1.02 ile SX1 de bir black list oluşturabiliyorsun süper çalışıyor gibi.)
    www.aivanet.com,www.my-cep.com,www.cepcity.net sitelerinden de indirdiklerim var.

    Daha sonra bulduğum siemens sx1 sitelerinin adreslerini de yazacağım.



    |
    |




  • Yüzbaşı
    748 Mesaj
    *1280*960 çözünürlükte foto çekmek istersen photoacute programı yeni sürümü müthiş mutlaka yükle.
    Dostum SX1 1280*960 resim çekemez ki benim bildiğim bu programın özelliği nedir? [bandt]
    |
    |
  • Yarbay
    2233 Mesaj
    www.aivanet.com a bakarsanız göreceksiniz program çıkalı 2 gün falan oldu.
    640X480 çektiğin resmi en az kayıpla 1280x960 çözünürlüğe getiriyor bu tabiki yazılımsal durum ama en az kayıpla bu işi gerçekleştiriyor fena değil resim kalitesi. bilgisayara gönderdiğinde çektiğin resmin boyutu nerdeyse 50 cm falan oluyor.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    ya kardeş bende sx1 var ve bu bahsettiğin photocute programını yükledim fakat programı çalıştırmak istediğim zaman sistem hatası diyor ve kaldırmak istediğimde ise kaldırma işlemi iptal edildi diyor bana yardımcı olurmusun bu programı nasıl kaldıracağımı bilemiyorum bir de ben data kablosu kullanıyorum telefonuma resim video benzeri şeyleri nasıl atacam suite programında böyle seçenekler yok yardımlarını bekliyorum
    |
    |
  • Yüzbaşı
    619 Mesaj
    cj bu olaya 'interpolation' deniyor. yani yazılımla pikselleri çoğaltıyor, bir nevi zoom yapıyorsun görüntüye yani(dijital zoom).tabi 1280x960 çözünürlükte hiç kayıp olmadan büyütseniz bile anca bulanıklık görürsünüz çünkü resim hala 640x480 kalitesindedir.çözünürlük çok bir şey ifade etmiyor aslında. o çok ucuza satılan 5mpx lik dijital kameraların olayı da bu yani.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    ya tamamda arkadaşlar benim problemime çözümü olan bir yardım sever yokmu çıldırcam silinmiyo bu meret program yaa
    |
    |
  • Yarbay
    2233 Mesaj
    evril arkadaşım kusura bakma işten geç geldim mesajlarını yeni gördüm. öncelikle hangi sürüm yüklü sende ben 7 yi yüklettim sx1'e servisde. tavsiye ederim garantili ise bedava yüklüyorlar hatta 10 çıkmış.

    Sorununa gelince kaldırmamasının sebebi programın açık kalmış olmasından kaynaklanabilir. İlk olarak menüyü açtıgın tuşa basılı tut açık programları gör. eger telefon haricinde diğer programlar arasında photoacute varsa o yüzden kaldırmaz. En güzeli telefonu kapatıp açman. Daha sonra direk kurulum yöneticisne gelip oradan programı kaldır. Ben bu programın son sürümünü yükledim gayet güzel çalıştı bir kere resim çevirirken sistem hatası verdi. Bu program kaldıramama olayı ben de photographer da olmuştu. sonuçta yukardakileri uyguladım ve sonra kaldırabildim. Merak etme halledersin.
    İkinci olarak ben bluetotth kullanıyorum data kablosuyla telefonu bi türlü tanımıyor.
    suite programında her türlü seçenek olması lazım nasıl yok anlamadım. SX1 cdsini full yükledikten sonra masaüstünde hem data suite simgesi hem de harici disk gibi sx1 simgesi yok mu. yoksa bi sorun var demek.
    Tekrar yazarsan yardımcı olmaya çalışayım.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    tamam kardeş file maneger diye bir program kurdum onun sayesinde silebildim yanlız şimdi başka bir derdim var chatin diye bir program varya 25 kat daha ucuza konuşuyosun falan diyo sitesinde sende varmı varsa kullanabiliyomusun kullanabiliyosan nasıl kayıt oldun o kadar uğraştım birtürlü şifre göndermediler yawww
    |
    |
  • Yarbay
    2233 Mesaj
    ben de yok öyle bir program ben de denediklerimi ve çalıştırdıklarımı yazdım daha sonra da olursa yazacağım çünkü ben çok sıkıntı çektim bu sx1 programları konusunda yardım eden pek olmadı. bu sitede yardımcı olan arkadaşlara ise teşekkürler. Onların sayesinde ve azbuçuk da kendim uğraşarak araştırarak öğrendim. Çalışmayan biçok program oldu tabiki.

    www.aivanet.com özellikle herşey var. Topicde yazdığım sitelere mutlaka takıl oralarda sayısız program var ve crackli. Bak sen programı yükledikten sonra çalıştırman için crack de yapman lazım. Yani app dosyasını da atmalısın telefona bunun için mutlaka file manager veya seleq tarzı bi program kullanmalısın.
    Bu dediğim sitelerden herhangi bir programı indirdin. dosya zipli veya rar uzantılıdır. bilgisayarda açtın. iki tane dosya çıkar. Bir sis uzantılı. onu telefona yükleyip kuruyorsun ardından programı çalıştırmadan diğer ikinci dosyayı (yani crack) .app uzantılı olanı telefona yollayıp telefona kurulan programın klasörüne yapıştırmalısın. Zaten soracak sana böyle bir dosya var değiştireyim mi diye sende ok.liyorsun böylece program cracklenmiş oluyor ve full sürüm olarak çalışıyor. File managerdan falan bakınca programları system/app nin altında göreceksin.

    Bu arada mutlaka 128 mb MMC kart almanı tavsiye ederim. Telefonun hafızası bi süre sonra sana yetmeyecek
    |
    |




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
google reklamları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.