Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

SX1 İle 6600 Arasındaki Farklar

34
Cevap
0
Favori
415
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> SX1 İle 6600 Arasındaki Farklar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      14 Şubat 2005 02:54:27
      arkadaslar kimse pahali die nokia a b*k atmasin, 6600 fena diil bütcesine uymayan sx1 alsin güzel telefon pisman olmazsiniz..
      |
      |
      _____________________________
      kILIcI inSafsIz Bir BeceriyLe kuLLanan Türkün eLi, YendiGi insanLarIn YarasInI Sarmaktata UstadIr !...

      Lord BryOn !
    • Yüzbaşı
      701 Mesaj
      14 Şubat 2005 10:29:17
      bende 6600 var ve epey memnunum...bunun cok kiside olmasi beni ilgilendirmez ki..ben gorusumu soyleyim..6600 cilar da sx1ciler de ayni adamlar..ik,i taraf da taraftar mantigiyla hareket ediyor..
      mp3 calmıyor diyorsunuz caliyor,divx film izletiyor,bilgi kntrol ediyor(cntrl freak),ve sunu unutmayin iki tel arasinda anormal farklar yok..hadin eyvallah
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1225 Mesaj
      14 Şubat 2005 19:56:13
      mp3 çalıyor tabi 6600 mono ses kalitesiyle ne dinlersen...
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3485 Mesaj
      14 Şubat 2005 20:22:08
      SX1 Stereo mu
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      647 Mesaj
      14 Şubat 2005 20:33:50
      quote:

      Orjinalden alıntı: 17egemen

      SX1 Stereo mu


      evet
      |
      |
      _____________________________
      SONY VAIO VGN-FW5MTF
    • Binbaşı
      1059 Mesaj
      14 Şubat 2005 23:15:55 Konu Sahibi
      peki motorola e398 mi 6600 mı fiyatları aşa yukarı aynı. biri 500 biri 470.hangisi dersiniz?
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      110 Mesaj
      14 Şubat 2005 23:58:38
      6600 mp3 çalıyo ama düşük kalite bilgisayarda dinlediğin bi mp3 ü tele at bakalım çalacak mı? ama sx1 daha iyi çalıyo 6600 ekranı biraz parlak ve symbian 7.0 ile tema desteği var başka artısı yok sx1 stereo tuş takımı oyun oynarken büyük avantaj oluyo yarıca 1gb mmc desteği ...... uzar gider



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silici -- 15 Şubat 2005, 0:01:29 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      502 Mesaj
      15 Şubat 2005 01:33:13
      6600 her mp3'ü çalmaz,çaldığıda bir şeye benzemez.6600 doğan slx gibi oldu artık,nasıl karizma oluyo anlamadım.
      |
      |
      _____________________________
      Socialist Men Under Red Father
    • Binbaşı
      1273 Mesaj
      15 Şubat 2005 01:48:48
      quote:

      Orjinalden alıntı: GEREDELİ

      YANİ ARKADASIM KISACASI 6600 KALITEDIR.BU ONEMLİ GİBİ GOZUKMESEDE EGER YANLISLIKLA HATA YAPIP SX1 FALAN ALIRSAN ANLARSIN.NOKİA OLSUN CAMURDAN OLSUN.BUNU UNUTMA....NOKİA:KALITE+ÜRÜN DESTEGİ+HAVA ATMA VS...
      KISACASI NOKİA


      6600 kalite demişsin beni güldürdün allah ta seni güldürsün6600 alıp kime hava atacaksın merak ediyorum. simitçiye bile hava atamazsın çünkü onun cebinde bile bir adet 6600 var emin ol :)

      bizim uzaktan kumanda bile daha kaliteli 6600 dan be daha görünüşünden belli o dışındaki maddenin yapısından belli kalitesizliği benim her gördüğüm 6600 da en belirgin özellik boyasındaki döküntüler.

      sen hiç boyası dökülmüş bir sx1 gördün mü? göremezsin, çünkü her tarafı kalitedir sx1 in. adam sx1 in yan tuşlarına bile özen göstermiş de yapmış. bir tek symbian 7 diye etmediğiniz laf kalmıyo acaba diyorum o da olmasaydı ne diyecektiniz? 6600 sx1 in yanında oyuncak kalır... bu nedenle herkesin eline oyuncak olmuş bir telefondur sx1 i sadece bilen kullanır ve öyle olmalıdır ve öyle olacaktır! fiyatı çok düşük olmasına rağmen hala 6600 gibi her önüne gelenin elinde olan bir telefon değildir...!allahtan sx1 tuş takımı farklı, her önüne gelen alıp kullanamıyor. şimdi düşünüyorum da bunu bilerek yapmış olabilirler her önüne gelen alıp kullanmasın diye...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EzerchE -- 15 Şubat 2005, 1:50:12 >
      |
      |
      _____________________________
      AMD FX 8320 | Asus 970 Pro Gaming Aura | MSI Nvidia GeForce GTX 1070 Armor 8GB OC | Schneider APC BX650LI-GR | Logitech M330 Silent Plus | Logitech G410 Atlas Spectrum | HP 6020st | 240GB Corsair Neutron GTX SSD | Asus MX279H | Samsung Galaxy S7 Edge Silver Titanium | Samsung Gear S3 | Motorola Moto 360 Black Steel | Playstation 3 | Playstation 4 Pro | Logitech Z5500 | SONY KD-55XE930 | Cube U30GT2 | Casper VIA-T8W




    • Yüzbaşı
      972 Mesaj
      15 Şubat 2005 10:01:32
      Sx1 kalite ama her yönüyle iyi değil nokia bi pazar kurmuş satıyo neymiş kullanımı kolay vs vs insanlar zora gelemiyo
      i love sx1 teknoloji yaaa
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1201 Mesaj
      15 Şubat 2005 10:23:50
      ewt ya sx1 alın.........
      |
      |
      _____________________________
      Atak ve cesur ol. Bir gün geriye dönüp baktığında, yaptıklarından çok yapmadıkların için pişmanlık duyacaksın
      ONU SADECE KULLANAN BİLİR(((6600)))
      mosmor_6600@hotmail.com
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Şubat 2005 10:37:13
      NOKIA bir pazar kurmus satiyor evet.. Ama bu pazar dunyada, Turkiye ve gelismemis Ortadogu ulkelerinde oldugu kadar yaygın degil.. Neden? Cunku bu tarz ulkelerde insanaların cogu teknolojiden bihaber yasior ve onlar icin Menu karmasikligi telefon kullanmamaya dahi iyi bir sebeb..

      -Abi cep telefonun var mı?
      -Yok baboo, kullanamiem kafam karisii...
      -Abi bak nokya mıdır nedir, adamlar ber tilifon yapmış, tek tuşla ara-kapa..
      -Baboo çok kolaymış loo..

      Vs.. gibi replikler uzar gider.. Bundan 6-7 yıl once nokia 5110 ve 3210'larla baslattigi NOKIA iyidir, kullanımı kolaydır, sağlamdır imajını bu şekilde devam ettiriyor. NOKIA kullanan adam bakıyor eski telefon isini gordu yeniside NOKIA olsun dior.. GENELDE kroyum ama para bende tipleri ozelliklerinin %10'unu dahi kullanmadıkları sırf pahalı oldugu icin aldıkları ileri teknoloji denilen NOKIA urunlerini tercih ediyor. Ki onların da Teknolojisinin ne kadar ileri oldugu tartısılır.. SX1'e gelince.. Dunyada Smartphone dendiginde emin olun 6600'dan once akla geliyor.. Motorola'nın MPX serisini saymıyorum cunku bu seri ABD ve Avrupada iyi cok cok iyi satış rakamlarına sahip..

      Simdi soyle bir baktıgımızda SX1 ile 6600'ı karşılastırmak bastan kaybetmektir, teknolojiden bihaber olmaktır..NEDEN? Fark ortada.. En onemlisi olarak Symbian OS kullanan telefonların en buyuk sorunu hız sorunudur.. SX1 suan HALA piyasadaki en hızlı SYMBIAN OS kullanan telefondur.. 104 MHz'e karşılık SX1 130MHz işlemciye sahiptir.. Suan hala bircok banka subesinin pentium 100'leri kullandıgını dusunursek bu iyi bir rakam bence.. Saka bir yana SX1 Stereo MP3 player ve radyosuylada 6600'a fark atmıştır.. Tema destegi yoktur diyen arkadaslara internette soyle bir arastırma yapmalarını siddetle tavsiye ederim.. Sonuc itibari ile sırf ismi var diye bir telefon alınmaz. Hele o ismi yapanların cogu ilgisiz insanlarsa...
      Saygılarımla...
      |
      |
      _____________________________



      our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall...




    • Teğmen
      110 Mesaj
      15 Şubat 2005 10:57:50
      tema desteği yok tabi bende pach lı fw yüklü ama tema gibi değil yani tam ekram wallpaper sende int.iyi bi araştır belki de yazılanlatı bi tlf yükle dene
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Şubat 2005 15:54:52
      quote:

      Orjinalden alıntı: silici

      tema desteği yok tabi bende pach lı fw yüklü ama tema gibi değil yani tam ekram wallpaper sende int.iyi bi araştır belki de yazılanlatı bi tlf yükle dene


      Tema olayı bir programla yapılıyor.. Bir rus sitesi var hani adını unuttum simdi.. O sitede inanılmaz Tema SS'leri vardı..
      |
      |
      _____________________________



      our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall...
    • Yüzbaşı
      474 Mesaj
      15 Şubat 2005 16:18:45
      ya arkadaşlar telefon alırken telefonun ozelliklerini kullanacaksanız sx1 alın paranız cebinizde kalır ama karizma için alıyorsanız cebinizde 6600 tasıyacagınıza belinizde aselsan telsiz tasıyın hem daha cok işe yarar hemde daha cok ilgi çeker
      |
      |
      _____________________________
      Özgürlük için...
      Pardus




Reklamlar
sohbet
üniversite
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,239
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.