Şimdi Ara

swift multimedya sistemi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar. 2013 makyajlı kasa swift'e multimedya sitemi taktırmak istiyorum.

    araca uyumlu olarak sadece linkteki ürünü bulabildim.

    http://cyclone.com.tr/urundetay.asp?sno=214&uno=290

    sizce bunu mu taktırmalıyım yoksa double din çerçeve alıp pioneer, sony gibi bilinen bir markanın universal modellerinden mi taktırayım?

    bir de arka görüş kamerası ya da park sensörü taktırmak istiyorum. tavsiye edebileceğiniz bir model var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bir ara bende kendi aracım için düşündüm.Araştırmam esnasında Avt,Avgo,Navitech uyumlu modeller vardı.Ama hangisi daha iyidir bilemiyorum.Suzuki Servisleri önceden Navitech marka takıyorlardı ama sanırım gelen şikayetlerden sonra Avt multimedia sistemi takmaya başlamışlar.Suzuki Forumunda yurt dısından alan arkadaşlar vardı ordan detaylı bilgi alabilirsiniz.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    CLİO 5 MULTİMEDYA
    6 yıl önce açıldı
    2004 Passat için Multimedya
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.