Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

sw sevenlere sorum var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
32
Cevap
0
Favori
6.349
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    85 Mesaj
    doblo ve kango dan vazgeçip sw almaya kara verdim.tercihlerim focus sw--escort sw---marea wekend ve palio wekend bunlardan focus sw çok hoşuma gidiyor duruşu donanımı her türlü çok hoş bir araba ama 2001 modeli 16-18 mil arası.buda beni aşıyor palio weakend el 11-13 mil arası.bunların arasında kaldım parça fiyatı yakıt tüketimi ve güvenirlik açısından hangini tercih ederdiniz.bütçem en fazla 15 çalışır.tabi alınacak arabaya tüp takılıp öyle binilecek cevaplarda bunu da dikkate alırsanız sevinirim.izmirdeyim



    |
    |
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    Palio sw lerin üretimi bitti.İlerde sorun olmasın.Bunlar içinde en
    uygunu senin de dediğin gibi fokus.Bunlara ilave olarak2000-2003
    megan sw ler de alternatif olabilir.1.6 8 valf 2000 meganı biz 2ay
    önce 13000 e sattık.16 valfleri tutuluyormuş.ayrıca 1.4 16 valf olanların
    fiyatları daha uygun ama performansını bilmiyorum.sw ler zaten
    az tutulur,acele etmezsen uygun birşey bulabilirsin.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6050 Mesaj
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=622504


    arkadaşım şu linke bi bak ve ne yap ne et bu aracı kaçırma fiyat bedava
    |
    |
    _____________________________
  • Motor Uzmanı
    2698 Mesaj
    BU FİYATA BULAN VERMEZ. Bİ ÇAPANOĞLU İŞİ OLMASIN.
    GALERİCİ PLAKAYI NİYE KAPATIR Kİ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=622504

    arkadaşım şu linke bi bak ve ne yap ne et bu aracı kaçırma fiyat bedava



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roverci -- 20 Mart 2006; 20:49:07 >
    |
    |
    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    doğru
    bir galerici plakayı niye kapatsın
    -araç kaza yapmış olabilir
    -çalıntı olabilir
    ve daha bir sürü şey
    sen iyisimi biraz daha araştır
    bilen bi tanıdığın varsa gidip bakabilirsiniz ama o focusa
    |
    |
    _____________________________
    KulüPRenaulT
    KulüPRenaulT

    2005 Clio Sym. dci 140
    1998 Ferrari 360 Modena F1
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orjinalden alıntı: Klondike

    Palio sw lerin üretimi bitti.İlerde sorun olmasın.Bunlar içinde en
    uygunu senin de dediğin gibi fokus.Bunlara ilave olarak2000-2003
    megan sw ler de alternatif olabilir.1.6 8 valf 2000 meganı biz 2ay
    önce 13000 e sattık.16 valfleri tutuluyormuş.ayrıca 1.4 16 valf olanların
    fiyatları daha uygun ama performansını bilmiyorum.sw ler zaten
    az tutulur,acele etmezsen uygun birşey bulabilirsin.


    palio sw nin üretimi bitti ancak yedek parçası üretiliyor.

    zaten palio hb üretimde problem falan hiç olmaz.

    seçeneklerde focus varken zaten diğerlerinin şansı yok.

    piyasada sw ler az bulunuyor.piyasaları da gerçekten düşük

    bana sorulucak olsa multijet turbo dizel bir doblo yu benznli sw ye tercih ederim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    bana kalırsa elindeki parayı peşinat olarak kullanıp krediyle sıfır bi caddy alabilirsin
    ama illa sw diyorsan focus ya da megane derim
    fiata laf söylemiyorum çünkü fiatın kartaldan başka sw sini kullanmadım
    o da zaten tofaş ama o da iyi kaçıyordu hani lpg felan yoktu direk benzinli
    krediyle sıfır alma olayını bir düşün derim
    |
    |
    _____________________________
    KulüPRenaulT
    KulüPRenaulT

    2005 Clio Sym. dci 140
    1998 Ferrari 360 Modena F1
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: Klondike

    Palio sw lerin üretimi bitti.İlerde sorun olmasın.Bunlar içinde en
    uygunu senin de dediğin gibi fokus.Bunlara ilave olarak2000-2003
    megan sw ler de alternatif olabilir.1.6 8 valf 2000 meganı biz 2ay
    önce 13000 e sattık.16 valfleri tutuluyormuş.ayrıca 1.4 16 valf olanların
    fiyatları daha uygun ama performansını bilmiyorum.sw ler zaten
    az tutulur,acele etmezsen uygun birşey bulabilirsin.


    palio sw nin üretimi bitti ancak yedek parçası üretiliyor.

    zaten palio hb üretimde problem falan hiç olmaz.

    seçeneklerde focus varken zaten diğerlerinin şansı yok.

    piyasada sw ler az bulunuyor.piyasaları da gerçekten düşük

    bana sorulucak olsa multijet turbo dizel bir doblo yu benznli sw ye tercih ederim.




    palio sw lerde sorundan kastım hb. ve sedan kasalarının üretimi devam ederken swlerinin üretiminin tamamen bırakılmasıdır.yoksa parça
    sorunu tabiki olmaz.Eğer üretimi devam ediyor olsaydı uygun fiyatıyla
    iyi bir alternatif olabilirdi.
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    85 Mesaj
    |
    |




  • Yüzbaşı
    434 Mesaj
    ben 14 ay marea weekend 1.6 ELX kullandım ve 1 yılda LPG ile 90.000 (abartı degil tam 90.000) km yol yaptım . aracımda BRC LPG de vardı beni hicbir zaman üzmedi kesinlikle doblo - kangoo ya basar hem işini gücünü yaparsın hemde Disko ya bara gidebilirsin yani bu araba seni her zaman her yerde taşır.

    Araçla ilgili : kesinlikle çok rahat bir araba - yol tutuşu SW arabaya göre mükemmel 120 ile ş.arası yollarda giremediği viraj yoktu . hızı tatminkar 170 i cok rahat görür fakat 180 ve üzeri cok güven vermiyor açıkcası.

    Marea Weekend ler İtalyada üretildikleri için Türk Marealardan bir kaç gömlek daha üstün.

    ülkemizde SW araç denilince akla direk Toros - Kartal geldiği için insanlar günlük kullanım için bile kangoo - doblo gibi ticari araçları tercih ediyor ne yazıkki.

    Ben C-Max Ghia Diesel aldığım için satmak zorunda kaldım arabamı ama özlemiyor değilim.
    |
    |
    _____________________________
    Cont & Comp Eng.

    Donanımı Güvenle Kaldırabilirsiniz :)
    .




  • Yüzbaşı
    434 Mesaj
    resim ekle linki çalışmıyor bende web e upload ettim

    - bunlar benim eski araba --
    http://www.borayongel.net/images/araba1.JPG
    http://www.borayongel.net/images/araba2.JPG

    - bunlarda SW arabaya modifiye yapılırmı canım diyenler için

    http://www.borayongel.net/images/1080226481.jpg
    http://www.borayongel.net/images/1080227573.jpg
    http://www.borayongel.net/images/1082534064.jpg
    |
    |
    _____________________________
    Cont & Comp Eng.

    Donanımı Güvenle Kaldırabilirsiniz :)
    .




  • Yarbay
    7130 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fosters

    resim ekle linki çalışmıyor bende web e upload ettim

    - bunlar benim eski araba --
    http://www.borayongel.net/images/araba1.JPG
    http://www.borayongel.net/images/araba2.JPG

    - bunlarda SW arabaya modifiye yapılırmı canım diyenler için

    http://www.borayongel.net/images/1080226481.jpg
    http://www.borayongel.net/images/1080227573.jpg
    http://www.borayongel.net/images/1082534064.jpg


    mavi modifiyeliyi görünce mareamı sattığıma pişman oldum :(
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    85 Mesaj
    FOSTERS SENİN FOTOLARI GÖRÜNCE MAREA DİKKATİMİ CELBETTİ.2001 MODEL 80000 DE OTOMATİK VİTES 13000 YTL MAREA BULDUM.TÜP TAKTIRIP BİNSEK YAKIT TÜKETİMİ NASILDIR.TÜPÜ SİMİT TAKTIRABİLİYORMUYUZ.OTOMATİĞİN YAKIT TÜKETİMİ FAZLA OLUR MU.AYRICA KRONİK BİR SORUNU VAR MI.İLGİNE TEŞEKKÜRLER
    |
    |
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    bora:
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=623866
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=574872
    bütçeyi aşıyo heralde biraz ama zorlamaya fazlasıyla değecek bir araç. hem focus olacağına bu olur zaten.
    ama aşarsa bilemem tabii...

    bora aştıysa ve kilometresi fazla geldiyse bu seçenekte hoş, astra:
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=615434

    ben buraya bikaç şey daha koyayım sen en iyisi hepsine bi göz at.
    zafira:
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=619872
    corolla:
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=631439
    megane:
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=628972
    focus:
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=635484
    vectra:
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=566867
    fikir olsun bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expo -- 21 Mart 2006; 18:42:55 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    280 Mesaj
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=619872

    bu araç benimde dikkatimi çekti.gerçekten fiyatıda uygun.ama ben özellikerine bakarak gerçek olmadığı kanısına vardım . yada hasarlı felandır.
    bi araştırmak lazım. eğer doğruysa diğerlerine bakmaz direk buna bakardım ben !
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6050 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    85 Mesaj
    ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN TŞK EDERİM.BİR YANDAN BENZİNLİ BİR ARABA İÇİN ÇOK MU ÖDÜYORUM BUNUN YERİNE DİZEL BİRŞEY BULUNUR MU DİYE DÜŞÜNÜYORUM.MALUM DEVİR EKONOMİ DEVRİ.KAFAM ÇOK KARIŞIK
    |
    |
  • Yüzbaşı
    434 Mesaj
    Selamlar

    Benim arabam 1.6 düz vitesti arka bagaja simit depo koyup stepneyi çıkartmıştım . 4 tanede michelin alınca attım stepneyi eve (saolsun beni üzmedi lastiklerde patlamadı hiç , zaten kasko vardı :)

    Manuel vites marea Weekend + BRC LPG sistemi ile ortalama 10lt /100 km LPG yakiyordu benim arabam yani 145.000 tl civarı yalnız ne çekişte bir sorun yaşadım nede klima acıkken arabanın performansında. Otomatik vites te yakıt ortalama %20 artar her modelde oldugu gibi buda 160.000 - 170.000 tl / km olacaktır.

    benim arabam 155.000 km deydi 2001 model 15.000 liraya takasta verdim.

    bu arada arabanın en güzel özelliklerinden birisi : arka koltuklar tek tek yatabiliyor ve arkada 190 cm lik kişinin yatabileceği kadar bir alan oluşuyor uzun yolda az yatmamıştım arabamda..

    Marea Weekend i şiddetle tavsiye ederim . kabgoo yada doblo almadığına kesinlikle çok sevinirsin bence.








    quote:

    Orjinalden alıntı: fakas2000
    FOSTERS SENİN FOTOLARI GÖRÜNCE MAREA DİKKATİMİ CELBETTİ.2001 MODEL 80000 DE OTOMATİK VİTES 13000 YTL MAREA BULDUM.TÜP TAKTIRIP BİNSEK YAKIT TÜKETİMİ NASILDIR.TÜPÜ SİMİT TAKTIRABİLİYORMUYUZ.OTOMATİĞİN YAKIT TÜKETİMİ FAZLA OLUR MU.AYRICA KRONİK BİR SORUNU VAR MI.İLGİNE TEŞEKKÜRLER
    |
    |
    _____________________________
    Cont & Comp Eng.

    Donanımı Güvenle Kaldırabilirsiniz :)
    .




  • Yarbay
    2443 Mesaj
    NEDEN SW
    |
    |
    _____________________________
    aslandoğan
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Masal
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,336
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.