Şimdi Ara

Suzuki Swift 1.5 AT rölanti düşmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 ay
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 100 gün 22 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 6.cadde (3 mesaj) baysoylu (2 mesaj) İsmail 4627 (2 mesaj) Oguz.Boylu (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (5 mesaj) Uygulama (1 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 2009 model suzukim var.
    Arac isindiktan sonra hararet gostergesi ortada iken
    Giderken kirmizi isikta durmak icin frene basinca rölanri once 400e kadar dusuyor sonra toparlayip 650de sabit kaliyor. Bazen stop ediyor.
    Maf tps rolanti motoru degisti. Bogaz kelebegi degisti.
    Hararet musuru degisti
    Westinghousede problem yok. Sente vs kontrol edildi. Triger zinciri degisti. Sente tam ayarinda cozum bulunamadi araca. Aractan tiksinmeme sebep oldu.
    Hava vakum kacagi yok. Sorun ne bilmiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Aracınız LPG'li mi? Ne zamandan beri gaz da kullanıyorsunuz? Öncelikle sorun ateşleme sisteminden kaynaklanıyor olabilir. Buji, bobin, kablo vs. Eğer bunlardan biri değil ise Lpg'den kaynaklı aracın sübaplarında aşınma yanma meydana geldiğinden işlevini yitirmiş olabilir. Sübap komprasyon testi yaptırarak sübapları kontrol ettirebilirsin. Bende de otomatik SX4 var araç ısınında duraksadığım zaman D ve R olsun anormal bir titreme mevcut N konumuna göre de titreme biraz daha az olsa da normal şartlarda yine fazla. Durduğum zaman devir saati yani RPM 600 de duruyor bu da haliyle titreme yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguz.Boylu

    Aracınız LPG'li mi? Ne zamandan beri gaz da kullanıyorsunuz? Öncelikle sorun ateşleme sisteminden kaynaklanıyor olabilir. Buji, bobin, kablo vs. Eğer bunlardan biri değil ise Lpg'den kaynaklı aracın sübaplarında aşınma yanma meydana geldiğinden işlevini yitirmiş olabilir. Sübap komprasyon testi yaptırarak sübapları kontrol ettirebilirsin. Bende de otomatik SX4 var araç ısınında duraksadığım zaman D ve R olsun anormal bir titreme mevcut N konumuna göre de titreme biraz daha az olsa da normal şartlarda yine fazla. Durduğum zaman devir saati yani RPM 600 de duruyor bu da haliyle titreme yapıyor.
    Aracta lpg var. Lpgde de benzinde de yapiyor.
    Subaplar yeni degisti daha 500km olmamistir
    Degismeden once de vardi problem.
    İllallah ettirdi. Araca binmiyorum yatiyor oylece.
    Arac isininca rolanti dusuyor. Fakat radyator fani devreye girince duzeliyor. Fan durunca tekrar ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Suzuki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oğuz bey son durum nedir çozebildinizmi sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Rölanti motorunu temizleyip adaptasyon yaptim duzeldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Acaba sorunu nasil cozdunuz ve nasil adaptasyon yaptiniz ayni sorun bende de mevcut yardimci olursaniz cok memnun olurum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Adaptasyonu nasil yaptiniz acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    6.cadde kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.