Şimdi Ara

SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.032
Cevap
50
Favori
809.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu suzuki arıza tespit aleti(diagnostik)
    servisler bunu kullanıyor.
    Biz neyi kullanıyoruz?
    günleriniz hep iyi olsun



     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya
  • Kemaltrk34'den grand vitara dersleri başlıyor.
    bilgiler paylaştıkca yararlı oluyor ve çoğalıyor.
    Konu:
    Grand vitarada Xenon Far sistemi nasıldır?
    Xenon far sistemi, eski vitaralardaki hallojen sisteme göre,
    daha uzak bölgeleri aydınlatıyor,
    ve daha az enerji harcıyor,
    Xenon far sisteminin ömrü,
    hallojen sisteme göre 3 kat daha uzundur.
    GV'daki Xenon far sisteminin
    Ömrünün azaldığını Nasıl anlarız?
  • suzuki Grand Vitarada
    Xenon far sisteminin ömrünün azaldığı
    şu şekilde anlaşılıyor;

    1-far ampulunun elektrodu siyahlaşır
    2-farın yaydığı ışık pembeleşir
    3-Far bazen yanmıyor.

    İyi günler
  • Grand vitara Xenon far sisteminin parçaları neler?
    1-Ballast
    2-ateşleyici
    3-ampuldür
    iyi günler
  • suzuki grand Vitarada
    Xenon far sisteminin
    yanma aşamaları nasıldır?
  • suzuki grand vitarada;ışınğın yanma adımları
    1-adım,elektrotlara yüksek voltaj uygulanır
    2-adım,Xenon gaz iyonize olur ve ışık verir.
    3-adım,ampulun ısısı artar ve ampulun içindeki civa buharlaşır ve deşarj başlar
    4-adım,ampul sıcaklığı dahada artar
    5-adım,ışıma sağlanır.

    iyi günler
  • grand vitarada Xenon far seviyesi nasıl ayarlanır?
    bu seviye ayarı
    sensörler tarfından gerçekleştiriliyor.
    suzuki Grand vitarada
    ön yükseklik sensörü,
    ön süspansiyon sistemi üzerine yerleştirilmiş.
    yani aracın sol ön tarafında bulunuyor.
    sensör mafsalı ön salıncağa bağlanmış.
    araçın hız bilgisini
    otomatik far seviye ayarlayıcısı
    kontrol modülüne bildiriyor.
    araç hareket etmeden far açılır ise
    seviye ayarlanıyor
    iyi günler
  • suzuki grand vitara'nın far seviye ayarlayıcısının elemanları neler?
    elemanlar şunlar;
    1-motor,
    2-far konum sensörü,
    3-elektirik devresinden oluşuyor.
    seviye ayarlayıcı motor,
    seviyeyi,
    kontrol modülünden gelen sinyale göre ayarlıyor
    far konum sensörü farın durumunu tespit eder.
    yani far ayarı buradan manuelde yapılabiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 26 Ağustos 2011; 19:29:27 >
  • 2006 sonrası,
    Yeni grand vitaranın
    süspansiyon sistemi nasıldır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemaltrk34
    2006 sonrası,
    Yeni grand vitaranın
    süspansiyon sistemi nasıldır?


    DOĞRUSU; asfalt için BENCE fazla sert AMA arazi, orman yolu, patika şartları düşünüldüğünde de böyle olmak zorunda zaten...
  • 2006 sonrası yeni grand vitaranın süspansiyon sistemi:
    GV'da McPherson süspansiyon sistemi kullanılmış,
    süspansiyon malzemesi ise,
    hafif,
    sert,
    ve yüksek gerilime dayanıklı
    Çeliktir.

    günleriniz hep iyi olsun
  • yeni grand vitaranın
    traversi,
    gürültünün sönümlemesi yanında,
    1-motor bağlantılarını
    2-salıncak bağlantılarını
    3-ön difransiyel bağlantılarını
    4-direksiyon dişli kutusu bağlantılarınıda
    Taşır.
    iyi günler
  • Yeni grand vitarada hangi elamanlar ön süspansiyonu oluşturuyor?
  • Yeni grand vitaraının ön süspansiyonu;
    -travers
    -direksiyon kutusu
    -viraj demiri
    -salıncak
    -aks taşıyıcısı
    -viraj askı kolu
    -amortisör takozu
    -helezon yay-helozon yay demiri
    amortisörden oluşuyor.
    arazi için en iyiye yakın
  • grand vitaranın ön süspansiyonundaki
    helezon yay viraj boyunca,
    aşağı ve yukarı salınım yapar.
    bu hareket sonucu,
    aracın yoltutuşunu arttırır.
    bu neden ile grand vitaranın
    yoltutuşu mükemmele yakındır.
  • grand vitaranın yoltutuşunu saglayan,
    diğer önemli bir ön süspansiyon elemanıda
    viraj demir askı koludur.
    Grand vitaranın dengesini sağlar,
    bu eleman grand vitaranın zor devrilmesininde nedenlerinden biridir.
    iyi günler
  • 2006 sonrası yeni grand vitaranın
    ön süspansiyonu yeniden dizayn edilmiş,
    grand vitara arazi ağırlıklı tasarlandığı için
    şehirdeki konforu, amortisörler tam karşılamıyor.
    (yoldan alınacak gürültüler gibi)
    ancak arazideki büyük ve küçük titreşimleri amotisörler,
    sönümlemesi bence hep iyi,

    iyi günler
  • suzuki grand vitaranın 4X4 sistemi nasıldır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 27 Ağustos 2011; 0:29:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemaltrk34
    suzuki grand vitaranın 4X4 sistemi nasıldır?


    BENCE; bu tip bir araç için hiç de fana değil.
    N - 4H - 4H Lock - 4L Lock mode'ları var.
    N: Sadece başka bir araç tarafından çekilirken gerekiyor. YANİ, normalde hiç kullanılmıyor.
    4H (High Range): Sürekli 4-çeker olduğundan, normal, düzgün satıh şartlarında, sürekli kullanılan mode. Orta diferansiyel çekiş gücünün %47'e kadarını ön aksa, %53'e kadarını arka aksa aktarıyor.
    4H-Lock: Kaygan (hafif karla kaplanmış, hafif buzlu, hafif çamurlu) veya dik satıh şartlarında kullanılan mode. G.V. 4H'da iken, 70km/saat hıza kadar aracı durdurmaya gerek kalmadan, hareket halindeyken de bu mode'a alınabiliyor. Orta diferansiyel, çekiş gücünün %50'sini ön aksa, %50'sini arka aksa aktaracak şekilde kilitleniyor.
    4L Lock (Low Range): Ağır (batak, yoğun çamurlu, karla kaplı) satıh şartlarında kullanılan mode. Bu mode'un kullanılması gerektiği kadar ağır satıh şartlarına girdiğinizde, lastiklerinizin, hiç değilse AT (All Terrain) tipi olmasında fayda var. Yoksa tek başına bu mode, sizi kurtarmaya yetmeyebilir. Düşük devirde 2-kat tork sağlayan bir mode.

    ŞAHSEN;
    1- Yakıt tüketimi açısından, normalde sadece 2-çeker (2H) olarak kullanılabilmesini
    2- en azından arka aksta, ağır satıha pnömatik (YANİ küçük bir hava kompresörünün sağladığı hava basıncı ile) devreye alınıp-çıkarılabilen bir %100 diferansiyel kilidi
    3- Akılı tepe çıkış ve akıllı eğim-iniş sistemlerinin de olmasını
    isterdim.




  • yukarıda verilen bilgiler
    grand vitaranın 4X4 sistemini tanıtan güzel bilgiler.
    Bende grand vitara 4X4 sitemi hakkında,
    donanım ağırlıklı bilgi vermek istiyorum
    grand vitarada,
    merkez limitli difransiyel kullanılmış
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.