DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Süt içmek boyu uzatırmı?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
45
Cevap
2
Favori
49.020
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Süt içmek boyu uzatırmı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      133 Mesaj
      20 Eylül 2011 17:55:45 Konu Sahibi
      Beyler öncelikle konu ciddir. Cıvıtıcaklar lütfen çıksın konudan.

      Neyse işte bir kaç gündür ilkokuldaki en iyi arkadaş ile konuşuyoruz buluşuyoruz falan. Ama canımı sıkan bir durum var, boy... Bugün beraber markete gittik. Neyse işte takılıyoz, bi baktım la bunun boyu benden uzun ya la dedim içimden. bida baktım la valla uzun dedim. O an moralim çok bozuldu. Yani benim gözlerim ona bakarken yukarı bakıyor. Onun gözleri bana bakarken aşşa bakıyor. Oysaki yaşlarımız aynı, hatta o bende 3 ay küçük. Karar kıldım boyumu uzatmam lazım. Basket falan yapmak için vaktim olmuyor. Süt yardımcı olurmu acaba boy uzatmada? Ayrıca evde uzay yürüyüşü diye bi alet var onla takılsam faydası olurmu? Yada sizlerin farklı önerileri varsa onlarıda bekliyorum.

      edit: imlâ



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonKinG -- 20 Eylül 2011; 17:56:49 >



      |
      |
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:00:14
      Gelişme çağında içersen boy uzamasına yardımcı olur.
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Eylül 2011 18:02:08
      yemek içmekten ziyade

      spor yapmak hızlı koşmak baş aşağı asılı kalmak vs vs boy uzamasına yardımcı olur.

      süt felan hikaye
      |
      |
      _____________________________

      Samsung Galaxy S4 / iPhone 4S.
    • Yarbay
      5494 Mesaj

      iOS Beta Tester
      20 Eylül 2011 18:02:36
      Yaşın ve boyun kaç?
      _____________________________

      ITU|Manufacturing Engineer
      Lorem ipsum dolor sit amet
    • Teğmen
      133 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:02:38 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Gaga Taşı

      Gelişme çağında içersen boy uzamasına yardımcı olur.

      yok ben gelişme sırasında hata yaptım, boy yerine enime gittim. yani kilo fazlalığımda var bu arada.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:02:38
      Uzatır,3-4 sene önce 160 falandım şimdi 190'ım.Belkide dh'de takıldığım için olmuş olabilir.
      |
      |
      _____________________________

      Boyum 1.90dır.
      .
      .
      .
      .
      .
      .
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      20 Eylül 2011 18:02:51
      neyin boyunu
      o cıvıtma hakkını ben kullanim
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1128 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:03:12
      Kemikleri güçlendirir boyu da uzatır.Bizzat denenmiştir ve olumlu sonuç alınmıştır.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      133 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:04:54 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: gtr5000

      Yaşın ve boyun kaç?

      2011-1995 =? / 1.64 / 89 kilo :)
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1492 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:04:56
      Fitness ve süt destekler.. Kendini ağırlıkların altında heba etmediğin sürece ( ağırlıktan kastım 90-100 kilo bench press yapmak ki zaten zor birşey ) Madem kilo fazlalığında var oda biraz tıknaz gösterir. Fitness a başla ve günde 500-750 ml yağsız süt iç.Kalsiyum ihtiyacının %100 unu karşılarsın
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      248 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:05:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: SonKinG

      Beyler öncelikle konu ciddir. Cıvıtıcaklar lütfen çıksın konudan.

      Neyse işte bir kaç gündür ilkokuldaki en iyi arkadaş ile konuşuyoruz buluşuyoruz falan. Ama canımı sıkan bir durum var, boy... Bugün beraber markete gittik. Neyse işte takılıyoz, bi baktım la bunun boyu benden uzun ya la dedim içimden. bida baktım la valla uzun dedim. O an moralim çok bozuldu. Yani benim gözlerim ona bakarken yukarı bakıyor. Onun gözleri bana bakarken aşşa bakıyor. Oysaki yaşlarımız aynı, hatta o bende 3 ay küçük. Karar kıldım boyumu uzatmam lazım. Basket falan yapmak için vaktim olmuyor. Süt yardımcı olurmu acaba boy uzatmada? Ayrıca evde uzay yürüyüşü diye bi alet var onla takılsam faydası olurmu? Yada sizlerin farklı önerileri varsa onlarıda bekliyorum.

      edit: imlâ

      yaşın 13-18 arası ise her gece bir bardak süt (türk mantığıyla fazla içmenin + bir faydası yok) ve bol miktarda kalsiyum ile besinsel kısmı çözersin.Bunun yanına dengeli beslenmeyi (fast food,yağlı yemek ve bunun üstüne spor yapmamak) öğrenmelisin.Spor olarak ta her gün ya da sıkça yürüyüş,basketbol gibi sporlarla ilgilenirsen sonuçlara şaşırırsın.
      Takviye kısmına gelince,3-4 yıldır balık yağı(tablet olarak) kullanıyorum,gelişimde aşırı katkısı oluyor.kokusu felan da yok jelatin tablet.Çok faydasını gördüm.Netten sipariş edebilir yada eczanelerden alabilirsin.
      |
      |
      _____________________________

      Devil Got My Woman

      R0047
    • Yarbay
      2495 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:06:06
      ben sütten nefret ederim daha 4-5aylıkken annem verirmiş su diye anlayıp fırlatırmışım. şimdi 1.76-1.78 civarı boyum var lise 1 e gidiyorum. yani inanmıyorum (aslında uzmanların vardır bi bildigi ama o kadar etki yapacagını sanmıyorum)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrashBone -- 20 Eylül 2011; 18:07:07 >
      _____________________________

      Yüzüklerin Efendisi Üçlemesi Dev Konu

      Zalman Z11+ / Powercolor AMD R9 280x / AMD FX 8320 / M5A97 R2.0 / Kingston 2133 MHz 2*4=8GB Dual Kit
      Logitech G633 Virtual 7.1 Headset / Logitech G402 Hyperion Fury / Razer Goliathus / Logitech G710+
    • Yarbay
      5494 Mesaj

      iOS Beta Tester
      20 Eylül 2011 18:06:41
      kilo vermen şart boyun için ise süt iç ve spor yap evdeki alet iş görür (kilo veröek için)
      |
      |
      _____________________________

      ITU|Manufacturing Engineer
      Lorem ipsum dolor sit amet
    • Teğmen
      133 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:19:02 Konu Sahibi
      Süt içicem, balık yağı haplarını veya şurubunu araştırıcam , ayrıca şu alette 15 dk aralıklı takılmayı düşünüyorum evde kilo için.



      bide aslında spor salonuna yazılmayı düşünüyorum, ama asosyellik ağır bastırıyo.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonKinG -- 20 Eylül 2011; 18:20:45 >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1363 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:22:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: CrashBone

      ben sütten nefret ederim daha 4-5aylıkken annem verirmiş su diye anlayıp fırlatırmışım. şimdi 1.76-1.78 civarı boyum var lise 1 e gidiyorum. yani inanmıyorum (aslında uzmanların vardır bi bildigi ama o kadar etki yapacagını sanmıyorum)

      Tabiki ırsi de olabilir ama içseydin belki de daha fazla uzayacaktın.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      248 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:26:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: SonKinG

      Süt içicem, balık yağı haplarını veya şurubunu araştırıcam , ayrıca şu alette 15 dk aralıklı takılmayı düşünüyorum evde kilo için.



      bide aslında spor salonuna yazılmayı düşünüyorum, ama asosyellik ağır bastırıyo.

      kesinlikle şurup şeklinde alma,ilk deneyişte kusarsın.yaşadığım için söylüyorum.

      spor konusunda da kilo vermen şart,ama aşırı kilo verme,boyunla kilon arasında 10-15 bir fark olsun.Yere sağlam bastığını anladığında idealdir,bir de depar atarken kaç saniyede tıkandığına dikkat et.Bu 10-15 arası olursa kilon tam idealdir.

      Yazılman fayda sağlar,ama bildiğin bir yürüyüş pisti de işini görür.fitness da işinde kolaylık sağlar.

      O tabletlerden de her sabah kahvaltıdan sonra 1 tane alman yeterli olacaktır.
      |
      |
      _____________________________

      Devil Got My Woman

      R0047
    • 20 Eylül 2011 18:30:19
      Süt demek kalsiyum demek kalsiyum demek kemik demek kemik demek boy demek boy demek karizma,yakışıklılık demek karizma,yakışıklılık demek özgüven demek özgüven demek karı kızdemek karı kız demek one night love demek one night love demek eğlence demek.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5445 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:31:45
      Kamişin boyunu mu soruyorsun ? I ih uzatmaz onu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1363 Mesaj
      20 Eylül 2011 18:32:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: 4Motion*

      Süt demek kalsiyum demek kalsiyum demek kemik demek kemik demek boy demek boy demek karizma,yakışıklılık demek karizma,yakışıklılık demek özgüven demek özgüven demek karı kızdemek karı kız demek one night love demek one night love demek eğlence demek.

      Ben de sana sakin ol demek.
      _____________________________

    • 20 Eylül 2011 18:37:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: f(x)


      Alıntıları Göster


      Ben de sana sakin ol demek.

      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
izmir havalimanı transfer
modasor
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.