Şimdi Ara

Süspansiyon, amörtisör,alt takım,salıncak hakkında bilgi arıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
5.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar süspansiyon ile amortisör arasındaki fark nedir?
    Bir araba bir kasisten geçerken arabanın sarsılma miktarı,içerideki kişilerin hoplaması süspansiyonla mı ilgilidir,amörtisörle mi?
    Araba firmalarının bahsettiği sert süspansiyon ve yumuşak süspansiyon sistemlerinin karakteristikleri nelerdir?
    Konfora dayalı sürüşü yumuşak, sportif sürüşü sağlayan sert süspansiyon mu?
    Hangi firmaların süspansiyonları sert, hangi firmaların daha yumuşak?
    süspansiyonun bozulması mı daha zor,amörtisörün mü?
    Titreşim makinasından geçmişti arabam 1 yıl önce, sol ön taraf fazla gevşek çıkmıştı, şimdi süspansiyonum mu gevşek,amortisörüm mü?
    Hangi tip süspansiyon ya da amörtisörler bozuk yolda bile çok zor bozuluyor?
    Hangi markaların süspansiyon,amörtisör ve alt takımları daha sorunsuz, bozuk yollarda binilseler bile herhangi bi gevşeme,aşınma veya masraf çıkarmıyor?











  • tşk ederim, ama bu fazla teknik oldu benim için, makine mühendisi olsam sanırım zorlanmadan anlardım
  • anlaşılan kafan çok karışık. amortisör süspansiyon sisteminin elemanıdır. salıncak rot rotil vs. ön takım grubuna girer. sarsıntıya hepsi sebep olabilir. yumuşak süspansiyonda araç daha çok yaylanır sarsıntılar daha az hissedilir. ama yol tutuş azalır. sert süspansiyonda tam tersi. vs. vs. fazla kafaya takma bence. araç gidiyorsa sorun yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.