Şimdi Ara

Survivor 2018

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
119.321
Cevap
76
Favori
2.959.783
Tıklama

Survivor 2018


(En Son Oy Tarihi: 24.6.2020)
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1954 Mesaj
    Adada o survivor hissi hiç yok eskiden acliktan ormandan cıkılmazdı , karsi adaya gidilir , yüzülür baraka yapilir şuan tamamen oyun odaklı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Muhacir diye küçümsenenler,tarihin yazdığı savaşlarda en geriye kalanlar,yani "Düşmanla sonuna kadar dövüşenler" çekilen ordunun ri'cat hatlarını sağlamak için kendilerini feda edenler ve düşman karşısında kaçmak,çekilmek nedir bilmeyenlerdir.Muhacirler kaybedilmiş ülkelerimizin milli hatıralarıdır. 17.01.1931 | M.Kemal Atatürk BULGARİSTAN/ESKİ CUMA
  • Binbaşı
    1160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: redwolf0

    Adada o survivor hissi hiç yok eskiden acliktan ormandan cıkılmazdı , karsi adaya gidilir , yüzülür baraka yapilir şuan tamamen oyun odaklı

    Hocam deniz e girerler balık falan avlarlardi . adada yiyecek birşey ararlar bade falan toplarlardı . bu sene onları böle doğru düzgün göstermiyor. Hindistan cevizi bulmak için saatlerce uğraştıkları sezonları bile gördük ya . yerde bitmiş artik ağacın tepesinden düşürmeye çalışıyorlardı . simdi ekmek elden su gölden misali zaten hergun ödül oyunu var . maşallah yatak da var . bi TV eksik . yarışmacılar neden gidip yemek arasinki adada



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    486 Mesaj

    O sezon tam bir halk Survivorıydı hocam.Hepsi orta-alt kesim olup büyük ödülü kazanmak isteyen insanlardı çok eğlenceliydi kulisler falan.Ayrıca Hakan’ı 2 kere ağlatmışlardıİlk Gizem Hatipoğlu nu eleyip sonra Hakan’ı elemişlerdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Teddy Death 1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1571 Mesaj

    Bu işleri çok bilmem ama aynı format aynı ülke içinde birden fazla yapımcıya satılabiliyor mu ki? Zaten tekelleştirmiş işi, kendi bırakmadıkça değişim zor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kesinizmirliksk2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    BEYLER TV8i AÇIN ÖYKÜ SERTER PANORAMANIN IRZINA GEÇİYOR İÇİNE ETTİ PROGRAMI

    SABRİYE Bİ YANDAN AĞLIYOR😂



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    Arkadaslar yeni izliyorum 3.bolumu 3.bolumde oyunda semanin gamzeyle yarisinda (3-2 den 3-3 de getirdigi yarista gamze havuzun az gerisindeyken arkadan sanirim hilmicemin a***tir diye kufur sesi geliyor farkeden var mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    11 Mesaj
    acun "işte all star takımının yeni yarışmacısı" dese ve gelen şu kişi olsa.

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2029 Mesaj
    Bu sene cidden çöp. Eskiden izleyemediğim zamanlar konuya gelip yorumlara bakardım şimdi onu bile yapmıyorum çünkü merak etmiyorum. Eski tadı alamıyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Ne mutlu Türküm diyene.
  • Er
    12 Mesaj
    Bu ihsan mı seçmiş yarışmacıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vartoluu -- 18 Şubat 2018; 15:38:22 >
    _____________________________
  • Yarbay
    4634 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vartoluu

    Bu ihsan mı seçmiş yarışmacıları

    Evet. İhsan'dan hariç 1-2 kişi daha var.
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_79311947/f_//tm.htm
  • Er
    12 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ginga Bishounen


    quote:

    Orijinalden alıntı: vartoluu

    Bu ihsan mı seçmiş yarışmacıları

    Evet. İhsan'dan hariç 1-2 kişi daha var.



    Sabriye seçse daha iyi seçer valla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    941 Mesaj
    All star için gönüllü takımı çok kolay lokma, artık birbirlerine girecekler.Aslında bu gönüllü takımının leş olması iyi bile olmuş olabilir.Atletler müthiş kapışacak yakında.Erkeklerde de bir Adem-Turabi etrafında bir kapışma olacak gibi.Nihat zaten işleri fikfikliyor.Müthiş olacak müthiş.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    579 Mesaj
    Aslında birleşmeye kadar takım olarak gidilse, daha sonra hemen bireysele dönse, seyir zevki artabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    GÖNÜLLÜLER KOMPLE OLMAMALIYDI

    ALLSTARI BÖL İKİ PARÇAYA, 6YA 6 YAP TAKIMLARI

    2 ŞER DE ESKİLERDEN EKLE 8E 8

    KIRAN KIRANA SURVİVOR OLURDU

    TURABİ ADEM KAPIŞMASI

    HİLMİ MURAT KAPIŞMASI

    MAYDIN DAMLA

    NAGİ SEMA VSVS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1679fbhju -- 18 Şubat 2018; 16:3:54 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aspiratör

    Nagihanı duyguya yaptıkları gibi bi ölüm potasına sokarlarsa bu sene oy atmayacağım diyen ben bile sallarım 1 2 oy.
    Kadın haklı sema geçen sene ki olsun istiyor yedirmezler.
    Damlayıda zehirlemiş zaten.
    Merveninde işine geliyor tabi bu durum gıcık zaten nagihana.
    Kendi yarıştığı sene çok falsosu olmuştu ama bu sene hiçbir hata yapmadı nagihan.
    Sema aynı iticilikte devam merve ağzından hakanı düşürmüyor.
    Ünlülerde en sempatik atlet nagihan şuan.

    Nagihan düzelirse yapısı gereği ortada Sema falan bırakmaz.Atakan'a ayar vermiş bir kişiden bahsediyoruz burada.
    Damla sempatik bir kız ama yönlendirilmeye çok müsait.2016'da da öyleydi,şimdi de öyle.Gücün ve çoğunluğun olduğu yerde durarak hata yapıyor.Oysa bu yolu kendi başına yürüse şampiyonluk uzak bir ihtimal olmaz.
    Sağlıklı hallerini düşünerek Sema - Merve - Nagihan - Damla dörtlüsünü performans olarak sıralarsak bence Sema > Nagihan > Damla = Merve
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    141 Mesaj
    İhsan'ın bir kaç yorumunu gördüm Instagram'da paylaşmışlar.Diyor ki Gönüllüler zayıf değil.Gün gelecek All Star takımının da haftalarca galip gelemeyeceği günler göreceğiz.Neye dayanarak söylüyor bunu sizce ? Tabi ki kurgu.İlerleyen günlerde All Star takımını bilerek ve isteyerek rakibe yendirecekler.Zaten şu an bile seçmelerde şike yapılıyor.Takımın en iyi oyuncuları Adem-Hilmi oyun bile oynamadılar dün.Ne kadar saçma değil mi.2 kez Sahra,2 kez Nihat çıktı sırf Gönüllüler oyun alabilsinler diye.
    _____________________________
  • Yarbay
    7984 Mesaj
    Panoramadan anladıgim gönüllüler kaybetmis yedekten bir kisi girmiş



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________ F.C Krasnodar
    Dh şarkı yarışması kazanan parçalar
    Быки, горожане
  • Teğmen
    135 Mesaj
    Şuan görülen,Adem ile Murat aşırı destekleniyor lakin.



    Unutulan şu ki,adada 2 şampiyon var.



    Daha önce şampiyon olamayanların şampiyonları elemesi zor.



    Hilmi ile Turabi o takımda en sona kalacak 2 işimdir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    7984 Mesaj
    Birde kibris sembol oyunları baslasin artık



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________ F.C Krasnodar
    Dh şarkı yarışması kazanan parçalar
    Быки, горожане
  • Yarbay
    7984 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rororo4

    Şuan görülen,Adem ile Murat aşırı destekleniyor lakin.



    Unutulan şu ki,adada 2 şampiyon var.



    Daha önce şampiyon olamayanların şampiyonları elemesi zor.



    Hilmi ile Turabi o takımda en sona kalacak 2 işimdir.

    Hasan ikisinide 5 hafta boyunca geçti hatta hilmi fanları bireysel dokunulmazlık alinca turabiye oy verdi yine hasan birinci oldu merve hilminin iki kat oy alip yari finalde elendi finalde 53-47 kaybetti murat hilmiden daha fazla fana sahipti 2013'de 52/48 kaybetti smsde yoksa murat şampiyon olacaktı hiç kimse geçilmez değildir halk sms atarken duygusal bakıyor nagihan Semih yattara smsinde herkes nagihan gider dedi Nagihan çıktı ben anneyim çok mücadele ettim elenmek istemiyorum falan filan derken birinci oldu o potada yani oy verilen gün saat seyirciyi etkiler



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________ F.C Krasnodar
    Dh şarkı yarışması kazanan parçalar
    Быки, горожане




Reklamlar
Sohbet
SEO
kolayoto.com
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,795
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.