|
Bildirim

|
Ilk yasaklar başladığında 1 senelik üyelik almıştım bu firmadan. Yaklaşık 2 ay sonra websitesine ve servislerine erişememeye başladım. Sonrasında Türkiye'den erişilemediğini anladım. Parasını vermiş olduğum vpn hizmetine erişmek için başka bir vpn kullanmak zorundaydım :D. Kendilerine bunu bildirdiğimde, "bulunduğunuz bölge yasakların çok olduğu bir bölge bundan dolayı openvpn vb gibi çözümler deneyebilirsiniz" oldu. Sonuçta 3 ay kadar kullandıktan sonra kullanmayı bıraktım. Bu kadar çok vpn servisi var iken zorunlu kalmadıkça bir daha surfshark kullanacağımı sanmıyorum.
|
|
Reklam yayınlayın elbet ama Türkiye'de hizmet veremeyen bir servisin reklamını yapmasaydınız keşke. Şimdi bu advertoriala istinaden hizmet satın alsak ve servis çalışmazsa (ki hatırladığım kadarıyla Türkiye'de yasaklı) DH sorumluluk alacak mı? Tabi ki hayır. O nedenle içeriklerinize dikkat etmeniz gerekli bence.
|
|
|
|
|
|