Şimdi Ara

Sürekli aynı iki sorun arasında git gel olması ve hiç bir şekilde çözülememesi. Yardım edin lütfen.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır (Neredeyse 7-8 yıl) süperonline fiber kullanıcısıyım son 5 aydır internetimde sürekli aynı iki problem oluyor her aradığımda uzaktan müdahele ediyorlar (2 kere de servis geldi) ama hiç bir şekilde çözemiyorlar gerçekten canıma tak etti biraz daha detaylandırayım.


    A- İnternetimde ya 30 dakikada bir rastgele 3-4 sn lik kopmalar oluyor (tamamen rastgele ama 1 gün içinde 10 kere falan oluyor)

    B- Ya da bir cihaz internete bağlandıysa sanki internetin hepsini kendisi emiyormuş gibi evdeki öbür cihazların interneti resmen çöküyor. (Ping giriyor, bir web sayfası 1 dakikada açılıyor açılmıyor vs.)


    Tam olarak şöyle ki mesela A sorununu yaşıyorum, müşteri hizmetleri ile görüşüyorum uzaktan müdahale edip tamam hallettik diyolar, ya hallolmuyor ya B sorununu yaşamaya başlıyorum, bir süre sonra arıyorum diyorum böyle böyle A sorununu yaşıyordum şimdi B sorununu yaşıyorum bu sefer yine uzaktan müdahele edip tamam hallettik diyorlar ya hallolmuyor ya da A sorununu yaşamaya başlıyorum.


    10 kere falan müşteri hizmetleri ile görüştüm 2 kere eve teknik ekip geldi onlar da tam olarak sorunu çözemedi.


    Gerçekten canıma tak etti artık cayma bedelim de 645 lira olduğu için ödemek istemiyorum, bunun tüketici haklarına vs başvurabileceğim bir iptal methodu yok mu ? Sorunum çözülse bile bir daha asla superonline kullanmak istemiyorum nefret ettim.


    Tavsiyelerinize açığım




  • Modem Huawei mi?

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Evet modem huawei ve iki parçadan oluşuyor

  • kmesne kullanıcısına yanıt

    ZTE ile değiştirmeyi deneyin. Bu aralar Huawei'lerde denişik işler oluyor :)...

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Aslında müşteri hizmetlerine dedim, bakın ben en az 6-7 yıldır bu modemi kullanıyorum değişmesi gerekmez mi diye. Değişim ücreti alırız dediler. Aldığım hizmetin kötü olması dolayısıyla cayma bedelsiz kapatma yapamıyor muyum ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmesne

    Aslında müşteri hizmetlerine dedim, bakın ben en az 6-7 yıldır bu modemi kullanıyorum değişmesi gerekmez mi diye. Değişim ücreti alırız dediler. Aldığım hizmetin kötü olması dolayısıyla cayma bedelsiz kapatma yapamıyor muyum ?

    Onu hep soyluyorlar, guzelce kac kere aradiginizi, cozulmezse abonelik bitince iptal etmek zorunda kalacaginizi soyleyin tekrar rica edin. Ucretli yazalim deseler bile gelip ucretsiz degistiriyorlar.


    bu arada sizin ont ya da router adaptor eskimis olabilir, yeterince besleyemeyince voltaj duyarli olarak gidip gelme yapabiliyor. (Tekrar düşününce eve gelenler bunu biliyor, adaptör değiştirmediler mi? gelenler direk router da değiştiriyor aslında)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofearl -- 23 Şubat 2021; 22:51:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinti olduğunda ont cihazında optik uyarısı yeşil mi kırmızı mı yanıyor? bence router restart edecek kadar bir şeyler oluyor olabilir... adaptörü ve onun takılı olduğu prize bak gevşek prizlerde ark olunca oluşan parazitten etkilenebiliyor...nedense kimse umursamıyor... hatta komşunun eski elektrikli cihazından bile etkileniyor olabilir...

  • ont (gpon) bir resetle üstünde minik noktaya ataç yardımıyla birininki o şekilde düzelmişti nokia ont du o.


    Ayrıca her yeni sözleşmede sıfır cihaz aldığınızı kabul ederek sözleşme yeniliyorsunuz hatırlatayım sözleşmenizi okuyun.


    bakanlıkça bu tür cihazların kullanım ömrü 5 yıl olarak belirlenmiştir garanti belgesinde de yazar.


    servisi bir şekilde evinize çağırın aradıklarında yanlarında sözleşmede yazdığı gibi sıfır cihazınızı isteyin.


    sıfırı mevcut olan cihazlar zte h267a üretim tarihi altında yazıyor, ont olarak hg8010h v2 ve hg8245x6 (ont router birleşik).


    her yeni sözleşmede yazdığı üzere sıfır cihazlarınızı alın unutmayın.

  • @zaq999 @ugah6aiw @nofearl @zulu123 Hocamlar gerçekten delirmek üzereyim ve bu saatten sonra superonline gelip 1 yıl bedava sorunsuz internet teklif etse dahi superonline kullanmak istemiyorum yazık yani 10 kere 15 kere aradım ben bunları uğraştım o kadar hala düzelmedi sorun. 1 hafta önce teknik servis gelip bendeki modemin aynısı ile değişim yaptı (huawei beyaz modem) sadece modem değişti ont değişmedi. Ama hiç bir sorun düzelmedi ya hiç bir iyileşme olmadı lanet ettim gerçekten. birden fazla cihaz bağlandığında bütün cihazlardaki internet resmen çöküyor televizyonda youtube açsan laptopta facebooka giremiyorsun. Laptoptan netflix açsan telefondan youtube izleyemiyorsun yani bu nedir yıl 2021. Bu sorunun olmadığı zaman başka sorun olan her 30 dakikada bir rastgele bir şekilde 3-5 saniyelik internet kesilmeleri yaşıyorum. İnternetim hiç bir zaman stabil değil bıktım gerçekten ne yapmamı önerirsiniz ? Cayma bedelim 610 TL ödemek istemiyorum bu ücreti sonuçta iyi bir hizmet alamadım. Kaç aydır bu iki sorunu yaşıyoum 15 kere müşteri hizmetleri ile görüştüm hala çözülmedi.

  • kmesne kullanıcısına yanıt

    adaptörüne bak modemin 2A adaptör kullandığı halde ont cihazının adaptörünü takmış olabilirler... 500mA ise 2A adaptör takmazsan yüke binince bayılır...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmesne

    @zaq999 @ugah6aiw @nofearl @zulu123 Hocamlar gerçekten delirmek üzereyim ve bu saatten sonra superonline gelip 1 yıl bedava sorunsuz internet teklif etse dahi superonline kullanmak istemiyorum yazık yani 10 kere 15 kere aradım ben bunları uğraştım o kadar hala düzelmedi sorun. 1 hafta önce teknik servis gelip bendeki modemin aynısı ile değişim yaptı (huawei beyaz modem) sadece modem değişti ont değişmedi. Ama hiç bir sorun düzelmedi ya hiç bir iyileşme olmadı lanet ettim gerçekten. birden fazla cihaz bağlandığında bütün cihazlardaki internet resmen çöküyor televizyonda youtube açsan laptopta facebooka giremiyorsun. Laptoptan netflix açsan telefondan youtube izleyemiyorsun yani bu nedir yıl 2021. Bu sorunun olmadığı zaman başka sorun olan her 30 dakikada bir rastgele bir şekilde 3-5 saniyelik internet kesilmeleri yaşıyorum. İnternetim hiç bir zaman stabil değil bıktım gerçekten ne yapmamı önerirsiniz ? Cayma bedelim 610 TL ödemek istemiyorum bu ücreti sonuçta iyi bir hizmet alamadım. Kaç aydır bu iki sorunu yaşıyoum 15 kere müşteri hizmetleri ile görüştüm hala çözülmedi.

    Kaynagi bilmedikce servis saglayici degistirmek cozum olmayabilir. Adim adim sorun taramak lazim. Sorun illa superonline da olmayabilir, macbooklarda son modellerde (intel) saat ile kilit acma acilinca 5-10mbit ile baglaniyor mesela, ya da airdrop ilk ciktiginda iphone baglaninca diger cihazlar dusuyordu.


    ilk tum cihazlari kapatin, ethernet ile tek cihaz baglayin, surekli ping ve router/ont isiklari takip edip sorun olup olmadigina bakin.


    sorun olmazsa ethernetli ilk cihaz bagli iken ikinci wireless cihaz takin, ozellikle tv vs varsa onu, tv ya da netflix acin birakin, gene takip edin.


    bu sekilde tek tek cihazlari acip bakacaksiniz, sorun oldugu anda router/ont isiklarini takip edin. Ornegin ont da alarm yanip sonerse fiber sorunu olabilir voltaj olabilir. Video cekip degistirtirsiniz, tepelerine binme sansiniz olur.


    Wireless bir cihaz sorun cikariyorsa onun isletim sistemi versiyonuna gore bakmak lazim.


    Ha bu arada en oncesinde bir statik ip de alin, bolgede yogunluktan oluyorsa bosuna ugrasmayin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofearl -- 3 Mart 2021; 16:42:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugah6aiw

    adaptörüne bak modemin 2A adaptör kullandığı halde ont cihazının adaptörünü takmış olabilirler... 500mA ise 2A adaptör takmazsan yüke binince bayılır...

    Yok 2A adaptör




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kmesne -- 3 Mart 2021; 17:0:24 >
  • 10 kere aramama rağmen düzelmediği için cayma bedeli olmadan iptal ettirmek istiyorum Peki ben diyelim ki cayma bedelsiz iptal istiyorum ve bunun için gerekli mercilere başvurcam diyelim. Önce iptal edip cayma bedelini ödeyip sonra başvurmam mı daha mantıklı yoksa ödemeden başvurabiliyor muyum ?

  • kmesne kullanıcısına yanıt

    ont bozuk yada fiber kablo sıkıntılı normalde gelenlerin tespit edebilmesi gerek... ont cihazın fiber girişine baskı uyguladınmı hiç? kabloya hafif darbe bile kabloyu kırabiliyor... cayma konusunda bir şey diyemem...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.