Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Superonline Telefon ile Taahhüt Kandırmacası - Aldanmayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
37
Cevap
2
Favori
3.871
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Superonline >> Superonline Telefon ile Taahhüt Kandırmacası - Aldanmayın
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      565 Mesaj
      02 Aralık 2018 17:56:40
      Durumun lehinize sonuçlanacağını düşünüyorum inanıyorum da bu oyunlara bir dur denmesi gerektiği açıktır



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6231 Mesaj
      02 Aralık 2018 19:01:48
      Turkcell tutuşmuş



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      453 Mesaj
      02 Aralık 2018 19:16:44
      Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği 16/I hükmünde şöyle bir düzenleme var:



      Taahhütlü aboneliğin süresinden önce feshi



      MADDE 16 – (1) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalmak zorundadır. Ancak, tüketiciden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak tüketici lehine olan tutarın esas alınması zorunludur.



      Bu hükme göre sayılan ücretleri sizin durumunuzda olduğu gibi 2 aylık süreye tekabül eden şekilde isteyebilirler, abartılı geldi bana da istenilen 2500 küsur,

      Mutlaka ayrıntısını isteyip anladıktan sonra hakem heyeti ne başvurun



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Er
      14 Mesaj
      02 Aralık 2018 20:44:09 Konu Sahibi

      Dediginiz gibi ben de Joker kota almaya calistigimda ayni sekilde bir durumla karsilastim: Pis birseyler yapmaya calisiyorlar orasi cok net. Bildiginiz Internet tamamen kesiliyor oyle kaliyorsunuz...
      |
      |
      dunyao kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Yunus Emre KOÇAK
    • Yüzbaşı
      933 Mesaj
      03 Aralık 2018 12:25:20
      Çıkan yasa ile artık kullandıgınız ayların ödemesi yapılmakta kalan 22 ayı sizden isteyemezler cayma hakkınızda kimse bilmediği için bu şekilde korkutmaktalar biraz araştırın cayma bedeli hakkında ki son durumu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4903 Mesaj
      03 Aralık 2018 13:06:41
      Geçmiş olsun ve Süperonline benim için bitmiştir yaşadıklarınzdan sonra.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker67 -- 3 Aralık 2018; 13:7:2 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      03 Aralık 2018 14:54:37
      Selam dostum . Durumunuz için üzgün olduğumu belirtmek isterim.
      Böylesine ucu açık bir karar sonucunda, kullanıcıların mağdur edilmesinde Btk nında payı olduğu kanısındayım. Böyle bir oluşum var ve dur diyen malesef yok .

      Bu ve buna benzer operasyonlarda yöneticilik yaptım. Size ses kaydı vermezler .Bir karar neticesinde ses kaydına ulaşabilirsiniz. Ama bunu o firmadan değil siz kendi operatörünüzden bunu talep ederseniz daha sağlıklı bir sonuca varırsınız. Ses dosyalarında oynama yapılabilmektedir. O metni okuyup bir başka onay anınınızı oraya yapıştırarak manipilasyonlar yapılabilmektedir. Üstüne basarak yapılır demiyorum yapılabilir .

      Size veya bir başkasına sunulan hizmetlerden, kullanmadığınız aylara ait ödemeler taahhüt adı altında alınamaz. Burada izlenilecek yol . 24 at taahüt altındasınız diylim. 5 ay kullandınız. 5 ay süresinc kullandığınız paketin indirim miktarı farkını ödeyerek taahhüt bozabilirsiniz. Kullanmadığınız geri kalan hiçbir ayın kullanım miktarı size faturalandırılamaz. Bunu size caydırma olarak söylüyorlar.

      Madem onlar akıllı sende daha akıllı ol . Bu işler çözüme bağlanmadı diyelim. İptal için o miktar illa ödenecek mi . Taşındım diyorsun. Fiber olmayan bir yeri adres gösteriyorsun. Kontrol ediyorlar fiber yok . Hizmet veremedikleri için hiçbir bdel ödemeden iptal ediyorlar sistemi. Benim binada fiber daireye kadar geliyor .En iyi altyapılardan biri . Başka operatörler hizmet veremiyor. Superonline taşıma yapmıştım , Alt yapı musait değil deyip iptal dilekcesi istedier . Hiçbir ceza vermeden iptal sağladım.

      Bunlara bir kuruş kaptırma bu saatten sonra . Bol şans
      _____________________________





    • Yarbay
      4640 Mesaj
      03 Aralık 2018 15:10:27

      Hic alakasi bile yok. Benim internette hic bir problem sorun vs yok.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      zaferq kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      4640 Mesaj
      03 Aralık 2018 15:14:31
      3.999uncu ayni konu. Bakalim daha kac kere acilacak. Kabul eeyin telefonda cok zor degil. Bir de forum donanimda takilirsiniz



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      987 Mesaj
      03 Aralık 2018 15:52:43

      Bunların hizmet veremeyeceği bir adrese nakil isteyip cayma bedelini ödemeyeceğiz ya, onun için o adrese nüfus müdürlüğüne giderek adresimizi taşımak zorunda mıyız?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      xYaKuBux kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      14865 Mesaj
      03 Aralık 2018 16:12:20
      Dolandırıcılık ve müşteri öpme konusunda TELEKOM'un tartışmasız tek rakibi Superonline.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
    • Binbaşı
      1924 Mesaj
      03 Aralık 2018 16:14:26



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      03 Aralık 2018 16:36:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

      Bunların hizmet veremeyeceği bir adrese nakil isteyip cayma bedelini ödemeyeceğiz ya, onun için o adrese nüfus müdürlüğüne giderek adresimizi taşımak zorunda mıyız?
      Merhaba ..
      Benden istenilen bir belge olmadı. Her şey telefon üzerinden sonuçlandı.Geçiş için haber beklerken arayıp alt yapınız musait değil dediler . İptal için bilgilendirme yaptılar . Bende iptal dilekcesi hazırlayıp onlara ait ürünleri gönderip sürci sonlandırdım . Abone olurken sadece adres bilgileri istiyorlar . Doğru olup olmadığını kontrol etmiyorlar . Böyle bir belge abonelik esnasında istenmiyorsa geçiş zamanıda istenmez.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xYaKuBux -- 3 Aralık 2018; 16:38:26 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      270 Mesaj
      04 Aralık 2018 08:48:38
      Merhabalar,

      Hocam öncelikle geçmiş olsun. Hakikaten çok üzüldüm. Umarım en yakın bir zamanda lehinize bir gelişme yaşanır da siz de kurtulursunuz. Benim de SOL taahhüdüm 22Aralık'ta bitecek. İlginçtir şimdiye kadar beni 1 kere tek aradılar. Kabul etmedim sundukları kampanyaları. Öyle beklerken, 2 gün önce ben kendim arayayım dedim. Sizin bahsettiğiniz "Özel Fırsat Tv Plus" kampanyasını bana sundular. Ancak telefondaki hanımefendi o kadar iyi niyetliydi ve o kadar daha uygun fiyata kampanya sunmaya gayretliydi ki, ben inanın soru sormaya utanıyordum. Çünkü sorduğum bütün sorulara tek tek ve içtenlikle ayrıntılı bir şekilde cevap verdi. Demek ki işini hakkıyla yapan müşteri hizmetleri de var dedirtti bana. Özel fırsat TV Plus kampanyasında "Beyefendi, 100 Mbps 250 GB kotalı var ve bunu kullanırsanız 250 GB den sonra internetiniz kapanır dediler. Aynısı 50 Mbps 150 GB olan için de geçerli. Ama bence 24 Mbps 50 GB AKN olanı alın dediler. Çünkü AKN olduğu için ocak ayında 24 Mbps sınırsız bir internetiniz olur dediler. Ha yine de isterseniz 100 Mbps 250 GB kotası olanı da ayarlarız. Tekrarlıyorum ben tavsiye etmem dedi." Tekrar düşünmek için zaman istedim ama, sanırım MH'in bana tavsiye ettiği Özel Fırsat TV Plus kampanyasındaki 24 Mbps 50 GB + TV Plus aile paketini 74,99 TL ye bağlatacağım.

      Son olarak kendisinden bu bilgiyi rica ettim, olur da ocak ayında AKN kalkmadı ve devam ederse, 50 GB bizim için çok düşük bir miktar olur dedim. O zaman beyefendi aynı kampanyanın 100 ve 150 GB olanları da mevcut. Onlara cayma bedeli olmadan geçiş sağlayabilirsiniz dedi.

      Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın. Sizin durumunuzu düşündüğümüzde işi bilmeyen MH ler can sıkıcı bir durum hakikaten.

      Umarım probleminiz çözülür.

      Hayırlı günler.

      Saygılarımla...



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      270 Mesaj
      04 Aralık 2018 10:42:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: OSİBAY

      Merhabalar,

      Hocam öncelikle geçmiş olsun. Hakikaten çok üzüldüm. Umarım en yakın bir zamanda lehinize bir gelişme yaşanır da siz de kurtulursunuz. Benim de SOL taahhüdüm 22Aralık'ta bitecek. İlginçtir şimdiye kadar beni 1 kere tek aradılar. Kabul etmedim sundukları kampanyaları. Öyle beklerken, 2 gün önce ben kendim arayayım dedim. Sizin bahsettiğiniz "Özel Fırsat Tv Plus" kampanyasını bana sundular. Ancak telefondaki hanımefendi o kadar iyi niyetliydi ve o kadar daha uygun fiyata kampanya sunmaya gayretliydi ki, ben inanın soru sormaya utanıyordum. Çünkü sorduğum bütün sorulara tek tek ve içtenlikle ayrıntılı bir şekilde cevap verdi. Demek ki işini hakkıyla yapan müşteri hizmetleri de var dedirtti bana. Özel fırsat TV Plus kampanyasında "Beyefendi, 100 Mbps 250 GB kotalı var ve bunu kullanırsanız 250 GB den sonra internetiniz kapanır dediler. Aynısı 50 Mbps 150 GB olan için de geçerli. Ama bence 24 Mbps 50 GB AKN olanı alın dediler. Çünkü AKN olduğu için ocak ayında 24 Mbps sınırsız bir internetiniz olur dediler. Ha yine de isterseniz 100 Mbps 250 GB kotası olanı da ayarlarız. Tekrarlıyorum ben tavsiye etmem dedi." Tekrar düşünmek için zaman istedim ama, sanırım MH'in bana tavsiye ettiği Özel Fırsat TV Plus kampanyasındaki 24 Mbps 50 GB + TV Plus aile paketini 74,99 TL ye bağlatacağım.

      Son olarak kendisinden bu bilgiyi rica ettim, olur da ocak ayında AKN kalkmadı ve devam ederse, 50 GB bizim için çok düşük bir miktar olur dedim. O zaman beyefendi aynı kampanyanın 100 ve 150 GB olanları da mevcut. Onlara cayma bedeli olmadan geçiş sağlayabilirsiniz dedi.

      Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın. Sizin durumunuzu düşündüğümüzde işi bilmeyen MH ler can sıkıcı bir durum hakikaten.

      Umarım probleminiz çözülür.

      Hayırlı günler.

      Saygılarımla...
      Selamlar Arkadaşlar,

      02.12.2018 Pazar günü SOL MH ile yaptığım görüşmeyi yukarıdaki mesajda yazmıştım. MH deki bayan Özel Fırsat TV Plus kampanyası 31.12.2018 tarihine kadar devam edecek, o tarihe kadar düşünebilirsiniz demişti. Bu gün 2. kes SOL den arandım. Yeni kampanyaya geçiş için. Özel fırsat TV Plus kampanyasını soruyorum, dün yani (03.12.2018 Pazartesi) kampanya sona ermiş. Artık müşteri almıyorlar.

      Tekrardan SOL MH aradım. Söyledikleri doğruymuş ve dün kampanya sona ermiş. Ben de çok sinirlendim hakikaten ağzımdan geleni söyledim. Şikayette bulundum. Bakalım telefon konuşmamız dinlenecek. Umarım olumlu geri dönüş sağlarlar yoksa hakikaten SOL'ü bırakıcam yani. Zaten sırf TV Plus için SOLü bırakamıyorum.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Teğmen
      174 Mesaj
      04 Aralık 2018 13:52:19
      Bu sürecin benzerini ben yaşadım. Günlerce dönüş bekledim.En sonunda telefon ses kayıtlarını dinlediler ve bana isterseniz üyeliğinizi ücretsiz iptal edelim dediler.
      Koskoca Superonline ne bir özür diledi ne de mağduriyeti giderecek bir adım attı.
      _____________________________

      PC SETUP : 8700K / ASUS Maximus X Hero / 32GB GSKILL Trident Z RGB 3200mhz CL16 / ASUS GTX 1080 TI 11GB OC Edition / NZXT X62 / SAMSUNG 250GB Evo 960 SSD / CORSAIR Force 240 SSD / CORSAIR 850 watt gold plus / PHANTEKS Enthoo EVOLV ATX / ASUS PG258Q 240 HZ / SENNHEISER G4ME ZERO / LOGITECH G810 / LOGITECH G502 LIVING ROOM SETUP : SONY 85XD8505 / MARANTZ SR6011 / 5.1.4 ( KLIPSC RF82-II , RC52-II , RS52-II , R110SW , CDT-5650-C II ) / PS4 / XBOX ONE X / ATV4K / STEAM LINK
    • Yüzbaşı
      270 Mesaj
      04 Aralık 2018 15:21:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: tw1s

      Bu sürecin benzerini ben yaşadım. Günlerce dönüş bekledim.En sonunda telefon ses kayıtlarını dinlediler ve bana isterseniz üyeliğinizi ücretsiz iptal edelim dediler.
      Koskoca Superonline ne bir özür diledi ne de mağduriyeti giderecek bir adım attı.
      Hocam yukarıda da yazdığım gibi TV Plus olmasa 1 dakika bunların ağız kokularını çekmeye değmez. Turk telekom 16 Mbps veriyor, keşke neti kablonetten, TV hizmetini de Tivibu'dan alabilsek...Ne güzel olur.

      Saygılarımla...



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      548 Mesaj
      04 Aralık 2018 17:46:29
      Ben Kablonet kullanıyorum. Taahhüdü birkaç gün içinde dolacak. Superonline'dan aradılar;

      Fiber, 24 mbps, sınırsız, artı Turkcell+ Tv = ilk 6 ay 39, sonraki 18 ay 59

      "Yalnız aralık ayında 35 gb sınırı var, aşarsanız kademeli olarak hız düşecek. Ocaktan sonra zaten kotalar kalktı, sınırsız olacak" dediler.

      Ses kaydının da bir manası yok benim durumumda. AKN kalkmazsa 35 gb'tan devam edeceğim o halde değil mi?

      Yani aslında net bir şekilde ocaktan sonra sınırsız diyorlar. Anlamadım.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      270 Mesaj
      05 Aralık 2018 12:59:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: OSİBAY

      Selamlar Arkadaşlar,

      02.12.2018 Pazar günü SOL MH ile yaptığım görüşmeyi yukarıdaki mesajda yazmıştım. MH deki bayan Özel Fırsat TV Plus kampanyası 31.12.2018 tarihine kadar devam edecek, o tarihe kadar düşünebilirsiniz demişti. Bu gün 2. kes SOL den arandım. Yeni kampanyaya geçiş için. Özel fırsat TV Plus kampanyasını soruyorum, dün yani (03.12.2018 Pazartesi) kampanya sona ermiş. Artık müşteri almıyorlar.

      Tekrardan SOL MH aradım. Söyledikleri doğruymuş ve dün kampanya sona ermiş. Ben de çok sinirlendim hakikaten ağzımdan geleni söyledim. Şikayette bulundum. Bakalım telefon konuşmamız dinlenecek. Umarım olumlu geri dönüş sağlarlar yoksa hakikaten SOL'ü bırakıcam yani. Zaten sırf TV Plus için SOLü bırakamıyorum.

      Alıntıları Göster
      Tekrardan selamlar arkadaşlar,

      Bu gün bana görüşme kayıtlarının dinlenildiğini ve MH in yanlış bilgi verdiği yazılı bir mesaj gönderdiler. Peki sonuç diyeceksiniz... Kocaman bir sıfır(0). Yani ne kadar ben haklı olsam da, kampanya süreci bitmiş olan tarifelere asla geçiş sağlanamaz dediler. SOL kaynıyor hakikaten.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
haberler
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Paykasa
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.