Şimdi Ara

Superonline Telefon ile Taahhüt Kandırmacası - Aldanmayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
2
Favori
4.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Yıllardır ilk konu başlığım, ama yaşadıklarımı sizinle paylaşmak ve bilgilendirmek istedim.
    Ocak ayına son 1 ay kala, Turkcell / Superonline tarafından taahhüt, paket ve indirimler ile müşteri temsilcisi aramalarının arttığını farketmişsiniz. Tabii ki bunun başlıca nedeni; AKK uygulamasının kalkacağından dolayı, kullanıcıları bir an önce, Kota paketlerine geçiş yaptırma çabasından kaynaklanıyor. Bu tuzağa benim gibi bilinçsiz bir şekilde düşmenizi istemiyorum; eğer yeni paketlerden ve indirimlerden yararlanmak istiyorsanız, en azından buna bilinçli bir şekilde siz karar verin istiyorum.

    Aşağıda, uzun tüketici şikayeti yazışmalarımı ekliyor olacağım, fakat çok vakit kaybetmemeniz için, tecrübemi özetliyorum:

    2014 yılında, yeni taşındığım evimde bulunan alt yapı ile birlikte; zamanındaki en yüksek paket olan, 250GB adil kullanım kotalı 100Mbps Internet paketi ile Superonline'a 2 yıl taahhüt ile abone oldum. Biraz pahalı bir paket kabul ediyorum, ama buradaki asıl amacım en yüksek AKK limitini kullanmaktı, o zaman hız düşümlerinde daha az bant genişliği seviyelerine geliyordu ve gece yarısından sonra sınırsız kullanım durumları yoktu...

    2 yıl sonunda da, kendi isteğim doğrultusunda, aynı paket üzerinden aboneliğime devam ettim. Ara dönemde, sizin de bildiğiniz gibi, ısrarlı aramalar sonucunda "hediye" olarak verdikleri, aslında ihtiyacım olmayan TV+ paketini kabul ettim (Kullanmıyorum...). İlk aboneliğimden itibaren, nadiren kopma / kesinti sorunları yaşasam da, genel olarak kullandığım paketten ve aldığım hizmetten mutluydum. Gerçek anlamda da 100Mbps Internet hizmetini alıyordum.

    Tabii ki bunu da bir sonu var. Mevcutta, kullandığım servisler ile birlikte( sabit IP, AKKsız gece) 124TL ödediğim taahhütüm, 10 Ocak 2019 tarihinde bitmesine rağmen, 9 Ekim'de Superonline müşteri temsilcisi tarafından aranmaya başladım. Normalde, bu tarz aramalar üzerinden kesinlikle işlem yapmam ve çoğu zaman cevaplamam, ama iş yoğunluğu ve toplantılar arasında boşluğuma geldi: Telefonda arkadaş, yakında taahhütümün bittiğini ve aynı paket üzerinden 2 yıl daha taahhüt yaparsam 5TL gibi bir indirip uygulanacağını bildirdi. Ben de hepiniz gibi Superonline'ın AKK uygulamasını kaldıracağını ve genel olarak kullamış olduğum Internet paketinden de memnun olarak, o anda devam etmeyi kabul ettim; her durumda taahhütlü veya taahhütsüz devam ediyor olacaktım.

    Herşeyi, 1 ay sonrasında, Internet erişimi kesintisinden dolayı çağrı merkezini aradığımda anladım. Çağrı merkezindeki arkadaş, "Kotamı" doldurduğumu ve bu nedenle Internet erişimimin kesildiğini söylediğinde o andaki ruh halimi tahmin edebilirsiniz... Hız düşmesi vs. tamam da, Internet erişiminin kesilmesi nedir? Sonrasında ise, benim şikayet kayıtlarım, ses kayıtlarımın dinlenmesi, bana bütün bilgilerin aktarıldığı ve hiçbir eksiklik olmadığı yönündeki bildirimler ile uzun bir süreç...

    Bu noktada suçun bende olduğunu kabul ediyorum; bilinçli müşteri olduğumu düşünürken ne kadar bilinçsiz bir müşteri olduğumu öğrenmiş oldum. Neticede, ticari olarak belli senaryolar oluşturarak bunun üzerinde oynuyorlar. Bedava veriyor gibi göründükleri, TV+, tablet vs. gibi ürün ve hizmetler de bu oyunun bir parçası; paketimi iptal ettirmek istediğimde bu ortaya çıktı: Arkadaş 2250TL gibi bir cayma bedeli hesapladı, daha 1 aylık taahhüt ile bunun nasıl hesaplandığı detaylarını istediğimde; ücretsiz gibi verilen TV+ üyeliği, cihazlar vs. kalan kullanımlar üzerinden hesaplandığını bildirdi. Üzerinde düşündüğünüzde anlayabiliyorsunuz: araştırdığımda örneğin Vodafone'un, onlara geçmem durumunda mevcut taahhütümdeki cayma bedelinin 500TL'ye kadarını ödediğini görüyorum. Bu şekilde, aslında hediye veya ücretsiz gibi vermeye çalıştıkları her hizmet, sizin cayma bedelinizi yükseltmek için tasarlanan bir strateji ve bence de çok mantıklı...

    Sözün özü arkadaşlar, "tufaya" düşmüş olamam ile kendime olan kızgınlığım ile bunları sizlerle paylaşmak istedim. Özellikle AKK uygulamasının yasal olarak kalkmasına kalan 1 aylık süreçte, bilinçsiz olarak aynı oyuna gelmeyin istiyorum. Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan Beyin de DH'de AKK kalakacak gibi açıklamaları çıkıyor. En azından doğruluğunu tartıyor olabilirsiniz. Komik...

    Tavsiye olarak söylemek istediklerim;
    - Kesinlikle telefon üzerinden arayan temsilciler ile o anda bir işlem yapmayın; mümkünse paket ve taahhüt detaylarını göndermelerini isteyin ve vakit ayırıp inceleyin.

    - Eğer gerçekten ihtiyacınız yoksa veya kullanmayacaksanız, size verilen "bedava" gibi görünen ürün ve hizmetleri kabul etmeyin. Her şeyin bir bedeli var: )

    - Son olarak, Superonline tarafında AKK kalkıyor evet arkadaşlar, yerine tamamen Internet erişiminizin kesildiği Kota tarifeleri geliyor.

    Uzun olduğu için kusura bakmayın, amacım sadece yaşadığım kötü bir tecrübeyi sizlerle paylaşmak.

    Hepinize bilinçli ve güzel günler dilerim!







  • Tüketici hakem heyetine başvurun. Thh Superonline dan savunma isteyecek ses kayıtlarını vermek zorundalar, gerçekten eksik bilgilendirme durumu varsa thh den cayma bedelsiz iptal hakkınız çıkar. Vodafone 500 tl cayma bedelini nakit olarak vermez, Superonline dan çıkan fatura ve dekontu Vodafone'a vermeniz durumunda size verecekleri hizmet üzerinden 500 tl ekstra indirim yaparlar. iss'lerin hepsi aynı yöntemle cayma bedelini karşılıyor
  • Yazımda bahsetmiş olduğum, tüketici şikayet görüşmelerimi paylaşıyorum:


    Şikayet Detayı

    Merhabalar,

    2014 yilindan itibaren, Superonline Fiber internet kullanicisiyim. Ayni sekilde, bu tarihten itibaren, en iyi sekilde servis almak ve kota sorunu yasamamak icin, en ust paket olan 100Mbps 250GB AKK ile birlikte Fiber internet paketine abone oluyorum. Su ana kadar da taahhutlerim sonrasinda da bu paket ile devam ettim. 8 Ekim 2018de tarafinizdan arayan arkadas, yeni 24 aylik taahhut ile ayni almis oldugum servis uzerinden devam edecegimi ve indirim oranlarindan bahsetti; genelde telefon uzerinden bu tarz islemleri yapmama ragmen, yillardir yeniledigim paket uzerinden devam edecegim icin o anda onayladim.

    Bir suredir yasadigim internet kesintisi problemlerim sonucunda, 25 kasimda hizmet birimlerinizi aradigimda, internetimin "kota" dolumu nedeni ile kesildigini ve paketimin 250GB AKK ile degil 250GB kotali oldugunu ogrendim. Burada Adil kullanim kotasi ve kota kavramlari olarak, ozellikle bu islemleri telefon ile yaparak kafa karisikligina yol actiginizi ve yine ozellikle bu paket gecislerini Ocak 2019 oncesi yaptiginizi gayet net bir sekilde anladim. Yillardir aldigim hizmet paketinin degismesini, internet erisimimin kesilmesini kesinlikle kabul etmiyorum. Telefonda internet erisimimin kesilecegine dair bir bilgilendirme yapilmasi ve benim bunu kabul etmem mumkun olamaz. Kesinlikle eksik bilgilendirme oldugunu dusunuyorum.

    Bu nedenle, eski sozlesmelerimin ve ses kayitlarimin yeniden incelenmesini, onceki kullanmis oldugum hizmet paketime gecisimi talep ediyorum.

    Bu isi daha fazla uzmatmak adina yardimlarinizi rica ediyorum

    Dikkatiniz icin simdiden tesekkurler,

    Saygilarimla

    Yunus Emre KOCAK

    Turkcell Superonline Yetkilisi 27.11.2018

    Sayın Koçak,

    Tüm kanallarımızda müşterilerimize doğru ve net bilgi vermek bizim önceliğimizdir. Tüm takım arkadaşlarımın size en iyi hizmeti verebilmek için iyi niyetle çalıştıklarını belirtmek isterim.

    09.10.2018 tarihinde Özel Fırsat TV+ Kampanyasına geçiş yaptığınızı görüyorum. Mevcut kampanyanız dahilinde 100 Mbps hız, 250 GB Akıllı Kotanız bulunmaktadır.

    Talebiniz üzerine 09.10.2018 tarihinde yaptığınız görüşme analiz edilmiştir. Bu görüşmede, müşteri temsilcisi tarafından kotanız dolduğunda internet erişiminizin kesileceği bilgisi size iletilmiştir. Bununla birlikte ek kota satın alarak internete erişim sağlayabileceğiniz bilgisi de size aktarılmıştır. Tüm işlemleriniz onayınız doğrultusunda yapılmıştır. Bu kapsamda kampanyanızın ücretinin ve şartlarının geçerli olduğunu belirtmek isterim.

    Farklı bir konuda desteğime ihtiyacınız olursa size yardımcı olmak için buradayım.

    İyi günler dilerim.

    Müşteri 27.11.2018

    Merhabalar,

    Öncelikle yanıtınız için teşekkürler;

    Kotam dolduğunda Internetimin kesileceğine dair bilgilendirildiğimi belirtiyorsunuz: Birincisi, böyle bir bilgilendirmeye ben onay vermiş olamam, ikinci olarak, bu bilgiliyi Internet erişim problemlerim için çağrı merkezinizi, 25 Kasım tarihinde aradığımda öğrendim.

    Her durumda, bu işlem sırasında telefonda bu şekilde beni "tufaya" düşürdüğünüzü düşünüyorum; özellikle Ocak 2019 öncesi böyle bir değişikliği telefon üzerinden "oldu bittiye" getirip, ben aynı aboneliğime devam ettiğimi düşünürken paketimi değiştirmenizi etik de bulmuyorum. Internet erişimimin kesilmesini

    Aynı şekilde verdiğiniz cevaplardan da, bu işi anlaşılan daha da uzatacağımızı görüyorum. Bu neden le:

    1. Ses kayıtlarıma ulaşmam mümkün müdür? Bunun için Noter, Mahkeme/Tüketici Mahkemesine gitmeli miyim?
    2. Anlaşıldığı yıllardır kullanmakta olduğum ve aynı şekilde taahhütlü veya taahhütsüz kullanmaya devam etmek istediğim eski paketime geri dönmüyorsunuz. Taahhüt iptal bedelimi ödeyerek bu paketi iptal etmek istiyorum; İptal masraflarını bildirebilir misiniz?

    Anlayışınız için teşekkürler, iyi çalışmalar dilerim.

    Yunus Emre KOÇAK

    Turkcell Superonline Yetkilisi 27.11.2018

    Sayın Koçak,

    Size hizmet verdiğimiz her konuda memnuniyetinizi sağlamak bizim önceliğimizdir. 09.10.2018 tarihinde yaptığınız görüşmenizin analizi uzman ekibimiz tarafından sağlanmıştır. Analiz sonucunda ekip arkadaşımızın sizi kampanyanız ve paketinizin özellikleri ile ilgili doğru ve eksiksiz bilgilendirdiği tespit edilmiştir. İlgili görüşmede onayınız dahilinde işlem sağlanmıştır. Mevcutta kullandığınız kampanyanızın kurgusu gereği eski kampanyanıza dönüşüm işlemini üzülerek gerçekleştiremeyeceğimizi belirtmek isteriz.

    Bilgi güvenliği sebebiyle görüşme kayıtlarımızı müşterilerimiz ile paylaşamıyoruz. Dilerseniz yasal yollar aracılığı ile görüşme kayıtlarına ulaşabileceğinizi belirtmek isteriz.

    Mevcutta bulunan taahhüdünüz 09.10.2020 tarihinde sona erecektir. Bu tarihten önce hizmetinizi iptal ettirmeniz durumunda cayma bedeli tarafınıza faturalandırılacaktır. 27.11.2018 tarihinde hizmetinizi iptal ettirmeniz durumunda 2,253,37 TL tutarında cayma bedeli gelecek dönem faturanıza yansıtılacaktır. Hizmetinizin iptalini sağlayabilmemiz için iptal dilekçeniz ve kimlik fotokopinize ihtiyacımız vardır. İlgili belgeleri 0 (850) 502 6149 numarasına faks olarak gönderebilirsiniz. Dilerseniz abonelikfesih@turkcell.com.tr adresine e-posta ile gönderebilirsiniz. Evrakınız tarafımıza ulaştıktan sonra iptal işlemlerinizin tamamlanabilmesi için uzman ekip tarafından aranacaksınız. Hizmetiniz iptal olana kadar faturalandırmanız devam edecektir.

    Dilekçenizin içeriğinde bulunması gereken zorunlu bilgiler:

    o İptal sebebi
    o Müşteri numarası
    o Ad - soyad
    o İrtibat bilgileri
    o İptal ettirmek isteğiniz hizmetin adı
    o Tarih
    o İmza

    Sizi kaybetmek istemeyiz. Değerli vaktinizi ayırdığınız için biz teşekkür ederiz.

    İyi günler dileriz.

    Müşteri 27.11.2018

    Tekrar merhabalar,

    Cevabınız için teşekkürler; bu durumda yapılacak bir herhangi şey görünmüyor ve yardımcı olamıyorsunuz. Bu yazılarımı yayımlayacağım için son yorumlarımı yazıyorum:

    1. Halen bu şekilde kabul ettiğimi ve düzgün açıklandığını düşünmüyorum; beni rahatsız eden durum, yeni geçmiş olduğum paket içerisindeki kota miktarı değil; ben geçmiş faturalarımda da göreceğiniz üzere, kota aşımlarında, hız düşmesi durumunda bile 100GB joker paketlerini para verip alıyorum. Ama Internetin kesilmesini kesinlikle kabul edemiyorum ve ne olursa olsun, içimdeki kazıklanmış ve kandırılmış olma hissine tahammül edemiyorum... Bu konunun bu kadar uzamasının sebebi de budur.

    2. İşbu kazıklanmış ve kandırılmış olmaktan dolayı; bilgilendirdiğiniz 2,253,37 TL miktarı ödeyerek Turkcell Superonline hizmetlerini iptal ettiriyor olacağım: Şu anda görmüş olduğum üzere, Vodafone bu miktarın 500TL'sini karşılıyor. Geri kalanı ve özellikle bu durum için ise her durumda Tüketici Mahkemesi yoluna başvuruyor olacağım. Her durumda, bu tarz bir yaklaşıma karşılık bu hizmete devam etmeyi içim kaldıramıyor, bu parayı gözden çıkarmamın sebebidir.

    3. Son madde olarak, 2014 yılında, olan en üst paket olarak aldığım ve şu ana kadar beğenerek, çok nadir sorunlarla kullandığım bu hizmeti, bu kadar miğde bulandırıcı oyunlar yüzünden bitirmek durumundayım.

    Şu anda taşlar oturup farkına varıyorum ki;
    - Ücretsiz diye ısrarla vermiş olduğunuz ve kullanmadığımız Turkcell TV gibi ek hizmetler, yukarıda yazmış olduğunuz miktarlar oluşturup, taahhüt iptalleri için caydırma olarak kullanmış olduğunuz oyunlarmış.

    - Özellikle şu sıralarda; Genel Müdür Yardımcınız Murat Erkan Bey'in medya ve Internet sitelerinde dönen AKK otomatik kalkacak ve Kota gelmeyecek açıkmalarına karışılık, yasal zorunluluğunuz olacak 1 Ocak 2019 öncesinde mevcut tarifeleri alelacele 2 yıl taahhütlü Kota planlarına geçirmeniz gerçekten çok komik.

    - Son olarak, herkese her zaman söylediğim gibi, bu tarzda telefon kanalıyla yapılan satış ve hizmetler ile kesinlikle dikkate alıp işlem yapmamak gerekiyor. Bu konuda, toplantı arasında tufaya düşerek kendim yaptığımdan dolayı kendime çok kızıyorum.

    Uzattığım için kusura bakmayın,
    Teşekkürler, iyi günler.

    Yunus Emre KOÇAK

    Turkcell Superonline Yetkilisi 28.11.2018

    Sayın Koçak,

    Değerli vaktinizi ayırdığınız için biz teşekkür ederiz. Tüm kampanyalarda amacımız müşterilerimize avantaj sunmak ve memnuniyet yaratmaktır. Turkcell Superonline olarak ödenene değer fiyat politikası ve rekabet koşulları doğrultusunda mevcut tarifelerimizi ve kampanyalarımızı düzenlemekteyiz. Müşterilerimize daha kaliteli hizmet verebilmek ve en yeni teknolojileri sunabilmek için çalışıyoruz. Hizmet kanallarımızı sürekli iyileştirmeye ve yatırımlarımızı artırmaya devam ediyoruz. Turkcell Superonline ailesinin değerli bir üyesisiniz. Bu şekilde düşünmenize sebep olduğumuz için üzgünüz. Sizi kaybetmek istemeyiz.

    İyi günler dileriz.




  • Tüketici hakem heyetine başvurun. Thh Superonline dan savunma isteyecek ses kayıtlarını vermek zorundalar, gerçekten eksik bilgilendirme durumu varsa thh den cayma bedelsiz iptal hakkınız çıkar. Vodafone 500 tl cayma bedelini nakit olarak vermez, Superonline dan çıkan fatura ve dekontu Vodafone'a vermeniz durumunda size verecekleri hizmet üzerinden 500 tl ekstra indirim yaparlar. iss'lerin hepsi aynı yöntemle cayma bedelini karşılıyor
  • Selamlar,
    Evet, halihazırda dediğiniz gibi bir yol izliyorum.
    Teşekkürler.
  • Arayan kişi 250 gb kotalı dediyse lehinize sonuçlanacağını sanmıyorum. 250 gb AKK, AKN, Adil kullanım kotası, 250 gb den sonra kullanıma devam edebilirsiniz sınırsız v.s dediyse lehinize sonuçlanır. Kelime oyunu çok yapılıyor dikkatli dinleyip böyle mi şöyle mi diye soru sormak lazım

    Superonline artık 100 Mbps sınırsız internet vermiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    Açıkçası, ben de lehime sonuçlanacağını çok düşünmüyorum; sonuç olarak bilerek ve belli bir senaryoda bu aramaları ve işlemleri yapıyorlar. Dediğiniz gibi, amaç bazı kelime oyunları ile, biz daha telefonda tam olarak anlayamadan oldu-bittiye getirmek. Benim bildiğim; Internetimin kesileceğini bilerek benim telefonda kabul etmiş olamayacağım. Bu benim için kabul edilemez. 1 ay sonrasında bunu öğrendim.

    Bu nedenle de insanları, benimle aynı hatayı yapmamaları için bu yazıyı paylaştım.

    Eğer onay vermemiş olsaydım; fatura detayımda yazdığı üzere, mevcut AKK'lı paketim taahhütsüz 10 Ocak tarihinden itibaren 164TL olarak indirimsiz devam edecekti. Bu noktada düşündüğüm; AKK'nın kalkması ile birlikte 164TL'ye 100Mbps sınırsız bir Internet olarak devam edip etmeyeceği.
  • ilk aydan o kadar cayma bedeli çıkması saçma geldi cayma bedelini yalan söylüyor olabilirler
  • Bluedn B kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı şekilde düşünerek, özellikle Tüketici Şikayetlerinde bunu yazılı olarak tekrar istedim.
    Açılamalarında, ücretsiz olarak verdikleri bütün ürün ve servisler, indirim oranları ve kurulum ücretleri diyorlar.
  • turkcell çağrı merkezi 1 ocak a kadar yoğun mesai yapıyor herhalde teklifleri kabul etmeyenlerin teknik problemleri çıkıyor
    https://forum.donanimhaber.com/superonline-fiber-internet-kesintisi-zorla-paket-degistirme--136049378
  • zaferq Z kullanıcısına yanıt
    Evet ben de şimdi benzer sorun yaşayanları görmek için forumu gezerken gördüm: )
    Birşeyler döndüğü bir gerçek...
  • akk kalktı sınırsız olacak diyen arkları piste alalım
  • Cayma bedeli karşılama da hayrına yapılmıyor. Siz tamamını ödeyip vodafone'a makbuzunu göndereceksiniz, onlar da kendi taahhütnamesine indirim olarak yansıtacak. Yani vodafone aboneliğinizi iptal etmeniz durumunda vodafone size fazladan 500 lira ödetecek.@megayunus

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Evet evet farkındayım. Aslında konunun bu tarafında durmayı çok istemedim, amacım tmamiyle şu anda neler olduğu ile ilgili bilgilendirmek.

    Kişisel tarafı; şu durumda kandırıldığımı hissettiğim ve bu süreçte hiçbir türlü geri adım atmayan nefret ettiğim servis sağlayıcıdan, ne olursa olsun çıkmak. Akabinde, ne kadarını nasıl geri alacağıma bakıyorum. Herkese bu anlamsız gelebilir ama dediğim gibi konunun kişisel boyutu.
  • Şaşırmadım. AKN'nin kalmayacağı belli oldu. Yemin ediyorum ülkede bir tane güzel iş yapılmıyor. Herkes çakallık peşinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-023BD6D30 -- 30 Kasım 2018; 18:33:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdıklarınızı okuyunca kendi adıma sevindim.Kendimden şüphe duymaya başlamıştım.İnanın bana da internet kesilecek denmedi.Bir baktım internet kesilmiş.Aradığım zaman aynı şeyleri söylediler.Özellikle eski paketim ile aynı değil mi diye sordum ve evet dediler.Zaten akk kalkacak dedi.Telefon üzerinden işlem yapmak çok sıkıntılı.Bugün iki süperonline bayisine gittik ve telefon yada İzmir konakta yerleri varmış.Ancak oradan işlem yapacaksınız dediler.Toplanıp mı şikayet etsek acaba?

    150 gb kotalı 50 mb bize yetmiyor.50 gb 25 tl ye aldık.Müşteri hizmetleri tekrar yeni taahüt verin 24 mb 150 akk li pakete ve 99 tl tv+internet dahil kotalı paket ile ilgili taahüt altta durur ve ona ödeme yapmazsınız dedi. Kafam çok karışık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • megayunus M kullanıcısına yanıt
    Aynısı benim başıma geldi. Ek olarak özetle:

    -müşteri temsilcisi tarafından kandırılarak bu tarifeye bilgim dışında geçirildiğimi anlatan bir şikayet talebinde bulundum, 45 gündür cevap veremiyorlar, talep inceleniyor olarak gözüküyor, yeni talep açtığımda ise, inceliyoruz diyerek yeni şikayeti kapatıyorlar.

    -bu tarife ile 02—08 saatlari arasındaki kullanımlar da, kotadan düşüyor, hani kanuna göre düşmeyecekti. Bu konuyu da sordum, diğer şikayetiniz zaten inceleniyor diyerek geçiştirdiler.

    -btk’dan medet ummayin, btk dediginiz sadece oraya yazdiginizi firmaya yonlendiriyor, hicbir yaptirimlari yok. Zaten sahtekar superonline da btkya onlem almis, bilmem kacinci maddeye gore, sikayetler birebir tuketici tarafindan yapilmadigi surece incelenmeyecektir diye cevap atiyor, yani terbiyesizce “bosuna btk’ya yazma, muhatap bile olmam seninle” diyor.

    -lanet olsun diyerek, kota bitince joker kota almaya calistim, sistem arizasi varmis, gunlerce parasiyla kota alamadim, muster
    Hizmetleri telefonlara cevap vermiyor, evde internetsiz yasiyoruz ay basina kadar.

    Bu firma hangi ara, hangi yoneticinin doneminde iss formatindan cikip eskiya, hirsiz, duzenbaz formatına girdi? At sahibine göre kişnermiş, firma bu sene itibariyle artık hak hukuk tanımayan, serseri, sahtekar bir kılığa bürünmüş. Biz yandık, sizler yanmayın, arayanın suratına kapatın telefonu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçekten durumuna üzüldüm. O kadar kötü bir durum ki, ttnet e geçen ay verdiğim taahhüt için "acaba benide böyle tufaya getirmiş olabilirler mi?" diyerek oim baktım ve aknli kullandığımı görünce rahatladım..



    Akıllı kotayı akn veya akk olarak anlamış olabilme ihtimalin var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jakosez -- 1 Aralık 2018; 20:46:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dunyao

    Aynısı benim başıma geldi. Ek olarak özetle:

    -müşteri temsilcisi tarafından kandırılarak bu tarifeye bilgim dışında geçirildiğimi anlatan bir şikayet talebinde bulundum, 45 gündür cevap veremiyorlar, talep inceleniyor olarak gözüküyor, yeni talep açtığımda ise, inceliyoruz diyerek yeni şikayeti kapatıyorlar.

    -bu tarife ile 02—08 saatlari arasındaki kullanımlar da, kotadan düşüyor, hani kanuna göre düşmeyecekti. Bu konuyu da sordum, diğer şikayetiniz zaten inceleniyor diyerek geçiştirdiler.

    -btk’dan medet ummayin, btk dediginiz sadece oraya yazdiginizi firmaya yonlendiriyor, hicbir yaptirimlari yok. Zaten sahtekar superonline da btkya onlem almis, bilmem kacinci maddeye gore, sikayetler birebir tuketici tarafindan yapilmadigi surece incelenmeyecektir diye cevap atiyor, yani terbiyesizce “bosuna btk’ya yazma, muhatap bile olmam seninle” diyor.

    -lanet olsun diyerek, kota bitince joker kota almaya calistim, sistem arizasi varmis, gunlerce parasiyla kota alamadim, muster
    Hizmetleri telefonlara cevap vermiyor, evde internetsiz yasiyoruz ay basina kadar.

    Bu firma hangi ara, hangi yoneticinin doneminde iss formatindan cikip eskiya, hirsiz, duzenbaz formatına girdi? At sahibine göre kişnermiş, firma bu sene itibariyle artık hak hukuk tanımayan, serseri, sahtekar bir kılığa bürünmüş. Biz yandık, sizler yanmayın, arayanın suratına kapatın telefonu.
    Dün buraya yazdıktan sonra tekrar süperonline ile görüştüm.50 mb 150 kotalı paketten 24 mb 200 gb akk 'li pakete geçiş yaptılar.Hızımız düştü ama limitsiz oldu.Bir aydır bu kadar gerildik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ibretlik

    bunlara birisinin dur demesi lazım ama nerede ?

    dağ gibi konular açıldı, harekete geçildi AKK kalkacak dedik kademeli olarak KOTA geldi !
    Ahlaklı olarak yazılacak / söylenecek sözler yetmiyor bu yapılanlara :(
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.