Şimdi Ara

Superonline teknik (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
1
Favori
11.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İzmir de oturuyorum 3 ay once başladım fibere 20 mbit limitsiz tarifedeyım.Ama neden 100 gb sınır veriliyor 100 gb dan sonra 1 mbit e neden düşüyor ? 20 mbit den 1 e düşürmek nekadar akla zarar 20 mbit kullanan biri herhalikarda 100 gb ı aşar bu saçmalık neden?
  • video izlemede sıkıntısı olan varmı ?
  • süperonline adsl videodada indirmedede problem var 15kb geçmiyo indirme,tabi haliyle videolardada donma oluyor.
  • Bir Superonline abonesinin yaşamış olduğu rezaleti yazacağım.

    2 Temmuz 2010 günü (Bursa-İhsaniye)10mbit sınırsız internet bağlantım, antensiz siyah renkli Pirelli PRG 4202GE modemle sağlanmıştı.
    18 ay boyunca hiçbir sorun yaşamamış huzurlu ve mutlu bir Superonline abonesi iken, 23 Aralık 2011 günü modemim donanım arızası yüzünden bozulunca hemen müşteri hizmetlerine arıza kaydı bildirdim. Aynı gün gelen ekip Pirelli modemi alıp yerine tek antenli siyah renkli Tılgın IPRG AB modem taktı. Modem ve internet tıkır tıkır çalışıyordu.
    Yalnız bir sorun vardı. Abone olmadan önce Superonline ile yaptığım sözlü anlaşmada Pirelli modemde kendime özel Voip hesabımı kullanmam gerekir, kullanamazsam abone olmam demiştim. Onlar da modemde gerekli düzenlemeyi yapıp Voip hesabımı kullanacağım şekle getirmişlerdi.
    Tılgın modemde kendime ait Voip hesabımı teknik olarak kullanmamın mümkün olmadığını öğrenince hemen müşteri hizmetlerini arayarak modem değişim talebinde bulundum. Keşke bulunmaz olsaydım.
    Ertesi gün gelen teknik eleman elindeki Pirelli modemi takıp tüm çabasına rağmen internet bağlantısını sağlayamadı. Çıkan Tılgın modemi tekrar taktı ama internet gelmedi. 2. bir Tılgın modem daha getirip taktı onda da internet gelmedi.
    “Eee ne olacak” dedim. Eleman “merkez halledecek” deyip gitti.
    Bir bilgisayar sistem uzmanı olarak tam beş gün internetsiz mücadele ederek en sonunda sorunun nedenini öğrendim.
    Tlgın modemden sonra takılan Pirelli modemi daha önce kullanan önceki aboneye tanımlanan statik IP benim müşteri numarama tanımlanmış. Bu IP de benim internet bağlantımı sürekli engelliyormuş.
    Beş gün sonra Superonline’de çalışmış bir arkadaşımı devreye sokarak bu IP’yi sildirdim. Internet bağlantım da hemen sağlanmış oldu.
    Arkadaşımı devreye sokmasaydım eminim ki bilinmeyen bir tarihe kadar internet bağlantım sağlanmayacaktı.
    Tüm bu yaşadığım kabus dolu günlerden sonra…
    Kurumsal bir firma diye nitelendirdiğim Superonline firmasının müşteri hizmetlerinde çalışanlar, arızamı bildirirken Voip (Voice ower internet protocol) kelimesinin ne anlama geldiğini bilemeyecek kadar acemiydiler. Sorumunu anlatacak bir yetkiliyi bulmak mümkün değildi.
    Aralarında korkunç bir bürokrasi karmaşası var. Aşırı güvenlik önlemleri yüzünden müşterilere hizmet etmeyi sürekli unutuyorlar.
    Arıza ve kuruluma giden elemanlarına gereken desteği telefonla tam olarak veremiyorlar.
    Kurumsal bir firmayı kurumsal yapan, o firmada çalışan nitelikli ve işini çok iyi bilen çalışanlardır.
    Hizmet anlayışı amatörce olan bir hizmetten daha fazla ne beklenebilir ki?
    Ve ben hala Voip’den görüşmelerimi yapamıyorum. Pirelli modem istemeye de artık cesaretim kalmadı. Aboneliğimin 6 ay sonra bitmesini dört gözle bekliyorum.

    Edit:Nihayet son bir hamle ile 24 Şubat 2012 Cuma günü SOL müşteri hizmetlerini tekrar arayıp isteklerimi sıraladım. Yıldırım hızıyla aynı gün Tılgını alıp daha önce kullandığım Pirelli PRG E4202G serisi modemin kurulumunu 10 dakika içinde yaptılar. Modemi hemen tam erişime açtılar. Voip hesabımı sorunsuz kullanmaya başladım. Şimdilik çok iyi gidiyor bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 26 Şubat 2012; 22:26:21 >




  • Tılgın router larda SMB sunucusunu aktive edebilen oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DialogMu

    Daha fazla zaman kaybetmeden merkezi arayarak ( 0850 222 0 222 ) sorunu iletirseniz 24 saat içerisinde modeminiz değişecektir.

    Merhaba DialogMu arkadaşım sana bir sorum olacak bundan 4-5 ay önce superonline a geçiş yaptım ttnetten ama superonline ttneti arattı büyük umutlarla geçmiştim üstüne birde benim hat modumu değiştirdiler.Eskiden otomatikteydi Gdmt adsl2+ arası gidip geliyordu bunu ben adsl 2+ a çekip annex a ya almasını söyledim sonra birgün bölgemizde bir bakım çalışması oldu çalışmadan sonra hat modumu adsl 2+ annex m eu-60 a aldıklarını gördüm bu da forumda okuduğum kadarı ile downloadda olan hızı uploada aktarıyormuş ve bu hat modu da türkiyede ki altyapı ile uyumlu değilmiş gerçekten de öyle eskiden 3-4 mbit hız verirlerdi adsl2+ annex a da snr değerim düşmezdi hat modum değiştiğinden beri inanılmaz derecede snr margin düşüklüğü yaşıyorum artık en ufak bir programı bile çekmek için dakikalarca bekliyorum müşteri hizmetlerini aradım defalarca btkya şikayet yazdım sonuç alamadım kendi değiştirdikleri hat modunu değiştiremeyiz diye idda ediyolar en azından hat modumu arayıp kendim istediğim hat modülüne getirmesem derim ki doğrudur hat moduna birşey yapamıyolar modem de de ayarı yok eskiden ttnette iken istediğimiz şekilde modem ayarı yapabiliyorduk şimdi superonline da herşey kısıtlı müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor yanlış olan bilgi kabullendirmeye çalışıyorlar her neyse anlatmak istediğim konu ile ilgili linki de size göndereyim ordan daha açık anlarsınız ne demek istediğimi.

    Kullandığım Modem : Airties Air 6372SO

    Gerçekten bu kadar bilgisiz mi superonline m.hizmetleri ?

    Buyrun Link:

    http://forum.donanimhaber.com/m_48189578/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Modality -- 28 Şubat 2013; 22:37:05 >




  • Merhaba ben süper online kullanıcısıyım 3 aydır, internet kesintisi problemim var günde 1-2 defa internet kopuyor hemen geliyor ama bana kesintisiz internet lazım günde 1-2 defa olmasada 3 günde en az 2 defa kopuyor internet
  • bugun teknik servisden eleman geldi hat zayıflamasını kontrol etti normal çıktı modemi değiştirdi bakalım bundan sonra kopma olcakmı, birde uncalı bölgesinde bir arıza varmış ordanda kaynaklanıyor olabilir falan dedi..
  • Merhaba,

    Huawei HG253 bu modemin mtu degeri nedir?MTU packet fragmentation test'i(http://www.dslreports.com/faq/5793 burada ornek var) yaptigim zaman bazen farkli degerler alabiliyorum.Eger dogru MTU set edilmezse PS3'de online oynarken ciddi performans sorunu yasanabiliyor

    Birde LAN ayarlarinda İkincil LAN: secenegi var,bu ne ise yariyorbunu kapatsam sorun olur mu?
  • modem değişeli 2 gün oldu hiç kopma kesinti olmadı, ins bundan sonrada olmaz
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.