Şimdi Ara

Superonline Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 2 saat 29 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Shelby_1967 (5 mesaj) k8s (2 mesaj) iakten (2 mesaj) ugah6aiw (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 haftadır internete bağlandığım tüm cihazlarda bağlantı kopup tekrar geliyor. Bu çok sık olmaya başladı. Aynı sorunu yaşayan var mı? Nasıl çözebilirim



    |
    |
  • WiFi bağlantısı mı kopuyor yoksa WiFi aktif bağlı görünmesine rağmen cihazlar internete mi bağlanmıyor?

  • Tablette Microsoft Teams’teyken ses ara ara kesiliyor ağ bağlantısı zayıf diye uyarı geliyor ama wifi aktif bağlı gözüküyor. Telefonda ise wifi bağlantısı ara sıra kesilip geri geliyor. Telefondaki sorun çok problem değil ama tabletteki sorun önemli benim için
  • Modemde sorun varmış gibi duruyor. WiFi bağlantısı bir süre sonra kopuyor gibi. Modem değişimi talep etmenizi tavsiye ederim. WiFi'ın sürekli koptuğunu söylerseniz değiştireceklerdir.

  • Tamamdır. Çok teşekkür ederim ilginiz ve bilgilendirmeniz için
  • Kusura bakmayın tekrar rahatsız ediyorum. Telefonda ve laptop’ta aynı wifi’a bağlanıyorum. Telefonda sorunsuz çalışırken laptop’ta wifi bağlı gözükmesine rağmen internet o kadar yavaşlıyor ki hiçbir şekilde kullanamıyorum. Bunun nedeni ne olabilir sizce?
  • bendede olmuştu %90 ip çakışması... bakım/arp tablosundan ip dağılımına bak aynı ip olmasın...

  • Router dik duran hg255s ise bu tür sorunlar kablosuzda normal. Access point alıp kabloyla routerınıza bağlayıp onun kablosuzunu kullanmanız lazım. Başka bir çözümü yok. Bu model tüm cihazlar bozuk.
  • Bu söylediğiniz yapıldığında sorun tamamen çözülüyor mu?
  • kabloyla modemi test edin. Kabloyla sorun yaşamamanız gerekiyor bu hg255s modemde. Eğer öyleyse dediğim yöntem sorunlarınızı çözer.
    Veya modem arayüzüne girin, istatistik sayfası var. Orada kablolu kablosuz paket istatistiklerini verir. Wi-Fi error kolonundaki sayı genelde milyonlara ulaşıyor. Öyleyse kesin modemdendir ve dediğim yöntem problemi çözer.
    Ama dediğim gibi modeme kabloyla bağlanabilecek bir AP almanız gerek. Repeater/extender tipi kablosuz üzerinden olmaz. Yine aynı sorunu yaşarsınız
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.