22 Aralıkta Superonline Müşteri Hizmetleri ile yaptığım görüşmede 100Mbit fiber ve TV+ kampanyası her şey dahil 252 lira teklif edildiği için kabul ettim. Fakat bayi, defalarca durumu Superonline'a da bildirmeme rağmen TV+ kurulumuna gelmedi. 8.01.2024 tarihinde tarafıma " Kampanyanızla birlikte sunulan ürünlerden birinin iptal olduğunu görüyoruz. Mevcut kampanya şartlarınız yerine getirilmediği için şartlarda değişiklik yapılmıştır" diye mesaj yollandı. Sanki ben iptal etmiş gibi görünüyorum. Bundan dolayı, TV+ cayma bedeli vs neredeyse kabul ettiğim taahhüt fiyatı 2 katına çıkmış şekilde görünüyor. Şikayetvar, Twitter da dahil olmak üzere her yere bu durumu bildirip, çözüm beklediğimi belirttim. Fakat her defasında bu şikayet kayıtlarım, müşteri ile görüşülüp şikayet çözülmüştür diye kapatılmış. Bugün aradığımda bişey yapılamayacağından yeni paket teklifleri sunalım diye cevap alıyorum. Ve teklifler çok uçuk. Bana bir yol gösterin lütfen ne yapmam gerekir? Not: Bayi vaktinde kuruluma gelmediği için 28.12.2023 - 07.01.2024 - 08.01.2024 müşteri hizmetlerine konu ile ilgili olarak kayıt açtırdım. Sosyal medyadan da kayıt açtırdım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercan0606 -- 11 Ocak 2024; 11:33:22 > |
Superonline Rezilliği..




-
-
hakem heyetine başvuracaksın çare yok. yada ekşide falan gündem olacaksın. bi ara 50 tlye hesap satıyorları al bi tane işin görülsün. bu ülke böyle işte.
-
hakem heyetinde haksız çıkan işletmeye hizmet tutarı x 10 kadar ceza sapla bakalım bunu da e-hacizle hemen tahsil et bir daha yapabiliyor mu ?
-
Bayi, müşteriyi arayıp ulaşamadık diye Superonline' a bilgi veriyor sürekli yalan yanlış. Bu durumda sonuç alınabilir mi? Ben bu durumu nasıl kanıtlayabilirim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercan0606 -- 12 Ocak 2024; 10:34:48 > -
Kusura bakmayın ama suç sizin
Zamanında adını bile anmak istemediğim bu firmayla birçok sorun yaşamıştım. sikayetvar'a bakarsanız yine bir sürü şikayeti görebilirsiniz. Müşteri memnuniyeti denen kavram sıfır
Elinizdeki belgelerle hakem heyetine başvurun. İşinizi çözüm merkezinin insafına bırakırsanız strese girersiniz
-
Çok haklısınız. Gerçekten kendi hatalarını müşteri hatası gibi göstermeye çalışan bir firma imiş.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X