Şimdi Ara

Süperonline Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 22.02.2017 tarihinden itiraberen Süperonline Adsl kullanmaktayım.
    08.06.2017'de sokak girişindeki internet kutusu komple değiştirildi.(Bu tarihten önce 6 Mbps internet kullanıyordum ve çok nadir kopma oluyordu.)O günden beri internetim sürekli kopuyor.10-15 günde 1500-2000 kere kopma yaşamışımdır.Kaç kere Süperonline'ı aradım kaç kere arıza kaydı açtılar bir kere bile hiç kimse gelip kontrol etmeden ankastreye kadar sorun yok bina içi kablolarınızı kontrol edin diye mesaj geliyor.Kutu da portlarla çalışan Türk Telekom görevlisine durumu anlattım yeni kutuya portların yanlış bağlandığını ve düzeltilmesi gerektiğini söyledi.Adam arıza kaydı oluşturanların portlarını düzeltiyordu ben ismimi söyledim benim ismim yoktu başka birisine düşmüştür dedi ondan sonra kaç kişi gelip portları düzeltti ama hala benim port düzelmedi.(Sanırım Türk Telekom takmıyor Süperonline'ı).Müşteri hizmetleri ise portlarda sorun olmadığını söyledi.
    En sonunda geçen cumartesi bir kişi eve gelip kontrol etti ve kablolarda problem yok.
    Bugün Süperonline'dan bilgilendirme için aradılar bana altyapımın max 4 Mbps desteklediği söylendi ama bana 8 Mbps'ye kadar internet sağlayabiliriz diye taahhüt ettiler.Taahhütü iptal ettirmek isteyincede 400 lira para istiyorlar.
    Hat değerlerim sürekli değişiyor bazen ulaşılabilir hız 3 Mbps bazen 9,bazen 6.Snr değerlerim 20 lere kadar çıkıyor ama hala kopma oluyor bazende 0'a kadar düşüyor.
    Şikayervar'a yazdım sonuç yok,twitter'dan yazdım sonuç yok,Btk'ya yazdım cevap bekliyorum.
    Cayma bedeli ödemeden taahhütü iptal ettirebilir miyim?Süperonline Rezilliği
    Süperonline RezilliğiSüperonline Rezilliği







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.