Şimdi Ara

Superonline Rezaleti herkes okusun görsün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alın size başıma gelenler

    Merhaba umarım bu yazdıklarım boşa gitmez.
    4 ekim tarihinde 27 aylık aboneliğim bitti 1 gün sonra taahhütsüz fiyat çıkmasın diye abone merkezinize gittim iptal işlemlerini başlattım ama ekipman ve abonelik için imza atmadım abone merkezinizde superonline merkezinden aranacaksınız size uygun teklifler sunarlar dendi bende tamam dedim bugün saat 12 civarı aradım ismini sonradan öğrendiğim TUĞÇE hnm bana isterseniz teklifimiz var dedi bende anlatın dedim teklif 25mb.75gb akk. +turkcell tv 3 ay ücretsiz 24 ay 64.90 tl dedi bende tamam dedim arkadaş 15 dk filan sisteme yazdı telefonunuza onay msj gelecek dedi o an geldi onaylıyormusunuz dedi evet dedim yaklaşık 3 saat sonra tekrardan arandım ve başka biri bu kampanya size olmuyor dedi nedenini sordum size olmaz başkasına olur gibi dalga geçer halde cevap verdi bende TUĞÇE hnm nasıl onayladı ve tlf onay msj geldi dedim yok size yanlış bilgi vermişler falan filan peki dedim sizde yanlış bilgi veriyorsanız ne olacak yok efendim ben 1 yıldır burdayım ben yalan söylemem tuğçe hanm yalan söylüyor dedi belkide o an için ruh hali bozuktur ondan kampanyayı yanlış söylemiş size bende sizinde belki şu an ruh haliniz bozuk bana verilen teklifi siz iptal ediyorsunuz cevap yok,
    Kısacası bana sizin tarafınızdan verilen 25mb.75gb akk. +turkcell tv 3 ay ücretsiz 24 ay 64.90 tl belirtmiş olduğum abonelik devamını talep ediyorum


    Sonuç koca bir sıfır sözde kurumsal şirket demekki çalışanlar müşterilere YANLIŞ BİLGİ VEREBİLİYORLARMIŞ....SUÇ BENDEYMİŞ...







  • superonlıne hızı 25 olan aknlı paketlerı kaldırdı bundan doalyıdır o 24 lük paketı sunarlar birkacgune cunku 25 akn sonu 16 24 akn sonu 24 oluyor 25lik paketlerı kaldırdılar 24 yapdılar en baba aknlı tarife 24 hızda cakılı durumda..
  • şikayet kaydı oluşturup ilk telefon görüşmesini dinletin müşteri temsilcisi hatalı ise sizi o tekliften yararlandırırlar sıkıntı olmaz
  • Ronaldinho26 kullanıcısına yanıt
    Konuşma kaydı dinlediler haklı olduğumu ama bu kampanyayı size yapamayız dediler nedeni siz her ay faturayı ödüyorsunuz odememiş olsaydınız geri kazanım yapardık gülenmi aglanmı şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abonelik iptal durumunda mı ki değil anladığım kadarıyla mail atın şikayet kaydında iki sonuç vardır
    bir müşteri haklı talep ne ise gerçekleştirilir.2 müşteri haksız talep gerçekleştirilmez. bunun üçüncü bir şıkkı yok
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.