Şimdi Ara

SUPERONLINE REZALETİ ( 3 GÜNDÜR DÜZGÜN İNTERNET YOK )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar superonline mağdurları,

    Yaklaşık 3 gün öncesinde internet bağlantımda sürekli olacak şekilde kopukluk yaşamaktaydım ,Ardından müşteri hizmetlerini aradığımı modeme arkasındaki küçük delikten resetlememi ve eski şifrem ile giriş yapmamı istediler ve internet geldi bağlandım fakat o günden beri internet ping değerleri her 10 saniyede connection time out ile birlikte anlık 900-1000 arası değişip tekrar eski haline dönmektedir, Discord uygulamasında bile karşının sesini duymakta zorluk çekiyorum.Tekrar aradığımda ise buradan bir sorun gözükmüyor isterseniz eve ekip yollayalım dediler fakat hala ses seda yok kendilerinden.Aynı problemi yaşayan arkadaşlarımız varsa yardımcı olabilirlermi kaç gündür lanet ettirdiler kendileri SUPERONLINE REZALETİ ( 3 GÜNDÜR DÜZGÜN İNTERNET YOK )







  • Onlar ordan sorun gormuyorsa modemden olabilir. Bende 3 hafta mi ne ugrastim en son modem degisti kafa rahat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En azından bir sıkıntın varmış (: Şahsen ben 25 gündür ne sıkıntılar çekiyorum. Hiçbiri çözümlenmedi. Senle olan alakadan bahsedeyim hg 658v2 modem kurdular.20 gün kendim modemim üzerinden kullanım yaptım hız 7 mb hiçbir sıkıntı yok gayet de başarılı. Daha sonra hg658v2 modem getirip kurdular . İşte 20 gün bekledim modem ve kurulum işlemi için. Sürekli bağlantı kopmaları olduğunu ayrıca hızının 5-6 mb geldiğini farkettim. 25 gündür nedir sizden çektiğim deyip yeni modem siparişinde bulundum. Ayrıca internet hızını düzeltmelerini ilettim yoksa direk taahhüt bozacağımı söyledim. Teknik ekip geldi. Modeme baktı. Dedim kardeşim günlük 80-100 defa kopma oluyor. Kayıtlarda mevcut. Ya üst model bir modem takın ya da sorunu düzeltin. Kendi ellerinde başka modem olmadığını, ayrıca internet hızım yüksek geliyormuş düşürürsem sorunun çözüleceğini söyledi. Kendisi düşürürse de bu sefer internet hızım yavaş diye şikayet edermişim. 5 mb hızdayken kopmalar olduğunu, daha sonra sisteminizden kaynaklı bir yazılımsal sorununuzdan dolayı akksiz tarifemin 100 gb dan sonra aşımdan dolayı 3 mb geldiğini, ve ayrıca kopmaların devam ettiğini ilettim. Daha önceki modemde 7 mb hız aldığımı ayrıca 20 gündür hiç kopma yaşamadığımı da söyledim. Madem eski modemde kopman yok onu kullansana, ben buna bir şey yapamam dedi. Sana aynı cihazın yenisini taksam gene kopma yaşarsın dedi. Sonuç olarak kopmalar normalmiş günde 80-100 defa (: Böyle kullanmamı eğer rahatsız ediyorsa eski modeminizi kullanın dedi. Allah razı olsun verdiğiniz modem ücretsiz dimi 120 tl faturaya ek vermiyorsunuz, kendi paramla rezil oldum deyim ve teknik ekip gitti. Ardından direk iptal talebinde bulundum. Evrakları ve modemi gönderdim. Şuan iptal biriminin bana dönüş yapıp onaylanmasını bekliyorum. Bugün içinde aramazlarsa veya evrak falan gelmedi derler ise, direk yasal yola başvurup tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacam. Evrakları ve modemi gönderdiğime dair belgeleri de aldım (: Hadi bakalım.İptal ederlerse bugün içinde yaklaşık 250 lira taahhüt bedelini ödeyipne halleri varsa görsünler diyeceğim. Zaten bugün ttnet bağlatacam 16 mb akksiz 100 lira. Ayrıca onlar transfer olduğum için 150 lira + 50 lira indirime girecekler aylık faturadan. Ama tüketici hakem heyetine giderse iş tek kuruş ödemeyeceğim. Baştan sona haksızlar çünkü. Şuan bile 120 tl lik fatura üzerinden ücretlendirme yapılıyorum, ama bana gelen internet 8 mb 100 akk lı tarife. 3 mb hız düşümünde şuan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    En azından bir sıkıntın varmış (: Şahsen ben 25 gündür ne sıkıntılar çekiyorum. Hiçbiri çözümlenmedi. Senle olan alakadan bahsedeyim hg 658v2 modem kurdular.20 gün kendim modemim üzerinden kullanım yaptım hız 7 mb hiçbir sıkıntı yok gayet de başarılı. Daha sonra hg658v2 modem getirip kurdular . İşte 20 gün bekledim modem ve kurulum işlemi için. Sürekli bağlantı kopmaları olduğunu ayrıca hızının 5-6 mb geldiğini farkettim. 25 gündür nedir sizden çektiğim deyip yeni modem siparişinde bulundum. Ayrıca internet hızını düzeltmelerini ilettim yoksa direk taahhüt bozacağımı söyledim. Teknik ekip geldi. Modeme baktı. Dedim kardeşim günlük 80-100 defa kopma oluyor. Kayıtlarda mevcut. Ya üst model bir modem takın ya da sorunu düzeltin. Kendi ellerinde başka modem olmadığını, ayrıca internet hızım yüksek geliyormuş düşürürsem sorunun çözüleceğini söyledi. Kendisi düşürürse de bu sefer internet hızım yavaş diye şikayet edermişim. 5 mb hızdayken kopmalar olduğunu, daha sonra sisteminizden kaynaklı bir yazılımsal sorununuzdan dolayı akksiz tarifemin 100 gb dan sonra aşımdan dolayı 3 mb geldiğini, ve ayrıca kopmaların devam ettiğini ilettim. Daha önceki modemde 7 mb hız aldığımı ayrıca 20 gündür hiç kopma yaşamadığımı da söyledim. Madem eski modemde kopman yok onu kullansana, ben buna bir şey yapamam dedi. Sana aynı cihazın yenisini taksam gene kopma yaşarsın dedi. Sonuç olarak kopmalar normalmiş günde 80-100 defa (: Böyle kullanmamı eğer rahatsız ediyorsa eski modeminizi kullanın dedi. Allah razı olsun verdiğiniz modem ücretsiz dimi 120 tl faturaya ek vermiyorsunuz, kendi paramla rezil oldum deyim ve teknik ekip gitti. Ardından direk iptal talebinde bulundum. Evrakları ve modemi gönderdim. Şuan iptal biriminin bana dönüş yapıp onaylanmasını bekliyorum. Bugün içinde aramazlarsa veya evrak falan gelmedi derler ise, direk yasal yola başvurup tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacam. Evrakları ve modemi gönderdiğime dair belgeleri de aldım (: Hadi bakalım.İptal ederlerse bugün içinde yaklaşık 250 lira taahhüt bedelini ödeyipne halleri varsa görsünler diyeceğim. Zaten bugün ttnet bağlatacam 16 mb akksiz 100 lira. Ayrıca onlar transfer olduğum için 150 lira + 50 lira indirime girecekler aylık faturadan. Ama tüketici hakem heyetine giderse iş tek kuruş ödemeyeceğim. Baştan sona haksızlar çünkü. Şuan bile 120 tl lik fatura üzerinden ücretlendirme yapılıyorum, ama bana gelen internet 8 mb 100 akk lı tarife. 3 mb hız düşümünde şuan.

    Hocam valla en iyisini yapmışsın bende ttnetten daha iyidir diye geçtim ama sorun gerçekten firmada degil ülkenin alt yapısında sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Onlar ordan sorun gormuyorsa modemden olabilir. Bende 3 hafta mi ne ugrastim en son modem degisti kafa rahat.

    Hocam modem yeni valla 1 yılını doldurmadı henüz , belki kablolardır diye bugün geridönüş bekliyorum bakalım
  • Valla hocam, genel olarak bir alt yapı sorunu mevcut. Bana yakın oturan bir arkadaşımla kablonetten zaman zaman aynı konulardan rahatsızız. Umarım sorununuz çözülür, güncelleme bekliyorum sizden.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.