Şimdi Ara

superonline müşteri hizmetlerini engelleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 26 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (2 mesaj) Gökkubbe (1 mesaj) Der Meister. (1 mesaj) nofearl (1 mesaj) DH Anonim (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 2 günde bir arayıp paketinizi yükseltelimmi diye arayıp duruyorlar bıktım artık, numaralarını engellesem bi sorun olur mu?




    |
    |
  • Küsebilirler

  • Reklam veya tanıtım araması veya mesajı almak istemiyorum diyebilirsiniz işletmecinize. Daha sonrasında aramazlar.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam sizinki çok masum bir bakış açısı olmuş. Turkcell (mobil) hattımı kapattırmadan önce beni de arıyorlardı. "Arama ve mesaj almak istemiyorum" dediğimde her arayan benim haberim yoktu, o zaman not alıyorum diyordu. Not defteri dolmuştur. Konu sahibi böyle bir konu açma ihtiyacı hissettiğine göre büyük ihtimal o da aramayın demiştir. Bence en iyisi engellemesi. Ya da Türk Telekom'daki gibi siteden/uygulamadan bilgilerimi grup şirketleri ve iş ortaklarıyla paylaşmak istemiyorum gibisinden bir seçenek sunuyorlarsa onu kapatması sorunu çözer.

  • Bayiler ariyor genelde, not almalari filan kandirmaca superonline sistemden cikiyor sanirim aranabilecekler.


    turkcell ve superonline online islemlerden ayri ayri kampanya bilgilendirmeyi kapatin, tekrar tekrar kontrol edin (kaydetmiyor vs) 3-5 gune kurtulursunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Der Meister. kullanıcısına yanıt

    Haklısınız hocam. Bir de şurayı kontrol etmekte fayda var;


    https://iys.org.tr/

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.