Şimdi Ara

Superonline mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
1.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, normalde Ocak 2017'de bitecek olan ttnet taahhütümü Aralık 2016'da taahhüt bitmeden superonline'a geçiş yaparak sonlandırdım. Sonlandırmaz olaydım bin pişman oldum. O günden beri çeşitli sorunlarla boğuşuyorum ve müşteri hizmetlerini aradığımda her seferinde aşağı yukarı aynı laflar işitiyorum. Ocak ayından beri devam etmekte olan şiddetli bir kopma sorunum var ve bununla ilgili Ocak ayından beri birkaç kez aradım ve sonuç aynı hiçbir şey değişmedi. Bugün ay başı olduğu için haliyle hızım yenilenmesi gerekti tabi ama almam gerekenden daha düşük bir hız aldım ve bununla ilgili aradım bu sorunu bağıra çağıra tam olarak olmasa da çözdüler, tam olarak çözülmedi diyorum çünkü normal giderken net kopup tekrar geldiğinde hız düşmüş olabiliyor. Her neyse, kopma sorunum devam ediyor ki en boğuştuğum sorun da bu zaten, günde belki 100 kez kopuyordur ve bir türlü çözülmedi. Ocak ayı içerisinde bununla ilgili aradığımda utanmadan ''sorun sizde elektrçi çağırmanız gerekiyor'' dediler, bugün yine arıza kaydı oluşturdum ve büyük ihtimalle yine diyecekler. Madem sorun bende o zaman eve eleman gönderin diyorum, ısrarla ''biz eve eleman göndermiyoruz, elektrikçiye baktırın'' diyorlar ama kesinlikle benden kaynaklı bir sorun yok. Zaten forumda incelediğim kadarıyla çoğunluk bu lanet firmadan şikayetçi, sizden ricam şu; ben normalde aralık 2018'de bitecek olan taahhütümü iptal etmek istiyorum ama kesinlikle herhangi bir bedel ödemek istemiyorum, bunun için ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim. Bir de son olarak şunu eklemek istiyorum, superonline'a geçmeyi düşünüyosanız sakın bu hatayı yapmayın.







  • tipik TT mağduriyeti... senin portunu bozuk olanla değiştirmiştirler... TT personeli sabote ediyor...
  • tutankenshta kullanıcısına yanıt
    Sorunlu olan portu telekom çalışanları bilemezler bence nerden bilecek ki o portun sorunlu olduğunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsheli

    Sorunlu olan portu telekom çalışanları bilemezler bence nerden bilecek ki o portun sorunlu olduğunu

    Tt çalışanlarinin çeşitli aletleri var rahat şekilde sorunlu portu bulurlar. Başka firmaların sorununu bilerek çözmüyorlar çözdük diye rapor veriyor firma elektrikçi çağırın diyor.



    Arkadaş adsl kullanıyor galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: porsheli

    Sorunlu olan portu telekom çalışanları bilemezler bence nerden bilecek ki o portun sorunlu olduğunu

    Tt çalışanlarinin çeşitli aletleri var rahat şekilde sorunlu portu bulurlar. Başka firmaların sorununu bilerek çözmüyorlar çözdük diye rapor veriyor firma elektrikçi çağırın diyor.



    Arkadaş adsl kullanıyor galiba.

    Tt çalışanları bozuk portu bulmak için neden özel çaba sarf etsinlerki onlar cebine giren maaşa bakar bozuk port vs vermekle uğraşırsa günde bir santrale bir sürü arıza kaydı düşüyor hepsi rakiplerden düşse bozuk port aramaya kalksa işi bitmez zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsheli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: porsheli

    Sorunlu olan portu telekom çalışanları bilemezler bence nerden bilecek ki o portun sorunlu olduğunu

    Tt çalışanlarinin çeşitli aletleri var rahat şekilde sorunlu portu bulurlar. Başka firmaların sorununu bilerek çözmüyorlar çözdük diye rapor veriyor firma elektrikçi çağırın diyor.



    Arkadaş adsl kullanıyor galiba.

    Tt çalışanları bozuk portu bulmak için neden özel çaba sarf etsinlerki onlar cebine giren maaşa bakar bozuk port vs vermekle uğraşırsa günde bir santrale bir sürü arıza kaydı düşüyor hepsi rakiplerden düşse bozuk port aramaya kalksa işi bitmez zaten.

    O kadar yazdım internet gitti göndermedim.

    Neyse özetle ben bizzat yaşadım türk nette arizam oldu tt ekipleri çözemediği halde çözdük dediler gelmedikleri halde geldik diye bildirim yaptılar kapıda bekledim günlerce elektrikçi çağırın dendi çağırdık evde sorun çıkmadı en son farklı ekip geldi kardeşim sen farklı firma kullanıyorsun benden duymuş olma bir daha sorun olursa yine aynı şeyleri yaşarsın dedi 3 gün sonra tekrar aynı şeyleri yaşadım. En son eve gelip evet hattınız sağlam size internet portu verilmemiş dendi santral ile konuştu internet geldi sonra yine kestiler orası ayrı müşteri hizmetleri her defasında sorun evinizdeymis Telekom öyle dedi bize diye geri döndü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: porsheli

    Sorunlu olan portu telekom çalışanları bilemezler bence nerden bilecek ki o portun sorunlu olduğunu

    Tt çalışanlarinin çeşitli aletleri var rahat şekilde sorunlu portu bulurlar. Başka firmaların sorununu bilerek çözmüyorlar çözdük diye rapor veriyor firma elektrikçi çağırın diyor.



    Arkadaş adsl kullanıyor galiba.

    Evet adsl kullanıyorum. Bozuk port olayı olduğunu pek sanmıyorum, ama illa olmaz demiyorum. Fakat bence superonline'ın umursamazlığı bu tamamen. Ben bu firmayı sağlamdır diye tercih ettim ama ttnet'ten daha kötü bir firma çıktı. Özellikle müşteri hizmetleri rezalet ötesi, nerde bilgisiz adam varsa koymuşlar. Superonline'ın teknik ekibi bile müşteri hizmetlerinden şikayetçi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturkmetehan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: porsheli

    Sorunlu olan portu telekom çalışanları bilemezler bence nerden bilecek ki o portun sorunlu olduğunu

    Tt çalışanlarinin çeşitli aletleri var rahat şekilde sorunlu portu bulurlar. Başka firmaların sorununu bilerek çözmüyorlar çözdük diye rapor veriyor firma elektrikçi çağırın diyor.



    Arkadaş adsl kullanıyor galiba.

    Evet adsl kullanıyorum. Bozuk port olayı olduğunu pek sanmıyorum, ama illa olmaz demiyorum. Fakat bence superonline'ın umursamazlığı bu tamamen. Ben bu firmayı sağlamdır diye tercih ettim ama ttnet'ten daha kötü bir firma çıktı. Özellikle müşteri hizmetleri rezalet ötesi, nerde bilgisiz adam varsa koymuşlar. Superonline'ın teknik ekibi bile müşteri hizmetlerinden şikayetçi.

    Ttnet genel müdürlüğünde konuştuğumuz kadın kampanyaları bile bilmiyordu aynı şekilde superonline merkezinde de bilgisizlerdi bu ülkede sağlam bir internet şirketi malesef yok



    Adsl çok sıkıntılı hocam geçmiş olsun umarım çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • öncelikle ttnet den superonline na geçtikten sonra tarifede hız değişikliği oldu mu

    8 mbps kullanıyordunuz ttnet deyken superonline da 16 mbps ye geçmek gibi

    hızda bir artma olduysa bina tesisatı kaynaklı bir sorun olabilir.

    tesisatı komple cat5/cat6 kabloyla değiştirmeniz gerekebilir.

    çünkü superonline ya da turk telekom evin girişine gelen ankastre kutusundan sonrasına bakmaz. O abonenin sorumluluğunda. Eğer fiber kullanmıyorsanız. O yüzden elektrikçi çağırın diyorlar ısrarla.

    Ev tesisatında bir sorun olmadığına eminseniz tuketici.btk.gov.tr ye yazın. Herhangi bir taahhüt cayma bedeli ödemeden hattımın iptalini talep ediyorum deyin. Onlar yardımcı olurlar.
  • Merhabalar, ben de aralık civarlarında superonline'ye geçmek gibi bir hata yaptım. Düzenli her hafta kendileriyle telefonlaştık. Çift fatura mı ödetmediler, aboneliğimi mi iptal etmediler, hızımı sebepsiz yere mi düşürmediler daha neler neler. En son 2 gün önce faturamı son ödeme tarihi geçtiği için 128kb hıza düşürüldü. Ancak düşüş o düşüş bir daha yükseltemediler. Suçu modemime veya bina hattıma attılar. Bu ilk rastlantı değil ne zaman birşey yapsalar hızda veya abonelikte bir cihazım bozuluyor nasıl oluyorsa. 2 kere Türk Telekom çalışanı göndermişler bina girişinde ki kapıda sorun yokmuş ki ilk orda sorun var denmişti. Çalışanları zaten hiç bir şey bilmiyor ve sistemde gözüken şeyleri bile okuyamıyorlar. Velhasıl şunu söylemek istedim ki bugün bir çalışan 1 ay içerisinde 3den fazla kopma problemi yaşarsanız cezasız abonelik iptali yapabiliyormuşuz. içinde bulunduğum aboneliğin 3. ayındayken 430 küsür tl ceza mı ödemeyecekmişim eğer şuan açık olan şikayetim kapatılırsa. Aklınızda bulunsun. Ben kablonet'i düşünüyorum 1 arkadaşım çok memnun 53mbit internet çekiyor şuan evinde. Bir yandan da amcamların evinde çok kötü bir durumda. Resmen kumar oynatır gibi internet sağlayıcısı seçtirtiyolar. Her şekilde hep kazanan internet sağlayıcıları.




  • superonline kulananlar sizdede hangi siteye girerseniz girin direk Apache Tomcat/7.0.69 diye bi yere baglanti veriyomu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    öncelikle ttnet den superonline na geçtikten sonra tarifede hız değişikliği oldu mu

    8 mbps kullanıyordunuz ttnet deyken superonline da 16 mbps ye geçmek gibi

    hızda bir artma olduysa bina tesisatı kaynaklı bir sorun olabilir.

    tesisatı komple cat5/cat6 kabloyla değiştirmeniz gerekebilir.

    çünkü superonline ya da turk telekom evin girişine gelen ankastre kutusundan sonrasına bakmaz. O abonenin sorumluluğunda. Eğer fiber kullanmıyorsanız. O yüzden elektrikçi çağırın diyorlar ısrarla.

    Ev tesisatında bir sorun olmadığına eminseniz tuketici.btk.gov.tr ye yazın. Herhangi bir taahhüt cayma bedeli ödemeden hattımın iptalini talep ediyorum deyin. Onlar yardımcı olurlar.

    Evet, ttnetteyken 16 mbps'e kadar kullanıyodum, superonline'a geçince 24 mbps'e kadar paketini aldım. Geçmeden onlara sormuştum bölgem 24'ü destekliyor mu diye, onlar da bana sıkıntı olmadığını, bölgemin 26'ya kadar desteklediğini söylediler, hatta bunun üzerine eğer sorun çıkarsa sorumlu ben değilim ona göre diye belirttim onlar da bununla alakalı bir sorun çıkmayacağını, çünkü bölgemin desteklediğini söylediler. Zaten yıllardır internet kullanıcısıyım, ttnet abonesiyken de arada sırada kopmalar oluyordu ama bu derece olmuyordu, eğer sorun bende olsaydı ttnet abonesiyken de bu kadar kopmalar olurdu. Bu şekilde sorun yaşamaya devam edersem asla bu firmada daha fazla durmam zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokturkmetehan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: porsheli

    Sorunlu olan portu telekom çalışanları bilemezler bence nerden bilecek ki o portun sorunlu olduğunu

    Tt çalışanlarinin çeşitli aletleri var rahat şekilde sorunlu portu bulurlar. Başka firmaların sorununu bilerek çözmüyorlar çözdük diye rapor veriyor firma elektrikçi çağırın diyor.



    Arkadaş adsl kullanıyor galiba.

    Evet adsl kullanıyorum. Bozuk port olayı olduğunu pek sanmıyorum, ama illa olmaz demiyorum. Fakat bence superonline'ın umursamazlığı bu tamamen. Ben bu firmayı sağlamdır diye tercih ettim ama ttnet'ten daha kötü bir firma çıktı. Özellikle müşteri hizmetleri rezalet ötesi, nerde bilgisiz adam varsa koymuşlar. Superonline'ın teknik ekibi bile müşteri hizmetlerinden şikayetçi.

    Ttnet genel müdürlüğünde konuştuğumuz kadın kampanyaları bile bilmiyordu aynı şekilde superonline merkezinde de bilgisizlerdi bu ülkede sağlam bir internet şirketi malesef yok



    Adsl çok sıkıntılı hocam geçmiş olsun umarım çözülür.

    O konuda sonuna kadar katılıyorum, bu ülkedeki her isp rezalet ama kötünün iyisini seçmek zorundayız. Ben ttnette sorun üstüne sorun yaşadığım için kurtulayım bu firmadan dedim o yüzden geçtim ama bunlar daha kötü çıktı nerden bileyim işte hata ettik.




  • dediğim gibi eskiden de kopmalar oluyormuş, hızın arttıktan sonra kopmalar artmışsa

    ya bina tesisatında bir sorun var, tesisatı yenilemen en azından cat5 kablo çekmen gerek

    ya da 24 mbps desteklemiyor hattın, hızının 16 mbps ye düşmesini talep etmen gerek

    modem değerlerini atabilir misin? bir de oturduğun bina kaç yıllık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    dediğim gibi eskiden de kopmalar oluyormuş, hızın arttıktan sonra kopmalar artmışsa

    ya bina tesisatında bir sorun var, tesisatı yenilemen en azından cat5 kablo çekmen gerek

    ya da 24 mbps desteklemiyor hattın, hızının 16 mbps ye düşmesini talep etmen gerek

    modem değerlerini atabilir misin? bir de oturduğun bina kaç yıllık





    Oturduğumuz bina eski ama kaç yıllık bilmiyorum. Modem değerlerimi nasıl atacağımı bilmiyorum söylersen atayım.
  • adres çubuğuna
    192.168.1.1 yaz enter a bas

    kullanıcı adı admin
    şifre superonline

    eğer superonline nın verdiği modemse

    ttnet in modemi kullanıyorsanız

    kullanıcı adı admin
    şifre ttnet olur genelde

    192.168.1.1 ya da 192.168.2.1 ikisinde biri olur ttnet modemlerinde de

    ondan sonra

    durum
    wan
    dsl

    bu şekilde gidiyor sanırım

    eğer huawei modem kullanıyorsanız bu şekilde

    hat zayıflaması ve gürültü güvenliği kat sayısı

    ya da ingilizce olarak attenuation ve snr margin olarak da çıkıyor bazı modemlerde

     Superonline mağduriyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 2 Şubat 2017; 17:52:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    adres çubuğuna
    192.168.1.1 yaz enter a bas

    kullanıcı adı admin
    şifre superonline

    eğer superonline nın verdiği modemse

    ttnet in modemi kullanıyorsanız

    kullanıcı adı admin
    şifre ttnet olur genelde

    192.168.1.1 ya da 192.168.2.1 ikisinde biri olur ttnet modemlerinde de

    ondan sonra

    durum
    wan
    dsl

    bu şekilde gidiyor sanırım

    eğer huawei modem kullanıyorsanız bu şekilde

    hat zayıflaması ve gürültü güvenliği kat sayısı

    ya da ingilizce olarak attenuation ve snr margin olarak da çıkıyor bazı modemlerde

     Superonline mağduriyeti

     Superonline mağduriyeti




  • Arkadaslar bir hafta sonra ttnet ile tahhutumuz bitiyor. Superonline akksiz 99 tl lik paketi dusunuykruz. Tavsiyeniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hat değerleri sınırda

    iki şey yapabilirsiniz

    ya superonline nı arayıp hızınızı 16 mbps ye sabitlenmesini isteyin

    ttnet deki gibi nadiren kopma yaşarsınız

    uğraşırım diyorsanız garanti vermiyorum ama genelde sorunlar bina tesisatlı çıkıyor

    özellikle eski binalarda

    kendiniz de yapabilirsiniz cat5e serisi ya da cat6 bir kabloyu binanın telefon ankastresinden evinize kadar çekin, muhtelemen düzelecektir. Ya da elektrikçiye hallettirin. Ama kablonun cat5e ya da cat6 olduğundan emin olun.
  • thewhitewolf kullanıcısına yanıt
    turkcell o paketi sadece fiber alt yapı olan yerlerde veriyor

    fiber alt yapı var mı binanızda?
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.