Şimdi Ara

silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C3B427E7B -- 9 Haziran 2018; 0:51:32 >



  • Islak imzalı dilekçe verdikten sonra sözlü onaya ihtiyaç yok, sizi dalavereye getirmişler. BTK da işe yaramadıysa tek çare noter gibi gözüküyor.
  • Benim taahhüdüm de 25 ine doluyor bende dilekçe yazdım.
    Hem dilekçenin hemde kimlik fotoğrafını çekip hizmet@superonline.net e mail attım (üçkağıtçı firma olduğu için kimliğimin üzerine abonelik iptali için kullanılacaktır diye not yazdım).

    dediğiniz tam anlamıyla doğru şikayet bölümü veya iletişim formunda abonelik feshini seçince hep aynı problem. bunu kasıtlı yaptıklarını bende düşünüyorum.

    ben sosyal medya hesaplarının hepsine de yazdım ayrıca bakalım ne olacak.
  • Hocam bu iş sadece sizin abone feshiniz ile bitirmeyelim bence fazlasıyla madur vardır.
    buradan da iletişim kurmaya devam edelim..
    muzo.muco@gmail.com bu mail adresim
  • bende taaahhüt olmamasına rağmen kurtulamıyorum, konuda açtım pazartesiden beri internetim yok genel arıza var diyorlar, dün hem mail hemde fax çektim gerekli belgeleri ama yok elimize ulaşmadı yok önce 48 saatte sonrada 72 saatte düşer vs diye oyalıyorlar, ben böyle kepazelik görmedim iptal edemiyorum taahhütlü olmayan aboneliği varmı böyle birsey btk ya şikayet yzdım sikayetvar a yazdım yok sakın fiber internetine ya da kurumsalığna güvenip aldanmayın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de taahattüt var 1 yıl daha devam ediyor cayma bedeli olarak 560 lira çıkardılar yine de cayıcam 100 gb 8 mbps ye kadar internete 67 lira fatura ödüyorum 10 yıldan fazladır da müşterisiyim bu şerefsizlerin
  • 17.08.17 tarihinde aradılar arkadaşlar 2 gün içerisinde ilgilenip sinyali kesecekler diye bende 25 ine taahhüdüm bitiyor ben enayi değilim dedim. 22-23ü gibi arayın dedim.
    19.08.17 dün yani yeniden aradılar öyle bi uygulamamız yok şimdi keselim istiyorsanız dediler. Hakkımı yedirmem dedim o halde siz arayın 23üne dediler aramayacağım dedim siz arayacaksınız. Kadın dedi bizde aramayız. Size dilekçem ulaştı mı dedim Ulaştı dedi. bakın orada "25.08.17 tarihinde biten aboneliğimin yine aynı tarihde feshinin yapılması, yeni dönem faturalandırma yapılmamasını için gereğini" istemişmiyim dedim. Evet dedi, tamam isterseniz aramayın sizin uyguladığınız bezdirme politikası, yıldırma psikolojisi bana işlemez dedim. Bu tarihi ve saati not alıyorum sizin isminiz neydi dedim onuda öğrendim. Öncelikle THH sonrasında ise maddi tazminat davası açacağım size dedim.

    Ama yinede uğraşmamak için pazartesi salı felan ararım. Hafta sonu içindede sömürdüm AKK bırakmadım :D

    Bakalım gidişat ne olacak..




  • silinebilir


    nerede oturuyorsunuz buradaki herhangi bir bayide fesh işlemlerini halledebilirsiniz diye tahmin ediyorum

    http://www.superonline.net/hakkimizda/iletisim/turkcell-superonline-iletisim-merkezleri




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.