Şimdi Ara

Superonline haksız kazanç yapıyor .!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar size olayı anlatıyorum ve Süperonline kullanmayın kullandırmayın derim.

    Ağustos ayında superonline internet aboneliğim iptal edildi ve bana 10 gün fazladan fatura kesildiği halde bunu ödedim .Daha sonrasında ayın 22.08.2017 tarihinde aras kargo aracılığıyla müşteri hizmetleri tarafından belirtilen BURSA JADE şubelerine modemi gönderdim ve 23.08.2017 tarihinde BURSA JADE şubenizde ÖZGE CANKURT adında kişi modemi teslim almış bulunuyor .Aradan 2 ay geçmiş alınan modemden Superonline genel müdürlüğünün haberi yok ? Anlaşılan Bursa Jade şubelesinden habersiz olarak çalışılıyor yada onlar superonline genel müdürlüğünden ayrı çalışıyor .? Sonuç olarak verdiğim modem üzerinden 2 ay geçmiş ve bana bu fatura nasıl çıkarılıyor ? Superonline müşterilerinden haksız kazanç elde ediyor.Kendilerinin bayisine gidip görüştüğüm halde bir sonuç alamadım.Bursa jade şubesinin kimse daha numarasını dahi bilmiyor ya da vermiyorlar.

    Ayrıca en büyük sorun ben bu konu da ağustos ayında müşteri hizmetleri tarafından aranmıştım. O zaman kargo numarasını da vermiştim ve modemin teslim alındığını işlemlerimin tamamlandığını söylediler.Bende buna istinaden elimde bulunan kargo fişini atmış bulunmaktayım.! Şimdi bunların her birimi birbirinden habersiz mi çalışıyor ?

    SONUÇ OLARAK BENİM GİBİ MAĞDUR OLAN BİRÇOK ARKADAŞ VAR BUNU KENDİ YETKİLİ BAYİLERİ DAHİL ÖYLE SÖYLÜYOR.MODEM GÖNDERİLİYOR AMA GENEL MÜDÜRLÜĞÜN HABERİ OLMUYOR.SONRASINDA MÜŞTERİLERE HAKSIZ YERE FATURA ÇIKARILIYOR.FATURA PARASI KADAR ZATEN MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ KAÇ KERE ARA,BAYİYE GİT,FAKS ÇEK DERKEN UĞRAŞTIRILIYOR.

    AYRICA BU KONUDA TWEET ATARAK HİÇ DEĞİLSE DESTEKLERİNİZİ BEKLERİM BELKİ BİR İŞE YARAR.

    https://twitter.com/tipikbir_terazi/status/917366028048523264Superonline haksız kazanç yapıyor .!







  • bunlarda iyice Türk Telekom gibi davranmaya başladılar.

    kaç para kestiler acaba modem için

    tuketici.btk.gov.tr ye şikayet edebilirsin
  • 150 tl çıkarmışlar hocam birkac gun bekliyorum olmazsa yapacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilperi kullanıcısına yanıt
    Boşuna beklemeyin zaten 2 haftaya ancak cevap verirler. Kargo takip görüntüsünü de ek olarak yollayın.
    https://sikayet.btk.gov.tr
  • geçmiş olsun. keşke bayiye verseydiniz modemi.
  • Aynı şekilde kısa bir süre sonra bende iptal ederken yaşadım ve müşteri hesabı hala açık olduğu için hem kendi sitelerinden hemde sosyal medya hesaplarından durumu anlattım. Kargo fişine ihtiyacınız yok takip numarası ile gönderinin teslim edildiğine dair kargo firması web sitesinden ekran görüntüsü gönderin işlemleri yapıp faturayı siliyorlar. Ben fatura silindikten sonra e-devletten gözüken açık abone kaydının kapatılmasını da istedim onu da jet hızı ile hallettiler. Gerçi ben bu süreç içinde saymadığım ne kurumsallıkları nede ahlakları kaldı yerin dibine girip utandıkları için çabuk kurtuldular.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.