Şimdi Ara

Superonline Fiber kapattırdım ama hala uğraşıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 ay önce turkcell web tv plus aldım telefon hattımın üstünden bunu kapattırdığım Fiber abonelik üzerinden tanımladılar kapatırmak ile uğraşıyorum internet üzerinden talep oluşturdum yazdım 532 aramamı yazdılar bende aradım hepsi birbirine gönderdi 20dk sürdü bu . sonra 0850 222 0 222 aradım ordan 3 operatörle görüştüm 2 si yüzümüze telefon kapattı 3. ise talep oluşturmam için akıl verdi.

    Sistem den kapatamıyolar nasıl yol izlemem gerek ?

    Sayın , TV+ hizmetinizin tarafımızdan iptal edilemediğini yinelemek isterim. Talebinizihttps://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/genel-bakis/turkcell-musteri-memnuniyeti-politikasi/sikayet-talebi linkinden iletmenizi rica ederim. Sağlıklı günler dilerim.

    Şikayetinize dair çözüm açıklamamızı bilginize sunarız.
    Konu ile ilgili çözüm sağlanamadığını düşünüyorsanız, şikayetiniz için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ya da Tüketici Hakem Heyeti / Mahkemeleri aracılığı ile de başvuruda bulunabilirsiniz.

    Mahkemeye verin diyor böyle firma mı olur abonelik iptali için mahkemeye gidin diyen bir firma.

    BTK dan şikayet etmek istediğim de Fiber aboneliğim sistem üstünde yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reanimate -- 7 Mayıs 2020; 12:18:15 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.