Şimdi Ara

SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER (215. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.175
Cevap
251
Favori
671.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 213214215216217
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sözleşmem bitti 50 mbit hızım 190 TL'ye çıkmış. Tahaüt verirsem 140 TL diyor saçma derecede yüksek bir rakam. İptal işlemini başlattım, özel bir teklif gelmesse Vodafone'a geçeceğim galiba
  • Selamlar,

    Yakın zamanda Superonline üyeliğimi iptal edip Vodafone veya Millenicom'a geçmeyi düşünüyorum. Sorum şu: Diğer bir ISS'e geçmeden önce Superonline üyeliğini iptal etmem gerekiyor mu? Yoksa iki ISS aynı anda aktif olabiliyor mu? Bu iptal sürecinde internetsiz kalmak istemiyorum da.
  • diamon D kullanıcısına yanıt
    Vodafone için buraya bakabilirsiniz
    https://forum.donanimhaber.com/superonline-fiberden-vodafone-fibere-gecis-bilgilendirme-konusu--139151390

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de önümüzdeki ay Superonline aboneliğim bitiyor. 55 TL'ye 25 Mbit kullanıyordum, şimdi 25 Mbit sınırsıza 90 TL diyorlar, çok geldiği için yenilemeyeceğim. Ama bugün apartmanın girişinde Kablonet broşürü gördüm. 25 Mbit sınırsız + KAblo tv 70 TL diyor, bana uygun geldi açıkçası ama hızı gerçekten maksimumda alabiliyor muyuz bilmiyorum. Vodafone daha mı avantajlı sizce?
  • 2009'da quick net ile başladığım 10 yıllık superonline serüvenimi sonlandırdım. Dilekçemi gönderdim, işleme alındığına dair mail geldi ve anında interneti kestiler. Henüz ikna için arayan olmamasına ve resmi olarak sonlanmamış olmasına rağmen sinyali kapattılar. 10 yıllık müşteri olarak şimdiye kadar hiçbir güzellikte göremedim. Ne bileyim nadirde olsa birkaç günlüğüne hız artışı hediyeleri falan yapılabilirdi, müşteri memnuniyetine yönelik hiçbir projeleri yok. Fiyat ve hız olarak eskiden en iyi seçenek superonline'dı artık o da kalmadı. Çok fena kazıklamaya başladılar. 80 lira ödediğim paketim 140 liraya çıktı. Yurt dışında 300/300 simetrik internet standart oldu biz burada astronomik rakamlara 25-35 zor alıyoruz. Streamer çağına girdik 5 mbit gibi komik upload hızları ile can çekişiyoruz. Her neyse superonline bu kafayla daha çok müşteri kaybeder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Superonline 4 yıldır 54.90'dan kullandığım 25mbps internetimi 89 tl ye çıkarmıştı. Bugün iptal dilekçesi verdim, 2 saat olmadan aradılar 75 tl'ye anlaştık.

    Müşteri temsilcisi bahsetmemişti ama telefonuma ''1 aylık turbo indir ürününüz aktif edilmiştir'' diye mesaj geldi (50Mbps günlük 10 tl, 100 mbps günlük 20 tl yazıyor sitesinde).

    Bakalım bir sene daha devam edeceğiz artık.
  • Bende dün dilekce verdim hemen interneti kestiler.2 gun oldu.Ne arayan oldu nede mail geldi.8 temmuz tahut bitiyor.Yarin gidip modemi versem isi saglama alsam diyorum 10 gun sureniz var dediler.Modemi alirlar mi acaba sizi arayacaklar mutlaka acin dedi ama...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha öncede yazmıştım müşteri hizmetlerine iptal talebinizi iletirken muhakkak sebep olarak fiyatlardan şikayetçi olduğunuzu ve bu yüzden iptal ettirmek istediğinizi belirtin. Böylece sizi ilgili birime aktarıp aranmanızı sağlıyorlar. Anladığım kadarıyla sebep belirtmeden talebinizi iletirseniz iptal biriminden aranmama ihtimaliniz oluyor. Eskiden görüşmelerde iptal ettirmek istediğinizde görüştüğünüz görevli size direkt neden iptal ettirmek istediğinizi sorardı artık bazı çalışanlar sormayıp direkt işleme alıyor. Buna ek olarak taahhüt sürenizin dolmasıda yakınsa iptal talebiniz işleme alındığından direkt internetiniz müşteri hizmetleriyle görüşmenizin akabinde kesilebiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beck23 -- 7 Ağustos 2019; 21:38:8 >
  • 3 gün oldu beni arayan olmadı, zaten arasalar bile tekliflerini kabul etmeyecektim. Superonline'da "10 yıllık müşteri neden iptal edip gidiyor" diye soran bir yetkili yok galiba. Fiyat/hizmet politikaları tamamı ile sömürüye dönmüş.80-90 TL'ye verdikleri hızlar kabul edilir değil. 99 TL 100 mbit Vodafone fiber başvurumu yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekostros kullanıcısına yanıt
    Turkcell zaten tok satıcı gibi gösteriyor kendini. Mobil hatlarda da en çok abone kaybeden Turkcell'di, şimdi bu son AKN'lerin kalkmasından sonra da en çok internet abonesi kaybeden yine Turkcell olacak.

    Benim merak ettiğim şu: taahhüt bitmeden kaç gün önce iptal talebinde bulunup dilekçe yazmamız gerekiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇandıR

    Turkcell zaten tok satıcı gibi gösteriyor kendini. Mobil hatlarda da en çok abone kaybeden Turkcell'di, şimdi bu son AKN'lerin kalkmasından sonra da en çok internet abonesi kaybeden yine Turkcell olacak.

    Benim merak ettiğim şu: taahhüt bitmeden kaç gün önce iptal talebinde bulunup dilekçe yazmamız gerekiyor?
    İptal birimi sizi maksimum 5 iş günü içerisinde arıyor. Benim taahhütüm 20 temmuz tarihinde doluyordu, 19 temmuz tarihinde arayıp iptal talebimi bildirdim ve 22 temmuzda bana geri dönüş yaptılar. Tabii bu kadar geç arayacaklarından habersizdim o zaman. En sağlıklısı 3-4 gün öncesinden falan aramak yani
  • Az evvel turkcell genel mudurlukten aradilar.Superonline cok kizgindim.Kapatmak icin dilekce de vermistim.Dilekce veririken tahutum 8 bitecek o zaman kapatin dedim.Ama adamlar ben iptal dilekcesini alir almaz hemen interneti kesmisler.Bende 3 gundur bekliyom kapatildi mesaji gelmiyo ariza yaptim aldim modemi gittim yerlerine iptal edin ben yeni internet baglatacagim yok olmaz diyo kiz alamam.Ordan ciktim 1 saat sonra aradilar.Caglar diye bi arkadas adama da bozuk attik sakin sakin dinledi.
    Niye kapatiyonuz dedi 75 tl turknete geccem dedim.
    Biz 66 tl den sinirsiz 16 mbps verelim dedi.Bende onlar 75 tl 35 mbps veriyor dedim.Ondan sonra 24mbps 74.90tl dedi simdi bayram araya girince hatunda baya bozuk atti sigaraya 450 tl veriyon benim internete 90 tl cok falan deyince.Isi uzatmiyim da ac dedim.
    Su bayram olmasa idi turknete geccektim macerayi severim her zaman.Ama olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha wan şifresini vermiyorlar . Fiyatlar çok yüksek, verilen hizmet kalitesi son zamanlarda inanılmaz düştü. Taahhüt bitsin vodafone'a falan geçmek lazım bu nedir azizim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 gün sonra sözleşmem bitiyor, uygun bit teklif gelmedi bana da.
    Sadece yeni abonelere özel ilk 3 ay ücretsiz sonraki 12 ay 99,9 tl olan sınırsız 35mbit paketi istedim.
    Aboneliğinizi sonlandırın sonra tekrar sözleşme yaparsınız yeni abone olarak bu kampanyayı alabilirsiniz dedi müşteri temsilcisi. Ben de mişteri temsilcisinİN söylediklerine istinaden Dün dilekçe verdim iptal için bugün arayan olmadı az önce mesaj geldi ''talebinize istinaden 1 hafta içerisinde aboneliğiniz sonlandırılacaktır diye. arayan da yok kapatacaklar galiba bu sefer:))
    Ulan 21 senedir turkcell hazır kart abonesiyim bir kez olsun daha başka bir yere geçmedim. 2010 dan beri de superonline fiber abonesiyim. şu yaptıklarına bir bakın ya.. insanın zoruna gidiyor

    bu arada 100 mbit hız 200 gb kotalı 12 ay taahhütlü 100 tl kampanya aklımı çeliyor. 200 gb'ı son 2 yıldır hiç geçememişim ve geçeceğimi de sanmıyorum aslında..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ben_gibi -- 9 Ağustos 2019; 13:34:21 >




  • Beni son iptal birimi aradı bugün. Vodafone'un 100 liraya 100 mbit verdiğini ve ona geçiyor olduğumu söyledim, "şu an vodafone'un sayfasına girdim öyle bir paket göremiyorum emin misiniz" diyor. "Çok eski müşterimizsiniz madur olmanızı istemem" dedi. 190 TL'lik fatura gönderirken bunu pekte düşünmüyordunuz dedim. "85 liraya 35 mbit versem" nasıl olur dedi, Vodafone'un sunduğu teklifin yanında absürt olur dedim. Turkcell telefon hattımı da Vodafone'a çevirdim fiyatlarınız, hızlarınız kabul edilir değil, müşteri memnuniyetine yönelik hiçbir girişiminiz yok diyerek telefonu kapadım. Az önce de mail geldi ve resmi olarak 10 yıllık superonline serüvenim bitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekostros kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, başvuru yaptınız mı vodafone à ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben_gibi B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, vodafone fibermax çalışanıyim. Aynı fiyata 99 mbps veriyoruz ve aynı altyapıyı kullanıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkosucu

    Merhabalar, vodafone fibermax çalışanıyim. Aynı fiyata 99 mbps veriyoruz ve aynı altyapıyı kullanıyoruz.
    tşk ederim , superonline ile işim sonlanırsa iletişime geçerim sizinle burdan.
  • 24 aylık taahütüm biterken aradılar, 25mbit + Turkcell TV+ kullanıyordum, yeni teklifleri gene 25mbit hız ve TV şeklinde 12 ay taahütle 89₺ dedi.

    O an çok müsait değildim, çok düşünmeden tamam olur dedim kabul ettim :)
    Hayırlısı.
  • ben_gibi B kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, aklına takılan bir soru olursa yardımcı olurum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 213214215216217
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.