Şimdi Ara

Superonline Abonelik Fesih Aşamaları Anlatım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
15
Favori
32.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tşk ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kullandım 5 gün sonra online oyunlarda yine bunda da paket kaybı var altyapı vodafonun olunca; sadece gelip modem taktılar başka hiç bir işlem olmadı çünkü diğer kurulum vodafone tarafından yapılmıştı. 15 gün koşulsuz iptal hakkımı kullanarak iptal ettirdim;yine de 400 TL ödeyeceksiniz dediler ?

    Tüketici mahkemesine gideceğim öyle bir fatura gelirse.

    Ayrıca BTK ile ilgili bir durum var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 5 Temmuz 2019; 15:33:58 >
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    ben para ödemedim
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    ben para ödemedim
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
    fatura gelmeden şikayeti başlatayım mı? Yoksa faturayı bekleyeyim mi?
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Fatura gelmeden olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    Fatura gelmeden olmaz
    teşekkür ediyorum gelsin fatura o zaman irtibata geçerim.
  • Fesih işlemleri başlattım mail falan gönderdim 4 gündür internet kapalıydı beklemeye almışlar bugun aradılar genel müdürlükten 25 mgbt 75tl teklif etti kabul ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim 11 gün var. bugün aradım ve sözlü olarak iptal işlemini başlattım. 3 gün kala da dilekçe ve nüfus cüzdanı email ile yollayacağım. belki o safhaya geçmeden güzel teklif gelir. gelmezse ver elini türksat.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 gün superonline internet kullandım iptal ettirdim 846 TL fatura yollamışlar şaka mı bunlar ?
  • Durumu burdan bildireceğim; modem yolladığım halde modem ücreti felan.

    5 gün gelmedi internet 5 gün de kullanım süresi var gelen fatura;

    Superonline Abonelik Fesih Aşamaları Anlatım
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    superoline de cayma bedeli ödemedim için bilmiyorum
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    https://sikayet.btk.gov.tr/index.php

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lene kullanıcısına yanıt
    Online Şikayet Bildirim Sistemimiz yenilenmiştir. Yenilenen sistemimize tuketicisikayet.btk.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

    Eski sistemimiz üzerinden yeni kullanıcı kaydı ve yeni şikayet girişi kapatılmış olup; yeni sistem üzerinden e-Devlet kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapabilirsiniz.

    Daha önce oluşturduğunuz şikayetleriniz ile ilgili işlemlerinizi, eski sistemimiz üzerinden yapmaya devam edebilirsiniz
  • Merhaba herkese,

    Benim de 17 Ekim itibariyle taahhütüm doluyor. 12 Ekim cumartesi günü müşteri hizmetleriyle konuştum, 4 gün kalmış diyerek 8bucuk lira cayma bedeli yansıyacak dedi. Ben de pazar günü ararsam ulasamam diye bir gün erken aradım dedim. İptal bilgilerini mesaj attılar, mail adresiyle birlikte. Ama mail adresini yanlış atmışlar, sondaki .tr kısmını yazmamislar ilk mailim geri döndü. Neyseki erken farkettim, doğru adrese tekrar gönderdim.

    Ancak bir sorun var, ben şu an itibariyle yurt dışına çıkıyorum bir haftalığına, atarlarsa ulasamayabilirler, bu durumda internet hizmetini kesiyorlar mi, yoksa abonelik fesih işlemleri iptal mi oluyor? Yada taahhüt bitiminde yeniden ücretlendirme mi başlıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇandıR kullanıcısına yanıt
    Size ulaşamazlarsa iptal etmiyorlar. Taahhüt bitince de taahhütsüz fiyattan fatura kesmeye devam ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AFrost kullanıcısına yanıt
    Hocam merhabalar bir sorum olacak. "Turkcell’lilere Özel 4 Ay Ücretsiz TV+ Kampanyası"ndan faydalanarak fiber internet bağlattım. İnternetten çok memnunum fakat TV+'ı hiç beğenmedim aylık 10 TL edeceğini düşünmüyorum. Müşteri temsilcisi TV+ iptal etmem durumunda cayma bedelinin olmadığını fakat faturamın aynı kalacağını söyledi. Çok saçma değil mi, faturamda 10 TL indirim olmaz mı? Ne yapmamı önerirsiniz?
  • İptal dilekçesi yazsam, TV+'ın bedavaya gelmesi teklifi gelir mi acaba hocam?
  • Hocam siz iptal dilekçesini faks ile mi mail ile mi yolladınız? Bir de modem iade sürecinde kargolamak mı daha mantıklı yoksa herhangi bir bayiye teslim etmek mi?
  • email ve bayiye teslim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dostum eline sağlık güzel konu. Normalde bukadar üşenirdim ben yazsam

    Bugün anlaşmaya vardım bende 4k cihaz var 50mb + TV 114.90tl ye anlaştık. Önceden aynı cihaz 101tl ödüyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.