Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Superonline Abonelik Fesih Aşamaları Anlatım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Victory_5 Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 3 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
57
Cevap
15
Favori
10.181
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Superonline >> Superonline Abonelik Fesih Aşamaları Anlatım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    217 Mesaj
    Superonline altyapısı üzerinden fiber kullanıyorsanız ve fiyatların yüksek olduğunu düşünerek iyi teklif almak veya farklı bir servis sağlayıcıya geçmek istiyorsanız aşağıda kendi tecrübemi paylaştım. Farklı servis sağlayıcı düşünüyorsanız alternatifleri iyi inceleyin, B planı olmadan abonelik fesih işlemine girmek internetsiz kalmanıza neden olabilir.

    1- Sözlü Başvuru Aşaması:

    Superonline'ı taahhüt bitimine 3 gün kala arayın.
    (Daha önce ararsanız taahhüt bozma bedeli istiyorlar. 13 gün önce aradığımda 85 TL istediler.)

    Abonelik fesih talebiniz için gerekli kaydın açılmasını ve bilgi sms'inin gönderilmesini talep edin. SMS'de faks gönderin diyor ama siz email bilgisini de göndermesini isteyin. (Bir nedenle unutursanız; abonelikfesih@turkcell.com.tr)

    SMS'de şunlar yazıyor; iptal formunda müşteri no, ad-soyad, irtibat bilgileri, iptal ettirmek istediğiniz hizmet adı, tarih, imza ve kimliğinizin önlü -arkalı kopyası zorunludur. Faks no: 08505026149. Faksınız bize ulaştığında sizi arayacağız, ulaşılamamanız ve teyit etmemeniz durumunda iptal islemleriniz başlatılmayacaktır.

    2- Yazılı Başvuru Aşaması:


    Telefonu kapatır kapatmaz, emaili gönderdim. SMS'de belirtilen bilgilerin bulunduğu basit bir dilekçeye ek olarak kimlik ön-arka fotokopisini göndermek yeterli. Hemen de kontrol ediyorlar çünkü kimlik fotokopisinin arka yüzü yok diye anında geri dönüş yaptılar. Unutmadan bu dilekçede hangi telefon numarasını yazarsanız yazın superonline hesap bilgilerinde bulunan telefon numarasından arıyorlar. Hesabınıza girip mutlaka kontrol edin.

    3- Satış Ekibi Savuşturma Aşaması:


    24-48 saat içinde özellikle sabah saatlerinde ilk vazgeçirme araması geliyor. Yalnız kaçırırsanız, şimdiden uyarayım, bir gün daha kaybedebilirsiniz, ertesi gün aynı saatlerde tekrar arıyorlar. Bu arama sizi daha önce arayan, internet sitesinde bildiğiniz standart fiyatları papağan gibi tekrar eden, yetkisiz satış ekibinden gelecek. Yine de dikkat edin, fiyatları iyi dinleyin, hemen terslemeyin. Bu aşama geçilmiş olabilir diye tedbirli olun. Standart satış ekibi ise abonelik fesih konusunda ısrarınızı belirtin. Telefonu kapatın. Bir uyarı daha yapayım, kısa bir süre sonra internet bağlantınız kesilebilir. Taahhüt sonu yakın olduğu için fatura çıkmasın diye hizmeti bekleme konumuna alıyorlar.

    4- Genel Müdürlük Teklif Aşaması:

    Satış ekibinden sonra aynı gün 17:00 sonrası genel müdürlükten arama geliyor. Bu aramada görüştüğünüz kişi en yetkili kişi.

    Yalnız unutmayın, abonelik profilinize göre sistemin önerdiği teklifleri sunuyor. Ne kadar ısrar ederseniz edin, sistemin önermediği fiyatı özel bir durum yoksa vermiyorlar.

    Burada kilit nokta ise turkcell tv plus aboneliği. Fiber paket ile turkcell tv plus'ınız mevcut abonelikte varsa bu ikili yine bozulmasın istiyorlar ve giriş paketinden, aile paketine kadar tahminen 8 TL - 20 TL arası bir rakamı internet fiyatına ekliyorlar.

    35 Mbit ve aşağısı için çok hevesli iken 50 Mbit ve üstü için isteksiz davranıyorlar. Zaten 50 Mbit paketinden itibaren turkcell tv plus aile paketi zorunlu olduğu için fiyat iyice yükseliyor.

    Benim kullandığım paket 50 Mbit SINIRSIZ (150 GB AKK) Fiber internet + Turkcell TV plus Aile paketi = 79.90 TL iken,
    (2014'ten beri superonline fiber abonesiyim!)

    Bana gelen teklifler şunlar;
    35 Mbit sınırsız fiber internet + turkcell tv giriş paketi = 109.90 TL yerine 83.25 TL
    50 Mbit sınırsız fiber internet + turkcell tv plus aile paketi = 139.90 TL yerine 108.25 TL

    Forumda tahhütü biten abonelerin paylaşım yaptığı bir başlık var. Orada biraz daha iyi fiyatlar vardı. Benim fark ettiklerim 83.25 TL yerine 75 TL veya 108.25 yerine 97,5 TL gibi. Son zamanlarda bazı arkadaşlar artık iyi teklifler verilmediğini düşünüyorlar olsalar da yeni abone olanlardan düşük rakamlar ödeyeceğiniz kesin.

    5- Superonline Teklifini Kabul Aşaması:

    Teklifleri kabul ederseniz sorunsuz 1 yıl daha taahhütünüz devam ediyor.Abonelik fesih işlemleri durduruluyor.

    6- Superonline Teklifini Kabul Etmeme Aşaması:


    Kabul etmezseniz ki ben etmedim, hemen telefon görüşmesi sırasında aboneliğiniz iptal ediliyor. İnternetsiz günler başlıyor. :)

    7- Superonline Modem Ve TV Plus Kutu İade Aşaması:

    Telefon kapandıktan sonra onlarca SMS ile modemi ve Turkcell TV Plus kutusunu istemeye başlıyorlar, hatta özel olarak ertesi gün sesli arıyorlar, TV plus için 7 gün, modem için 10 gün süre var. 15 gün diyenlere inanmayın. Aras kargo ile de gönderme seçeneği var, abonelik fesih işlemlerinde söylerseniz, bilgileri gönderirler, yine de fiber abonelik merkezlerine iade etmenizi öneririm. Alışveriş merkezlerindeki Turkcell iletişim merkezlerine filan götürmeyin, kabul edilmez. Ben İstanbul'da Kozyatağı Metro marketin arka giriş kapısının sokağında biraz ileride solda bulunan yere bıraktım. Sitelerinde fiber merkezlerinin adresleri var.Turkcell tv plus ile kumanda gibi mecburi şeylerin dışında HDMI kabloyu unutur da götürmezseniz, ücreti kesiliyor.

    8- Yeni Servis Sağlayıcıya Başvuru Aşaması:

    Söylediğim gibi iyi bir B planınız yoksa bu aşama biraz sancılı olacak. Bir süre internetsiz kalmayı göze almanız şart. Bulunduğunuz bölgenin altyapısına, kurulum ekibinin yoğunluğuna, servis almayı düşündüğünüz yerin hizmet anlayışına bağlı olarak bir iki günden, haftalarca sürebilecek bir eziyete kadar süreç uzayabilir. Cep telefonunuzdaki mobil internetinizin kotası bitmeden, acil internet kullanmanızı gerektirmeyen bir zamanda bu geçişi planlamanızı tavsiye ederim. Beklentinizi çok ama çok düşürün, en kötüye hazırlıklı olun.

    Neden Superonline aboneliğimi sonlandırdım?

    2014 yılından beri bir iki bölgesel fiber hat sorunu dışında bir sorun yaşamadım. Genel olarak aldığım hizmetten memnun kaldım. 1997 yılından beri sırasıyla dial-up, ADSL, kablonet kullanmış biri olarak Superonline fiber altyapısından şikayet edemem. Ancak Turkcell mobil alanda yaptığı gibi superonline tarafında da fiyatları aşırı yükseltti. Rekabetin korunması için BTK izin vermiyor, fiyatları düşürmemize deseler de aşağıda açıkladığım durumları karlılıklarını arttırmak için kullanıyorlar.

    1-Ben Turkcell TV Plus aboneliği ile birlikte gelen paketleri istemediğimi belirtmeme rağmen, sadece 50 Mbit fiber internet sınırsız paket için teklif veremediler. (Yeni bir abone başvurusu yaptığımda böyle bir seçenek var. 139.90 TL yerine 129.90 TL'ye alabiliyorsunuz. Aile paketi için 10 TL düşük bir rakam gibi gelse de örneğin netflix aboneliğinize katkı sağlayabilir. 35 Mbit paketlerde zaten fark daha fazla 99.90 TL üzerine Turkcell TV giriş paketi olursa 109.90 TL, aile paketi isterseniz 124.90 TL ödemenizi istiyorlar.)

    Turkcell TV Plus kota varken, kota harcamadığı için çok değerli idi ancak şimdi kota yok ve söylediğim gibi netflix v.b. pek çok alternatif var. Artık standart tv izlemekten vazgeçtiğimizi de hesaba katarak, içerik olarak görece eski film ve dizi arşivine benim durumumda ekstra 18.35 TL ödemek istemedim. Para ödemesem hediye olsa neyse, dursun! (son 2 yıl faturada görünen ödemedim de zaten) Burada superonline'ın amacı abone başına tahsil edilen rakamı yükseltmek ve Turkcell TV plus abone sayısını düşürmemek, ama artık işime yaramayan bir hizmete neden ekstra para vereyim?

    Üstelik yakın zamanda Android TV box almıştım. Turkcell TV Plus android uygulaması ile mobil aboneliğimle gelen hesap bilgilerini kullanarak hala hizmetten faydalanabiliyorum. Kendi kutusu kadar mükemmel yayın olmasa da standart tv kanallarına ve filmlere 1080p iyi kalitede erişimim yine de var. Netflix, puhu TV gibi alternatifler de ekstra içerik açığını fazlasıyla kapatıyorlar. Hem Huawei'nin Tv plus cihazının yayın kalitesi dışında çok başarılı olmadığı da belirtmeden geçmeyeyim. Menü geçişlerindeki yavaşlıklar dışında örnek filmler bölümünde gezinirken aşağı indikçe kilitlenip kalıyordu. Değişim isterseniz 4K yeni kutu için ekstra aylık ücret talep edilmesi de ayrı bir konu. Android TV bu sorunların tümünü çözmüş oldu.

    Sizin için benim durumumdan farklı olarak Turkcell TV plus özellikle evde aile bireyleri için vazgeçilmez bir hizmet ise bu nedeni göz ardı edebilirsiniz.

    2- Geçmişte fiyatlar düşme eğiliminde iken bir yıl sözleşme yapmaktan hiç bahsetmeyen superonline, şimdi iki yıl sözleşme yapmaktan kaçınıyor. Bu da demek ki gelecek sene fiyatların artacağını öngörüyorlar. Ben de bu koşullarda bir yıllık sözleşme yapmak istemedim. Vodafone gibi aynı altyapıdan internet satan aracıların şu anda ilk yıl ve ikinci yıl fiyatları da farklı kontrol ederseniz. Demek ki genel görüş fiyatlar gelecek yıl artabilir. Bu tahminim doğru ise bir yıl sonra yeniden pazarlık işine girsem de fiyat artacaktı. Bu süreçleri de hiç sevmediğim düşünülürse açıkcası hatalı olsam, zarar bile etsem iki yıl kafam rahat olması önemli idi.

    Siz artış olmayacağına inanıyorsanız ve her sene pazarlık ederim diyorsanız şansınızı deneyebilirsiniz.

    3- Superonline tarafından verilen Huawei HG253s'i 5 yıldır kullanıyordum. Bilenler bilir, Wifi performansı iyi değildir. Arka odalara 2.4 Ghz kullanmama rağmen sinyal gelmiyordu, hız da modemin dibinde bile teknolojisi gereği 50 Mbit bağlantım olmasına rağmen ortalama 40 Mbit civarlarında oluyordu. Xiaomi Repeater ile sinyal sorununu kısmen çözdüm ama bu seferde hız 10-15 Mbit'e kadar düşüyordu. Sonuçta WiFi kullanımı yıllar içinde kullandığımız cihaz sayısında artış ile çok arttı ve bu modem ile işler yürümüyordu artık.

    Superonline kullanmaya devam etsem seçeneklerim şunlardı;

    *"Modem değişimi, arıza olmadıkça olmaz" kuralını hileyle aşmak için çaba sarf etmek. Modemi kapatıp, arıza varmış gibi yapmak, gelen ekibe rica edip yeni model bir router ile eskisinin değişimini yaptırmak ve benzeri forumda okuyabileceğiniz türlü yöntemleri kullanmanız gerekiyor. Kolay değil ama mümkün. (Superonline kötü hizmet vermek pahasına donanım maliyetlerini düşük tutmak istediği için modemi değiştirmekten kaçınıyor!)

    *Huawei HG253S routerı, kendi satın aldığım güçlü bir modem ile değiştirmek. Yalnız bu durumda bağlantı için gereken fiber şifresini Turkcell vermek istemediği için, routera gelen giden paketleri dinleyen ve şifreyi öğrenen bir sistem kurmadıkça kolayca yapılabilecek bir iş de değil. Üstelik yeni routerın mac klonlama özelliği de olması gerekiyor. Routera ödediğiniz rakamdan hiç bahsetmiyorum bile. (Teknik konulardan anlamıyorsanız bu seçeneği düşünmeyin bile!)

    Superonline'ı kullanmayı bırakırsam da; yeni servis sağlayıcı, yeni modem demek teorisine güvendim, işe de yaradı.

    Özetle; Superonline fiber altyapı yatırımı ile önemli bir iş yapıyor ancak maliyetleri artarken aynı anda karlılığı da ciddi oranlarda yükseltme hedefleri koyunca bence müşterilerini fiyatla aşırı zorluyor. Hizmetinin iyi olduğuna, rakiplerin kötü olmasına güveniyor ama işte evdeki eski router, donup-takılan tv kutusu, 1 yıllık sözleşmeye zorlama gibi konular ve en önemlisi de yüksek fiyat politikası, 5 yıllık müşteri için vazgeçme bahanesi olabiliyor.

    İşin en garibi ise; 50 Mbit (kotasız ve AKK'sız) sınırsız fiber interneti, yeni yazılım yüklenmiş, çift bant (2.4-5 Ghz) WiFi yayın yapabilen, üzerinde Turkcell Superonline yazan gıcır gıcır sıfır bir router ile şu anda kullanmaya devam ediyorum. Aynı kablo, aynı altyapı üzerinden ve benim için negatif anlamda değişen hiç bir şey yok. Hatta söylediğim gibi Android tv box ile de özgürce tv izleyip, film, dizi içeriğini de tüketebiliyorum ve tüm bunlara iki yıl için ödeyeceğim rakam, geçmişte ödediğim rakamdan sadece 10 TL fazla. 2019'un bu zorlu geçiş sürecinde idare eder sanki. Yurtdışındaki internet fiyatları şimdilik nasıl olsa hayal.

    AKK kalkacak dendiğinde açıkcası superonline'ın varsayılan durum olarak böyle makul olacağını umut etmiştim ama zor yoldan elde etmiş olduk.

    "Zamanım olursa 8.madde - Yeni Servis Sağlayıcıya Başvuru Aşaması hakkında da tecrübelerimi yazmaya çalışacağım" demiştim.

    Aşağıdaki başlıkta bir şeyler anlatmaya çalıştım.
    https://mobile.donanimhaber.com/millenicom-yeni-basvuru-asamalari-anlatim-superonline-altyapi--137565277

    Umarım benim yaşadığım belirsizliği biraz daha az yaşarsınız bu okuduklarınız sayesinde, zira internette yalan yanlış, eksik, saçma yazılanları okurken paranoyak olmamak elde değil. Uzunca anlattım ki işiniz biraz da olsa kolaylaşsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFrost -- 20 Mart 2019; 4:30:7 >



    _____________________________




  • Teğmen
    217 Mesaj
    Güncellemeler:

    ++Büyük ihtimalle yoğun abonelik fesih talebi aldıkları için sözlü başvuru aşamasından veya yazılı başvuru aşamasından sonra direkt genel müdürlük aramasına geçilmesi söz konusu olabiliyor. Lütfen aşamaları dikkatli takip edin. Sonuçta amaç genel müdürlükten teklif almak! Aboneliğinizi iptal ettirme niyetinizin ciddi olduğunu belli edin yeter! Gerisi onlara kalmış! 04/2019

    ++Bayi ve iletişim merkezlerine yazılı başvuru yapmayın. Aboneliğiniz sorgu sual olmadan fesih edilebilir. Yalnızca faks veya email ile başvuru yapmanızı tavsiye ederim. (aDSL ve vDSL aboneleri fiyat indirimi için abonelik fesih işlemi yapmayın, superonline yalnız kendi fiber altyapısı için uygun fiyat teklif ediyor!) 05/2019

    ++Superonline fiber altyapısında, sabit telefon (voip) ve Turkcell TV Plus hizmeti alıp bunlardan vazgeçmek istemeyen arkadaşlarımız alternatif servis sağlayıcılarda bu hizmetlerin aynı şekilde pakete dahil verilmediğini bilmeliler. Bu hizmetler sizin için vazgeçilmez ise genel müdürlük teklifini değerlendirirken mutlaka göz önünde bulundurun. Örnek sabit telefon hattına veya farklı bir TV izleme çözümüne ayrıca para vermek zorunda kalırsanız toplam maliyet artabilir. Böyle bakınca verilen teklif daha makul gelebilir.




    Superonline ile ilgili bazı ekran görüntüleri aşağıda! (Mobilden üzerlerine tıklayınca "resim bulunamadı" hatası alıyorsanız, alttaki linklere tıklayabilirsiniz. Bilgisayarda sorunsuz görünüyor!)






    https://store.donanimhaber.com/80/c3/15/80c315fef336cf10b0ed1b54f62f01d2.JPG








    https://store.donanimhaber.com/ae/4f/6f/ae4f6fa4bb1a51522a24f01afd368ef6.JPG










    https://store.donanimhaber.com/8c/dc/e5/8cdce54674a1360d0a8c902af3e83c2d.JPG










    https://store.donanimhaber.com/75/d3/34/75d334cea9e999e07afbb03c92df1689.JPG










    https://store.donanimhaber.com/b4/5e/c8/b45ec89450e0b6e10d413937a26ee0ea.JPG










    https://store.donanimhaber.com/f8/fb/20/f8fb206db1330f43923b86992788657c.JPG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFrost -- 26 Mayıs 2019; 9:17:18 >
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    58 Mesaj
    Şuan hangi servis sağlayıcıya geçtiniz acaba ? Birde yeni verilen modem hangisi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj
    1. DEN sözlü başvurudan sonra iptal maili faxı direk mi gönderiniz hocam
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Abonelik fesih demişken şunuda ekleyelim.

    quote:


    Taahhüt sürenizin bitimine daha var ise ve superonline tarafından çıkarılan ceza bedeli yüksek ise kapattırmak istediğiniz internet aboneliğinin bulunduğu hattı Turk Telekom Fiber altyapısı olan bir bölgeye nakil ettirirseniz hiçbir ceza bedeli ödemeden aboneliğinizi sonlandırabilirsiniz.

    Kullandıgınız hizmetin Turkcell Superonline FİBER veya ADSL-VDSL olması fark etmez.

    Nakil ettirdiğiniz bölge altyapısında sadece Türk Telekom'un kendi fiber altyapısı olmalıdır.(Türk telekom kendi altyapısını turkcell firmasıyla paylaşmıyor.)

    Hattı nakil ettirdiğiniz yerde sizinde oturmanız gerekiyor.(Su veya elektrik faturası istiyorlar.)
    Binada oturanlara abonelik devri ile bu sorun aşılabilir.(tabi izni ve bilgisi dahilinde olması gerekli)

    Nakil işlemleri ve hat devir işlemleri ücretsizdir.Ekstra bir ücret çıkmaması için modem vs eksiksiz iade edilmelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi curky -- 17 Mart 2019; 16:42:7 >
    _____________________________




  • Çavuş
    58 Mesaj

    Superonline nakil yapilmasi icin 120 ila 150 tl arası ücret çikacagıni soyledi. Daha 1 hafta önce müşteri hizmetlerini aradığımda bu bilgi verildi.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    curky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    12 Mesaj
    Çok faydalı bir yazı olmuş

    bende kararsızdım 20 martta taahhüdüm bitiyor ilk aşamayı geçtim fax atmadım sol bayisine gittim iptal talebi için son gün gelin fark ödemeyin dedi bekliyorum milleni veya vodafon düşünüyorum.Ankarada sol altyapısından sorunsuz bir Iss arayışı içindeyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj

    Evet onu net yazmamışım. Şimdi sıralamayı yeniden düzenledim. Telefonu kapatır kapatmaz emaili gönderdim.
    |
    |
    HuLK559 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj

    Sizin sevmediğiniz ZTE router. Superonline ekibi bu aralar başka modem getirmiyor bildiğin kadarıyla.

    Ben Huawei sonrasında çok memnunum. Placebo değil kesinlikle. Standart kullanıcı profili için ZTE her durumda ciddi gelişme sayılır. Özellikle de aynı anda 5 Ghz bandından yayın yapması çok büyük avantaj çünkü 5Ghz desteklemeyen cihazlar vardı ve 5Ghz'in arka odalarda daha da zayıf kalması yüzünden komple 5Ghz'e geçemiyordum. Şimdi isteyen 2.4 Ghz, isteyen 5 Ghz'den bağlanıyor ki 5Ghz WiFi üzerinden 50 Mbit kesintisiz hız alabiliyorum. Bu Huawei ile asla mümkün değildi. PS4'e kabloyla da bağladım. Orada da şükür ki en ufak bir sorun yok. Hız sorunsuz. Arka odalarda 2.4 Ghz WiFi sinyal sorunu da çözüldü.

    Nacizane fikrim; siz bence güçlü bir routerı kendiniz satın alın. Servis sağlayıcılardan mükemmel donanım çıkmaz. Yazdığım gibi maliyeti düşürmek amaçları. Hem Superonline'ı terk ederseniz fiber şifresini de kolaylıkla alabilirsiniz.
    |
    |
    drwolf1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    217 Mesaj

    Superonline fiber hattımı bir yerden başka bir yere taşıdım benden de o ücreti aldılar. O konuda Superonline taviz vermez. Sonuçta kurulum ekibine ekstra iş çıkarıyorsunuz diye düşünüyor.

    Arkadaşımızın söylediği konu biraz farklı. Superonline altyapısı olmayan bir yere gidiyorsanız, anladığım kadarıyla böyle bir hak doğuyor. Ben tam detayını tecrübe etmediğim için bilmiyorum.
    |
    |
    drwolf1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj

    Ben sizin yerinizde olsam bayii ile hiç uğraşmam. Gidip gelmesi bir yana ben düzgün bilgi alamadığım için pek tercih etmiyorum.

    Anlattığım aşamalar oldukça hızlı ilerliyor. Niyetiniz Superonline'ı kesin terk etmek ise genel müdürlük aradığında sorun çözülür. Tek iş, router ile varsa TV kutusunu fiber merkezine götürmek kalır.

    Yalnız dediğim gibi B planınızı iyi yapmalısınız. Vodafone ile de Millenicom ile de şimdiden görüşün. Mesela aynı gün kurulum yapılıyor mu sorgulayın. İnternet sitelerindeki başvuru formlarını ve sözleşmeleri indirip okuyun.

    Ve internetsiz kalacağınız bir süre olacağını aklınızdan çıkarmayın. Beklentiniz düşük olsun.

    Ben zaman bulursam yeni başvuru süreci için de kendi tecrübemi aşama aşama yazacağım.
    |
    |
    yandolcu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1035 Mesaj
    hızlar çok komik 100mbps'den başlaması gerekirken 35mbps ne kadar komik bir hız... satış fiyatlarıda ayrı rezalet...
    |
    |
    _____________________________
    Powered By AMD

    התמודדות עם מותו של לך לרדוף לי כנפיים ...

    ıɯzɐ ʞnɹɐןןɐɹı çöd oןɐu ɟoɹnɯɐ pɥ pǝuıɹ˙˙˙

    pou,ʇ qnʎ ɐddןǝ, ıuʇǝן, ıdɥouǝ˙˙˙
  • Çavuş
    58 Mesaj
    Hangi servis sağlayıcıya geçtiniz?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    78 Mesaj
    Herşeyi yazmışsınız ama hangi firmaya geçtiğinizi yazmamışsınız....? Ben de merak ettim.
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj
    iptal süreci ne kadar sürüyor merak ediyorum. bu gün taahhütüm bitti ve bu gün iptal için dilekçe gönderdim.
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj
    |
    |
    mogutcu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj

    01.03.2019 cuma günü sözlü başvuru için telefonla aradım. Telefonu kapatır kapatmaz yazılı başvuru için emaili gönderdim.

    Taahhütün biteceği gün olan 03.03.2019 pazar günü sabah 12:49'da satış ekibi aradı. Ben aramayı kaçırdım. İnterneti kestiler.

    04.03.2019 pazartesi sabah 11:00 gibi satış ekibi tekrar aradı. Abonelik fesih konusunda ısrar edince öğleden sonra genel müdürlük 17:00 gibi aradı.

    Toplamda 3-4 gün sürdü benim ama normalde en fazla 2-3 gün sürer bütün bu aşamalar.
    |
    |
    Crafty2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AFrost

    01.03.2019 cuma günü sözlü başvuru için telefonla aradım. Telefonu kapatır kapatmaz yazılı başvuru için emaili gönderdim.

    Taahhütün biteceği gün olan 03.03.2019 pazar günü sabah 12:49'da satış ekibi aradı. Ben aramayı kaçırdım. İnterneti kestiler.

    04.03.2019 pazartesi sabah 11:00 gibi satış ekibi tekrar aradı. Abonelik fesih konusunda ısrar edince öğleden sonra genel müdürlük 17:00 gibi aradı.

    Toplamda 3-4 gün sürdü benim ama normalde en fazla 2-3 gün sürer bütün bu aşamalar.

    Alıntıları Göster
    eposta attıktan bir gün sonra faks çektim o gün talebiniz alındı diye sms geldi. akşam eve gittiğimde internet ve tv yi kesilmiş olduğunu gördüm. daha hiç kimse aramadı. işin garibi interneti kestiler inşallah kapatınca bu kestikleri günleri faturalamazlar.
    biri arayıp modemi tv kutusunu şuraya teslim edin de demedi. yeni abonelik yaptırmak için bunların keyfini bekliyorum .
    _____________________________




  • Teğmen
    217 Mesaj

    İnterneti fatura çıkmasın diye kesiyorlar. Taahhütünüzün süresi bitti ise normal. Hesabınıza girip kontrol edersiniz internetten, bekleme konumunda olduğunu görürsünüz.

    Ararlar illa ki ama işte bugünlerde taahhütü biten, abonelik fesih için başvuran bir kaç kişi fazla olsa beklersiniz biraz daha.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Crafty2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    280 Mesaj
    Bugün bayiye gittim iptal için. Direkt iptal ettiler. Tamamlandı diye mesaj geldi. Arayan soran olmadı.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
seo paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.