Şimdi Ara

Superonline Abone Merkezlerine DİKKAT! Sorunumu Superonline Merkez ÇÖZDÜ!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Forumdaşlar

    Sizlere hem uyarı amaçlı, hem de bilgi ve tücrebelerinizden faydalanmak için yanıltıcı bilgilerle yapılmış bir satışla ilgili paylaşımda bulunmak istiyorum.

    Yaklaşık 12 yıldır abonesi olduğum TTNET'i Şubat ayı sonu bırakıp Mart ayında Superonline abonesi oldum. Nedeni TTNET taahhütümün bitmesi ve Superonline'nın sokağımızda fiber alt yapısı bulunması. 07,03,2017 tarihinde 59,90 TL sabit ücretle 50 GB AKK'li pakete 2 yıllık taahhütle aboneliğim başlatıldı. Başvuruyu telefon ile müşteri hizmetlerine yaptım. Bağlantı işlemleri için benden randevuyu Ankara alan kodlu bir numara aldı. Daha sonraki haftalarda aynı numaradan arayıp bana ücretsiz TV+ ürününü vermeye çalıştılar. Bunun ücretsiz olduğunu, şu an 60 TL'lik paket kullandığımı, devletin uyguladığı vergilerle 60-65 ödediğimi ve TV+'yı alırsam bu şekilde devam edeceğimi söylediler. Ben de ihtiyacım olmadığını söyledim ama ısrarları üzerine düşüneceğimi söyledim. Aslında 59,90'a taahhüt verdiğimi ve bunun dışında ilk sefer ödenen damga vergisi haricinde hiçbir ücret ödemeyeceğimi başvuru yaptığım müşteri hizmetleri kanalına teyit ettirmiştim. Kafama takılsa da gelen ilk faturadan sonra konuyu müşteri hizmetlerinde çözmeye çalışırım deyip geçtim.

    Sonra beni tekrar aradılar. Yoğun bir mesai saati içerisinndeydim ve biraz da başımdan savmak için tamam gelin bağlayın dedim. Çünkü ücretsiz olduğunu söylediler ve yukardaki fiyatları aynen tekrar ettiler. Tabi çalıştığım için ben evde yokken geldiler ve gelen ekip babama TV+ bağlanırsa AKK'nin düşeceğini söylemiş. O da beni aradı. Öyleyse bağlatmamasını söyledim ben de babama. Aradan birkaç dakika sonra aynı Ankara alan kodlu numara beni aradı ve AKK'min 75 GB'ye çıkacağını söyledi. Ben de öyleyse bağlayın dedim.

    Fakat şu an 35 GBB AKK'li (AKK sonrası 1 mpbs) 64,90 sabit ücretli fiyata abone gözüküyorum ve 27,03,2017 tarihi itibari ile taahhütüm yeniden başlatılmış. Bunun farkına dün akşam vardım ve müşteri hizmetlerini aradım. Bana taahhütü imzaladığım için bir şey yapamayacaklarını söylediler (gerçi babam imzaladı). Ben de hemen şikayetvar.com'a bir ileti girdim. Sabah tekrar aradılar ve yine aynı şeyleri söylediler. Ben herşeyin telefon ses kayıtlarında olduğunu söyledim ama kendilerinin bu ses kayıtlarına ulaşamadıklarını abone merkezi ile görüşmem gerektiğini söylediler. Meğer bana bütün satışı yapan abone merkezi imiş. Ulubay Bilişim-Turkcell Superonline Etlik-ANKARA abone merkezi yapan. Bu akşam buraya gidip durumu kendileriyle görüştüm. Ses kayıtlarını dinleyeceklerini ve bana geri döneceklerini söylediler. Şu an süreci bekliyorum anlayacağınız.

    İşte bu noktaya dikkatinizi çekmek istiyorum!... Abone merkezlerinden gelen aramalara dikkat edin. Mevcut müşteri hizmetleri numarası haricindeki Superonline telefonlarına güvenmeyin. Bana yaptıklarını sizlere de yapmaya çalışabilirler ki yapmaya çalışmışlardır da muhtemelen. Sorun bir de şu ki Superonline abone merkezlerinin yaptığı bu yanıltıcı satışlara tepkisiz kalıyor. Bu da Superonline'nı tercih etmemek için çok güzel bir neden. 3 maymunu oynuyor resmen.

    1) Bir kere size 60 tl paketiniz var devlet vergileriyle 60-65 arası ödüyorsunuz felan derlerse sakın inanmayın hatta telefonu suratlarına kapatabilirsiniz. Çünkü bu yalan. Ödediğiniz ücret sabittir.

    2)Size yeni bir hizmet sağlayacağız ve de ücretsiz derlerse bu da yalan. Mevcut paketler Superonline'nın kendi sitesinde var ve başka hiç bir ücret tarifesi şu an yok. Mutlaka faturanız da artış olacaktır. Aldığınız hizmet de düşebilir.


    Şimdi konuyla ilgili tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlara fikir danışmak istiyorum. Diyelim ki abone merkezi de durumu düzeltmedi. Bundan sonra ne yapabilirim?

    Tüketici Hakem Heyetine gidebilir miyim?

    Mahkeme süreci başlatabilir miyim?

    Bunlardan sonuç alabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r-is -- 30 Nisan 2017; 12:48:33 >







  • Eklemeyi unuttum. İsteğim şu ;ki 07,03,2017 başlangıçlı taahhütüme geri dönmek. Çünkü 50 GB olan paketin AKK sonraı 3 mpbs. 35 GB'ninki 1 mpbs. İnanın 25 mpbs ile 3 mpbs arasındaki fark beni o kadar ilgilendirmiyor. 25 mpbs mutlak ihtiyacım değil. Ama 3 mpbs önemli. Youtube'da 1080p'de video izleyebilmek için 3 mpbs gerekli. Ama 1 yetmiyor veya 2. bir kişi internetteyse açmıyor bile. Ben sırf bu yüzden 50 GB AKK'li paket aldım.
  • tuketici.btk.gov.tr ye yazın

    tv aboneliğimin iptal edilmesini ve eski tarifeme geri dönmek istediğinizi belirtin

    belki btk kanalıyla şikayetinizi ilettiğinizde çözüme kavuşur sorununuz

    bir de 1 mbps olayı şu an var

    ama üç hafta sonra akk sonrası hızınız 16 mbps ye düşecek. Mayıs ayı itibariyle akn sonrası hızlar değişiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 4 Nisan 2017; 21:38:2 >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Bilgi için çok sağolun. BTK'yı öğrendiğim iyi oldu. 16 mpbs güzel ama yine de takip edeceğim süreci. Çünkü TV+ hiç kullanmıyoruz. Sadece internete 65 ödemiş olacağım. 35 GB bir de. 50 GB'ye 60 ödemek varken akıllı iş değil bence.
  • 1mb akk olayında bir yanlışlık olmalı şu anki btk kararında 3mb olması gerekiyor daha aşağı akk veremezler diye biliyorum eğer verirlerse btk ya şikayet et yükseltirler ayrıca 1 mayısta akk hızları artacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 35 gb akk olan paketin akk sonrası hızı 1 mpbs. Diğer paketler 3 mpbs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yine gittim abone merkezine. Telefon kayıtlarını dinlediklerini ve herhangi bir yanlış bulunmadığını söylediler. Ben de dinlemek istiyorum dedim ama bu mümkün değil dediler. Bu ses kayıtlarını nasıl edinebilirim? Israrla sallamaya çalışıyorlar.

    Bir de bana AKK'nizi 75 GB yapalım dedi. Yine ücret artışı olmayacak dediler. Size güvenmiyorum dedim. Israr ettiler. Bir deneyin fiyatta artış olursa paranızı ben vereceğim dedi karşımdaki temsilci. Şaka gibi değil mi? Bu haldeyken kendisine güvenmemi bekliyor. Özel paketmiş.

    En son talebim konusunda yardımcı olacağını, yarın bilgilendireceğini söyledi. Yine olmazsa artık diğer yollara başvuracağım.

    Anlamadığım şey şu. Alt üstü bir taahhütü iptal edecekler. Bundan ne zararları olacak? Batacaklar mı? Bu imkansız bir şey mi? Yani bu yönde adım atmalarına engel olan şey ne? Üstleri mi kızıyor? İşten atmakla mı tehdit ediyorlar? Konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen aydınlatsın. Çok rica ediyorum. Nasıl bir yapıdalar çok merak ediyorum.




  • Bugün tarafıma hiçbir dönüş olmadı. BTK'ya şikayet talebimi ilettim. Ayrıyetten hizmet@superonline.net diye bir email adresi bilgisine ulaştım. Oraya da yazacağım. BTK'ya şikayet ettiğimi de söyleyeceğim.

    Arkadaşıma da benzer bir yöntemle tablet satmaya çalışmışlar. 69,90 ödediği halde 84,90 ödüyorsun, tableti alırsan yine 84,90 ödersin felan demişler. Aynı abone merkezi. Neyseki kabul etmemiş. Yani bu bir satış kandırmaca yöntemi haline dönüşmüş olabilir. Bu şekilde kaç kişiye satış yapıldı acaba. Aradaki fark az olduğu için birçok kişi muhtemelen uğraşmak istemiyor. Ama bu şekilde 10 binlerce hatta 100 binlerce lira kazanç elde ediliyor olabilir ki bence bu bir vurgunculuktur. Bu tür yanıltıcı bilgiyle kendisine satış yapılmaya çalışılan herkes ilgili birimlerle iletişime geçmeli bence. 3-5 lira ne olacak deyip geçilmemeli. 1000 kişi 24 ay 5 liran 120 bin lira para yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r-is -- 6 Nisan 2017; 23:52:48 >




  • Bayinin üçkagitligi. Müşteri hizmetleri yetkilileri ile konuşun bence. Onlar çözmeye çalışsın olayı. Bayi ile de iletişimi komple kesin.



    En son iptal ederim falan deyin. Hatta turkcell telefon hatlarımi da kapatırım diye tehtid edin. Tv üyeliğini kapatmazlar ama 50 gb ya da 75 gb geri yaparlar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten bayiye bugün hiç birşey demedim. Ama müşteri hizmetleri görüntü de var. Herhangi bir sorun çözme yeteneği yok. Muhtemelen oradaki personle önlerindeki bilgisayar sisteminin verdiği imkanlar kadar işlem yapabiliyorlar. En fazla müşteri hizmetlerinden fatura ödersiniz, bir de kota sorgularsınız. Bunun için de müşteri hizmetlerine gerek yok. Yani daha üst yetkililere ulaşmak lazım. Yukarıda verdiğim mail adresi öyleymiş. Bakıp göreceğiz artık.

    75 GB önerdiler zaten. 64,90'a normalde yapmıyoruz ama yapalım dediler abone merkezinde. Güvenmiyorum deyip reddettim. Sonra müşteri hizmetlerine sordum yine mi aldatılıyorum diye. İsterseniz ben de yaparım dedi ama onu da kabul etmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r-is -- 6 Nisan 2017; 22:58:33 >
  • Bireysel Müşteri Hizmetleri numarası : 08502220222
    Kurumsal Müşteri Hizmetleri numarası : 08502221222

    Kurumsal Müşteri Hizmetleri numarasını arayıp talebinizi iletmeniz gerekli öncelikle, Bayiilerin bu tür ali cengiz oyunlarına kanmayın.
    Sadece tarifenizde değişiklik yaparak mevcut olan sorununuzu giderebilirsiniz. 35 GB ın yeterli olmadığını 50 GB üstüne yükseltemek istediğinizi belirtin.

    adsl kullanıcısı iseniz Turkcell TV+ akk den düşer. çünkü bu hizmete web browser üzerinden erişirsiniz.
    bu izlemiş olduğunuz video trafiğini, internet trafiği olarak algılanır.
    Bu nedenle Turkcell TV+ adsl kullanıcılarına pek tavsiye edilmez.
    Genel de 1 ay bedava, sonra ki aylar 4.99 tl diye verilir.


    Şu var ki Turkcell TV+ için ayrı bir kutu ile modeme IPTV için kurulum yapıldıysa bu şekilde internet trafiğiniz etkilenmeden ve akk den düşmeden Turkcell TV+ ı kullanabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsinmrtkeskin -- 7 Nisan 2017; 7:59:9 >
  • Bende superonline kullanıyorum, yıllardır bana da onlarca şey satmaya çalışırlar, ısrar eder ararlar uzun uzun konuşuruz ama asla evet demem, bana internetim yetiyor, ne tablete ne de başka bir ürüne ihtiyacım var derim olay kapanır, alengirli işlere girişmemek gerek, sonra baş ağrıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süredir Superonline kullanicisiyim, yine taahhüt süresi bittiği için aradım, yenilerken tv+ olsun, tablet olsun, 35gb olsun bahsettiler, 60 liraya 25mbps 50gb sabit kullandığım, aynisini isteyecektim fakat bahsettiği tv+ kampanyasina baktim 65tl ye 35gb, 1mb olayini anlatti, yok ben bunu degil 25mbps/3mbps olanla devam etmek istiyorum deyince 70 liraya tv+ ile alabileceğimi söyledi, bizde yillardir uydu alicisi takılı evde hd televizyon var ama kanallari neredeyse siyah beyaz izliyoruz o derece dandik, 10 tlden zarar gelmez diyerek taahhütü verdim,



    Tableti de satmaya yeltendi ilgilenmedigimi soyleyince uzatmadi, ayni aksam kotam yenilendi, ertesi sabah tv+ takildi tvye,



    Sorun su ki bizim telefonda kimle olursa olsun yaptığımız gorusmelerde reddetmeyi diretemememiz, mesela bankalar arar teklif sunar uzatirda uzatir, ben bundan biktigim icin eğer açarsam telefonu ilgilenmiyorum deyip yüzlerine kapatiyorum çünkü uzatıyorlar, tekrar ararlarsa o basmaktan çekindiğimiz kırmızı tusa basıyorum,



    Burada çağrı merkezi elemanı varsa kusura bakmasınlar ama hak ediyorsunuz...



    Bu arada tv+tan cok memnunum, hafta başı telden tv rehberline bakıp güzel birşey varsa kayıt ediyorum haftasonu tatil gunleri izliyorum eşimle, kendi sunduğu filmleri normalde internetten açıp izlemem ama merak edip baktığım filmlerde kaliteli çıkıyor,



    İnternet hızı bu aralar bir acayip 5-7mbps hızda indirme yaptım mesela gecen gece, dun bi ara internet kesildi 5dakika geri geldi, sanırım turk.netten sonra bir hamle yapacaklar bekliyorum...



    Son olarak tahattütleri 15 gün içinde iptal edebiliyor olman gerek kanunen, cepten yazdığım için aramakla uğraşmadım, bir araştır,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhsinmrtkeskin

    Bireysel Müşteri Hizmetleri numarası : 08502220222
    Kurumsal Müşteri Hizmetleri numarası : 08502221222

    Kurumsal Müşteri Hizmetleri numarasını arayıp talebinizi iletmeniz gerekli öncelikle, Bayiilerin bu tür ali cengiz oyunlarına kanmayın.
    Sadece tarifenizde değişiklik yaparak mevcut olan sorununuzu giderebilirsiniz. 35 GB ın yeterli olmadığını 50 GB üstüne yükseltemek istediğinizi belirtin.

    adsl kullanıcısı iseniz Turkcell TV+ akk den düşer. çünkü bu hizmete web browser üzerinden erişirsiniz.
    bu izlemiş olduğunuz video trafiğini, internet trafiği olarak algılanır.
    Bu nedenle Turkcell TV+ adsl kullanıcılarına pek tavsiye edilmez.
    Genel de 1 ay bedava, sonra ki aylar 4.99 tl diye verilir.


    Şu var ki Turkcell TV+ için ayrı bir kutu ile modeme IPTV için kurulum yapıldıysa bu şekilde internet trafiğiniz etkilenmeden ve akk den düşmeden Turkcell TV+ ı kullanabilirsiniz.

    Öncelikli talebim 59,90 ücrete geri dönmek. Yoksa 75 GB veriyorlar bana. Ama ihtiyacım yok. TV+'ı da yedekte dursun diye onayladım. Yoksa alacağımdan değil. Ücretsizdi ne de olsa!!!

    Fiber abonesiyim. Ayrı bir kutu ile modemden hat çekildi. AKK düşmez herhalde.

    BTK'ya yaptığım talebin sonucunu bekliyorum. Kurumsal müşteri hizmetleri sonra arayabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MiraiPinhan

    Uzun süredir Superonline kullanicisiyim, yine taahhüt süresi bittiği için aradım, yenilerken tv+ olsun, tablet olsun, 35gb olsun bahsettiler, 60 liraya 25mbps 50gb sabit kullandığım, aynisini isteyecektim fakat bahsettiği tv+ kampanyasina baktim 65tl ye 35gb, 1mb olayini anlatti, yok ben bunu degil 25mbps/3mbps olanla devam etmek istiyorum deyince 70 liraya tv+ ile alabileceğimi söyledi, bizde yillardir uydu alicisi takılı evde hd televizyon var ama kanallari neredeyse siyah beyaz izliyoruz o derece dandik, 10 tlden zarar gelmez diyerek taahhütü verdim,



    Tableti de satmaya yeltendi ilgilenmedigimi soyleyince uzatmadi, ayni aksam kotam yenilendi, ertesi sabah tv+ takildi tvye,



    Sorun su ki bizim telefonda kimle olursa olsun yaptığımız gorusmelerde reddetmeyi diretemememiz, mesela bankalar arar teklif sunar uzatirda uzatir, ben bundan biktigim icin eğer açarsam telefonu ilgilenmiyorum deyip yüzlerine kapatiyorum çünkü uzatıyorlar, tekrar ararlarsa o basmaktan çekindiğimiz kırmızı tusa basıyorum,



    Burada çağrı merkezi elemanı varsa kusura bakmasınlar ama hak ediyorsunuz...



    Bu arada tv+tan cok memnunum, hafta başı telden tv rehberline bakıp güzel birşey varsa kayıt ediyorum haftasonu tatil gunleri izliyorum eşimle, kendi sunduğu filmleri normalde internetten açıp izlemem ama merak edip baktığım filmlerde kaliteli çıkıyor,



    İnternet hızı bu aralar bir acayip 5-7mbps hızda indirme yaptım mesela gecen gece, dun bi ara internet kesildi 5dakika geri geldi, sanırım turk.netten sonra bir hamle yapacaklar bekliyorum...



    Son olarak tahattütleri 15 gün içinde iptal edebiliyor olman gerek kanunen, cepten yazdığım için aramakla uğraşmadım, bir araştır,

    Dediğiniz gibi reddetmeyi diretemedim.

    15 gün içinde iptal edebilir miyim ile ilgili web adresine giriş yapıp baktım ama taahhüt nameyi bulamadım. Bana bir aslını da bırakmadılar. Muhteşem 3'lu kampanyası olarak arayıp buldum. Orada 15 gün ile ilgili bir şey yazmıyor. Ama bana sözleşmenin 1 aslı bırakılmalıymış, o yazıyor. Bir ofsayt daha bulduk.




  • Hafta başında Superonline dan arayıp sorununuzu çözeceğiz demişlerdi. Yine bir kaç tane de mail geldi. Ama kaç gündür hiç dönüş yok. Şu an AKK yi doldurduk. 1 mpbs ile internet kullanıyoruz veya kullanmaya çalışıyoruz. Superonline merkezinin sorun çözme hızını da böylece test etmiş olduk. Faturamın son günü de geçti ödemedim. Yeni fatura talep ettiğim için ödemedim. Olmazsa en son iptal ettirip Tüketici Hakem Heyetine gideceğim.
  • Hocam geçmiş olsun. Demin beni de 212 alan kodlu bi numara aradı. Superonline'dan arıyoruz kampanya kazandınız, 50mbit'e yükselteceğiz hızınızı falan derken, aklıma bu konu geldi tarifemden memnunum dedim kapattım.
  • Teşekkür ederim. Sizin adınıza sevindim. Ayrıyetten sizler gibi bir kaç kişi de olsa abone merkezlerinin üçkağıtçılığından insanları sakındırabildiysek o da beni mutlu eder.

    Bu arada çözüm için kimse aramadı. Öyle bekliyorum. Süper çözümsüz hizmet...
  • Hala geri dönüş yok. Faturayı ödemediğim için yarın interneti kesecekler muhtemelen. Uyarı maili ve mesajı attılar. Ödersem taahhütü kabul etmiş olurum diye düşündüm. O yüzden ödemiyorum.

    Müşteri hizmetlerinden taahhütnameyi istedim. 72 saat dediler 10 günde gönderdiler. En alttaki maddeye göre bana bir örneği bırakılması gerekiyormuş. Halbuki bırakmadılar. Bir de taahütnamede 75 gb akk li 25 mpbs 75 lira olan işaretli. Gelen fatura ise 35 gb akk'li 25 mpbs 65 liraya göre.

    Herhangi bir iptal başvurusu da yapmayacağım. Yaparsam yine taahhütü kabul etmiş olurum diye düşünüyorum. Kendi kendine iptal olsun. Sonra icra başlatsınlar isterlerse. Benim taahhütlerde imzam yok. Zaten işaretli olan başka, gelen fatura başka, bana telefonda verilen bilgi başka. Yarın hizmet kesintiye uğradığında tt'ye gidip yeni abonelik başvurusu yapacağım. Elveda Superonline.




  • Cuma günü problemim çözüldü arkadaşlar. Superonline merkez çözdü. Bir önceki gün iptal ettireceğim dedim. İşlemleri hızlandıracağız dediler. Hizmetim kesildiği an iptal ettireceğim ona göre dedim. Sonra aradılar ve sorunumu çözdüler. Gerçi yeni faturam henüz gelmedi. Parçalı bir fatura gelecek. Umarım bir aksilik olmaz yine.

    Daha sonra bir anket için dün yani cumartesi aradılar.

    Soru 1) Cuma günü yaptığınız görüşmede sorununuz çözüldü mü? 1 ile 5 arası puan verin.

    5, fazlasıyla çözüldü çünkü.

    Soru 2) Personelin sorunu çözme çabası nasıldı? 1 ile arası puan verin.

    5, gayet ilgili bir arkadaştı.

    Soru 3) Sorununuzu çözerken ne kadar zorlandınız? 1 ile 5 arası puan verin.

    1, çünkü çok geç dönüş oldu ve yaklaşık 15 gün 1 mpbs hızda internet kullanmak zorunda kaldık.


    Bu arada abone merkezi ile artık muhatap olmak istemiyorum dedim. Benimle iletişime geçmemeleri için gerekeni yapacaklarını söylediler.

    Bir de bu hafta içinde abone merkezi telefonumu farklı zamanlaarda bir kaç kez kısa süre çaldırıp kapattı. Bundan da bahsettim. Çaldırıp kapatmanın amacı neydi diye düşünüyorum? Onları aramamı mı istiyorlardı. Yoksa merkeze "Biz aradık, müşteri açmadı işte" demek için mi bunu yaptılar anlamadım. Hepsi öyle mi bilmiyorum ama Ankara Etlik abone merkezi gerçekten rezalet.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.