Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

süper oyun 10MB

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22
Cevap
0
Favori
863
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3405 Mesaj
    şimdi bi oyun buldum soldat diye inanılmaz güzel... worms haritalarında cs silahlarıyla quake... 10.3 mb

    download.com'dan indirebilirsiniz

    http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=soldat&tg=dl-2001


    yorumlarınızı bekliyorum....



    |
    |
    _____________________________
    hmm
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    13 Not
    Su gelir güldür güldür gelde ar beni güldür
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3405 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hellmarch

    Su gelir güldür güldür gelde ar beni güldür


    Nerenden geliyo kardeş su...
    |
    |
    _____________________________
    hmm
  • Yarbay
    3840 Mesaj
    quote:

    Nerenden geliyo kardeş su...


    hahahaha!
    bamkan patlayacaktım gülerken. Sen beni güldürdün Allah'da seni güldürsün inşallah.
    |
    |
    _____________________________
    The donkey dıgıdak dıgıdak dıgıdak, cup... gulu gulu gulu!

    Tercümesi: Eşek koştu koştu koştu, suya düştü... Boğuldu!




  • Yarbay
    3071 Mesaj
    ya dll hatası verdi bu oyun ya. çokta merak ettim ama... neden acaba ya...
    |
    |
    _____________________________
    nuk ta thashe dot qe te dashuroj
  • Yarbay
    3350 Mesaj
    o oyun uzun suredir var, bi ara turkiyede serveri bile vardi, zevkli bir oyundur netten falan arkadaslarinla oynayabilirsin.

    ama su yoruma baya guldum

    quote:

    Orjinalden alıntı: bamkan

    ... worms haritalarında cs silahlarıyla quake...

    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    worms la kafa kafaya gerçi worms biraz daha yaratıcı ama olsun
    |
    |
    _____________________________
    Saygılarımla
  • Binbaşı
    1707 Mesaj
    Baya eski ve bilindik bir oyun Soldat..
    Cok eglencelidir
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    du bakalım deneyelim indirdigime dğer insallah
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3350 Mesaj
    worms benzeri isterseniz gunbound diye nette oynanan bir oyun var
    install dosyasi yaklasik 100mb ama cok zevkli ve eglenceli bir oyun
    turn-based oynandigindan hizli bir internet de istemiyor.
    serverlarinda ayni anda binlerce insan oyun oynuyor.
    www.gunbound.net
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5333 Mesaj
    güsel oyunmuş saol
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10624 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ranilin

    Baya eski ve bilindik bir oyun Soldat..
    Cok eglencelidir

    Evet eski ama eglencelidir, hiç sıkılmıyorsunuz oynarken
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3503 Mesaj
    evet çok eğlenceli
    |
    |
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • Binbaşı
    1318 Mesaj
    hala süper mario mu oynuyorsun kardeş bu devir çoktan öldüüüüüüüü
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2012 Mesaj
    güzel bi oyun....
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5333 Mesaj
    herkes sevdiyse, bi ara buluşalım nette , hep birlikte oynayalım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3405 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: yetonyali

    hala süper mario mu oynuyorsun kardeş bu devir çoktan öldüüüüüüüü



    Bu ne abi ne mario'su.. rüyanda mı gördün
    |
    |
    _____________________________
    hmm




  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    soldat için server ip'leri bilen varsa yazsın arkadaşlar.
    |
    |
  • Yarbay
    3503 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: yetonyali

    hala süper mario mu oynuyorsun kardeş bu devir çoktan öldüüüüüüüü


    sen iyimisin neyden bahsediyorsun
    |
    |
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..




  • Yarbay
    2012 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: puser

    soldat için server ip'leri bilen varsa yazsın arkadaşlar.


    aynen.........
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Paykasa
üniversite
Lastik Fiyatları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.