Bildirim
sunny 50 nboa 4K UHD Android TV
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
alma videolarda cok donma var dun gordum bende tehşir inceledim _____________________________
Macbook Pro Retina Display Kullanıcıları Kulubü
www.vidobu.com/ogundemir/
www.fotografteknikleri.com
Adobe Photoshop Professional Certified Expert
Adobe Certified Instructor
-
Bu kadar basit yani? "alma" Eğitim şart...
Eğer harici bir oynatıcı kullanacaksanız pek âlâ da işe yarayabilir. Kendinizin test etme imkanı varsa inceleyin sonra karar verin derim ben.
Saygılar..._____________________________ -
bugün teknosada 1799 lira. 270 tl de hediye çeki var.... nasıl bir televizyon, görüntü kalite iyi mi, sesi yeterli mi.... ön cam koruma özelliği varmıdır _____________________________ azmi -
bende merak ediyorum bu tv yi alan varsa sorularınızı yanıtlasa çok iyi olacak, birde ips değil galiba değilmi? _____________________________ -
Arkadaşlar Bu Tv yi alıp bizi aydınlatıcak bir arkadaş yokmu ? Aynı özellikte LG-Samsung 3.500 TL civarı bu cihazın tek eksiği dahili HD alıcısı bana çok cazip geliyor siz ne düşünüyorsunuz. Marka model takan bi insan değilim genellikle işlevselliğe ve ihtiyacımı karşılamasına bakarım... _____________________________ -
up _____________________________ -
Up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
ARKADAŞLAR UCUZ DİYE BENDE GİTTİM SUNNY TV ALDIM AMA ALDIM ALALI PİMANIM YAZILIM SORUNLARI BİTMİYOR TELEVİZYON FİŞİNİ ÇEKMEDİKÇE KAPANMIYOR ALDIKTAN 1 HAFTA SONRA EKRAN TERS DÖNDÜ SERVİSE GÖNDERDİM YAZILIM DEDİLER AMA YAZILIM KONUSUNDA ÇOK ZAYIFLAR YAKLAŞIK 1 YILDIR KULLANIYORUM AMA BİRDE BANA SORUN BAZEN 1 SAAT HDM'İ GÖRMESİ İÇİN UĞRAŞTIĞIM OLUYOR YİNEDE ALACAK ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN DİYELİM. _____________________________ -
Kampanya devam ediyor bu ürün o kadar kötümü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Almayı düşünüyoruz bu televizyonu bilgisi olan varmı? _____________________________ > > L o R d C r a s H o f C i n n e T < < -
Bu televizyonu alan kullanan yorum yapacak olan yok mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Cihazı almadan önce bu foruma baktım herhangi bir bilgi göremedim, bende gözümü kapatıp aldım. Şimdi almayı düşünenlere yardımcı olmak isterim.
Cihazı satın aldım ve kullanıyorum. Bu arada Teknosa 1599 yapmış kampanyada. Sormazsanız ürünü bulamazsınız her yeri farklı markaların promotörleri kapatmış. Buda sunny nin eksikliği oda ayrı.
Kısa süreli deneyimimi aktaracak olursam. Cihaz 1599 liraya alınabilecek 50 inc 4k olarak oldukça cazip gözüküyor fakat Trt 4K yayını açtığımda Görüntü alamadım. Hareketli görüntülerde bazen çok ufak dalgalanma olabiliyor. Belkide cihazda dahli receiver olmadığından kaynaklanabilir. (kullandığım dsmart hd plus Receiver) Smart özelliği var fakat samsung yada lg gibi bir smart tv beklemeyin. Bunun dışında herhangi bir yazılım sorunu yada farklı bir durum gözlemlemedim. Smart yerine bundle android cihazlar ile desteklenebilir.
Unuttuğum sormak istediğiniz bir durum olursa yardımcı olmaya çalışırım._____________________________
-
kardeşim hayırlı olsun resimle videoyla bir inceleme yapabilirmisin? acaba kısada olsa _____________________________ -
Kaç Hz bu tv? Hdmı dan 3840*2160 60@ Destekliyor mu? _____________________________ TV:LG 50pb690-Luxor 40L600D-vivibright f-30/UYDU:Digitürk Humax DCR HM-9504HD-Tivibu Vestel S7830/MP: Xiaomi mi box s4-k/AVR:SONY STR DH-550/HOPARLÖR:MAGNAT 102,252,800-SONY sa-w2500-/TELEFON:General Mobile 20/AĞ:TP-Link wd9970 -
Android te uygulâma yüklenebilir mu? Normal yayinkari n görüntüsü hd tvlere gore yüksek mi? 4 k yayın sseyredebildiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
4k açarmı acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
4k recevar alman lazim _____________________________ -
Arkadaslar tv yi aldim bu gun kurdular. Hemen bikac gorus ifade edeyim. Tv goruntusu benin kirilan lg den daha net. Ancak ozellikle hd olmayan goruntulerde hizli gecislerde baya bi goruntu bozuklugi oluyorm hd yayinlarda olmuyor. İslemcisi yavas ama is goruyor. Dogrusu sunny alirken cok tedirgindim ama verdigim 1400 tl ye alabilecegim en iyi tv diyebilirim. Sorusu olan yazsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bende bugün kullanmaya başladım 4K unutun arkadaşlar bu tv için yazdığına aldanmayın :) HD kanallarda bence gayet yeterli tabi Tv'den ne beklediğinize bağlı üst düzey kullanıcı iseniz tabiki bu size göre bir tv değil. Kitapçıktan anladığım kadarı ile full HD ye kadar destekliyor fakat neden 4K yazılmış o zaman bu Tv'ye onu anlamadım. Benim samsung 3D tv kadar net görüntü veremiyor bu ilk izlenim. Bir film falan izleyince gene yazarım buraya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Benzer içerikler
- qned nedir
- tcl 65q7c
- samsung u8000f
- tcl mi samsung mu
- tcl 65p7k yorumlar
- sony bravia 8 ii
- televizyon önerileri
- tcl qm7k
- en iyi televizyon
- fiyat performans televizyon
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









