|
20bin kmlik tüketim verisini paylaşıyorum. Atmosferik öcü, çok yakar diyenler tekrar düşünsün. Zorlamadığınız sürece üzmüyor. 2015 subaru xv 1.6cvt 4*4. Ruhsat ağırlığı 1525kg. İlk 9999.9km nin 1600kmsi önceki sahibinden. Aldığımızda ortalama 10.2, ort hız 18-20civarıydı. Aralık ayında aldık, 9999.9km olduğunda temmuz ayıydı. Kış şartları, kısa mesafe kullanımı çok. Maraşa git gel bir de Mersin'e gidiş var. Özetle 3bin kmsi şehir dışı. İstanbul içi şehir dışı kısmı da katarsak 5bin diyebiliriz. Ort hız 35, tüketim 8.0. İkinci 9999.9km Mersin devamında Artvin vs karadeniz gezisi içeriyor. Aşağıdaki gezi konusu mevcut. https://forum.donanimhaber.com/istanbul-mersin-artvin-gezimiz-bol-resimli--144661037 Bu gezinin ortalaması 7.0, ortalama hızı 54 olmuştu. 4bin km devamında istanbul içi kullanım vs ortalama hız düştü. Tekrar Konya uzun yoluna çıktık. 9999.9 km sonunda ortalama hız 45, tüketim 7.0 oldu. Bunun 8bini şehir dışı, 2bini şehir içi diyebiliriz. Temmuz kasım arası. Sakin, ekonomik kullanım. Uzun yolda da hız sınırlarına uyarız, aracı zorlamayız. Xv ile daha düşük tüketim zor bana göre. Ancak Konya gibi şehirde olur. Bizim gibi yayla vs çok çıkılmıyorsa yine olabilir ama çok düşük olmaz. Yol bilgisayarında b yazanlar trip B ortalaması. Sağ ve soldakiler son çalışma sonrası. Kadranın oradan da trip b kmsi görünüyor. Xv den tüketim anlamında gayet memnunuz. ![]() ![]() Çok amatör ve kötü bir video da çektim. Video kalitesi için kusura bakmayın. Telefonun hafızası doldu. Küçülteyim vs derken kalite çok düşmüş. Özetle evden çıkıp 3 ayrı yerde durdum. 27ort hız ile 7.2 tüketim. Konuyu güncelleyelim. 2020 kasım ayından 2021 Ekim ayına kadar geçen 9999.9km'nin ortalaması yine 7.0 oldu. Ortalama hız 41km/h. 3bin km kadarı uzun yol, kalanı şehir içinde geçti. Güzergahımızda yoğun trafik pek yok. Şehir içi şehir dışı tüketim farkı pek olmuyor bu yüzden. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 28 Ekim 2021; 15:9:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






