Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (525. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Dün akşam yoğun sağanak nedeniyle görüş şartlarının düştüğü bir ortamda sol ön tekeri kaldırım köşesine şiddetle vurmam neticesinde geolander lastik yanaktan hasar gördü. Bagajdaki tamir kiti işe yaramadı. Lastikçi bulup yakın ölçü bir çıkma lastikle aracı eve götürdüm.
    Yaklaşık dört yıllık kullanımda ilk defa başıma geldi ama Stepne olmaması beni epey uğraştırdı.
    Maddi durum nedeniyle uygun fiyatlı lastik baktığımdan, emsallerine göre çok çok ucuz olan kumho TA31 225 55 r17 m+S lastikten 2 adet sipariş verdim. Önleri yenileyip, çıkan sağ ön lastiği de yedekte tutmayı düşünüyorum.
    Kullandıktan sonra kumho larla ilgili fikrimi de buradan paylaşırım.
    Geçmiş olsun...

    Tamir kitindeki spreyi kullanınca "lastik basınç sensörü" sorun çıkardı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 53*MURAT kullanıcısına yanıt
    Bir sıkıntı olmadı, düşük basınç uyarısı lastik değişiminden bir süre sonra söndü.
    Tamir spreyi lastiğin içinde sıvı halde kalmıştı, basınç oluşmadığından mı, özelliğini mi kaybetti bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gibi durumlarda çekinmeden subaru çağrı merkezini arayıp ücretsiz yol yardımı alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canibeyaz

    Bu gibi durumlarda çekinmeden subaru çağrı merkezini arayıp ücretsiz yol yardımı alabilirsiniz.
    Ücretsiz yol yardım garanti kapsamında verilen bir hizmet.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    Ben öyle zannetmedim,arkadaş Fb grupta bundan bahsettiklerini belirtilmiş zaten yani kulaktan dolma bilgilerle buradaki XVsahiplerine de sorarak emin olmak istemiş,bu yüzden ben de aslında art niyetli olabileceğini düşündüğümden ironik bir cvp verdim ama sonra iyi niyetli olduğunu anladığım için,sormak isteyip te ifade edemediği şeyi "farkında olmadan yaptığı hatayı" anlayabilmesi için düzelttim,sanırım yine de anlaşılamamış olmalı ki baştan beridir sormak istediğim buydu demiş.
    Araç soğukken rampada gitmiyor,
    Isınınca hızlanıyor.
    Servisede gidince soracağım.
    Yakıt konusunda da 13 14 litre kesin değer kısa mesafe için, 8 9 lt ben c4 picassoda görüyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MKarmil kullanıcısına yanıt
    İyi günler,

    Soğuk hava ve motor performansı derken aklıma yaşadığım bir konu geldi. Malum kış nedeniyle akü performansı düştü bununla beraber aracın orijinal aküsü 5. Yılını doldurdu.

    Değerli XV forumcuları 2014 model civarı araçlarda akü zayıflaması yaşıyor musunuz. Benim araç çok nadir start stop işi yapıyor artık. Yeni akü bakınıyorum şuan sizlerin fikrini almak isterim.

    Ön incelememde önemli püf noktaları;
    1- Akü eski ise kışa hazırlık olarak kışa girerken şarj edilmesi faydalı olurmuş
    2-Akü voltaj değeri 12.4 voltun altındaysa şarj gerekirmiş
    3-2014 kasalarda jel akü varmış

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06_XV_75 -- 27 Şubat 2019; 17:34:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06_XV_75 0 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Benim araç 2014 aralık ayı trafiğe çıkışlı. akü ile ilgili hiç sorunum yok. sadece havalar soğuk olduğu için start stopta araç daha erken kendiliğinden çalışıyor. Hala Panasonic akü kullanıyorum severim Panasonic i
  • Soğuk hava akülerin düşmanıdır. Hava sıcaklığı düştüğünde %100 dolu olan akünün performansı da düşmeye başlar. Motor ısındıkça akü kendini toparlar.

    Buradaki yorumları görüp gaza gelen, sırf XV ye özel davranış bekleyen arkadaşların sıkıntı yaşayıp durması normal. Arkadaşlar, her araç kendi bulunduğu bölgenin iklimi kadar yıpranır, bunu hesap etmek lazım. Tüm yorumlar kişiye özel burada. Yani her arkadaşımız başka bir ilde yaşıyor. Ankara nın meşhur gece ayazını eksi 10-15 leri bulan soğuğunu yiyen araçla, başka illerde yaşayan araçların durumu aynı olmaz. Servis size bunu söyler en fazla. Araçlarda bir bozukluk sıkıntı yok yani :)
  • Akü işi şans işi birazda bu işi bilirim biraz akülerin içindeki hücrelerin arasındaki bağlantı kopar tık diye kalır bende öyle oldu km iklim vibrasyon hep etkilidir genel kabul ömrü 3 yıldır akü sağlam da olsa 3 yılda değişim tavsiye edilir 5 yıl kullanan var mı olabilir ama zar atmış ve kazanmıştır her araçta olan şeyler bunlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar, Run flat lastik kullanan var mı? diye sormuştum sanırım kimse kullanmıyor.

    Ben Muğla ya yerleştim, bu bölge Türkiye nin Rize den sonra en fazla yağış alan bölgesi, nitekim yollardan resmen seller akıyor, haliyle de lastiğin çok sağlam olması lazım.

    Aşırı yağmurda deneyimlediğiniz lastik modelleri var ise, paylaşırsanız sevinirim. 2 takım lastiğim var, gerçi yaz geliyor ama plan yapıp ona göre alacağım için tecrübelerinizi öğrenmek isterim.
  • Değerli XV kullanıcıları, herkese merhaba.
    2011 yılından bu yana Mitsubishi Colt kullanıyorum, yine o zaman Mitsubishi Club Turkey'deki arkadaşların tavsiyeleri ile almıştım. Doğrusu hala severek kullanıyorum Colt'u, bu sürede beni hiç üzmedi. Ancak sanırım artık ayrılık vakti geliyor.
    Ailedeki yaşam döngümüz gereği artık sık sık outdoor faaliyetlerine katılıyoruz; çadır kampı, gökyüzü gözlemleri vb. faaliyetler. Bunun yanısıra özellikle yaz aylarında neredeyse tüm kıyıyı turluyoruz. Bu nedenle daha yüksek ve 4x4 bir araç ihtiyacı giderek kendisini hissettiriyor.
    Şimdi kafamda Mitsubishi Eclipse Cross ve yeni Subaru XV var.
    Subaru ve Mitsubishi kullanıcılarının hayat tasavvurlarının diğerlerine nazaran ekseriyatla farklı olduğunu biliyorum; bu sebeple düşüncelerinizi merak ediyorum. Bu konuda ne dersiniz?
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler, kolaylıklar.
  • ekhnaton kullanıcısına yanıt
    Dostum, sorunuzun cevabı istediğinizden de ayrıntılı olarak zaten forumda var. Tamamını olmasa bile baştan bir miktar okumanızı öneririm. Tabii mutlaka deneme sürüşü de yapın.

    Bir de maliyet ile ilgili bir not; Subaru XV nin sunduğu donanımı başka her hangi bir markada sorun en az %30 daha yüksek rakam çıkacaktır.
  • ekhnaton kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Japon kökenli 4*4 araçlar arasında kabiliyet anlamında bariz bir fark bulunmadığını düşünüyorum. Yakıt tüketimlerinde de alınan verim oranında birinin diğerine bariz üstünlüğü yoktur, genelde ekonomik olarak aşırı üzmezler. Bir XV kullanıcısı olarak size şunu alın daha iyidir diyemem. Eclipse Cross motor olarak daha güçlü, yakıt tüketimi bir tık yukarıda ve hacim olarak biraz daha irice. Yerden yükseklik ve genel ağırlık hemen hemen aynı. Boxer motor avantajı XV'de... İç malzeme kalitesi konusunda birşey diyemiyorum fakat XV bariz güzel, bunu biliyorum. Eclipse ülkemizde daha yeni, kabiliyetleri konusunda fazla bir içerik yok. XV 6 yıldır yollarımızda, uzaktan değişik, yakından bakınca enteresan görünen bir araç (Bana göre Eclipse'in arkası fecaat, kötü yapabilmek için çok emek sarfetmişler). XV'nin kabiliyetlerini ise yaşayarak görmeden anlamanıza imkan yok. Gövdesinin zemine oturmadığı kar-buz-çamurda hele hele de uygun lastik varsa yapabileceklerine inanamazsınız. Fiyat konusunda ise XV bana göre daha avantajlı, sağlamlık ve sorunsuzlukta kullanıcısını kolay kolay üzmez. Son olarak, Subaru 4*4 konusunda en iyilerdendir, arazi ve diagonal test videolarında bunu net bir şekilde görebilirsiniz. Seçiminizin hayırlı olması temennisiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edal -- 5 Mart 2019; 12:15:7 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edal

    Merhabalar,

    Japon kökenli 4*4 araçlar arasında kabiliyet anlamında bariz bir fark bulunmadığını düşünüyorum. Yakıt tüketimlerinde de alınan verim oranında birinin diğerine bariz üstünlüğü yoktur, genelde ekonomik olarak aşırı üzmezler. Bir XV kullanıcısı olarak size şunu alın daha iyidir diyemem. Eclipse Cross motor olarak daha güçlü, yakıt tüketimi bir tık yukarıda ve hacim olarak biraz daha irice. Yerden yükseklik ve genel ağırlık hemen hemen aynı. Boxer motor avantajı XV'de... İç malzeme kalitesi konusunda birşey diyemiyorum fakat XV bariz güzel, bunu biliyorum. Eclipse ülkemizde daha yeni, kabiliyetleri konusunda fazla bir içerik yok. XV 6 yıldır yollarımızda, uzaktan değişik, yakından bakınca enteresan görünen bir araç (Bana göre Eclipse'in arkası fecaat, kötü yapabilmek için çok emek sarfetmişler). XV'nin kabiliyetlerini ise yaşayarak görmeden anlamanıza imkan yok. Gövdesinin zemine oturmadığı kar-buz-çamurda hele hele de uygun lastik varsa yapabileceklerine inanamazsınız. Fiyat konusunda ise XV bana göre daha avantajlı, sağlamlık ve sorunsuzlukta kullanıcısını kolay kolay üzmez. Son olarak, Subaru 4*4 konusunda en iyilerdendir, arazi ve diagonal test videolarında bunu net bir şekilde görebilirsiniz. Seçiminizin hayırlı olması temennisiyle...
    Aynen katılıyorum . Eclipse'in arkası çok kötü olmuş 👎

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furykury

    https://devirsaati.com/yepyeni-subaru-forester-ve-subaru-xvye-e-boxer-hibrit-motor/
    Herkes Subaru, XV'ye Levorg'daki motoru neden koymuyor derken adamlar Levorg'u atmosferiğe geçiriyorlar. Çok ilginç bir kafa yapısı. Şaka bir yana, bence hibrite geçiş sebebiyle yapıyorlar bunu. Dizel motor üretimini sonlandırmaları da bundan. Önce tüm modellerde hibrit, ardından yavaş yavaş elektrikli. Çok yakın gelecekte olmasa bile bu gerçekleştiğinde Subaru kendisine kimliğini kazandıran boksör motor ve simetrik dört çeker sistemlerini kaybedecek. O zaman marka imajını neyin üstüne kuracaklar merak ediyorum. Kesin vardır bir stratejileri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • waylander W kullanıcısına yanıt
    stratejileri güvenlik olmaya devam edecek diye düşünüyorum, sonuçta boxer motoru pasif güvenlik elemanı olarak tanımlıyorlar.

    örneğin hibrid versiyonda pillerin arka aksın tam üzerine yerleştirilmesinin, aracı denge ve ağırlık merkezi açısından iyileştirdiği belirtiliyor..
  • https://www.autoblog.com/2019/03/05/subaru-debuts-euro-spec-xv-and-forester-e-boxer-hybrids/

    "Subaru is quick to point out the advantages of the placement of the hybrid powertrain. Because the battery is located on the rear axle, e-Boxer cars have not only a lower center of gravity than the traditional ICE models, they also have better weight distribution. Both characteristics should improve the handling and ride quality of both vehicles."
  • XV de e-boxer sadece 2.0 motorda var sanırım. 1.6 motorda benzinliye devam. :)

    zaten bu teknoloji, Türkiye koşullarında bu aracın alınmasını bizler için olanaksız kılmaktan öteye gidemez.Fiyatı uçar resmen.

    "...Subaru XV’de halihazırda sunulmakta olan 1.6 litre benzinli motor seçeneği devam ederken, 2.0 litre motor e-BOXER olarak sunulacak. ..."
  • Hasar gören sol ön lastik nedeniyle 2 adet Kumho TA31 225 55 r17 M+S lastiği toplam 750 tl ye aldım. Mevcut geolanderlar 22bin km de. Önler kumho arkalar yokohama oldu. Ön lastiklerin değişiminden sonra iyi veya kötü yönde hissedilir bir fark tespit edemedim.
    Geolander ların bulunmaması ve yaklaşık 1100tl lik liste fiyatı göz önüne alınınca adedi 375tl olan Kumho lar bence lastik ihtiyacı olanlar için değerlendirilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.