Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (518. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 516517518519520
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lath.Crusader kullanıcısına yanıt
    İşte demek istedigim; "hersey performans degil"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabanın bana göre eksikleri,
    xclusive 2018 model araba aldım,

    1 aynalar otomatik kapanmıyor
    2 eye sight trafik levhalarını okuyup uyarmıyor,
    3 dik rampada vites küçültüp motor freni ile inemiyoruz
    4 bagaj kapısı temassız açılıp kapanmıyor,

    şehir içi 12 13 litre benzini göze alarak kullandığımız , koltukları ısıtmalı, gerçek deri koltuklu araçta bu eksikler tam bir
    fiyasko.
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Yazdığınız eksiklikleri ben kendim için yorumlarsam,


    1. Aynaların istendiğinde bir tuş ile kapatılması bana yeterli geliyor, otomatik olmaması çok da sorun değil.

    2. Evet trafik levhaların okunması böyle bir güvenlik sistemi için yerinde olurdu.

    3. L Modu bu işe yarıyor. Ben rampa inişlerde L Modu ile frensiz veya çok az fren uygulayarak sabit hızla inebiliyorum.

    4. Bagaj temassız açılsa gerçekten iyi olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguroz76 -- 25 Ocak 2019; 15:10:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyman

    Arabanın bana göre eksikleri,
    xclusive 2018 model araba aldım,

    1 aynalar otomatik kapanmıyor
    2 eye sight trafik levhalarını okuyup uyarmıyor,
    3 dik rampada vites küçültüp motor freni ile inemiyoruz
    4 bagaj kapısı temassız açılıp kapanmıyor,

    şehir içi 12 13 litre benzini göze alarak kullandığımız , koltukları ısıtmalı, gerçek deri koltuklu araçta bu eksikler tam bir
    fiyasko.
    Tabii herkes kendine göre yorumlar, bu da benim yorumum :
    1- Önemsiz bir özellik bence. Üstelik aynaları kapattığım zaman diğer araçlar daha yakın geçebilirler, sürtme riski artar. Hiç bir aracımda park ettikten sonra aynalarımı kapatmadım.
    2- Bi zahmet onları da biz yapalım, yoksa araba kullanmanın fiziki bir özelliği kalmayacak bu gidişle, şöför tutmak daha zevkli ve verimli olabilir.
    3- Kazanç ne olacak ? Eğer rampa yeterince dik ve uzun ise araç gene de hızlanacaktır, şanzımana yük bindirir, mecburen fren yapacağız ya da en baştan aşırı yavaş inmek zorunda kalacağız. Trafiği bloke etmek, hatta riske sokmak bile olası... Şanzımana yük bindirmektense sık sık fren balatası değiştirmeyi tercih ederim - kaldı ki gerçekten de balataya o kadar fazla etki etmez...
    4- Bazı durumlar için faydalı olabilir ama böyle yüksek mühendisliğin ve güvenliğin olduğu bir araçta bu da eksik oluversin...

    2014 model olanını kullanıyorum, açıkçası her zaman arabaların teknik yönlerine değer vermişimdir, aksesuarlarını çoğu zaman okumam bile. Üstelik on seneden fazla bir süre önce sakatlanmamı, belki ölmemi engellemiş olan da bir Subaru'dur, gerisi benim için ikincil önemde bile değildir çoğu zaman...

    Araçlarınızla güvenli ve az sorunlu bir hayat dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyman

    Arabanın bana göre eksikleri,
    xclusive 2018 model araba aldım,

    1 aynalar otomatik kapanmıyor
    2 eye sight trafik levhalarını okuyup uyarmıyor,
    3 dik rampada vites küçültüp motor freni ile inemiyoruz
    4 bagaj kapısı temassız açılıp kapanmıyor,

    şehir içi 12 13 litre benzini göze alarak kullandığımız , koltukları ısıtmalı, gerçek deri koltuklu araçta bu eksikler tam bir
    fiyasko.
    Pişmansınız galiba xv den

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. ayna konusu bencede olmalı diye düşünüyorum.
    2. Eyesight gibi bir sistem bence cogu araçta bile olmazken suan için yeterli fazlasıyla ve muhtemel bir sonraki nesilde bu özellik gelir.
    3. adaptif cruise control sizi istediğiniz hızda indiriyor frene basmanıza veya vites küçültmeye gerek kalmadan. Zaten mevcut CVT ile bu mümkün değil.
    4. kesinlikle olması gerekirdi.

    extreme sahıbıyım ve aracımı hergün daha fazla seviyorum
  • Kökeninde geçmişinde 4x4 olmayan hiç bir araç firmasının kaliteli bir 4x4 üreteceğine inanmıyorum. Hele hele Hyundai hiç üretemez. Ha 4 tekeride döndürür mü? döndürür... en fazla asfalt yolda olur. Daha fazlasını yapamazlar. Subaru alanında uzmanlaşmış, ilk başladığı 4x4 ü geliştirmiş bu saatten sonra Modaya uymak isteyen müşteriler için piyasaya sürülmüş dandik şehir cipleri subaruyu zorlayamaz bile. Ha belki daha lüks olurlar, daha rahat daha geniş daha konforlu olurlar bilemem, ama yürüyene geldimi durup subaruya selam vermeleri lazım. :)

    Trafik tabelası okuma olayına gelince, Dua edin okumuyor. Dua edin bu ülkede tabelaların bir standardı yok. Tabelada hız limitini 50 km görüp yavaşlayınca, arkadan son sürat gelenlerin altında kalırsınız. Bu ülkede kimse kurallara uymuyor ki, gariban eyesight bilgisayarı ne bilsin? yaya geçidi diye yavaşlar, tak diye arkadan bindirirler, hız limitine uyacam diye yavaşlar tak diye bindirirler. Dur tabelasını görünce zınk diye durur sonra ne olur tahmin edin... :) videolarla görüntülerle sabit bunlar olmuş şeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xOguzhangx -- 25 Ocak 2019; 23:25:19 >




  • Arkadaşlar merhaba,
    Şöför ve yan koltukta plastik ve derinin birleşim noktasında bir gıcırdama oluyor çukura girdiğimizde veya hafif bir sallantıda.. Böyle bir problem yaşayan oldu mu nasıl çözebilirim ? Araba kaymak gibi giderken böyle ufak gıcırtılar sinirimi bozuyor.. Anlayabilmeniz açısından çektiğim bir fotoğrafı ekliyorum;

     SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cocainer -- 26 Ocak 2019; 3:25:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyurek569

    Pişmansınız galiba xv den

    Alıntıları Göster
    Yok çok memnunuz.
    Ama saydığım özellikler xclusivde olmalıydı.
    Bu kış ailemle hiç olmadığı kadar güvenli geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader

    Arka sayfada bir yerde Hyundai Kona lafı geçmiş..
    Ben size Kona hakkında bir video paylaşayım. Aşağıdaki videoda saniye 6.55'ye gelirseniz, adamlar konayı hafif off-road ortamında deniyorlar. Araç dandirik bir köşegen tırmanış senaryosunda hata veriyor. Hata da şu: "Şanzuman fazla ısındı, güvenli bir şekilde kenara çekin"



    O poziyonda Subaru xv olsa ne olurdu? Patinaj engelleme fonksiyonunu tek tuşla kapatıp vitesi L moduna alıp gaza bastığınız gibi XV yardırıp geçerdi. Şanzuman ısınması sorunu falan hak getire.
    Video'da ise araç önce hata veriyor. Mecbur bir kaç dakika şanzuman soğusun diye bekliyor sürücü. Sonra bir daha deniyor. Zar zor virajı geçiyor fakat yine şanzuman ısınması sorunu alıyor
    Bu arada araçla geçirdiğim süre 1.5 ay oldu. Hala aracı tanıma aşamasındayım. Gözüme çarpan şeyleri ince ince not alıyorum. Ancak tanıdıkça daha fazla hoşuma gidiyor.
    Sağ ön tekerleği taşa dayayıp gaza basıyor, bu en basit tabirle ayıptır

    Biraz ağır yorum yapmışsınız, yanlı bir video olduğu çok belli.




  • cocainer kullanıcısına yanıt
    Merhaba koltuktan gelen aynı ses bendede oldu. Havaların soguması ile birlikte başladı gercekten o sessizliğin içinde sinir bazuyor. Ben basit bir kremle çözdüm. Belki deri bakım ürünleri daha iyi çözüm olabilir. Arabanın ısınmasıyla, koltuk ısıtmasıda çözüm olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Kökeninde geçmişinde 4x4 olmayan hiç bir araç firmasının kaliteli bir 4x4 üreteceğine inanmıyorum. Hele hele Hyundai hiç üretemez.


    şimdi sevgili xv sahipleri bana yine kızacak ve trol olmakla suçlayacak ama insaf kendi arabanızı övücem diye böyle şeyler yazmaya gerek var mı? geçmişinde 4 çeker olmayan mercedes bir 4 çeker yaptı daha iyisini yapan yok:gelandewagen, willys-jeep sınıfa adını verdi, rover series I ile efsane yarattı, toyota jeep ten kopyaladığı land cruiser ile başka bir efsaneye imza attı. emin olun hyunda i de istese çok daha kalitelisini üretir. adamlar amerika pazarı için bir lüks araç üretiyorlar subaru o kaliteyi rüyasında göremez. mesele herkesin pazar ihtiyaçları.
  • cocainer kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım ayrıcada boşver gıcırdasın oda nazarlık olsun. Sözde daha iyi diye düşündüğüm, sahip olduğum arabalardan ne gıcırtılar tıkırtılar geliyordu kafa yedirir cinsten subaru bunların coğundan çok daha iyidir. Keyifle binin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kona'nın çekiş sisteminin Subaru ile uzaktan yakından alakası yok ; Kona normal şartlarda önden çekişli ve elektronik sensör desteği ile gerektiğinde torkun yüzde 50'sini arka tekerleklere aktarabiliyor. Sürücü istediği zaman da vites konsolundaki "kilit" düğmesiyle 40 km/s hıza kadar sürekli 4x4 aktarma ile yol alabiliyor."
    Bu tarz çekiş sistemleri maalesef diagonal testlerden dahi geçemiyor..araziye nasıl girsin?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Kökeninde geçmişinde 4x4 olmayan hiç bir araç firmasının kaliteli bir 4x4 üreteceğine inanmıyorum. Hele hele Hyundai hiç üretemez.


    şimdi sevgili xv sahipleri bana yine kızacak ve trol olmakla suçlayacak ama insaf kendi arabanızı övücem diye böyle şeyler yazmaya gerek var mı? geçmişinde 4 çeker olmayan mercedes bir 4 çeker yaptı daha iyisini yapan yok:gelandewagen, willys-jeep sınıfa adını verdi, rover series I ile efsane yarattı, toyota jeep ten kopyaladığı land cruiser ile başka bir efsaneye imza attı. emin olun hyunda i de istese çok daha kalitelisini üretir. adamlar amerika pazarı için bir lüks araç üretiyorlar subaru o kaliteyi rüyasında göremez. mesele herkesin pazar ihtiyaçları.
    Ben boş ve gereksiz bir yorum yaptığınızı aşağıdaki kaynağa ve kendi bilgi birikimime göre iddia ediyorum,x Drive ve 4 matic tamamıyla bu markaların rekabetteki açıklarını gidermek ve talebi karşılayabilmek adına geliştirdikleri sistemlerdir sizin iddia ettiğiniz gibi en iyisi falan değildir.
    Siz 4matic sisteminin en iyisini olduğunu neye göre savunuyorsunuz?
    Gereksiz bilgi kirliliğine ve yorumlara yol açmamak için liütfen buradaki herkesin bu linkteki karşılaştırmayı okumasını rica ediyorum.Bu tarz karşılaştırmalar çok fazla var..
    Sizin bahsettiğiniz diğer marka ve modeller off road tarihine adını yazmış ve segmenti domino eden gerçek arazi canavarları,bunların Crossover,Suv ve standart binek sedanlarla bağını,alakasını da anlayamadım.


    https://leasing.com/car-leasing-news/quattro-vs-xdrive-vs-4matic-which-is-best/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freebirdx -- 26 Ocak 2019; 13:3:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    boş yorum lafını size iade ediyorum. benim mercedes ile ilgili yazımda 4matic geçti mi? siz gelandewagen in ne olduğunun farkında mısınız? hadi size daha yakın örnek vereyim, 80 lerin başı audi quattro torsenli 4 çeker. lütfen cevap yazmaya uğraşmayın g serisi ile 4 matiği ayıramayan birisine bundan sonra harcayacak vaktim olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    boş yorum lafını size iade ediyorum. benim mercedes ile ilgili yazımda 4matic geçti mi? siz gelandewagen in ne olduğunun farkında mısınız? hadi size daha yakın örnek vereyim, 80 lerin başı audi quattro torsenli 4 çeker. lütfen cevap yazmaya uğraşmayın g serisi ile 4 matiği ayıramayan birisine bundan sonra harcayacak vaktim olmaz.
    Niyetim polemik değil,ben analitik düşünce yapısına sahip bir insanım;burada 4x4 lerin kronolojik geçmişini masaya yatırıp "best of" arayışında olmadığımızı sizin de anladığınızı var sayarak yorum yaptım,çünkü konumuz burada Hyundai vs.Subaru..yine bu mantık dahilinde daha önce bahsedilen efsane markaları bir crossover ile karşılaştırmanın mantığını anlayamadığım için Subaru çekiş sistemine benzer olan ama o kadar fonksiyonel olmayan X drive ve 4matik örneklemesini ben verdim,aksi çok komik olmaz mıydı? Anlayabilmeniz için Elmayı elmayla kıyas ediyoruz çünkü..
    Aslında sizin de aynı eksende düşünüp Mercedes çekiş sisteminin zirvesindeki kaslı G serisi ve özellikle efsane ağır işçi M serisini ,"kıytırık " Simetrik AWD bir sistem ile yan yana koyabileceğinizi ve karşılaştırabilme ihtimalinizin olmadığını düşünmek benim hatamdı...bu konuda haklısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freebirdx -- 26 Ocak 2019; 18:26:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • :) Ben basit bir yorum yazdım yorumumun temeli okunduğunda ne dediğim anlaşılır diye düşündüm. Toyota bir 4x4 efsanesi.. yeni imalat mı, yeni mi çıkmış piyasaya? 4x4 üzerinde Yılların deneyimi tecrübesi var, köken yani geçmiş değil mi bu? Mercedes deseniz ciplere tanklara motor yapmış bir fabrika.. bu markaları hyundai nin şehir cipleri ile yan yana koymak bile ayıp. Adamların köken yani geçmişlerinde var zaten 4x4.. jeep willys deseniz yahu bunlar zaten 4x4 olarak isim yapmış köklü 4x4 firmaları... köken kelimesini siz nasıl yorumladınız? :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai de 4ceker sistemi konusunda iyilestirmeler yapiyor.
    Hatta yeni Tucsonda H-TRAC isminde bir sistem var ama gel gelelim yine de Subarunun awdsi kadar basarili degil. Ama hyundainin önceki nesil 4ceker sistemlerinden bir tık daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 2015 yılından beri bu sayfayı takip eden bir kişi olarak bir saptamayı da paylaşmak istiyorum.Gördüğüm kadarıyla kendi kullandığı aracı Subaru sahipleri dışında belki de hiç bir marka kullanıcısı bu kadar doğrulukla ve tüm gerçekliği ile eleştirmemiştir.Bu da çok ilginç bir durum gerçekten...ve buna rağmen de kullanıcı yorumları arasından cımbızla çekilen bazı düşünceler "her ne kadar gerçekte kastedilen o olmasa da " < bir art niyet mi desem,kompleks mi desem ne desem bilemedim > bir şekilde anlamsızca ortaya servis ediliyor.Edilmesinde bir sorun yok da..niyet iyi olduktan sonra herkes marka takıntısından bağımsız bir yorum yapabilmeli,söyleneni anlamaya çalışmalı,var ise anti görüş belirtilmeli ve oluşan cevap hakkına istinaden saygı ile dinlenip varsa konu bütünlüğünden sapmadan yorum yapabilmelidir.
    Başkasının hakkında hüküm vermek,onun adına düşünmek ve fikir yürütmek ,cevap hakkına saygı duymadan egosantrik yaklaşımlarla konuyu kendi çapında noktalamak olsa olsa kişinin kendi korku,niyet ve eksiklikleri ile ilgili bir durum olabilir..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 516517518519520
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.