Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (510. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 508509510511512
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Devirli kullanırsanız üzülmezsiniz sonuçta atmosferik motorlu araç kullanıyorsunuz
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Boş ağırlığı 1400 küsur kg olan 115 beygir gibi fazla güçlü olmayan bir motora sahip araçtan söz ediyoruz. Ve siz full dolu rampada üzer mi diye soruyorsunuz. Bence üzer, şahsi fikrimdir kimseyi bağlamaz.
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Rampada dolu araçla hızlanabilmek veya hızı korumak için gaz pedalını zemine yapıştırmak ve 5bin+ devirin sesini ve tüketimini göze almak lazım.



    Veya benim gibi psikolojik olarak daha iyi hissettiren CC kullanılabilir.



    Bu yöntemle Ankara-İstanbul otobanındaki Cankurtaran rampasını 120kmh hızla çıkabilir ve düz yolda sizi geçmiş olan birçok aracı bu rampada ve virajlı bölümde geride bırakabilirsiniz.



    Ama şunu unutmayın cvt nin yapısı, aracın ağırlığı, motor gücü ve çekiş sistemi nedeniyle hiçbir zaman sizi koltuğa yapıştıran bir etki göstermez. Böyle bir beklenti varsa vazgeçin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Mart ayında 2012 Honda Jazz CVT'den 2018 Subaru XV'ye geçmiş biri olarak söylüyorum: Rampalarda XV Jazz'dan daha iyi. Ama öyle aman aman büyük bir fark da beklemeyin.

    XV'de sizi tek rahatsız edecek olan ilk hızlanmadaki hantallıktır. Jazz'dan bir tık daha kötü. Ama kısa sürede alışıyorsunuz.

    Ara hızlanmaları iyi. Süspansiyon jazz'a göre çok yumuşak. Arabanın altı yüksek yapısı, korkmadan araba sürme zevki veriyor. En harika olan ise güvenlik. Her hava koşulunda korkmadan araba sürme zevki bambaşka.

    Yakıtı da dert etmiyorsanız hiç pişman olmazsınız. Jazz'da ortalamam 5,9 lt iken XV'de 7,2 lt. Havalar soğuyunca artmaya da başladı. Son iki haftadır 8,5 litrelerde dolaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thai-Fun

    Boş ağırlığı 1400 küsur kg olan 115 beygir gibi fazla güçlü olmayan bir motora sahip araçtan söz ediyoruz. Ve siz full dolu rampada üzer mi diye soruyorsunuz. Bence üzer, şahsi fikrimdir kimseyi bağlamaz.
    Valla performansta bir yere kadar. Gectigimiz hafta sonu Hyundai Kona test ettim 3 gün boyunca. Tamam performansli bir arac, hatta gereksiz bir performansi var (0-100=7.9 sn) ama bir araci almayı istemek icin performans tek basina yeterli degil. Bircok kriterin bir araya gelmesi gerekiyor.



    Yani XVyi tercih edecek kisilerin, birtek ortalama performansindan dolayi vazgececegini sanmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Valla performansta bir yere kadar. Gectigimiz hafta sonu Hyundai Kona test ettim 3 gün boyunca. Tamam performansli bir arac, hatta gereksiz bir performansi var (0-100=7.9 sn) ama bir araci almayı istemek icin performans tek basina yeterli degil. Bircok kriterin bir araya gelmesi gerekiyor.



    Yani XVyi tercih edecek kisilerin, birtek ortalama performansindan dolayi vazgececegini sanmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Nesi hoşunuza gitmedi hocam konanın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyurek569

    Nesi hoşunuza gitmedi hocam konanın?

    Alıntıları Göster
    Bu konu içinde Kona detayını konusmayalım. XV sahiplerine saygisizlik olmasın. Merak edeni ilgili konuya yönlendirmis olayım.

    https://forum.donanimhaber.com/hyundai-kona-ile-3-gun-test-yazisi-ve-video--135069535

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biz bu aracı hızlı gitmek için değil her yere gitmek için aldık hızlı gidenlerin yanından geçemeyeceği yerdlerde geziyoruz
    114 bg yeterli önceki aracım 140 bg idi ama tampon köşesi boyatmaktan altı sürtünce sinir olmaktan bıkmıştım
    Basınca gidiyo ama alıp başını gitmiyo o kadar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    Biz bu aracı hızlı gitmek için değil her yere gitmek için aldık hızlı gidenlerin yanından geçemeyeceği yerdlerde geziyoruz
    114 bg yeterli önceki aracım 140 bg idi ama tampon köşesi boyatmaktan altı sürtünce sinir olmaktan bıkmıştım
    Basınca gidiyo ama alıp başını gitmiyo o kadar
    120 ile rampa çıkıyorsa çok iyi,

    2 defa ölümlü kazadan çıktım hızı hiç sevmiyorum.

    Sadece yığılıp kalmasın istiyorum.

    Nasipse alırım.

    Lastik olarak ne önerirdiniz yokohamaya servis 900 tl / ad diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Ben lassa kullanıyorum petlas da olur araç kaldırıyor lassa 500 civarı 120 ile rampa çıkıyor viraj dönüyor
    Tek yapmanız gereken önceki sayfalarda anlatılan KN filtre takmak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yakın zamanda kasko yaptıran var mı arkadaşlar, bir fiyat aldım ki uçuk geldi. Kaskosuz dolaşmayı düşünüyorum ciddi ciddi. Nasılsa kusur 8/8 karşıda olursa onun kaskosu öder.
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    120 nin üzerinde de rampa çıkabilirsiniz bu sadece sürüş stili ile alakalı , 1.6 jetta ve 1.6 FSİ Golf motoru ile kıyaslarsam daha performanslı olduğunu söyleyebilirim . CC 120 ayarlarsanız bu hızda çıkılabilecek tüm rampaları çıkarsınız zaten , ben bu şekilde kullanıyorum . Kış lastiği soruyorsanız ben Falken aldım 225/60/17 500 TL tavsiye ederim
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Kasım ayında aracı aldığımda Full kasko 1500 TL Serviste yaptırdım
  • Bana 4500 verdiler 2014, hasar indirimi yok. Bu paraya bir ön bir arka tampon birde sağ veya sol far alabiliyorum.
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    2018 XV Extrem Plus için aldım bu fiyatı ama hasarsızlık indirimi en üst seviyede idi .
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    10 gun once 2550 ye yaptirdim. Kaskoyu istanbuldaki dolu yagisinda arac hasar almisti arka cam ve kaportanin tamami onarilmisti orada kullanmistim gecen yil 2800 cikmisti bu sene 2550 oldu.
    Bir arkadasimin 2014 bmw 1.16 dizel icin fiyat istedik en ucuz 3400 cikti bir sigortadan 14000 cikti bu ara giyatlar ucuk sanirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamen korku yönetimi yapıyor bu sigortalar. 3 senedir kullanıyorum, verdiğim kasko parası kadar hasarım olmadı.Bir kere hasarım oldu hop fiyat buralara geldi.
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Ekim ayında yeniledim. Aracı aldığımdan beri subaru beka dan yaptırıyorum. Hatta kaskoyu yenilemeden 3 ay önce park halinde ufak bir kaza geçirmiştim. 1200 tl hasar bedeli çıkmıştı. Bu halde bile bir önceki besel ile aynı rakam verdiler. 1750 tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • %70 civarında hasarsızlık indirimi ve +peşin iskontosu ile benimkisi çok uygun olmuş demek ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gün bayraktarda % 25 eğimli rampayı orta yerde durdurup, tekrar kaldırınca

    X mode ile rampayı inince

    180 derecelik virajı 60 ile dönünce

    Badalın üzerinden firene basmadan konforlu geçince

    Normal rampada 2500 devirde 13 sn de 100 km hıza ulaşınca

    Adaptif kontrolün konforunu görünce



    Arabayı gözü kapalı aldım.

    Yalnızca android telefonun aktarımı kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 508509510511512
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.