Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (389. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.031
Cevap
199
Favori
982.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 387388389390391
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vrtgo V kullanıcısına yanıt
    Sayın vrtgo,
    Öncelikle XV ye olan hayranlığı anlayabilmek için bir XV sahibi olmanız gerekiyor..Bunun için çok ama çok sebebi var XV sahibi olanların..:)
    Kişisel deneyimler görecelidir..Herkesin en iyisi bir öncekiyle yada sağda solda denediğiyle kıyasının sonucudur..
    Ben size kesinlikle aracı kullanarak tecrübe etmenizi öneriyorum..Belkide aracı denediğinizde rampada bayılacak ama siz bambaşka bir yönüne vurulacaksınız..:) (demedi demeyin :))
    Yazdıklarım XV nin rampadaki performansı çok kötü anlamına gelmesin..Beklentilerinizi karşılayıp karşılamadığını ancak kullandığınızda anlayabilirsiniz..Ancak unutmayın ki kar yağdığında bir çok jeep görünümlü araç 20 Derecelik rampada lastik eritirken XV çok daha fazlasına önündeki karı küreyerek çıkacaktır..
    Ben bu araçla Pozantı rampalarında en ufak sorun yaşamadım..Aracı tanımak tepkilerini bilmek ve öğrenmek lazım..
    Bence mutlaka kullanın en azından Quasghai ile farkını hissedin diyorum.
    Dip NOt: Outback,Forester tamam demişsiniz,2015 sonrası modellerle XV arasındaki fiyat farkını düşünürseniz XV gerçekten iyi araba diyorsunuz tekrar..:)




  • XV de beygir yukseltmekle ilgiili arastiran bilgisi olan kullanan varsa önerileri yazabilir misiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ;birkaç hafta önce aliekpress ten aldığım aksesuarlar ile ilgili size de fikir olması açısından paylaşımda bulunacağımı söylemiştim ancak yeni vaktim oldu kusura bakmayın onları paylaşıyorum . Not :birde bu forumu ne zaman açsam xv performans yokuşta bayılma var mı gibi sorular oluyor arkadaşlar işim gereği birçok araç kullanıyorum emin olun xv de yok öyle bir sorun.


















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzzhann1361 -- 4 Eylül 2017; 13:8:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vrtgo

    Herkese merhaba 1hf sır Subaru markasını araştıran giderek heyecan duyan birisi olarak bazı sorularıma cevap alabilirsem çok sevinicem . Outback Forester tamam . Ancak XV ye bu kadar hayranlığı anlamadım. 4 sendedir quashai +2 kullanıyorum oda 1.6 115 beygir ancak rampada çok hızlı girmemişsem bayılıyor.

    120 den 80 bazen 60 km ye kadar düşüyor sinir oluyorum ve değiştirmeyi düşünüyorum . XV kasası güzel hoşuma gitti ama aynı hatayı tekrarlamak istemiyorum . Sizden deneyimlerinizi

    görüşlerinizi alabilir miyim teşekkürler şimdiden

    Bu mesajdan anladığım şu : Benim için hız & hızlanma performansı en önemli kriterlerden biridir.

    Eğer öyleyse XV almayın, gidin mesela Forester Turbo alın, tecrübelerinizi bizimle de paylaşın çünkü XV kullanırken illa ki "hata etmişim" dedirtecek anlar yaşayacaksınız.
    Yok değilse yolunuz açık olsun, güle güle kullanın XV'yi...




  • Performans ile ilg çok kısa ve öz: Turbo olmadığı için ara hızlanmalarda biraz geç ivmeleniyor ama inanın ivmeleniyor ve kesinlikle tatmin edici,(bu yorumu 20 yıldır Turbo Diesel kullanan bir kişi olarak yapıyorum)Bilgisi olmadan fikri olan kişiler hantal diyebiliyor,kime ve neye göre?kriter belirtmek gerekiyor.Az önce Çeşme İzmir arası yoldan geldim,tüm samimiyetimle,mübalağasız söylüyorum,çok uzun ve dik rampaları devri düşürmeden tam gaz 140-160 km/h ile çıktım ve hatta yine eğimi azalan rampa sonunda Jaguar XF ten 150 ile yol istedim ve "kıç kıça" giderken sağa çekildi ..yaşlı sahibi o aracın hakkını veremiyordu bu da ayrı bir konu tabii :) bu yüzden kimse XV ye gitmiyor diyemez .Sonuçta bu bir performans aracı değil ve bu hali ile bile fazlasıyla iş görüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Starlink uygulaması her ne kadar fazla beğenilmese de ben bir hayli kullanıyorum. Kullanmayanlar açısından fikir vermesi için örnek bir music player video linki

    https://youtu.be/1qeMw-ZJxpk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vrtgo V kullanıcısına yanıt
    Bence XV kullanması çok keyifli, rahat ve pratik bir araba. Üstüne sürekli dört çeker özelliği makul bir yakıt tüketimiyle birleşince, kronik bir sorunu filan da olmayınca kullananlardaki memnuniyet oranı yüksek oluyor. Tabii bu beklentiyle de çok ilgili, sonuçta 1,6 atmosferik bir motora sahip. Ama Subaru, cvt şanzımanı en iyi uyarlayan ve kullanan markalardan biri. Bunun sayesinde (belki boxer motor ve çekiş sisteminin de etkisi oluyordur) yokuşlarda yığılma gibi bir durum olmuyor. Tabii motor devri ve sesi haliyle yükseliyor. Bunun yanında motorun titreşimi oldukça az ve çok yüksek devirleri saymazsak epey sessiz. Forester ve Outback harika arabalar ama 2 litre motorun vergisinin de etkisiyle Outback'in fiyatı XV'nin iki katına çıkıyor. Bir de XV SUV'den ziyade bir otomobilin sürüş karakteristiği ve konforuna sahip. Tabii bu, bu forumdaki XV sahiplerinin hoşuna gittiği gibi bazıları da hiç hoşlanmayabilir. Qashqai+2'ye oranla en büyük eksiği bagaj hacmi olabilir. Kullanışlı olduğu için mesela iki büyük ve bir orta boy valizi iyi bir şekilde yerleştirerek sığdırabilirsiniz ama üç en büyük boy valizi arka camı kapatmadan almıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vrtgo V kullanıcısına yanıt
    Yazılımla beygir gücü arttırmak yerine gaz arttırıcı kit (teknik ismini hatırlayamadım) kullanan biri memnun olduğunu yazmıştı forumdaki eski mesajlardan birinde. Ama bu kitler beygir gücünü arttırmaktan ziyade gaz pedalı tepkisini değiştiriyor, siz pedala az da bazsanız çok gaz verip devri yükseltiyor. Aracın gerçek performansına bir etkisi olmuyor bildiğim kadarıyla. Yazılımla beygir gücü arttırma işlerine de bence pek girmeyin, en fazla 5-10 ekstra beygir gücü için hem garantiyi bozmaya hem motor ömründen yemeye değmez. İmkanınız varsa deneyin, performansı sizi tatmin etmiyorsa turbolu bir model bakın. Dizel düşünmüyorsanız crossover'lardan sportage, tucson ve vitara'nın turbolu modelleri var, tiguan zaten turbo motorlu. (Fiyat olarak benzer aralık ve benzer büyüklüklerdeki modelleri sayıyorum, yoksa Forester XT filan tabii ki daha üstün.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • waylander W kullanıcısına yanıt
    Sürekli 4 çeker isterseniz bir de Kuga var tabii. Ama bu modellerin yakıt tüketimleri de haliyle XV'nin üstünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzzhann1361

    Merhaba ;birkaç hafta önce aliekpress ten aldığım aksesuarlar ile ilgili size de fikir olması açısından paylaşımda bulunacağımı söylemiştim ancak yeni vaktim oldu kusura bakmayın onları paylaşıyorum . Not :birde bu forumu ne zaman açsam xv performans yokuşta bayılma var mı gibi sorular oluyor arkadaşlar işim gereği birçok araç kullanıyorum emin olun xv de yok öyle bir sorun.

















    Dostum, aksesuarlar gerçekten güzel.
    Köşe bumerang koruyucuların linkini rica etsem.




  • oguzzhann1361 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, malzemeleriniz gerçekten çok güzelmiş.Güle güle kullanın.
    Köşe koruma bumerang için ben de link rica ediyorum.

    Bu araçların performansını sorgulayan arkadaşları yıllardır burada hayretle okuyorum, ilk başlarda benim kendi aracım olmadığı için "bu kadar tartışılıyorsa vardır birşeyler" diyordum. Kendi XV mi aldıktan ve araca alıştıktan sonra ise, bu tür yorumlara iyice hayret etmeye başladım.
    Bayramın 3. günü Kırklareli Demirköy den iğneada ya gittim. Oldukça dik ve dolambaçlı yollarda rampa çıkışlarında 5 kişi ile hiç sıkıntısız rahat çıktık. Arkadaşlarıma ait araçlara bindiğimizde, Xv deki rahatlığı bulamıyorum! en son arkadaşımın citroen ine binmiştim, sanki lastik yokmuş çıplak jantların üzerinde gidiyormuş gibi bir tırr lama ve sarsıntı ile çok rahatsız oldum, hatta arkadaşıma lastik mi patladı? diye sordum. :) aynı yolu Xv ile gittiğimde zerrece ses almadım en ufak bir rahatsızlık yok, yani psikolojik değil araç gerçekten hakkını veriyor.
    Herkesin ralli pilotu edalarıyla bu aracın performansını sorgulamasına artık hayret ediyorum. Otoyollarda artık istense bile aşırı hızlı gidilemiyor, giriş ve çıkış arasındaki süreden ortalama hız tahmini yapıp cezayı basıyorlar, normal yol deseniz zaten hıza uygun değil, yani daha ne performansı isteniyor bu araçlardan anlamıyorumki. :)
    Ben araç alma sürecimde olsun, araç aldıktan sonra olsun, bu sayfaları geriye en başından başlayarak okudum, kullanıcıların tecrüblerini takip ettim, yüzlerce Xv kullanıcısının yıllardır paylaştığı tecrübeler yazılı bu forumda! bu aracı merak eden arkadaşların şöyle ilk sayfadan başlayıp, parça parça bu Forumu okumalarını öneriyorum. 1 günde 1 haftada bitmez ama, yavaş yavaş sindire sindire psikolojik olarak XV yi size tanıtır emin olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xOguzhangx -- 5 Eylül 2017; 9:38:13 >




  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, yakında "otobanda 200 bastım" günleri de geride kalacaksa performans konusunu bu kadar sorgulamak niye diyor insan. Ama XV'yi bilmeyen veya kullanmayan insanların kaygılarının belki haklı yönleri de olan iki temel sebebi var. Birincisi, aracın kağıt üzerindeki performans değerleri gerçekten kötü (13,8 sn 100 km/s hıza çıkış süresi). Ama günlük kullanımda 100 km/s'ye çıkış süresi daha kısa olan bir çok araçtan daha iyi performans sergiliyor, yokuşlarda da yığılmıyor. Kullanmadan yalnızca teknik değerlere bakınca insanlar tabii ki çok düşük performanslı olduğunu düşünüyor.
    İkincisi ise CVT şanzımanın sağladığı sürüş ve hızlanma şekli. Gaza basınca önce devir hızlı bir şekilde yükseliyor fakat araçta ani bir hızlanma olmuyor, hızlanma daha sonra geliyor. Bu da alışık olmayan insanlarda aracın hızlanamadığı hissiyatını yaratıyor, hatta "araç gitmiyor" şeklinde yorumlara sebep olabiliyor.

    Bunun yanında, yardımcı olması açısından ben de performans ile ilgili kendi deneyimlerime dayanan bir kaç örnekleme yapayım:

    Düz yolda 150'ye kadar rahat çıkıyor (tabii daha önce çokça belirtildiği gibi yüksek motor devri eşliğinde, ama motor devri hızlanma bitip hız sabitlenince düşüyor). 150'den sonra ise hızlanma biraz yavaş, ben en yüksek 170 gördüm ama düz yolda 175'e sorunsuz çıkar diye düşünüyorum.

    Rampalarda yığılma yok ama düşük hızla girerseniz başta hızlanması biraz zaman alabiliyor. Mesela 60 ile dik bir rampaya girerseniz 80-85'e kadar biraz daha yavaş hızlanıyor ama en üst devire çıktıktan sonra CVT vites oranlarını arttırdıkça hızlanma da daha iyileşiyor.

    Düz yolda örnek vermek gerekirse mesela 80-150 km arasında tam gaz yapan 1.4 TFSI motorlu bir Q1'i yakalayıp geçemezsiniz ama arayı çok açmadan takip edebilirsiniz.

    Bir de tabii sürekli dört çekerin yarattığı sürüş hissi gerçekten farklı, hoşunuza gider bir de alışırsanız diğer araçlarda eksikliğini hissediyorsunuz.




  • Arkadaşlar daha önce konuşulmadı gibi geliyor ama emin değilim, XV nin ilk kalkışta start stop kullanan birçok üst düzey araçtan hızlı olduğunu fark ettim.
    Benim kendi reflekslerimin çok iyi olduğunu sanmıyorum ama, hani ışıktan hızlı çıkış yapma ihtiyacı hissettiğiniz anlar vardır ya işte o zamanlar yanımda hangi araç olursa olsun, (Porsche ve Ferrari ye rast gelmedim henüz) onlar daha start verirken ben yola çıkmış oluyorum.
    Bu durum dikkatini çeken var mı yoksa benim yanılsamam mı merak ediyorum.
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Start Stop sistemi kalkışlarda yarım saniyeden kısa bir süre içinde motoru çalıştırıyor, ben yine de bir problem çıkmasın diye gaz vermeden önce biraz bekliyorum (devir ve hız göstergelerinin sona vurup yerine geri dönmesini bekliyorum.) Kalkışlarda da istenirse oldukça hızlı olabiliyor, istemeyerek geride kaldığım bir durumu hiç yaşamadım. Ama özellikle diğer araçların start stop sistemleriyle bir karşılaştırma yapmadım, bu durum motorun genel özelliği mi yoksa start stop sistemi farkından mı kaynaklanıyor, bilmiyorum.

    Ben de aracın pek bahsi geçmeyen bir diğer özelliğini belirteyim: Dönüş çapı kendi boyutundaki diğer araçlara göre çok iyi. Bundan önceki daha kısa hatchback aracım ile tek manevrada yapamadığım U dönüşlerini rahatça yapabiliyorum. Şehir içi kullanımda büyük kolaylık sağlıyor.
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Valla ben durumun bayadır farkındayım ilk başlarda, ışıkları ben daha evvel farjettim diye düşünürdüm, ama zamanla, XV min diğer araçlardan daha hızlı tepki verdiğini farkettim. Ayağımı frenden çeker çekmez çıkışa gidiyorum, diğer araçlar daha vitese alacakta gaza basacakta ohhooo, oto vitesli bmw mercedes hatta nissan qashqai yi bile geride bırakıyorum.

    Sn waylander; bende araç alım ve araştırma sürecime verileri inceledim, fakat şu var, o katalog verilerinin harfiyyen tutmayabileceğini de öngörerek kullanıcı yorumlarını buradan ve diğer Subaru fan sitelerinden, sayfalarından takip ettim. Bir de 100 km s çıkış süresini özellikle kontrol eden arkadaşlara çok şaşırdığımı bir daha belirteyim. Niye mi şaşırıyorum?
    Şehir içinde yaşıyoruz, mahalle arasındayız, çoğu zaman dip dibe park edilmiş araçların arasında yayalar fırlayabilir diye dikkat ederek slalom yapıyoruz.Şehir içi hız sınırı 30 km hadi herkes buna uymuyor, 50 km diyelim... 0-100 km çıkış burada kimin işine yarar ki?
    Bu katalog verisinin bu bölümde geçmiş sayfalarda çokça dillendirildiğini gördüm, aracın performansını, daha deneyimli kullanıcılar yorumluyor diye düşünüp; bir şey yazmadım, ta ki; kendimde bir XV kullanıcısı olana kadar!
    Benim XV inceleyen arkadaşlara tavsiyem şudur;

    Araç alım süreci içinde, alacağı aracın kontağını açtığı andan 100 km ye çıkış süresini inceleyip hesaba katan arkadaşlar varsa, ben Xv sahibi olarak şunu söyleyeyim; lütfen böyle saçma verileri dikkate almayın.Gerçek yaşamda uygulanabilirliği yok bu verinin.

    Ha, eviniz otobanın dibindedir, kontağı açar açmaz, 0 dan 100 e çıkma imkanınız vardır o zaman 13.8 sn size yavaş gelir, lütfen XV almayın.

    Kısa ve öz; XV trafik canavarlarına göre bir araç değildir.Şehir içi 0-100 km hızlanma verisini inceleyerek araç almanın başka bir açıklamasını bulamıyorum çünkü. Arabaya biner binmez hızlanan, uçuşa geçen araç muhabbetlerinde, Amerikan filmlerindeki polis takip sahneleri geliyor aklıma :)




  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız. Normal kullanımda duran aracı katalog verisine göre 100 km/s'ye çıkarmaya çalışmak akıl karı değil. Benim evim otobanın dibinde bile olsa motor ve diğer mekanik aksama zarar vermemek için aracı bu şekilde kullanmam, o devirlere çıkmadan önce motor ve şanzıman yağının yayılmasını, motorun ısınmasını beklerim.
    Ancak insanlar bu veriyi aracın genel performansını, ara hızlanmalarını vs. değerlendirmek için de kullanabiliyor. Bunun da çok sağlıklı bir sonuç vermediğini bu araç örneğinde görüyoruz. En doğrusu kullanmak ve dediğiniz gibi kullanıcı yorumlarını araştırmak. Aslında Amerika'da yaygın olduğu için araç kiralama şirketlerinde XV/Crosstrek de bulunuyor, merak eden kiralayıp deneyebiliyor. Keşke Türkiye'de de böyle bir imkan olsa.
  • waylander W kullanıcısına yanıt
    Şimdi XV mi satıp Levorg aldığımda 18bin km deydi. Araba gidiyor mu? Gidiyor ama neye göre, kime göre? Levorg la kıyaslarsak gitmiyor.. Karda, buzda , virajlarda gidiyor... Bayraktar bazen arabanın bagajını açıp gösteremezken kiralık araç olayı çok ütopik olur.
  • calledman kullanıcısına yanıt
    Tabii ki tamamen kişinin kullanımına, beklentilerine bağlı ve göreceli bir durum bu. Levorg, Türkiye şartlarında performans arabası sayılabilecek bir araç, Türkiye'de performansını beğenmeyecek pek kimse bulamazsınız. Ama bir İngiliz web sayfasında Subaru'dan WRX ayarında bir araç bekleyen bazı meraklıları tatmin etmemişti, performansını beğenmiyorlardı. Bu kadarı da biraz şımarıklık demiştim içimden. O zamanlar 2.0 versiyonu sadece japonya'da satılıyordu, şimdi Avustralya'da da satılıyor sanırım, Avrupa'yı bilmiyorum. Kimbilir Avrupa'ya gelirse belki Türkiye'ye de özel siparişle getirtebilirler. Gerçi mevcut yollarımızda ve hız sınırlarıyla 1.6 ile yapamadığınız pek bir şeyi yapamazsınız ama yine de görmek bile heyecan verici olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Starlink uygulaması her ne kadar fazla beğenilmese de ben bir hayli kullanıyorum. Kullanmayanlar açısından fikir vermesi için örnek bir music player video linki

    https://youtu.be/1qeMw-ZJxpk

    Bu da starlink üzerinden deezer kullanımı

    https://youtu.be/Q8QdzdrAEds

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni XV nin Japonya'da üretilen araçlar arasında en güvenlisi olduğu açıklanmış,sadece bu bile çok ayrıcalıklı bir araç olduğunu göstermez mi? Varsın ara hızlanması yavaş olsun.Şunu hep söylerim şu anda Türkiye'de bu fiyata,bu kalite ve sağlamlıkta binilebilecek daha güvenli bir Awd araç ve üretici yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 387388389390391
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.