Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (336. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    Aracıma 1-2 ay sonra yaz lastiği alacağım. Geolander çok güzel.
    Diğer yandan Goodyear mesela birçok lastiği artık RunOnFlat özellikli.
    Subaru Xv kullanıcısı olup RunOnFlat lastik kullanan var mı hiç? Malum stepne zaten yok araçta.
    Eski bir BMW kullanıcısı olarak RFT lastik hep güven vermiştir bana.
    Kullanan varsa ve bilgi veririrse çok memnun olurum.
  • descartes46 kullanıcısına yanıt
    Bu ürünün aynısına bakıyordum ve sipariş vercektim yada alcaktım , fakat sileceğin silgisini değiştirin dediler sadece bana.

    Serviste sadece silgisini değiştirmek için 90-100 tl arası fiyat verdiler.

    Yinede kullandığınız zaman yorumlarınızı beklerim ona göre bende sipariş veririm.

    Teşekkür ederim.
  • Bizim orijinal silecekler zaten tüm yüzeyi tarayan parçalı esnek yapıda, muz silecek gerekmemesi lazım.
    Sadece lastikleri mantıklı fiyata bulabilsek iyi olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tellisaz

    http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Subaru+xv&isNewKw=1&mfs=GOCLK&acimp=0&_trksid=p2053742.m2428.l1313.TR12.TRC2.Xsubaru+xv&sqp=subaru+xv. Xv sahipleri icin bakinirken ekleyeyim dedim daha arabayi almadan aksesuar bakiyorum:)

    Ben de araç almadan anahtarlığını almış kişi olarak sizi anlıyorum,teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: descartes46

    Arkadaşlar,
    Aracıma 1-2 ay sonra yaz lastiği alacağım. Geolander çok güzel.
    Diğer yandan Goodyear mesela birçok lastiği artık RunOnFlat özellikli.
    Subaru Xv kullanıcısı olup RunOnFlat lastik kullanan var mı hiç? Malum stepne zaten yok araçta.
    Eski bir BMW kullanıcısı olarak RFT lastik hep güven vermiştir bana.
    Kullanan varsa ve bilgi veririrse çok memnun olurum.

    Arkadaşlar,
    İzmir Bayraktar servis şefine sordum, sorun olmayacağını bildirdi ancak teknikere de sorayım dedi, haber bekliyorum.
    Sizlerden RFT kullanan olmadı mı hiç?
  • Bu lastiklerin araca bir zararı olamaz zaten, lastik basıncı sensörleri var.
    Başka ne gerekir Run flat için bilmiyorum, araştıralım bakalım.

    Stepnenin sorun olduğu bizim XV lerde bayağı bir iyi olur.
    Acaba yaz veya kış performansı Run flat olmayan başarılı lastiklere göre nasıl ?
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Tekniker jantı görmem gerekir falan demiş, halbuki bildiğimiz XV standart jant hatta crosstek olan yurtdışı modelinde de aynı jant.
    Benim internetten araştırdığıma göre:
    - Jantta basınç sensörü gerekli bizde bu var
    - Jantın içinde bir halka daha olması gerektiğine dair birşeyler gördüm rim hump diye geçiyor, bu da bizim jantın sıfırını ebay satış sitesinde gördüğüm kadarıyla mevcut.
    - Jantın sağlamlığı, bu konuda da subaruya güveniyorum. 4.8 mm BMW 3.8 mm de bile RFT var

    RFT lastiklerin yanakları daha sert, bu viraj performansı için iyi olabilir ancak konfor biraz etkilenebilir zira süspansiyon RFT ye göre değil.
    Yalnız RFT lastik ile stress az oluyor çoluk çocuk gezerken lastik yarılmadığı sürece yakındaki onarım istasyonuna gidebilirsiniz.

    Bu arada araştırırken bir bilgi daha buldum. Subaru 1/4 inç diş lastik farkına kadar çekişi tolere edebiliyormuş. Yani lastik yarıldı, lastiklerin 4 ünü birden değiştir kuralı çok nadir durumlarda geçerli diye anladım.




  • descartes46 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgiler ve zahmetiniz için. Bu durumda Run Flat Lastiklerin fiyat/performansına bakmaya değer.
    Zira Bizim XV lere uyumsuz olma durumu yok görünüyor.
  • Merhabalar. Koltuk ısıtma bazen çok sicak oluyor, genellikle ılık, bazen de hissedilmiyor bile. Bu durum sizlerde nasıl acaba? Normal bir durum mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontekhasan

    Merhabalar. Koltuk ısıtma bazen çok sicak oluyor, genellikle ılık, bazen de hissedilmiyor bile. Bu durum sizlerde nasıl acaba? Normal bir durum mu?

    Düşük ayarı sürekli çalışarak ılık tutar. Yüksek ayarda ise hızla yüksek sıcaklığa ısıtır ve sonra termostat devreye girerek tamamen kapanır. Yeterince soğuyunca bir süre sonra tekrar çalışmaya başlar. Yani anlattığınıza göre bir sıkıntı yok gibi.
  • descartes46 kullanıcısına yanıt
    Naçizane tavsiyem, İzmir'de HİÇBİR TEKNİK PERSONELE güvenmeyin.

    Sadece Subaru için değil bu. Ne hikmetse DÜNYADA HER ŞEYİ BİZ BİLİRİZ gibi bir kafa yapısı var İzmir'de fakat dünyadan da bihaberler.

    Bir İzmirli olarak belirtmek ve uyarmak gereği duydumç



    Selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Naçizane tavsiyem, İzmir'de HİÇBİR TEKNİK PERSONELE güvenmeyin.

    Sadece Subaru için değil bu. Ne hikmetse DÜNYADA HER ŞEYİ BİZ BİLİRİZ gibi bir kafa yapısı var İzmir'de fakat dünyadan da bihaberler.

    Bir İzmirli olarak belirtmek ve uyarmak gereği duydumç



    Selamlar

    Bu olay biraz da kişisellikle (gelişim) ve müşteri portföyü-kalitesi ile de alakalı sanırım,bazı ustalar(insanlar) gerçekten işini iyi biliyor ve her türlü fikir ve bilgi paylaşımına açıklar,büyük bir kısmı da maalesef olayları kişiselleştirip egoyu devreye sokuyor,bu durum sosyal etkileşimde olduğumuz her alanda böyle.



    BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLAN BİR TOPLUM olmamuzdan kaynaklanıyor.Eğitim şart dedikçe daha da geri sarıyoruz,bu konuda iyimser olmak isterdim ama realite bu,bunlar iyi günlerimiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercann.34

    Bu ürünün aynısına bakıyordum ve sipariş vercektim yada alcaktım , fakat sileceğin silgisini değiştirin dediler sadece bana.

    Serviste sadece silgisini değiştirmek için 90-100 tl arası fiyat verdiler.

    Yinede kullandığınız zaman yorumlarınızı beklerim ona göre bende sipariş veririm.

    Teşekkür ederim.

    Silecek i taktım, montaj 30 saniye sürdü, kapağı kaldırıp yan olarak aralıktan kancasını geçirip taktım

    Basit bir video paylaşıyorum https://youtu.be/OXMc4PRFRj4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Naçizane tavsiyem, İzmir'de HİÇBİR TEKNİK PERSONELE güvenmeyin.

    Sadece Subaru için değil bu. Ne hikmetse DÜNYADA HER ŞEYİ BİZ BİLİRİZ gibi bir kafa yapısı var İzmir'de fakat dünyadan da bihaberler.

    Bir İzmirli olarak belirtmek ve uyarmak gereği duydumç



    Selamlar

    İzmir de malesef retrofit uygulamalarında da çok geride. BMW varken dahi bir tane düzgün retrofitçi bulamamıştım.
    Şimdi de MM için araştırıyorum, iyi ustalar var gibi ama cihaz olarak henüz Android sunan bulamadım. Araştırmaya devam...
  • Dün Konya'da gezmeye gidelim dedik. Park yeri ararken kimsenin girmediği kar birikmiş ortası 2 karış kar birikmiş yere çapraz girmek zorunda kaldım. 1 arabalık anca mesafe vardı. 30 saniye denedim,araba ne ileri ne geri gidebildi. Neyse dedim indim. Dışarı çıkınca ön sağ ve arka sol teker askıda kalmış. Esneyip duruyor araba. Mağazayı gezdim geldim. Geri geldim. Bagajdan birşey alacaktım. Bagaj bi değişik zorlandı hafif,açıldı sonra. Böyle testlerde birçok markanın bagajı açılamıyordu. Sonra herhalde buradan çıkamıyacağım dedim kendimce. Çocukları havada kalan tarafa arka koltuğa oturturdum. Esp yi kapattım. 2-3 saniye patinaj çekti çıktı yerinden. Helal olsun artık dedim. Maşallah diyorum. 2-3 saat 2 teker üstünde yamuk bekledi araç,kaportada gövdede herhangi bir zarar olmaz sanırım. Testlerde 5-6 saniye durup devam ediyorlar. Sonra sıkıntı göremedim ama.
  • Bir de şu konuya değinmek istiyorum. Bizim araç kesinlikle Suv diye tarif edilmeli. 4*4 ,yerden yükseklik ve arazi kabiliyetinden dolayı. Yerden yükseltilmiş bir sürü araba var. Tivoli,Ateca,Tiguan,Qq,Q2,Captur,Spo,Ss Korando,Mokka,3008 Pejo vb. Her 4*4 de Suv değildir. Audi A4,A5,Mercedes modelleri,Subaru Impreza,levorg gibi. Bu araçtan sonra alacak olsam Subaru forester,Range Rover Evoque ve Mercedes Glc Coupe olur.
  • sukurela S kullanıcısına yanıt
    Zorlu şartlarda (derin kar,kum,mıcır,..) ,patinajda Esp yi kapatmak gerekiyor,

    Diğer konu, gövde-şase sanırım monoblok olduğu için bir problem olacağını düşünmüyorum.
  • Bugun servise ugramak zorunda kaldim. Nedeni ise disklerden ugultu geliyordu. Taş girmiş sol ön balata disk arasına. Servis hiç bir ücret talep etmedi ve 4 diskide temizlediler. Yan koruma çıtası on ve arka bumerang ve arka tampon üstü koruma plastigini sorduğumda ise 1655 tl fiyat verdiler. Android ekranları sorduğumda ise 20 gün içinde geleceğini ve 3000 tl lden aşağıya olmayacağını söylediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • descartes46 kullanıcısına yanıt
    Merhaba ; aracım 2015 Şubat trafiğe çıkışlı , yaklaşık 85 bin km oldu. 40 bin km den sonra geolander lastikler bitince lastik arayışına başladım. Forumdaki arkadaşların da tavsiyesiyle kış lastiği olarak nokian wr d4 aldım. Cücük stepnenin güvensizliği özellikle yurtdışı çıkışlarımda beni sürekli rahatsız ettiğinden yaz lastiği olarak michelin primacy 3 zp - Run Flat lastik tercih ettim. İki lastiğimden de oldukça memnunum ve tavsiye ederim. Ama orijinal boyutlarda bir stepne niye yok diye kızıyorum subaruya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.