Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (328. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (2 Mobil) - 9 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim, aynen oyle valla bayiliyoruz arabamiza. Allah kaza bela vermesin kimseye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waylander

    Detaylı inceleme ve gözlemlerinizi paylaştığınız için teşekkürler. Ben de yazın araç araştırdığım sırada aynı gün içinde önce yeni Vitara ardından Subaru XV'yi incelemiştim. O sırada Vitara'nın fiyat avantajı şu andakinden daha da iyiydi. Ama bende dışarıdan bakınca şık görünen ama iç malzeme kalitesi düşük, biraz ucuza kaçan bir araç izlenimi uyandırmıştı (zaten başka türlü o fiyata o donanım, deri koltuklar vb. sunması pek mümkün değildi). Bir de iç hacim olarak XV'den çok daha dar gelmişti, iki çocuklu bir aile için pek uygun gelmedi. Ardından bayiide Subaru XV'yi inceleyince biraz daha üst kalite ve çok daha geniş, ferah bir araç hissi uyandırmıştı. Bu tabii bende uyandırdığı izlenim, iç hacim ölçülerini filan karşılaştırmadım.
    Ama bagaj için şunu söyleyebilirim, kağıt üstünde hacmi neredeyse aynı olsa da XV'nin bagajı çok daha kullanışlı. XV'nin bagaj hacminin düşük olmasının sebebi bildiğiniz gibi arka amortisörlerden kaynaklanan yüksek bagaj tabanı. Bagaj perdesini çıkarıp üst hacmi de biraz kullanınca görüşü çok kapatmadan bile daha büyük yükleri kolayca yerleştirebiliyorsunuz.

    Rica ederim. Acikcasi ic boyutlar konusunda ben bir sorun gormedim. Mesela Maxda CX-3 inceledigimden de bahsetmistim. Orada cok bariz bir hacimsizlik vardi. Vitara'da bu anlamda elestirecek bir nokta goremedim cunku ozellikle surucu koltugunu ideal surus pozisyonuma getirip, akabinde arka koltuga oturdum ve diz mesafesi yeterliydi. Ahh simdi hatirladim. bas mesafesi yetersiz bakin o noktada haklisiniz. arkaya oturdugumda basim tavana degdi (boyum 1,78). Dediginiz gibi bariz bir kalite farki var detaylarda.




  • Arkadaşlar,
    Açıkçası Vitara bana daha atak gelmişti, yalnız kullandığım 4x2 versiyonu idi, internette 0-100 denemeleri var 10 sn civarı, fabrika verilerinden iyi görünüyor bu denemeler. Klasik Aisin 6 seviyeli otomatik vitesini de beğenmiştim. Bu son yorumum tamamen kişisel, ben biraz daha tork konvertorlu klasik otomatikleri seviyorum.
    Diğer tüm kıyaslama yorumlarınıza ben de katılıyorum. XV Vitaradan yaklaşık 30cm daha uzun, enlemesine de bariz daha geniş. Bu bağlamda Vitara B+ bir platform hissi verirken , VX çok rahat C platform hissini veriyor hatta fazlası var.
    Xv bir elektrikli araç kadar sessiz dersem güzel bir abartı olurdu :)
    XV nin yeni kasasında Vitarada olan teknolojik özelliklerin fazlasıyla geleceğini tahmin ediyorum.
    Şimdilik aracımın tadını çıkarmaya çalışıyorum.
    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim ...
  • alperyy kullanıcısına yanıt
    Baş mesafesi insanın algısını çok etkiliyor. Tavan basık olunca diz mesafesi belki iyi bile olsa insanı bunaltıp aracı olduğundan küçük gösteriyor. Benzer şekilde HRV'yi de incelediğimde cam tavanın etkisiyle başım tavana değmiş, aracın içi çok küçük gelmişti. İnternetteki incelemeleri okuyup iç hacminin XV'den fazla olduğu (o konuda hala emin değilim) şeklinde yorumları görünce şaşırmıştım.
    Vitara'daki ön konsolda o renkli sert plastik malzemeyi kullanmasalar, bir de analog saati, bence kalite algısı bu kadar düşmeyecekti. Yine de o fiyata sağladığı donanım çok çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: descartes46

    Arkadaşlar,
    Açıkçası Vitara bana daha atak gelmişti, yalnız kullandığım 4x2 versiyonu idi, internette 0-100 denemeleri var 10 sn civarı, fabrika verilerinden iyi görünüyor bu denemeler. Klasik Aisin 6 seviyeli otomatik vitesini de beğenmiştim. Bu son yorumum tamamen kişisel, ben biraz daha tork konvertorlu klasik otomatikleri seviyorum.
    Diğer tüm kıyaslama yorumlarınıza ben de katılıyorum. XV Vitaradan yaklaşık 30cm daha uzun, enlemesine de bariz daha geniş. Bu bağlamda Vitara B+ bir platform hissi verirken , VX çok rahat C platform hissini veriyor hatta fazlası var.
    Xv bir elektrikli araç kadar sessiz dersem güzel bir abartı olurdu :)
    XV nin yeni kasasında Vitarada olan teknolojik özelliklerin fazlasıyla geleceğini tahmin ediyorum.
    Şimdilik aracımın tadını çıkarmaya çalışıyorum.
    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim ...

    Merhaba,

    Sahsen ben o atakligi hissedemedim. Test araciyla ilgili bir durum da olabilir belki. Bu arada detaylara indikce goruyoruz ki, XV kaliplara sigmayan bir arac. Hatirlarsaniz Avrupa basketbolunda Dejan Bodiroga diye bir oyuncu vardi. Adam kimle eslesirse eslessin, hep mis-match (uyumsuz) kaliyordu cunku boyu 2,05 olmasina ragmen bir guard cevikligine sahipti. O yuzden savunmada karsisina yine kendisi gibi uzun bir oyuncu gelse daha hizli oldugu icin, kisa bir oyuncu tutsa daha uzun oldugu icin hep avantajliydi. XV'yi biraz ona benzetiyorum. Aslinda compact SUV ama yuksek bir hatchback goruntusunde, C sinifi ile D sinifi arasinda, Alcak gorunmesine ragmen yerden en yuksek (kendi kategorisinde), asabi de gorunmuyor, mazlum da. Enteresan bir aracimiz var vesselam. :))




  • Aracın içindeki toplam hacim teknik ölçüm verilerine göre az yada çok olabilir. Ancak Tavan-baş mesafesi direkt olarak güvenlik ile ilgili bir konu. Şahsen ne marka veya ne değerde araç olursa olsun ortalama boya sahip bir insan olarak başımın tavana çok yakın kaldığı bir durumda kendimi güvende hissedemem.
  • alperyy kullanıcısına yanıt
    XV'nin kullanmaya başladıktan sonra farkettiğim, en sevdiğim özelliklerinden biri, daha motor soğukken kabine sıcak hava verebilmesi. Havalandırma girişi, buz çözücü sistemi rezistansına yakın olduğu için hava orada ısınıyor anladığım kadarıyla. Ön camdaki buzu çok hızlı çözdüğü gibi içeriyi de çok hızlı ısıtmaya başlıyor. Özellikle kışın sabah erken saatlerde çocukları bir yere götürürken çok faydalı oluyor.
    Kışın sert geçtiği yerler için ideal bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waylander

    XV'nin kullanmaya başladıktan sonra farkettiğim, en sevdiğim özelliklerinden biri, daha motor soğukken kabine sıcak hava verebilmesi. Havalandırma girişi, buz çözücü sistemi rezistansına yakın olduğu için hava orada ısınıyor anladığım kadarıyla. Ön camdaki buzu çok hızlı çözdüğü gibi içeriyi de çok hızlı ısıtmaya başlıyor. Özellikle kışın sabah erken saatlerde çocukları bir yere götürürken çok faydalı oluyor.
    Kışın sert geçtiği yerler için ideal bir araç.

    Ben bu özelliği bilmiyorum, detay verebilir misiniz?
    Koltuk ısıtmayı açıyorum ek olarak buz çözücüyü açıp sabah motor ısınmadan sıcak hava girişi alabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: descartes46


    quote:

    Orijinalden alıntı: waylander

    XV'nin kullanmaya başladıktan sonra farkettiğim, en sevdiğim özelliklerinden biri, daha motor soğukken kabine sıcak hava verebilmesi. Havalandırma girişi, buz çözücü sistemi rezistansına yakın olduğu için hava orada ısınıyor anladığım kadarıyla. Ön camdaki buzu çok hızlı çözdüğü gibi içeriyi de çok hızlı ısıtmaya başlıyor. Özellikle kışın sabah erken saatlerde çocukları bir yere götürürken çok faydalı oluyor.
    Kışın sert geçtiği yerler için ideal bir araç.

    Ben bu özelliği bilmiyorum, detay verebilir misiniz?
    Koltuk ısıtmayı açıyorum ek olarak buz çözücüyü açıp sabah motor ısınmadan sıcak hava girişi alabilir miyim?

    Sabah arabanın üzerindeki karları temizlerken motoru rölantide beklettim 5 dk. Ön cam buğu çözücü ve buz çözücüyü açık bırakmışım. Ön camın altında buz çözücünün rezistansı var, oradaki buzlar kolayca çözülüp temizlendi. Araca bindiğimde de içeriye sıcak hava üflemeye başlamıştı motor soğuk ışığı yanmasına rağmen. Buradan çıkarım yaptım, teknik olarak ne kadar doğru bilmiyorum ama hava girişi de bahsettiğim rezistansa yakın bir bölgede, ikisinin de resimlerini yüklerim uygun bir zamanda.
    Eski aracımda motor ısınsın da sıcak hava üflesin diye epey bir yol gitmem gerekiyordu, bir de trafik sıkışıksa oldukça geç ısınıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aslında araba benim önceki arabama göre (SEAT Toledo 2000 model 1.6) bayağı hızlı ısınıyor
  • 2009 - 2012 arası üretilen 3. nesil Forester kasa kullananız var mı? Tavsiye eder misiniz?
  • Subaru XV nin blok ısıtıcısı montesi.

    Kanada,İskandinav ülkeleri ,Rusya ve Amerika gibi soğuk bölgelerde harici takat ile sürekli sıcaklık için çok kullanılıyor.(Genelde açık otoparklarda,ev garajlarında prize takılıyor)





    https://youtu.be/IkJyvRdkMYk

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • waylander W kullanıcısına yanıt
    Motor benim eski aracımdan da hızlı ısınıyor ama bunun yanında dediğim gibi motor soğuk uyarısı yanarken de sıcak hava üflediğini farkettim. Havalandırma sisteminin giriş kanalları, aşağıdaki resimlerde görüldüğü gibi sileceklerin hemen alt tarafında. Motor kaputu kapanınca kaputun üst kenarının biraz içinde kalıyor.



    Silecek buz çözücüsü rezistansı ise sileceklerin tam altında. (Resimdeki renkli olan farklı bir model, bizimkiler siyah bildiğim kadarıyla.)



    Motor kaputu kapalı olduğunda içeri alınan hava, o rezistansların üzerinden geçerek ısınıyordur diye düşünüyorum. Donan silecek fıskiyelerini çözmeyi de sağlıyor.
    Tabii bu, araç rölantide çalışırken daha etkili olacaktır, hareket halindeyken daha çok motor üzerindeki soğuk hava gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waylander -- 23 Aralık 2016; 0:39:3 >




  • Benim silecek suyu veya fıskiyelerin donması sorunum oldu dağa çıkarken. Rezistanslar da çalışıyordu üstelik.
  • Arkadaşlar BT konusunu desteğinizle çözdüm. Aracı açınca teyp menüden telefonu seçip ek olarak ta confirm seçince 5-10 sn de bağlanıyor. Ben confirm etmiyormuşum. Keşke ful otomatik bağlansaydı ama yine de iş görür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thai-Fun

    Benim silecek suyu veya fıskiyelerin donması sorunum oldu dağa çıkarken. Rezistanslar da çalışıyordu üstelik.

    Piyasada satılan çoğu antifrizli silecek suyu doğru konsantrasyonda değil; buna 3-4 litrelik depoya konduğunda tekrar suyla incelmesini de ekleyince bırakın dağa çıkarken, otobanda giderken bile belli bir sürat & süreden sonra rüzgarın etkisiyle fıskiyenin ucunda donabiliyor..
    Bu yüzden yıllardır haznenin en az yarısını antifrizli suyla dolduruyorum; genellikle donmuyor... Fakat bu sefer de fazla köpürüyor ve camlar kirliyse iz bırakıyor sileceklerin temizlediği alanın dışarısında, özellikle normal İstanbul kışında, ki çoğunlukla kuru ve ılıktır bildiğiniz üzere, arabaya daha fazla su tutturmak gerekiyor sırf ön cam yüzünden...




  • Eğer seçili telefon olarak sizinki kayıtlı ise 1 hafta sonra bile kapsam alanına girse otomatik bağlanır
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Benim de bildiğim kadarıyla bilgisayarlı multimedya sistemi olan 2015 Mayıs sonrası modellerde dediğiniz gibi kapsama alanına girince otomatik bağlanıyor. Ama daha önceki modellerde bir farklılık olabilir belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thai-Fun

    Eğer seçili telefon olarak sizinki kayıtlı ise 1 hafta sonra bile kapsam alanına girse otomatik bağlanır

    Bunu deneyeceğim ama zaten temel sorunum tekrar bağlanmaması idi, seçip confirm edince bağlanıyor kesin.
    Bir iki dk beklesem yeterli sanırım otomatik bağlanma için, bağlanmazsa da confirm tekrar denerim yarın.
    Benim aracımda eski tip MM var(2014). BT tekrar bağlanma özelliğini bir şekilde çalıştırdım.
    Şimdi USB mp3 performansını deneyeceğim, forumda sesin çok başarılı olduğunu söyleyen arkadaşlar olmuştu.
  • descartes46 kullanıcısına yanıt
    CD ve Mp3 performansı,ses kalitesi Radyoya kıyasla bariz bir şekilde iyi emin ol..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.