Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (230. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence de haklı ama Fuji Heavy Industries içerisinde belli kapasitede üretim yapan bir firma Subaru ve üretimin belki %90'ı Amerika'ya ihraç ediliyor. Oradaki subaru kullanıcıları ufak motorları sevmiyorlar, hatta bu yüzden beğenilmeyen 2.0 litre motorlu yeni Forester nedeniyle 2,5 Forester da üretime eklenmişti. Outback'ler de aynı şekilde 6 silindirli 3,6 litre motorlu araçları tercih ediliyor genellikle. Yakıt ve vergi sorunu olmasa kim istemez 3-4 litre gibi yüksek hacimli motoru? Bu nedenle Avrupa'nın tercih ettiği ufak hacimli motor yerine talebin çoğunluğuna göre üretim yapılıyor. Levorg ile 1,6 turbo motora giriş yaptılar bakalım, devamı dizel motor da dahil diğer araçlar için gelir umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subie -- 4 Eylül 2015; 17:04:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toyota nın ceo su, turbo motorlu aracların gelecegi yok ilerde mutlaka cebinizi yakan masraflar cıkartırlar, rav4 den Turkıye için v6 yi kaldırıp gonderiyoruz demişti, bu sırada da rav4 için 2.0 lt nin altında motor bekleniyordu Turkiye de.
    ya bu acıklamadan sonra kendimi kotu hissetmiştim. sanki garipler ! için v6 yı cıkarttık mumkun olan en dusuk hacimli aracı gonderiyoruz der gibi gelmişti bana :)
  • bir sorum olacaktı, xv niz için koltuk arkasından film vs seyretmek için multimedya sistemi taktıranımız oldumu. referanslı duzgun bir firma adı lazım.
    şimdiden tesekkur ederim..
  • Tucson 4 çeker 177 hp 7-DCT 100bin TLye gelmişken, hâlâ XV mi diyorsunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albert_albert

    Yav arkadaş, Subaru'dan Türkiye'ye getirdiği XV araçlarında farklı versiyonlarda motor kullanmasını istemek suç mu? Neden tek versiyona "evet" dedirtiyorlar bizi, benim derdim bu. Yok tork değerini beğenmeyen uzak dursunmuş, kendisine iyilik etsinmiş. Sanki diğer firmaların motorlarını yüzlerce değil de bir kaç tane mühendis üretiyor. Benim eleştirim Türkiye'ye getirilen XV'lerde vergilendirme politikasının çok müsait olmamasına rağmen farklı motor seçeneklerinin de sunulmaması. İş nereye geldi. Bu arabayı eleştirilemez kılan nedir ayrıca? Çok seve seve aldığım bu aracı, bırakın da, eleştirebileyim de.

    Tabii ki suç değil de Subaru firmasının biraz "çatlak" olduğunu unutmamak lazım bence :)

    Adamlar yıllarca dizel motoru geliştireceğiz diye vakit kaybettiler, dizel furyası hız kesmeye başladı, sonunda bir dizel motor çıkardılar, dünyanın ilk - bildiğim kadarıyla hala tek - Boxer dizel motoru, çok takdir ediyorum ama gereksiz bir idealdi bence...
    Bunu geliştirirken sanki dünyada herkes manuel şanzımanlı boxer dizel motor hayal ediyormuş da Subaru da bu hayali çok iyi görmüş gibi o motora uygun otomatik şanzıman geliştirmediler; gene vakit kaybettiler... Dünyada gerçekten çok iyi şanzıman üreticileri varken inad ettiler ve CVT'yi geliştirdiler - XV kullanıyorum ama şanzımanı beğenmiyorum, ayrı mesele -; oradan da eleştiri topluyorlar hakederek...
    Boxer motor yapısı gereği yüksek devir çevirmeyi sever, ancak kendine gelir, hele atmosferik olursa; CVT bu özelliğe negatif olarak etki eden bir sistemdir, daha çok yavaş hızlanılan ve uzun süre fazla değişken olmayan süratle gidilen seyirler için uygundur ama biz her zaman öyle kullanamıyoruz :)

    En büyük pazarları ABD, ardından galiba Avustralya geliyor; Avrupa bile daha ufak pazar onlar için, peki ya Türkiye ? Sorsanız reddederler herhalde ama pek umursadıklarını düşünmüyorum..
    Türkiye'de çok satmak gibi gerçek bir hedefleri yokken buradaki vergilendirmeye uygun motorla mı uğraşacak bu adamlar, hayal etmeye devam edebiliriz.... Belki 1,6 XV'ye turbo motoru koyup gönderirler...
    Yüzlerce mühendis diye yazmamdaki sebep hedef kitlenin tercihlerine uygun olduğunu düşündükleri motor vs. kombinasyonundaki en optimal ürünü piyasa sunmak için çalışıyor olmaları, kendilerince en doğrusunu yapıyorlar, bence doğru yapmıyorlar, her şeyden önce satış rakamları ortada ama bana akıl danışmadılar ki :) Ama adamların pek büyümek gibi dertleri de yok ki, kendisine fazlasıyla has bir firma ...

    İsteyen müşteri için distribütör iki litre dizel veya benzinli motoru getireceğini söylemişti, ama kaç kişi o fiyatı öder ?

    Kendi kullandığım XV'den ( araçtan ne alabileceğimi bilerek seçtiğim için ) memnunum, üstelik bu kullandığım ikinci Subaru, ondan çok daha memnundum ama firmayı bu kadar sevmeme rağmen hiç bir şey beni onları yeri geldiğinde daha da sert bir şekilde eleştirmekten alıkoyamaz.. İmkan olursa üçüncü bir Subaru bile alırım fakat mümkünse CVT olmasın :)

    Umarım şimdi biraz daha iyi anlaşılabilmişimdir....




  • eger dort cekerde karar kılarsam subaru varken baska marka bakmam..buna audisi mercedesi bmw si dahil. benim kişisel sorunum subaru forester xt turboyu alacak bakacak binecek imkanımın olmaması. yoksa 4 cekerde subaru tektir.
    internette de bakarsanız dunyanın şimdilik kabul gordugu awd symetric sistem 1 numara 2 numara bmw nin xdrive sistemi 3 numara quattro 4 numara 4matic dir. benim sıkıntım masaya cıkartıp koyacak imkan yok işte.. xv de galiba bu boslugu dolduruyor.

    2 cekerde de (ki bu da kandırmaca) audi q3-tiguan

    selamlar..
  • caretta9 C kullanıcısına yanıt
    dogru soze... (abd den sonra avustralya dogru hocam..)
  • Arkadaşlar; ben kendi düşüncelerime açıklık getirmek istiyorum. Benim anlatmak istediğim, aracın motoruna yapılan "yetersiz,güçsüz" eleştirilerine karşı; normal kullanım için yeterli bulduğum ile ilgiliydi. Ancak "başka motora gerek yok, en iyi motor budur" gibi bir iddiam yok! Ben de bir kullanıcı olarak ürün çeşitliliği isterim, başka eleştiriler yapmak da hepimizin hakkıdır. Aracın sevmediğimiz, beğenmediğimiz özelliklerini de (varsa) yazmalıyız ki, almak isteyen insanlara yol göstersin. "Memnun olmayan varsa duymak isterim" samimi bir talepti.

    Bizlerin piyasa için yaptığımız değerlerendirmeleri, piyasanın taleplerini firmalar da görüyorlardır muhtemelen. Ancak yaptıkları analizler onları bu motorlar için yeteri kadar zorlamıyor demek ki. Benim düşüncem şu ki, örneğin Türkiye için, Subaru dizel motor da getirse, turbo motor da getirse, çok satan hepimizin bildiği firmalar kadar hiç bir zaman satamaz. (satış hedeflerini tutturuyorlar zaten, farazi konuşuyorum) Bu forumda ve başka platformlarda Honda, 1,6 dizeli yok diye sürekli eleştirildi, çok da güzel bir dizel motor yaptılar, Civic Hb yine satmadı. Civic o sınıf hb'ler içindeki en kötü araç mı? Şimdi sedan olsa satar, CRV'de satıyor diyebiliriz, ancak bu modeller benzinli iken de satıyordu. Honda gerçekten tek başına sıfırdan geliştirdiği motorun maliyetini satışlardan çıkartabilmiş midir? Merak ediyorum.

    Türkiye'de insanlar otomobil alımında bir akıntı içinde imiş gibi hareket ediyorlar. Komşumuzun aldığı araç, başkalarının ihtiyaç ve görüşleri insanların kararlarını etkiliyor. Farklı bir otomobil tipine (MPV olsun) ihtiyaçları varken, daha kolay satılıyor diye hafif ticariden tutun da popüler sedanlara kadar satın alan bir sürü kullanıcı var. Bir arkadaşım araç bakıyor, Citroen bayiine gitmiş, bana da fikrimi sordu, dedim ki aynı bayii de Subaru da vardı hiç baktın mı? Abi çok güzel bir araba vardı önünden geçtim ama adını duymadım diye kapısını bile açmadım, o muymuş diye yanıtladı. Bu adam için Subaru uçan araç da yapsa farketmez, çünkü Citroen, Vw, Ford al demişler, diğerlerine bakmıyor.

    Mazda örneğin, bir başka çok sevdiğim marka, insanlar araca gidip bakıyorlar, beğeniyorlar, ama gidip beğenmedikleri bir aracı ya da daha az beğendikleri bir aracı satın alıyorlar. Bir Japon aracının baz donanımı ile full donanımı arasında güvenlik farkı yoktur. Bu müşteriye saygıdır, alaşım jant, sis farı olmasa da olabilir, ancak güvenlik donanımından taviz vermez adamlar. Dayanıklılık çok önemlidir. Ancak bu yaklaşım ülkemizde takdir görmez. Bu anlayış dizel Subaru'ya "yüksek araca bineceğim bir de az yakacak diye bakar" Simetrik 4x4, boxer motor güvenlik vs sonradan gelir. Öyle bir durumdayız ki, el arabasına dizel motor taksak bütün şantiyeler dizel motorla dolar. Yahu bunu insan da itebiliyordu diye bakmayacak kimse.
    İki çeker SUV bana anlamsız gelirken, bir çok insan "cip var bende abi, cipe binmek çok güzelmiş, borcu bitsin hanıma da alacağım" diyor, ön lastiğin biri boşluğa düştüğünde dizel motoruyla mutlu mesut patinaj yapıyor.

    Hani eğer bana sorsalar, ya da fırsatım olsa, 200 beygirden aşağı olmasın isterim Xv, sonra 5lt'çok yakmasın, kol dayama gerçekten kolumun altında olsun mesela, eyesight standart olsun, X mode olsun, yalnız yine de dizel olmasın, benzinli olsun. Benim şanzumanla ilgili bir şikayetim yok.

    Bir de @firpir'la aynı durumda olduğumuz bir nokta var. Onun gibi eski bir Jazz kullanıcısı olarak, ben de bir araca verebilecğim üst limiti verdim fiyat olarak, ve yakıtta üst sınırımda, hala sınırda ama. Dolayısıyla ufak farklar bile bu aracı aldırmayabilirdi bana. Benim için Subaru iyi bir kombinasyon yapmış. Çok araştırıp, düşünüp, verdiğim paranın en iyi karşılığını aldığımı düşünüyorum.

    Bu konu başlığı çok keyifli ve Xv için en dolu başlık arkadaşlar. Lütfen paylaşimlara devam edelim, ben hiç bir arakadaşın kırıcı bir şey yazdığını/yazacağını düşünmüyorum. Yazı ile yüz yüze konuşmanın farkı olur en fazla. Bu nedenle yanlış anlaşılma olacağını göz önünde bulundurarak yazabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vorcan

    eger dort cekerde karar kılarsam subaru varken baska marka bakmam..buna audisi mercedesi bmw si dahil. benim kişisel sorunum subaru forester xt turboyu alacak bakacak binecek imkanımın olmaması. yoksa 4 cekerde subaru tektir.
    internette de bakarsanız dunyanın şimdilik kabul gordugu awd symetric sistem 1 numara 2 numara bmw nin xdrive sistemi 3 numara quattro 4 numara 4matic dir. benim sıkıntım masaya cıkartıp koyacak imkan yok işte.. xv de galiba bu boslugu dolduruyor.

    2 cekerde de (ki bu da kandırmaca) audi q3-tiguan

    selamlar..



    Ben de bunu anlamıyorum işte.

    Lafa gelince XV arazi arabası değil, aeaziye girmem diyorsunuz ama başka bir dört çeker araba önerince de vay efendim Subaru 4 çekerde on numara diyorsunuz.

    Afedersiniz ama, 114 hp ve düşük torkla asfaltta dahi bir işe yaramaz onun dört çekeri.

    Ya bir turbo motor lazım ya da Tucson

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Xv sahibi arkadaşlarıma kısaca bilgi vereyim, 2 xv miz ile toplamda 135.000 km yaptık çok şükür. Doğayı seven insanlar olarak araçlarımızı, bir çoğunuzun hayatta sokmayacağı yollara soktuk. Bir çok kez ön plakamız su ve çamura girmekten dolayı yerinden çıktı, bazende plakamızı kaybettik. Araç beline kadar çamura batıp, kurtarıldığımızda oldu, derin sulardan geçtiğimiz de.. çok dik rampalarda hemde gevşek zeminde çıktığımız patika yollarıda oldu, karda ki inanılmaz fotoğraflarıda zaten önceden paylaşmıştım. Şuan bu mesajıda denize birkaç metre mesafede Kum üstünde ki aracımın içinden yazıyorum, kaç gündür olduğu gibi bu gecede burda sabahlayacağım, tüm bunları yaparken de aracımız bir kere bile teknik bir uyarı, arıza vs. Vermedi. Sadece fazladan bir kaç lastik harcadık. Bu araç offroad aracı değil, fakat doğa gezilerinde normal araçların giremeyeceği yerlerde dilediğiniz gibi gezip sonrasında da asfaltta ki, virajlarda ki yol tutuşu ile yüzünüzde gülücükler açtıran bir araç. ( araçlarımızda orjinal çelik karter koruma var, diğerinde difransiyel koruma da var)
     SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensodrive -- 4 Eylül 2015; 22:49:03 >




  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    Fotolar çok güzel görünüyor, bura neresi acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chemaster1 -- 5 Eylül 2015; 20:29:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensodrive

    Xv sahibi arkadaşlarıma kısaca bilgi vereyim, 2 xv miz ile toplamda 135.000 km yaptık çok şükür. Doğayı seven insanlar olarak araçlarımızı, bir çoğunuzun hayatta sokmayacağı yollara soktuk. Bir çok kez ön plakamız su ve çamura girmekten dolayı yerinden çıktı, bazende plakamızı kaybettik. Araç beline kadar çamura batıp, kurtarıldığımızda oldu, derin sulardan geçtiğimiz de.. çok dik rampalarda hemde gevşek zeminde çıktığımız patika yollarıda oldu, karda ki inanılmaz fotoğraflarıda zaten önceden paylaşmıştım. Şuan bu mesajıda denize birkaç metre mesafede Kum üstünde ki aracımın içinden yazıyorum, kaç gündür olduğu gibi bu gecede burda sabahlayacağım, tüm bunları yaparken de aracımız bir kere bile teknik bir uyarı, arıza vs. Vermedi. Sadece fazladan bir kaç lastik harcadık. Bu araç offroad aracı değil, fakat doğa gezilerinde normal araçların giremeyeceği yerlerde dilediğiniz gibi gezip sonrasında da asfaltta ki, virajlarda ki yol tutuşu ile yüzünüzde gülücükler açtıran bir araç.
     SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!!

    Güzel fotoğraflar için teşekkürler. Bir kaç takım lastik eskittiğiniz için soruyorum, hangi lastikleri (yaz/kış/offroad) kullandığınızı ve memnuniyet durumunuzu paylaşmanız mümkün mü?




  • Rica ederim, fotoğraflar şileden.
    Lastik işi ihtiyaca göre çok değişiyor, aracın standart lastiklerinin yol tutuşunu beğenmediğimiz için iki aracın fabrikasyon lastiklerini aldıktan kısa süre sonra değiştirdik.
    Goodyear efficient grip performance ile çok iyi yol tutuşu ve yakıt verileri yakaladık fakat dik orman yolundan inerken yan taraftan taş keserek lastiği yardı, diğerlerininde telleri arazi koşullarından dolayı kırıldı. size tavsiyem arada offroad gezisi yapıyorsanız binek değilde suv lastiği alınız. Otoban yolları için yapılmış suv lastiğide olsa daha dayanıklı oluyorlar. şuan ebat olarak da 215/60/17 kullanıyoruz, araç bir parça daha yükselmiş oluyor. a/t lastik olarak falken wildtrac kullanıyoruz, aracın performansından , yakıt ve yağmurda yol tutuştan feragat ediyorsunuz fakat dayanıklı bir lastiğiniz oluyor. Şuan benim aracımın üstünde nokian line suv (215/60/17) var, hem doğa gezileri için hem de asfalt performansından çok memnunum, tabi kışın lastikleri sökünce hasar varmı yokmu detaylıca bakacağım. Kış lastiği olarak da nokian suv 3 lastiğini kullandık, hem asfaltta hemde arazide gayet iyiydi,( bizim ebatlarda suv lastiği kış testi birincisi) ama ağırlıklı dağ yollarında karda kullanacaksanız dunlop sj6 tavsiye ederim, a/t lastik olarak da michelin lattitude cross. Daha extrem durumlar için 15 jant takıp, çamur lastiğide takabilirsiniz, amerika da, xv lerde 15 jantlı offroad lastikleri çok kullanılınıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensodrive -- 4 Eylül 2015; 22:53:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yolgezer_7k Y kullanıcısına yanıt
    cok guzel bir yazı.. tercuman olmus. elinize saglık.
  • sensodrive S kullanıcısına yanıt
    hocam maşAllah..ilk resim gun batımındaki pozu daha guzel geldi bana. daha sonra, aracı degiştirmeyi dusundugunuzde (yeni modeli için) bu resmi kullanın bence. :)
  • Yolgezer_7k Y kullanıcısına yanıt
    Hocam sizinle aynı mantıkta düşündüğümüzü net olarak söyleyebilirim. Bana atıfta bulunduğunuzu farketmemişken de objektif olarak benimle aynı gözlemleri yaptığınızı düşünmüştüm. İnsanların araç satın alırkenki yaklaşımları hakkındaki söylediklerinize tamamen katılıyorum. Ben artık bana araç soranlara işin sadece teknik kısımlarını açıklıyorum. Çünkü gerçekler üzerinden gidince koyun sürüsü gibi davranmamak gerektiğini daha iyi anlıyorlar. Mesele Subaru meselesi de değil aslında. Herkesin kendisi için oturup hesap kitap yapması ve detaylı araştırması gerekiyor. Dogmalardan uzakta, sakin sakin düşünmesi gerekiyor. Markaların tüketiciyi yönlendirmesine izin veriyorlar. Oysa tüketici markayı yönlendirebilir. MPV ihtiyacı duyan Türk vatandaşının MPV araç kullanımı %10'u geçmiyordur. Ama sedan ihtiyacı olmayıp da her gün tek kişi sedanıyla istanbulda köprü geçen vatandaş sayısı kim bilir kaçtır. Benim gibi şehirde yaşayıp yeri gelince memleketindeki bağ bahçeye giren, yeri geldiğinde plaja aracıyla inen, şöyle 2000 km'lik bir yol yapayım, kahverengi levhaları gördükçe ucunda ne çıkacağını bilmeden o yola dalıp bir iki fotoğraf çekeyim diyen, kışın karda hiç çekinmeden yollara düşeyim diyen, göl kıyısına çekip iki olta atayım diyenler XV'yi gönül rahatlığıyla satın alabilirler. Ancak tek kişi şehirde iş için dolaşıp duran vatandaş sırf dizel ve 2. eli iyi diye toyota corolla vw jetta alıyorsa, eşi araba kullanmak isterken onu hiçe sayıp düz vites sedan alıp aile faciasına sebep olmayı göze alıyorsa :) ve sonra aynı arabayla karda yedigöllere gitmeye çalışıp yolda kalıp çekici çağırıyorsa yapacak bir şey yok.




  • firpir F kullanıcısına yanıt
    yani :)


    ekleme:

    bir yere gittigimiz zaman mevsim her zaman yaz aylar haziran temmuz agustos olmuyor. yola cıkarken hava durumuna , aksam yatarken pencereden havaya bakıyorum sabah daha erken kalkıp dısarıya, gidecegimiz yerin hava durumuna tekrar bakıyorum :)
    kaldıgımız yerde hava kapanırsa ben biraz gerilmeye hele hele yagan yagmur ara ara kara donerse, sulu sepken yagsa bile tamam diyorum haydı donelim :) yolda yavas gidiyoruz zaten. :) zaten aralık -nisan arası bizim gezenti sezonumuz yok.. cok cok yakın yerler ve hava gunesli nispeten (+) derecelerde ise..
    normal sartlar da da yoldaki kahverengi levhaların devamında yol topraga donerse, bizde yoldan donuyoruz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vorcan -- 5 Eylül 2015; 11:22:41 >
  • şu ayrıntı bile bile ne kadar onemli:

    XV katalog alıntısı:
    Fren Önceliği
    Fren ve gaz pedalına aynı anda basıldığında bile frene odaklanan güvenlik işlevi.

    Eğer sürücü yanlışlıkla aynı anda hem gaz hem de fren pedalına basarsa, sistem motor gücünü kısıtlar ve en önce frene basar. Bu özellik, sürücünün yanlış pedala basması durumundaki kazaları önlemede etkilidir.

    bu bize oldu işte camurdan ayagı kayan surucu frene bsarken ; fren ve gaza basmıs; bize arkadan carpmıstı. (arac mercedes ti ) ......ayrıntı ......
  • Emuratokan E kullanıcısına yanıt
    cok tesekkurler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @firpir Sizin yazdıklarınızı okurken ben de bazen kendim yazmışım gibi hissediyorum. Yukarıdaki mesajımda da belirtmiştim. Subaru'nun kullanıcısı gerçekten bilinçli ve diğer markaların kullanıcılarından ayrışıyor. Ben de hem doğa gezilerini seviyorum, hem de doğrudan mesleğim doğa ile ilgili. Mesleğim dolayısıyla stok haldeki bir çok 4x4 aracı görme şansım oldu/oluyor. Söylediğiniz gibi, yolda asfalt bitince seyehati devam etsin isteyen, orman yollarının güzelliğini, yazın kumsalların sakin yerlerini, kışın karlı tepeleri, altı yere vurur mu, araç yolda kalır mı korkusu yaşamadan görmek isteyen kullanıcılar için benim araştırdıklarım içinde en uygun maliyetli araç. Crossover-küçük SUV sınıfının çıkış noktası buydu aslında, şehirde konforlu ve pratik, hafif arazide ve hafta sonları gezilerinde keyifli bir yol arkadaşı. Sonrasında sizin belirttiğiniz gibi, evrim firmaların yönetiminde ilerledi.

    @sensodrive, lastik bilgileri için teşekkür ederim. Aramızda bu konuda en çok tecrübeye siz sahipsiniz gibi görünüyor. Daha kışa var, ancak kış lastiklerine de ara ara bakıyorum. 215/60/17 ile orjinal ebat arasında %1,5 fark görülüyor ve bu kullanılabilir aralık içinde. Kış lastiklerimi bu ölçüde almayı düşünüyorum. Sizin bu ölçüde yaşadığınız bir sıkıntı oldu mu? Aracın yükselmesinin, fren performansı ve yol tutuşa negatif etkisini hissettiniz mi diye sormak istedim.

    @vorcan, aracın ince düşünülmüş noktalarından birisi de sizin bahsettiğiniz. Okuyunca benim de dikkatimi de çekmişti. Özellikle yeni araç kullanan eşim için çok önemli bir özellik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yolgezer_7k -- 5 Eylül 2015; 15:36:21 >




  • 
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.