Şimdi Ara

Subaru Outback'in karla imtihanı (İstanbul, Kaza)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ah be Dayı o dik ve karla kaplanmış sokaktan neden inersin? Gitti güzelim Outback.  


    https://tele1.com.tr/luks-otomobilin-kaza-ani-boyle-goruntulendi-328581//


    videoyu youtube'a yükleyebilen biri olursa sevinirim.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 15 Şubat 2021; 13:0:30 >



  • Ordan inmek ile 4 çeker subarunun bir ilgisi yok. İsterse 10 çeker olsun, tekerlerden çekiş için faydalanmadıktan sonra.

    Arazi şanzımanı olsa ağır devire alıp 5-10 kmh hız ile frensiz inebilir. Yokuş iniş desteği varsa yine onunla inebilir.

    Bu şekilde frene abandıktan sonra her araç orda kayacaktır.

    Std. bir araç ile orda yapılabilecek şey, 1e tak elfreni ile kontrollü olarak aşağı sal.


    Nedense insanlar 4 çeker alınca heryere her koşulda gidebileceklerini sanıyorlar, sanırım reklamların etkisi. Her yıl yayla yollarında subaru topluyoruz. 30 yanak lastikle taş yolda gitmeye çalışan mı dersin, eski kasa forestera 4 kişi binip karda göbekten oturan mı dersin, asfalt lastiği ile çamurda kalan mı dersin.

    Xmode açık mı bilmiyorum, x Mode ve yokuş iniş desteği açık olmalıydı biraz daha yavaş gidebilirdi araca fazla güvenmiş. Kış lastiği var mi bilmiyorum

    Fena değildi ama bir tık hızlı o yokuşa göre.
    Hill descent Control açılsaydı düzgün inerdi.



    Bu videonun sonunda gibi kendi kendine iner eğer hdc açık olsaydı.
  • Xmode açık mı bilmiyorum, x Mode ve yokuş iniş desteği açık olmalıydı biraz daha yavaş gidebilirdi araca fazla güvenmiş. Kış lastiği var mi bilmiyorum

    Fena değildi ama bir tık hızlı o yokuşa göre.
    Hill descent Control açılsaydı düzgün inerdi.



    Bu videonun sonunda gibi kendi kendine iner eğer hdc açık olsaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 15 Şubat 2021; 15:15:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende sandım kar leoparı gibi, karın anasını ağlatacak. Subaru efsanesinin yıkıldığı an olmuş.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bende sandım kar leoparı gibi, karın anasını ağlatacak. Subaru efsanesinin yıkıldığı an olmuş.  

    Nextmove dostumuzun dediği gibi araç SUV olunca, fazla güven kazaya neden olmuş. Halbuki dön geri başka yoldan git. Olmuşla ölmüşe çare yok. Araç sahibi videoyu görmüştür, kendine kızıyordur, ah aptal kafam diye.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Youtube a Subarı Outback snow drive fail diye koymasalar bari ... 

  • Kartal Yakacık burasi. Seneler önce sıradan binek aracima kis lastigi alip bu sokaklarda test etmistim. Bu yokuşu çıkamamıs tırıs tırıs geri kaçmıştım Subaru'da kis lastigi yok bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 15 Şubat 2021; 15:29:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok rahat inebilecegi yer dayım yaldır yaldır düz yolda gidermiş gibi inmeye çalışmış


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok rahat inermiş gibi geldi aracına fazla güvenmiş muhtemelen.

  • Sulu kar her zaman başa beladır ama adam akıllı kış lastiği var da böyle indiyse büyük başarı. Paldır küldür gidiyor.


    Yaz lastiğiyle ''4 çeker bu, gider'' yanılgısına düşen vatandaş da olabilir.

  • Kar lastiği olmasa bile subarularda 4 mevsim lastik oluyor. Bana sürücü hatası gibi geldi ya da videodan eğim belli olmuyor. 93bin km deki orjinal lastik var bende, ona rağmen karda tutuşu güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence kış lastiği yok :/

  • Tipik "4 çekerim var" embesilliği. Evet, 4 çeker araçlar karda daha iyi gider ama hepsi aynı şekilde durur hatta 4 çekerler yokuş aşağı daha zor durur.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 15 Şubat 2021; 15:56:39 >
  • Arabayi almak yetmiyor, nasıl kullanacağını da bilmek lazım.. HDC önemli SUV kullanıcılarının 70%'i ne ise yaradığını bilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordan inmek ile 4 çeker subarunun bir ilgisi yok. İsterse 10 çeker olsun, tekerlerden çekiş için faydalanmadıktan sonra.

    Arazi şanzımanı olsa ağır devire alıp 5-10 kmh hız ile frensiz inebilir. Yokuş iniş desteği varsa yine onunla inebilir.

    Bu şekilde frene abandıktan sonra her araç orda kayacaktır.

    Std. bir araç ile orda yapılabilecek şey, 1e tak elfreni ile kontrollü olarak aşağı sal.


    Nedense insanlar 4 çeker alınca heryere her koşulda gidebileceklerini sanıyorlar, sanırım reklamların etkisi. Her yıl yayla yollarında subaru topluyoruz. 30 yanak lastikle taş yolda gitmeye çalışan mı dersin, eski kasa forestera 4 kişi binip karda göbekten oturan mı dersin, asfalt lastiği ile çamurda kalan mı dersin.

  • Kemik sesi buraya kadar geldi resmen  Sürücü kaynaklı hata da var gibi duruyor, başta kızakladığı için araba çok hız kazandı.

  • Dört çekerin inişde, fren yapınca veya durmak için iki çekerden farkı yok. Sadece eğim iniş özelliği ile daha yavaş inme şansı var. Bilmeyip de dört çeker aracım var diye bilgisizce kullanmamak lazım. Dört çeker diye yaz lastiği ile gezenleri de gördüm. İki çekerden yokuş çıkarken farkı vardır ama inerken yoktur.

  • dangerousman kullanıcısına yanıt

    4 çekerler değil ama HDC ile ilgisi var, eğim iniş kontrolü. Türkçesi.


    Suv kullanıcılarının 80%'i belki bunun ne ise yaradığını bilmiyor . Satış temsilcisinin araci teslim ederken bunu anlattığını bile sanmıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomatik şanzımanı manuel moda alıp 1e sabitleyip kontrollü inmesi lazımdı. simetrik 4 çeker araçla o yokuşu çıkması inmesinden kolaydır. inmek dikkat grektirir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Xmode açık mı bilmiyorum, x Mode ve yokuş iniş desteği açık olmalıydı biraz daha yavaş gidebilirdi araca fazla güvenmiş. Kış lastiği var mi bilmiyorum

    Fena değildi ama bir tık hızlı o yokuşa göre.
    Hill descent Control açılsaydı düzgün inerdi.



    Bu videonun sonunda gibi kendi kendine iner eğer hdc açık olsaydı.

    Hocam buraları kabak lastikle bile benim colt'da gider. Yarısında kar yok yolun





  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    4 çekerler değil ama HDC ile ilgisi var, eğim iniş kontrolü. Türkçesi.


    Suv kullanıcılarının 80%'i belki bunun ne ise yaradığını bilmiyor . Satış temsilcisinin araci teslim ederken bunu anlattığını bile sanmıyorum

    Alıntı yaptığın mesajın 2. satırı


    Arazi şanzımanı olsa ağır devire alıp 5-10 kmh hız ile frensiz inebilir. Yokuş iniş desteği varsa yine onunla inebilir.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.