Şimdi Ara

SUBAP DEĞİŞİMİNE UÇUK FİYAT! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
56.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay A


    quote:

    Orijinalden alıntı: aceryeni

    Lpg de bu sorunu vermesi için nerden baksan 70 bin km kullanılması lazım. 70 bin km lpg de kullanmak demek en az 14 bin TL nin cebinde kalması demek. 14 bin in 2 binini buraya verse kıvır zıvır herşeyi çıkarsan yine de adamın cebine 10 bin bırakır.

    +1 daha dizel araç fiyat farkı konuşulmuyor bile

    Satarken de Benzin+LPG'li araç (ikisi de 150.000 üstü) ve dizel araç kaç bin farkla satılıyor?

    +1 dediğiniz gibi 150bin km üzeri dizeli satmak ölüm.



    herkesin ödü kopuyor yüksek km enjektör-pompa- turbo vs o km'de ne çıkacağını bilmeden.



    hele ki ülkemizde arabalarımız çok! bakımlıyken

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yağ mecbur değişecekti çıkan yağu twkrar koymak akıl işi değil.ben yeni yaptırdum 1750 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay A


    quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay A


    quote:

    Orijinalden alıntı: aceryeni

    Lpg de bu sorunu vermesi için nerden baksan 70 bin km kullanılması lazım. 70 bin km lpg de kullanmak demek en az 14 bin TL nin cebinde kalması demek. 14 bin in 2 binini buraya verse kıvır zıvır herşeyi çıkarsan yine de adamın cebine 10 bin bırakır.

    +1 daha dizel araç fiyat farkı konuşulmuyor bile

    Satarken de Benzin+LPG'li araç (ikisi de 150.000 üstü) ve dizel araç kaç bin farkla satılıyor?

    +1 dediğiniz gibi 150bin km üzeri dizeli satmak ölüm.



    herkesin ödü kopuyor yüksek km enjektör-pompa- turbo vs o km'de ne çıkacağını bilmeden.



    hele ki ülkemizde arabalarımız çok! bakımlıyken

    150.000 km üstü LPG'li Arac satisi daha kolay olduğunu mu dusunuyorsunuz?

    70.000 km'de subap değişiminden, rölanti probleminden bahsediliyor yukarıda.

    Bu süre içinde LPG servisi ile Araç servisi arasında gidiş gelişlerde geçen zorlu süreç de hiç kolay değil.

    Tecrübeye bağlı yazıyorum. Keşke benzinli araçlari kullanabilsek.

    Uzun km kullanım için dizel'in rahatligi başka birşey. Bakım disinda sanayiye ugramiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyat normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    Selam bende edirne merkezdeyim;merak ettim kimden fiyat aldınız? Sanayi den mi? Ekip oto mu?

    Selamlar,

    Birlik Oto - Aydın usta.
  • araç neydi yakıt ne kadar arttı ve çekiş nasıl dustu tarıf edermısın hocam ? daha önce bir sorun var mıydı

    aynı sorun bendede olabılr
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    2006 FORD focus.

    100'ü geçince hemen motor arıza ışığı yanıp,garip sesler geliyordu.Tepelerde vs çekiş düştü,normalde 30 kr yakıyorsa 40-50 kr civarında yakmaya başladı.

    Ayrıca araç baya titriyordu.

    1-2 ay benzinde kullandım ama sorun çözülmeyince mecburen subap değişimi.
  • Ford için bedava. Ben iki yıl önce Kalos'a 1500TL'ye takıp sübap + iticileri yaptırdım. İşi iyi yaptıysa, bir şey atlamadıysa gayet iyi fiyata yapmış.
  • superficista S kullanıcısına yanıt
    Satiliyor supercigim audi a6 300.000 km de satilacakti sahibi vazgecti,clio yu sattim 180 binde telefon susmuyordu. Broadway olsun,passat 1.8 300 binlerde olsun satiliyor ama diesel broadway,accent,getz,golf satilmiyor.



    Sene 90 lardan kalma yorum yapilmis servise niye gidip gelecen ? Adam gibi obd 2 li lpg sistemini takip otomatik kalibrasyonunu yapiyorsun obd beyni kendi yaz,kis ayarliyor.Ne bakimi ? Ne ayari ? Sadece filtre degistiriyon senede bir defa.



    Ford Zetec motorlar zaten lpg yi sevmez,ince iscilik ister ve tam uyumlu degil.Cruze,tsi,gdi bunlar lpg yi sevmeyen hassas motorlar herkes biliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 27 Şubat 2017; 10:59:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı teslim aldım.

    Yol bilgisayarında yakıt tüketimi azaldı,ses azaldı,çekişte normal ama hala biraz titreme var gibi.

    Zamanla azalır ses dedi usta,bakalım.
  • uygun_sefa U kullanıcısına yanıt
    Kaca yapti adam ? Garanti verdi mi ? Titreme motor kulagindan olmasin ne titremesi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    1700 dedi 1600'e anlaştık.

    Motor kulağını orjinaliyle değiştirdim bir sorun çıkmaz dedi ama hala motor sesi fazla geliyor,direksiyonda titreme vs oluyor rölantide.

    Biraz kullanayım devam ederse tekrar götürürüm,ama iyice canımı sıktı bu iş bir an önce elimden çıkarmayı düşünüyorum arabayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tepetör

    Benzinde binsen sibop baki mi olacak

    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,
    Üzerinden biraz zaman fakat; Bnede 2010 model HB LPG yeni takılı 80 Binde araç aldım. Aldıktan bisüre baktım ki LPG için çelik subap öneriliyor. Muhtemelen benim aracın üzerindeki orjinalmagnezyum alaşımlı... Olur da değiştirmek istesem ki titiz bir adamım; bakınca çelik mi yada değilmi usta bakıp anlar mı?
  • LPg'li arabanın derdi bitmez bi taraftan tasarruf ettim derken bi taraftan motorun içine ediyor
  • Arkadaşlar benimde 2000 model 2.0 motor 270 binde fokusum var aynı şikayetlerden ustaya gösterdim sibopların değişeceğini ve 2000 tl maliyet çıkardı düşünceleriniz nelerdir yaptırıyımı sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda bulamadım bana yardımcı olacak arkadaş var mı acaba . sibop klape arizasi nedir ismini belki yakış biliyorumdur ama bana klaper gibi bişey söylendi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subap kadehi yani fincan arizasi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    LPG'li araba çok ekonomiktir.



    Arabanın orasını burasını deldirerek yama sistem taktır,üstüne yeni nesil motorlarda 50-60 bin km sonra sübap sorunu,motoru sanayide 2 kelimeyi bir araya getiremeyen adamlara motorun kapağını açtırıp yan sanayi sübap koydur.Araçta ki her gaz kokusunda patlayacak mı korkusu,düzenli aralıklarla araç sensörlerinin bozulması,rölantı dalgalanmaları,kışın lpg kadar benzin yak,Yazın 10 kuruş tasarruf edecem diye şu sıkıntılarla uğraşmaya değer mi?,oturup düşünmeleri lazım.
    Yüksek km ler yapıyorsan dizele yönelmelisin kardeşim ne işin var lpg ile bilmem ne ile.




  • E.R.W. kullanıcısına yanıt
    lpg li araç yolda kaldı mı az maliyetle bir şekilde yürür

    dizel yolda kaldı mı bırak git

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.