Şimdi Ara

[Silindi]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
24
Cevap
0
Favori
326
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ŞU FORUMDA HERKES ÜNLÜ OLDU BİR BEN OLAMADIM
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Insallah ciddi degilsindir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1748 Mesaj
    diğer hesap ne hocam cidden merak ediyorum

    bu arada art arda iki konuya girdim ikisi de senin çıktı

    edit: la bu mesajı niye artıladınız? yan hesap falan değil yanlış anlaşılmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VatandA.Ş. -- 3 Ağustos 2017; 1:49:50 >
  • DH Yönetici
    3469 Mesaj
    Demek ki yeterli sayida zebani konusu acmamissin

    Ayrica kendine özgü bi tarzin olmali.Mesela nallart gibi

    Adam sadece kış gelince foruma gelir,tek konu ile uzun süre popuper konularda zirvede durur.Özgün olmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SHADOW -- 3 Ağustos 2017; 0:20:28 >
    |
    |
    _____________________________
    Demir tava geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti hocam...

  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Belki de doğuştan kaybedensindir. Yolun açık olsun hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Son zamanlar aktifim hocam forumda

    Zamanı gelince öğrenirsiniz.
    |
    |
    Microsoft Specialist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1748 Mesaj

    peki öyle olsun

    bu arada sizli mizli konuşmana gerek yok hocam raad ol az



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mspecialistadamdır kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Artık forumda aktif değilim. Ulaşmak isteyen olursa profilden mail gönderebilirsiniz (ya da ara sıra PM'lere bakarım)
  • Yarbay
    2950 Mesaj
    Tanınınca ne olacak onu anlamadım.

    Mesela bu hesabı tanımayan kimse yok. 10 11 yıldır forumdayım.

    Henüz pozitif bir olayını göremedim.

    Aksine bilinmenin negatif bir etkisi var.

    Bir A kişisi bu forumda birine küfür eder yada aşağılarsa 4 gün veya çok extrem bir şey ise 7 gün ceza alır çekilir kenara. Yöneticiler bir daha adını bile hatırlamazlar o üyenin.

    Diğer yandan bilinen tanınan bir hesap bir hata yaparsa... O konuya bütün forum ahalisi doluşur herkes o hatayı yapan tanınan hesaba yüklenir . Yöneticiler bile tanıdıkları için vay hata yaparsın haa al bakayım 1 ay ban der neye uğradığını şaşırırsın.

    Üstüne göze battığın için itiraz edersen sınırsız banlanmakla tehdit edilirsin.

    Hesabının tanınması iyi bir şey değil. Aklında olsun.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    400 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    diğer hesap ne hocam cidden merak ediyorum



    bu arada art arda iki konuya girdim ikisi de senin çıktı

    Aha bende sizi çagıracaktım. Avatar ve nick andırıyor sizi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *Beleş beleştir. *Ona bunu nasıl yaptığını sordum.https://www.youtube.com/c/dhamcui blogum
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Hocam dezavantajıda var ama yine güzel bence.

    Kayra gibi efsane olmak istiyorum.Yeni teknikler geliştireceğim
    |
    |
    Treth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1748 Mesaj

    andırıyor mu harbiden hocam cidden mi

    bu arada konu sahibine de söyledim: konu dışındayız sizli mizli konuşmayın bea



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Amcui kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Artık forumda aktif değilim. Ulaşmak isteyen olursa profilden mail gönderebilirsiniz (ya da ara sıra PM'lere bakarım)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Furkan hocam geçen birkaç konu açtım beni siz sandılar.Avatardaki adamdır yazısını daha etkili ve görünür yapıcam bir de imza ekledim.
    |
    |
    Microsoft Specialist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1748 Mesaj

    şimdi baktım, Requizm'in mesajını mı diyorsun? bir değişik oldum mesajı okuyunca

    bir de demin dedim "siz"li konuşma diye hocam yav gerek yok



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mspecialistadamdır kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Artık forumda aktif değilim. Ulaşmak isteyen olursa profilden mail gönderebilirsiniz (ya da ara sıra PM'lere bakarım)
  • Yarbay
    4209 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    diğer hesap ne hocam cidden merak ediyorum



    bu arada art arda iki konuya girdim ikisi de senin çıktı

    Niye kendi konunu upliyorsun?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    GM 9 PRO kullanıcısı ||Amstrad PC 1512 kullanıcısı|| 512 KB RAM|| 10 MB Harddisk || 8 MHz Intel 8086 || MS-DOS 3.2
  • Yarbay
    8625 Mesaj
    Sen kimsin yav



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1748 Mesaj

    kendi konum değil ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VatandA.Ş. -- 3 Ağustos 2017; 0:58:24 >
    |
    |
    CSB yazmayan adam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Aynen hocam requizm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Microsoft Specialist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mspecialistadamdır

    Aynen hocam requizm

    Bazen olayları abartmiyor musunuz ? Ne hayranlığı bu ? Kaç yaşındasınız anlamıyorumki. Sanırsın seni ölumden kurtardı ve sen ona borçluymuşsun gibi davranıyorsun. Allah akıl, fikir versin...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    53 Mesaj
    Adam kendi kendine konuşuyor vay kk



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4480 Mesaj
    aşırı sorunlu ve cins olman lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Hocam son derece haklısın.Ne bileyim bütün gün evdeyim,asosyalim can sıkıntısından hep.Biraz eğlence amaç sadece



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Nowhere Man X kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
emek server
canlı radyo dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.