Şimdi Ara

ŞU FİLMİ BULAMADIM BİR TÜRLÜ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya seneler önce bir film vardı ( Bruce Wills ), sanırım emin değilim, uzayda tatile çıkıyordu, 2040 gibi, ama işte bir olaylar oluyordu, yaratık şeklinde askerler felan vardı, filmin sonunda o uzay üssü gibi şeyi patlatıp uzay mekiği ile kaçıyorlardı oradan. Filmi bir türlü hatırlayamıyorum, neydi?

    Ayrıca bir film daha vardı, o filmdede araçlar şu çarpışan arabalar var ya, onun gibi elektrik teliyle yukarıya bağlıydı, yani filme göre gelecekte araçlar elektrikli ve gücünü yukardaki tellerden alıyordu tramway gibi. O filmdede Arnold oynuyordu sanırım ama gerçekten kafam allak bullak, neydi bu ikisi?



    _____________________________
  • evt o bu farklı bişi, eski bi filmmi peki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helluri -- 29 Ağustos 2007; 15:42:03 >
    _____________________________
  • Yok hocam, o film değil sanırım? Armegeddon'un sonunu izledim, onda daha farklı. Birde ayrıca göktaşı ile ilgili bir film vardı, uzaya ekip gönderip, göktaşının içine bombalar yerleştiriyorlardı , tabi gene çarpıyordu dünyaya, NewYork sular altında kalıyordu vs.
    _____________________________
  • ilki 5.element
    ikincisini bende hatırlayamadım
    _____________________________
  • İlki elementli bişeydi .. Goradanda bilirsin
    _____________________________
    "Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
    Mustafa Kemal ATATÜRK
  • ikinci film totall recall...Gerçeğe çağrı.Sharon stone da var o filmde.
    _____________________________
  • Bende öyle düşündüm de, 2.'sini ben Total Recall sanıyordum ama alakası yokmuş, ama ona benziyordu sanırım, Cehennem gibiydi gene halk fakir vs. vs. ama yıl gene epey ilerideydi, hatta çok iyi hatırlıyorum o filmde o araçlardan biri film icabı kaza yapıp büyük bir çukura düşüyordu.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ikinci filmin diğer oyuncularını söylesene veya yönetmenini...
    _____________________________
  • göktaşı filmi armageddon willis ve efect oynuyodu bide yuzuklerin efendisindeki kız oynuydu ama ilk filmi bilmiyom
    _____________________________
    DH 2005

    if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.
  • tamam buldum 6.gün...sixth day...
    _____________________________
  • emure kullanıcısına yanıt
    ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 4 Eylül 2023; 22:55:23 >
    _____________________________
  • derin darbe falanı ama onda bruce villis oynamıyodu
    _____________________________
    DH 2005

    if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emure

    derin darbe falanı ama onda bruce villis oynamıyodu

    Hocam evet, benim dediğim yani, filmin sonunda su basarken tepeye kaçtıkları ve filmin bittiği göktaşı filminden bahsediyorsan onda bruce-wills oynamıyordu işte. Ama kimlerin oynadığını inan hatırlamıyorum. Ama filmde şunu iyi hatırlıyorum, Dünya'ya çarpacak olan göktaşını kazıp bomba yerleştirirken 1 astronot canından oluyordu.

    @Montana;

    Hocam sanırım şu çarpışan arabalı film değil verdiğin, Bruce'nin tatil yapmaya gittiği ve yaratıklı olan film tamam sanırım sixth day o. Hatta bu filmde, yaratık gibi bir şey konserde veriyordu, ve çok iyi hatırlıyorum, bu kadının ikizi gibi bir şey vardı çok güzel bir kadın oda ölüyordu galiba?
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    @Emure...

    Hocam o yıllarda bir tane daha göktaşı filmi çekildi biliyorsun. Armageddon'a benziyor ama alakası yok, çünkü 2 filminde sadece sonunu izleyedildim, Armageddon'da geniş bir ovada, büyük bir monitörden takip ediyorlar olayı, sonundada herkes sevinç çığlığı vs.

    Ama bu dediğim öteki gök taşı olan filmde, göktaşı NewYork'a çarpıyor. Sonra filmde 2 kişi motora atlayıp bir dağa tırmanıyor kaçmak için, filmin sonuda öyle bitiyor. Yani eminim alakası yok birbiriyle.

    @Montana;

    Şu çarpışan arabalara benzeyen, telli olan filmi diyorsan inan hiç hatırlamıyorum oyuncularını. Gerçekten kafam ağrımaya başladı hatırlayamıyorum ama, Total Recall'a benziyor, filmi izlediğimde "Anne Cehennem böylemi olacak?" dediğimi hatırlıyorum.

    Düzeltme: Hocam hah buna benzer bir ismi vardı. Çünkü şu kısmını çok iyi hatırlıyorum, eleman oraya tatil yapmak için gidiyordu. Askerler filanda yaratık şeklindeydi, şu 3dmark 2003'ün 2. oyun testindeki yaratıklar gibi aynı.

    bu dediğin göktaşı derin darbe olabilirmi
    _____________________________
    bilcümle avratlar saçlarıma deli oluyorlar




  • www.imdb.com buraya bak..Arnold schwarzenegger diye arat..

    ama bence ikisinden biri.aşağıdaki linke tıkla açılan sayfada ortada "trailer" a tıkla..filmin bir kısmını izle belki hatılarsın.

    http://www.imdb.com/title/tt0216216/


    http://www.imdb.com/title/tt0100802/
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orjinalden alıntı: emure

    derin darbe falanı ama onda bruce villis oynamıyodu

    Hocam evet, benim dediğim yani, filmin sonunda su basarken tepeye kaçtıkları ve filmin bittiği göktaşı filminden bahsediyorsan onda bruce-wills oynamıyordu işte. Ama kimlerin oynadığını inan hatırlamıyorum. Ama filmde şunu iyi hatırlıyorum, Dünya'ya çarpacak olan göktaşını kazıp bomba yerleştirirken 1 astronot canından oluyordu.

    @Montana;

    Hocam sanırım şu çarpışan arabalı film değil verdiğin, Bruce'nin tatil yapmaya gittiği ve yaratıklı olan film tamam sanırım sixth day o. Hatta bu filmde, yaratık gibi bir şey konserde veriyordu, ve çok iyi hatırlıyorum, bu kadının ikizi gibi bir şey vardı çok güzel bir kadın oda ölüyordu galiba?


    derin darbedede bruce oynamıyod dunyaya çarpıyodu fln sanırsam

    evet derin darbe armageddonla neredeyse anyı zamanda çekilmiş o dur kesin

    edit: yüzüklerin efendisindeki bay frodo(yazılışını bilmiyom) da oynuyodu

    edit: özgürlük heykelininde kafasını fln koparmıştı dostum hatırlıyomusun bişiler söyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emure -- 29 Ağustos 2007; 16:07:04 >
    _____________________________
    DH 2005

    if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.




  • Evet hocam sanırım Derin Darbey'di. Çünkü sizin de dediğiniz gibi özgürlük heykelinin kafasını kopartıyordu dalgalar.

    Bu arada bir özet geçelim şimdi;

    Bahsettiğim, Bruce Wills'in oynadığı, yaratık gibi bir şeyin Konser verdiği, filmin sonunda uzay üssü gibi yerin patlatılıp bruce'nin uzay mekiğiyle kaçtığı film : Sixth Day.

    Armageddon ile aynı zamanda çekilen, Dalgalar'dan dolayı özgürlük heykelinin kafası kopan film : Derin Darbe. ( İngilizce isim ? )

    Peki şu, araçların tramway gibi güçlerini üstlerindeki tellerden aldıkları ve Total Recall'a oldukça benzeyen ( Mesela 4 memeli kadınlar, suratları parçalanmış, mutasyon geçirmiş insanlar ) olan filmin ismi ne?

    Birde, daha öncede söylediğim gibi, filmin çok az kısmını hatırlıyorum, şehrin bütün kanalizasyon sistemi yeşil renkli bir balçıkla kaplanıyordu. Bu filmin ismi nedir?

    Birde o 2 linkede baktım, 2 filmide izledim onları kastetmiyorum ben. Total Recall gibi değil bahsettiğim film. 6 Th Day kesinlikle değil onuda komple izledim Tv'de, o klonlamayla vs. ilgili çok iyi film ama benim söyledğim filmlerle alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 29 Ağustos 2007; 17:28:21 >
    _____________________________




  • Ya hakikaten bilen yokmu...90'larda çekilmiş bir film 97-98 de olabilir ama eminim o civarlar. Bruce Wills'inde oynadığından tam emin değilim ama filmde dediğim gibi, bir yaratık çıkıp Opera Konseri veriyordu, o konserle birlikte bir kadın ölüyordu işin tuhafı. Ya işte daha fazlasını hatırlayamıyorum kafam çok karıştı.

    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Evet hocam sanırım Derin Darbey'di. Çünkü sizin de dediğiniz gibi özgürlük heykelinin kafasını kopartıyordu dalgalar.

    Bu arada bir özet geçelim şimdi;

    Bahsettiğim, Bruce Wills'in oynadığı, yaratık gibi bir şeyin Konser verdiği, filmin sonunda uzay üssü gibi yerin patlatılıp bruce'nin uzay mekiğiyle kaçtığı film : Sixth Day.

    Armageddon ile aynı zamanda çekilen, Dalgalar'dan dolayı özgürlük heykelinin kafası kopan film : Derin Darbe. ( İngilizce isim ? )

    Peki şu, araçların tramway gibi güçlerini üstlerindeki tellerden aldıkları ve Total Recall'a oldukça benzeyen ( Mesela 4 memeli kadınlar, suratları parçalanmış, mutasyon geçirmiş insanlar ) olan filmin ismi ne?

    Birde, daha öncede söylediğim gibi, filmin çok az kısmını hatırlıyorum, şehrin bütün kanalizasyon sistemi yeşil renkli bir balçıkla kaplanıyordu. Bu filmin ismi nedir?

    Birde o 2 linkede baktım, 2 filmide izledim onları kastetmiyorum ben. Total Recall gibi değil bahsettiğim film. 6 Th Day kesinlikle değil onuda komple izledim Tv'de, o klonlamayla vs. ilgili çok iyi film ama benim söyledğim filmlerle alakası yok.


    deep impact=derin darbe

    arnoıldun oynadığı çok eski bi film vardı 3 memeli kadın fln vardı bilimkurgu o muydu acep



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emure -- 29 Ağustos 2007; 17:42:20 >
    _____________________________
    DH 2005

    if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.




  • Hocam yooook, o değil, o 3 memeli kadın vs. dediğiniz film Total Recall, onu 50 kere izledim zaten o değil %100 eminim. Birde Deep-İmpact'ı bende düşündüm ama İmdb'de aratınca bir şey çıkmıyor.

    Şimdi başka sitede arattırdım çıktı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 29 Ağustos 2007; 17:56:20 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.