Şimdi Ara

şu başıma gelene bakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • daha önce silk roadı silmiştim bu gün bazı kafelere yüklenmiş gittim birine adam dedi 15ytl adama kendim indiririm daha iyi dedim o da indir o zaman dedi insanların gözünü para kazanma hırsı bürümüş
    şimdi napıyım kota aştı aşacak



    _____________________________




  • aşsın kazık yememekten daha iyi
    _____________________________
  • benm 1 gb aşmıs bende indiricektimde abim dalardı parayı o ödüyoda
    _____________________________
    (...ALaYıNa KS KRaLıNa VS...)
  • kendin yükle daha iyi.babanın seni dövecek hali yok ya 5lira yüzüne

    edit:dikkatli okumamışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elbistanlibaris -- 25 Temmuz 2007; 2:27:15 >
    _____________________________
  • OHAAAAAAAAAAAAAA

    kendin indir daha iyi
    _____________________________
  • ehuhe bana b.köyde adamın teki iki cd yapiim 5 wer dedi ama salak pcye res attmış yannışlıkla deepfreezede cabası hem benim hem onun içinde patladı
    _____________________________
    ٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
    Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...
  • bu gunku kar 50 ytl sırf cafelerden
    _____________________________
  • 1 gb ta 10 ytl yani ozaman kendin indirmen çok çok daha mantıklı
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.