Şimdi Ara

Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU]

    Resmi Site
    https://www.cyanide-studio.com/styx

    Steam Sayfası
    https://store.steampowered.com/app/355790/

    Tür: Aksiyon
    Geliştirici: Cyanide Studio
    Yayımcı: Focus Home Interactive
    Platform: PC, Xbox One ve PlayStation 4
    Çıkış Tarihi: 14 Mart 2017

    Gizlilik-macera oyunu olan Styx: Master of Shadows'un devam oyunu olan Styx: Shards of Darkness şubat ayında duyurusu gerçekleştirildi.Unreal Engine 4’le hazırlanan Shards of Darkness’ta karşımıza çıkacak diyarlardan ve ırklardan ikisi tanıtıldı.Bunlardan ilki Kara Elflerin yeraltı şehri olan Korrangar. Goblin avlamakta birer uzman olan bu kana susamış ve acımasız ırk, Styx’in başına bayağı bela olacak gibi gözüküyor.

    Styx: Shards of Darkness Ertelendi
    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Styx_Shards_of_Darkness_Ertelendi_Oynanis_Videosu_Paylasildi-85031.htm
    Geliştirici stüdyonun patronu Patrick Pligersdorffer erteleme ile ilgili olarak Styx'in Unreal 3'ten Unreal 4'e geçirildiğini ve bu güncellemenin görsel ile oynanış mekanikleri açısından birçok yenilik getirdiğini belirtti. Motorun yeni oyuna adapte edilmesi için ise biraz daha zamana ihtiyaçlarını olduklarını söyleyerek Styx: Shards of Darkness'ı 2017 yılının ilk çeyreğine ertelediler.


    Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU]
    Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU]

    E3 2016 Trailer / Styx: Shards Of Darkness - Gameplay Trailer
    ]




    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Takipteyim.
  • E3 2016 Trailer




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 9 Haziran 2016; 18:19:44 >
  • önceki oyunu epey beğenerek oynamıştım.
    çirkin cüce yine iş başına geçecek
  • Oyunun çıkış tarihi Q1 2017 olarak açıklandı ve oynanış videosu eklendi.
    Styx: Shards Of Darkness - Gameplay Trailer
  • İlk oyun uzun zamandır çıkan adam gibi "stealth" oyunlarından biriydi. Eksikleri vardı belki ama zevk alarak oynadım. Bu sefer her şeyi 1 kademe geliştirmiş gibi duruyorlar, merakla bekliyorum.
  • İlk oyunu severek oynamıştım.Atmosfer, oynanış ve grafikten memnun kalmıştım. Bakalım bu nasıl olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Faustus -- 8 Ekim 2016; 8:27:53 >
  • Yeni ekran görüntüleri eklendi.
    Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 30 Kasım 2016; 11:48:36 >




  • Yeni bir oynanış videosu paylaşıldı.
  • Styx: Shards of Darkness - Art of Stealth Trailer
  • Styx: Shards of Darkness Perde Arkası
  • Styx: Shards of Darkness - Coop Trailer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R-10

    Styx: Shards of Darkness - Coop Trailer




    Eğlenceli değişik bir yapım almayı düşünüyorum forumda pek ilgi yok herhalde.
  • Styx: Shards of Darkness - Launch Trailer
  • %80 tamamlanma oranıyla kısa süre önce bitirdiğim oyunlardan biri de bu oyun. Oynarken oldukça zevk aldım. Oyunu goblin zorluk seviyesinde bitirdim. Oyun bu zorluk seviyesinde, zor bir oyun oynuyorum izlenimi verdi bana. Öyle makattan kan aldıran bir zorluğu yok aslında. Bu biraz da sizin nasıl bir oyuncu olduğunuzla ilgili. Merhamet, zaman, düşman tarafından görülme ve jeton toplama gibi seçeneklerden en yüksek tecrübe puanını almak için kasarsanız eğer oyun imkansız seviyede zor. (oyunu %100 bitirmek veya en yüksek puanı kasmak istiyorsanız bunları yapmanız şart) Özellikle süre seçeneğini ayarlayan arkadaş kimse ona güzel laflar ettim bol bol. Oyun 9 bölümden oluşuyor ve neredeyse her bölüm kendi içinde ayrı bir bölüme ayrılıyor. Bölümler parça parça tasarlanmış. Örneğin, bir bölüme bir mekanda başlayıp bir kapı veya geçit falan aracılığıyla başka bir mekana geçiş yapıyorsunuz. Yani görevi uygulayıp kapıyı geçtiğiniz zaman çoğunlukla bölüm bitmiyor ve yeni bir mekana geçiş yapıyorsunuz ve ilginçtir ki oyunun bir bölümün tamamlanması için verdiği süre bölüm içerisinde açılan iki ayrı mekan içinde geçerli ve verilen süreler öyle saçma ki anlatamam. Altın seviyeyi kazanmak için 10 dakika süre veriliyor ancak o görevi 30 dakikadan önce bitirmek literal anlamda imkansız. Düşmanların konumları, harita tasarımı falan gibi unsurlar verilen sürelere rafine bir şekilde hazırlanmadığı için zaman konusu oldukça sıkıntı çıkarıyor. Eğer oyunu oynamayı düşünüp ve bu foruma girip ne demişler acaba diye düşünerek yazmış olduğum bu yazıyı okuyan sen, evet sen, tıpkı benim gibi en yüksek puanları kasmaya çalışan bir zırdeliysen bu oyunun saçını başını kelimenin tam anlamıyla yolduracağından emin olabilirsin dostum.


    Bunun yanı sıra oyunun ana karakteri Styx monologlarıyla, ölüm ekranında ve oyunun bazı bölümlerinde oyuncuya soktuğu laflarla oldukça eğlenceli bir karakter olmuş. Styx ile oynarken gerçekten zevk aldım. Oyunun grafiklerini de çıktığı dönemi baz alarak oldukça beğendiğimi söylemem gerekiyor. Işıklandırma ve kaplamaların oldukça güzel olduğunu söyleyebilirim ancak karakter animasyonları son dönem oynadığım oyunlar içerisinde gördüğüm en kötülerden diyebilirim. Styx'in yüz animasyonları ve tasarımı harika ancak yardımcı karakterlerin tasarımları oldukça baştan savma olmuş. Buradan oyuna eksi puan vermek konusunda en ufak bir tereddütüm bile yok. Sesler iyi kotarılmış. Son bölümde bateri eşliğinde çalan müziği gerçekten çok beğendim. Oynanış anlamında oyunun yine iyi kotarıldığı düşünüyorum. Özellikle oyuna görünmezlik özelliğini ekleyene buraları okuduğunu bildiğim için buradan çok teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Gerçekten bazı bölümlerde çok çok işime yaradı.Styx: Shards of Darkness (2017) [PC ANA KONU] Ayrıca oyunda klon oluşturma gibi mekanikler var ancak ben yalnızca oyunun başlarında, zorunlu kıldığı durumlar dışında pek kullanmayı tercih etmedim bu klon mekaniğini. Bu nedenle pek fazla yorum yapmak istemiyorum. He bu arada klon demişken oyunda bu klonuda geliştirebileceğiniz bir karakter geliştirme ağacı bulunmakta. Görev sonlarında kazandığınız tecrübe puanlarıyla Styx'i 5 farklı alanda eşit bir şekilde dağıtılmış olan 8 farklı yetenek ile geliştirebiliyoruz. Bu mekanik artık biz oyuncuları kusturacak seviyelere geldi. Neredeyse her oyunda bu mekanik var ancak karakterin gelişimini görmek açısından bundan daha iyi bir mekanikte dürüst olmak gerekirse ben düşünemiyorum.


    Düşman yapay zekası Metal Gear Solid V: Phantom Pain ile karşılaştırılırsa rezalet ancak genel oyun ortalamaları düşünüldüğünde ortalama seviyede denebilir. Zaten yapay zeka mükemmel olsaydı oyunu bitirmek gerçekten imkansız bir hale bürünürdü. Bu bakımdan oyunun yapay zekası kendi sınırları içerisinde iyi kotarılmış diyebileceğim bir başka bir özellik. Oyunun sonu yeni bir oyun için açık kapı bırakacak şekilde bırakılmış ancak ben bu durumdan pek tatmin olmadım. Oyundan daha kaliteli bir son beklerdim. Ayrıca son bossun oldukça yetersiz olduğunu düşünüyorum. Sırf son boss koyalım gayesiyle konulmuşluk hissini bana sonuna kadar verdi. Buradan da Styx'in hanesine benden bir eksi puan daha yazılıyor. Genel olarak oyun ortalamanın üstünde olmuş bana kalırsa. Oyunlarda gizliliği sevenlerin kesinlikle tadına bakması gereken bir oyun. Aksiyon arayanların ise başka oyunlarda şanslarını denemeleri oldukça mantıklı bir hareket olur. Yani kısaca türü sevenlerin kesinlikle oynaması gereken bir oyun bu.


    7.5/10


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.