Şimdi Ara

Street Fighter IV Rehber [Gizli Karakterler, Ufak Bilgiler ve Hareket Listesi] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
5
Favori
193.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Soyle bir sey hayal ediyorum ben. Street fighter 4 Kinect edition cikar. Nintendo 3ds, 3. boyut perspektifinden oynanir. Mesela shoryulu karakterler icin bir tane fix hareket olur eli aparkat yapip havaya kaldirmak gibi, o zaman shoryu cikar. aduket icin falan ayni keza. Imkansiz tabii, ama 8 -10 karakter olsa soyle her hareketi kinectle yapilabilecek, ve ses komutlarini da algilayabilecek, o zaman bomba olurdu iste. Kesin satin alirdim.
  • Airborne Tatsumaki Senpukyaku (EX)
    (havada) ↓← (roll) +tekme

    ryu ken gıbı karakterlerde olan bu hareketı neden yapamıyorum zıplıyorum ve hareketı yapııyoprum donerek tekme olayı bu ama havada degıl yere ınınce yapıyo donen tekmeyı bu bırden fazla hareketlerı nasıl bırbırıne baglıyoruz bılen yokmu arkadaslar
  • Fake bence.
  • fake değil sanırım

    Designed for Ryu and Ken. Includes fireballs, dragon punches and hurricane kicks.

    You need a wiimote and chuck to get this going

    See it in action.http://www.youtube.com/watch?v=RCOwNT2mZuU

    Bindings (so simple it hurts)
    # mappings from input events to output events
    # format: event_name threshold output_type event

    lean_left 10 key left_arrow
    lean_right 10 key right_arrow
    lean_forwards 15 key down_arrow

    #right_arm_forwards 18 key a
    left_arm_out 12 key a

    right_arm_forwards 15 key u
    left_arm_forwards 15 key y

    right_arm_out 18 key d

    right_foot_forwards 12 key c
    left_foot_forwards 18 key x
    right_foot_sideways 15 key i
    left_foot_sideways 15 key t

    right_arm_up 12 key o
    jump 1 key j
    left_foot_up 2 key j

    GlovePIE Script
    arrowkeys = nunchuck.Joy

    //Fireball
    if (keyboard.O) and var.dpr_used = 0
    var.dpr_used = 1
    press(key.Right)
    wait 10ms
    release(key.Right)
    press(key.Down)
    wait 10ms
    release(key.Down)
    press(key.Right)
    wait 10ms
    release(key.Right)
    wait 10ms

    if (keyboard.J)
    press(key.D)
    wait 5ms
    release(key.D)
    else
    press(key.S)
    wait 5ms
    release(key.S)
    end if

    end if

    if (keyboard.O) and var.dpl_used = 0
    var.dpl_used = 1
    press(key.left)
    wait 10ms
    release(key.left)
    press(key.Down)
    wait 10ms
    release(key.Down)
    press(key.left)
    wait 10ms
    release(key.left)
    wait 10ms

    if (keyboard.J)
    press(key.D)
    wait 5ms
    release(key.D)
    else
    press(key.S)
    wait 5ms
    release(key.S)
    end if
    end if

    if not(keyboard.O)
    var.dpr_used = 0
    var.dpl_used = 0
    end if

    if (keyboard.u) and (keyboard.y) and var.hdul_used = 0
    var.hdul_used = 1
    press(key.Down)
    wait 20ms
    press(key.left)
    wait 5ms
    release(key.Down)
    wait 5ms
    press(key.D)
    wait 5ms
    release(key.D)
    release(key.left)
    end if

    //Dragon Punch
    if (keyboard.u) and (keyboard.y) and var.hdur_used = 0
    var.hdur_used = 1
    press(key.Down)
    wait 20ms
    press(key.right)
    wait 5ms
    release(key.Down)
    wait 5ms
    press(key.D)
    wait 5ms
    release(key.D)
    release(key.right)
    end if

    if not(keyboard.u)
    var.hdur_used = 0
    var.hdul_used = 0
    end if

    //Huricane Kick
    if (keyboard.i) and var.tsul_used = 0
    var.tsul_used = 1
    press(key.Down)
    wait 20ms
    press(key.left)
    wait 20ms
    release(key.Down)
    wait 10ms
    press(key.c)
    wait 10ms
    release(key.c)
    release(key.left)
    end if

    if (keyboard.t) and var.tsur_used = 0
    var.tsur_used = 1
    press(key.Down)
    wait 20ms
    press(key.right)
    wait 20ms
    release(key.Down)
    wait 10ms
    press(key.c)
    wait 10ms
    release(key.c)
    release(key.right)
    end if

    if not(keyboard.i)
    var.tsul_used = 0
    end if

    if not(keyboard.t)
    var.tsur_used = 0
    end if

    http://projects.ict.usc.edu/mxr/faast/

    http://projects.ict.usc.edu/mxr/faast/forum/?mingleforumaction=viewtopic&t=56#postid-174




  • Arkadaşlar şu kıyafetlerin renklerini,karakter action'larını falan kolay yoldan açmanın bir yolu yokmu? Bu challenge mod beni deli edecek resmen
  • birisi yardımcı olsun ne olur! oyunu kurdum ama offline hesap açma özelliği önceki kurduklarımda olmasına rağmen bu kurduğumda çıkmadı. delirmek üzereyim....
  • arkadaşlar ben live olarak bu oyunu oyunuyorum ama genelde hep yeniliyorum , sizce bu live sisteminde hile olayı var mı?
    bir oyuncu ile oynuyorum yeniliyorum , sonra aynı oyuncuyla oynuyorum adam bu ekz başka karakteri seçiyor sonuç aynı , 3. defa oynadım yine başka karaker seçti yine yenildim.
    bu oyuncunun 3 farklı karakterin bütün ultra kombo , süper kombo , specail move hareketlerini bilmesi bana biraz mantıksız geldi.siz bu konuda ne dersiniz?
  • Ne 3'ü yaklaşık 30 karakterin de ezbere biliyoruz tüm hareketlerini hile falan yok yani,sürekli oynamayla alakalı
  • arkadaşlar peki arcade stick ile gamepad arasında oynanış arasından fark var mı , hırs yaptım , dereceye girecem .
  • M .bison, Blanka gibi karakterlerin ultra ve süper hareketlerini yapamadım bir türlü... Charge demek , tuşu 2-3 saniye geride basılı tutmak demek ama bence özellikle bu 2 karakterin ultra hareketleri çok zor...Geride 2-3 saniye beklettikten sonra hiçbir tuşa basmadan geriye ve ileriye tekrar basıp sonra tekmeye veya yumruğa basmak tam bir saçmalık..Benim oyun mantığıma uymadı bu hareketler..Ken ve ryu ile ultra ve süper hareketlerini çok kolay yapıyorum...Charge ultra hareketlerinin nasıl yapıldığını ,anlatabilecek olan var mı? Mesela m bison ile süper hareketi yapmak için 2 -3 saniye geri tuşunda basılı tutuyorum..Sonra aniden ileri yapıp bu kez geride basılı tutmadan, geri ve ileri hareketini tekrar yapıyorum ve tekme tuşuna basıyorum..Hiçbir şey olmuyor..Bu karakterlerle hareketleri tam yapmadan oyun zevk vermiyor...Normalde blanka ve m bisonunun charge saldırı hareketlerini çok rahat yapıyorum ama bence bu karakterlerin ultra ve süper hareketleri mortal kombat fatality hareketlerinden daha da zor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neo23 -- 6 Nisan 2011; 11:30:39 >




  • kaynak süper bir sorum olcaktı ranked mac yapabilmek için oyunun orjinal olması lazım değil mi ?
  • Ben pc de save liyemedim oyunui çıkıp girdikçe yeni karakterler gidiyor.
  • Mesajım bulunsun lazım konu.
  • Hocam süper olmuş ya ellerine sağlık .
  • Paylaşım için çok sağol. Sabahdan beri 3 kez oyun bitirdim hiç bir karakter açılmadı diye kızıyordum. Meğer benim oynadığım Honda ve Ken ile karakter açılmıyormuş. :)
    Şimdi tekrar başına geçiyorum. Teşekkürler.
  • ryu ve viper ile continue olmadan arcadeyi bitirdim ama hiçbi karakter aççılmadı bişeyi eksik mi yapıorum acaba?
  • SELAMLAR ARkadaslar stret fıgter tropHYı ıle ılgılenen varsa karsılıklı onlıne trophlerı acabılırız

    psn adım : FFeRHaTT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahtebeyaz -- 15 Temmuz 2011; 21:06:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahtebeyaz

    Airborne Tatsumaki Senpukyaku (EX)
    (havada) ↓← (roll) +tekme

    ryu ken gıbı karakterlerde olan bu hareketı neden yapamıyorum zıplıyorum ve hareketı yapııyoprum donerek tekme olayı bu ama havada degıl yere ınınce yapıyo donen tekmeyı bu bırden fazla hareketlerı nasıl bırbırıne baglıyoruz bılen yokmu arkadaslar


    arkadaslar trıal challengelerı hıcbır karakterle yapamıyorum ozellıkle ıcınde ın aır yazan hıcbır hareketı hıcbır karakterle yapamıyorum bunun sebebı playstatıon kolunun uygun olmamasımı cunku duz hareketler dısındakılerı rastgetırerek yapıyorum

    bırgun dovus oyunu yaparsam belırlı tuslara basılarak yapılacak hareketler cunku gerısı eglenceden cok ezıyete donusuyor ve ınsanlar bellı karakterlere ve bellı hareketlere baglı kalarak oynuyor alengırlı ıslere ne gerek var anlamıs degılım




  • Eline saglık cok guzel olmus
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.