Şimdi Ara

STILO FOREVER :) (1481. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33.437
Cevap
77
Favori
1.788.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14791480148114821483
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fahoge

    mrb evet araba lpg'li, abi hata kodunu bilmiyorum "engine fault" yazısı çıkmıştı ustam bilgisayara bağlayıp baktıktan sonra boğaz kelebeği dedi, ben de dedim geçen gün açıp temizlemiştim ondan olabilir mi diye, yok dedi senin onu bozabilmen mümkün değil dedi temizlemekle. bu akşam da dolaşmaya çıkmıştım arabayla dönüş yolunda çok yoğun bir benzin kokusu yine 1 buçuk ay önce olduğu gibi, hemen çektim kenara kaputu açtım yine benzin hortumu yırtılmış ustamı aradım çekiciyi aradım atölyeye bıraktık arabayı gece gece, zaten yarın triger, şanzıman takozu, kelebek problemi için bırakacaktım biraz erken ama geç bir saatte ve zahmetli bir şekilde bırakmış oldum arabayı yetkili servis değil ama fiat araçlara bakıyor tanıdığım, güvendiğim bir usta, lakin tabi körü körüne güvendiğim değil, yapsın bakalım dediğine göre problem kalmayacak, sorun çözülürse bilgilendiririm sizi

    mrb FAHOGE hocam
    benim karşılaştığım 2 hata var,
    1. benim araçta olmuştu, p0638 , muhtemel potansiyometre veya kelebek motoru hatası, yabancı forumlar önce aracın şase değerlerini kontrol ettirin diyor ondan sonra kelebek ve ecu controlü öneriyorlar, benim araçta herhangi bir sorun görünmoyrdu , normal yolda giderken pat hata ışığı yanıp araç limp mode- güvenli modda , rölanti düşük bir şekilde çalışmaya devam ediyordu...açtım dişliler sağlam, 2. sorunda anlattığım arkadaşın bana verdiği kendi kelebeği ve çıkmacıdan alınan 1 kelebek daha, denedim, bakalım şeytan kuulağına kurşun 2. denememdeki kelebek potansiyometresi iyi gibi, inşallah sorun olmaz :)
    2. arkadaşın araçta oldu p1120 p 1121 1122 gibi hatalardı, ne olduğunu anlayamıyorduk, araç çalışyor giderken birden hata veriyor, sonra da rölantide sabitliyordu, ayrıca arasıra gaz verip rölantiyi 3000 kadar çıkaryordu :) içini açınca dişlinin kırık olduğunu gördük, tamiri nasıl olur pek anlamadığımız için değiştirdik, 650 lira. şimdi sorunsuz, aynı sorun için birmot 5000 liraya yakın masraf çıkarmış, triger seti, ecu ve boğaz kel. değişecek demiş :)

    bence önce sorunu tam görüp çözümü düzgün bulup bunu da forumda paylaşmak gerçekten bir çok insanı büyük masraflardan kurtaracaktır.
    Bizim burada başımıza gelenler (fiatın yurt dışı bir forumunu takip ediyorum :) ) yurt dışında da hep insanların başına geliyor, benim 0638 hatasını almış, adamın önce ecu'yü değiştirmişler, pat aynı hata bir daha :) ama adam sonrasını yazmamış ne yaptı ne etti, veya ikisini birden değiştirmişler vs....


    dişli konusu ise tamir veya yerine yeni dişli olur gibi ama iyi sormak lazım, adamlar içine plastik dişli koymuşlar, olmazsa bir ara hepsinin fotoğrafını burada paylaşayım :)


    birde uk'da çok söyledikleri bir şey var Cihan hocamın ve diğer üstadların önemine ve bilgilerine istianden yazayım dedim , ecu update, pek inanmazdım ama 2-3 hafta önceki ankara buluşmasında bir çok arkadaşın makinesine bağladığımda kabloyu hepsine farklı yazılım var gibime geldi, bu niye acaba, araştırmak lazım derim ben :)

    selametle...
  • bilgiler için sağolasın murat abi, ama benim problem ileri derecede bir problem değil normal yolda giderken bir problem yok hata da süreklilik arz etmiyor sadece kabloyu takmayı unuttuğumda vermişti hatayı, 1-2 saate kadar arabayı almaya gideceğim ustadan alabilirsem hata kodunu da öğrenmeye çalışırım.

    bir de ne kadar doğru bilmiyorum ama ustamın dediğine göre yakıt piyasasında sürekli denetimi shell ve opet yapıyor dedi, dün akşam başıma gelen geçenlerde de olduğu gibi kötü yakıttan kaynaklanıyor sanırım çünkü gelen benzin kokusuna ustaların ilk sorduğu soru bu kötü benzini nereden aldın sorusuydu! güvenilir ve yerli diye petrol ofisinden almıştım hatta bir önceki hortum yırtılmasına neden olan benzini de petrol ofisinden almıştım.
  • petrol ofisinin benzini eğer orjinal ise sorun olacağını zannetmem, artı birde benzinlerine güzel bir deterjan koyuyorlar ki epey reklam yaptılar ama içine deterjan kattık demiyorlar nedense :) (100 lt.de 4.lt ye varan tasarrfu reklamı)....
    ben bir sor derim ustan kelebeğe ne iş yapmış, genelde sıkıştırmayla motor ışığı yandığında sorun kelebek şu bu değil , lamda sensörü + buji olayından ve lpg varsa düzgün ayarlanmamasından olur ki onuda hata olarak verir (karışım hataları)

    öbür forumdan nujman vardı , hata veriyordu , baktım karışım hatası ve lamda hatasıydı, sen bunun buji vs. değiştir demiştim, gidince baktırmış bir de ne görsün beğenirsin renault bujisi :) var arabada, değiştirdi ama lamda hataya devam ediyordu ki bu da işin cilvesi, motor benzini yakamazsa olan buji+lamda + katalitiğe oluyor maalesef,
    ayrıca yazmadan da edemeyeceğim NGK nın bujilerini incelerken şunu yazmışlar ; LPG araçlarda dönüşüm yapıldıktan sonra LPG bujisi takılmalı, buji kabloları ve lamda sensörü de değiştirilmelidir diye :) artı buna bobinleride eklemek lazım kanımca,
    TR de hiçbiri yapılmıyor, sonra sırayla bujiler, fark edilmeyince bobinler ve ardından da lamda sensörü gidiyor... sonra sebep aranıyor ==> LPG :)


    aslında bunlar bir kerede değiştirlse zamandan ve sorunla uğraşmaktan büyük tasarruf olur ama ilk maliyet yükseliyor, haliyle de yurdum insanı karşılayamıyor bunu :(


    selamlar
  • Hoşbulduk arkadaşlar,

    fahoge ve erener çok sağolun ilginize gerçekten güzel cevaplar vermişsiniz..

    şimdi ayrıntı soracağım biraz daha :)

    ben arabayı aldığımda gösterebileceğim iyi bir expertiz yapabilcek biyer biliyomusunuz ANKARA'dayım? Ve LPG ye baktır demişsiniz onu nereye baktıracağım?
  • nivs ankaradaki arkadaslar cevap yazacaktır mutlaka.lpg de ki calısma durumuna baktır herhangi bir sıkıntı var mı diye.
  • arabayı aldım, ustam kelebekte sorun çıkmadığını söyledi, ben temizliğini yaptıktan sonra yağlamasını iyi yapamamışım, söylediğine göre kutunun içi kupkuru kalmış, yağlamasını felan yapmış şu an sorun yok, triger değişimi yaptırdım, lpg ayarı yaptırdım, şanzıman takozu değiştim, benzin hortumu yenilendi toplam 350ye maloldu, buranın Urfa olduğunu düşünürsek normal bir ücret verdiğimi düşünüyorum. Lakin kafama takılan şey takozu değişmeme rağmen titreme hala gitmedi, değişmesi gereken başka ne olabilirki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilock

    Yeni katılan arkadaşlar aramıza hoş geldiniz.

    Çarşamba günü 3. çocuğum Nisa dünyaya geldi.İyi dileklerini aktaran ve arayan herkese tşk. ederim. Allah herkese bu mutluluğu nasip etsin.


    Gözün aydın kardeşim Allah analı babalı büyümek nasip etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nivs

    Arkadaşlar şu ilanları bana bir yorumlarmısınız, kaç paraya alınsa değeridir ya da hangisini tercih etmeliyim diye?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-stilo-harika-stilo/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-fiat-stilo-hatasiz-2006-fiat-stilo-1-4-active-lpg-li-32247758/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-fiat-stilo-47-000-km-de-orjinal-hatasiz/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-fiat-stilo-sahibinden-2-el-28579970/detay

    sağolun yardımlarınız için..



    Günaydın millet,

    Bu ilandaki stillerin hiç biri DYNAMIC değil. Almışken Dynamic olmasını tavsiye ederim. 1. linkteki aktiv olan dynamice donanım olan en yakını .
  • Herkeze günaydın :) Sabah kalkıp Stilo ile işe gelmekte ayrı bir güzel oluyormuş... Evet artık benim de bir stilom var, karar verme aşamasında yorumda bulunan arkadaşlara çok teşekkürler.. Aracın linkihttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-stilo-86-binde-sky-windowlu-full-3k-stilo/detay Plaka 34 olunca resimlerini de koyarım inşallah...
  • günaydın arkadaslar.
    nivs 3k düsünmüyor musun?bence onlara da bak.
    ontherock hayırlı olsun.kazasız belasız sürüsler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ontherock

    Herkeze günaydın :) Sabah kalkıp Stilo ile işe gelmekte ayrı bir güzel oluyormuş... Evet artık benim de bir stilom var, karar verme aşamasında yorumda bulunan arkadaşlara çok teşekkürler.. Aracın linkihttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-stilo-86-binde-sky-windowlu-full-3k-stilo/detay Plaka 34 olunca resimlerini de koyarım inşallah...



    ontherock,

    Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız, cezasız binmek nasip etsin. Yanılmıyor isem aldığın stil saha önceleri yine ilandaydı fakat satmaktan vazgeçmişti sahibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktüel


    quote:

    Orijinalden alıntı: stilock

    Yeni katılan arkadaşlar aramıza hoş geldiniz.

    Çarşamba günü 3. çocuğum Nisa dünyaya geldi.İyi dileklerini aktaran ve arayan herkese tşk. ederim. Allah herkese bu mutluluğu nasip etsin.


    Gözün aydın kardeşim Allah analı babalı büyümek nasip etsin.



    Sağol Hüseyin abi,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erener0101

    günaydın arkadaslar.
    nivs 3k düsünmüyor musun?bence onlara da bak.
    ontherock hayırlı olsun.kazasız belasız sürüsler.



    erener kardeş aile aracı olacağı için 3K düşünmüyorum, bunlardan size göre en iyisi hangisidir?
  • nivs kardes aralarından en iyisi cihan abinin(stilock) dediği gibi birinci gibi duruyor.
  • peki arkadaşlar ilk triger değişimi kaç km.de yapılır? ve masrafı ne kadar tutuyor ortalama?
  • herkeze çok teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nivs

    peki arkadaşlar ilk triger değişimi kaç km.de yapılır? ve masrafı ne kadar tutuyor ortalama?



    5 yıl veya 120.000 km bunlardan hangisi önce dolarsa triger seti değiştirmek uygundur.Mesela benim aracım 46.000 küsürde fakat 2004 model olduğu için triger setini değiştirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilock


    quote:

    Orijinalden alıntı: nivs

    peki arkadaşlar ilk triger değişimi kaç km.de yapılır? ve masrafı ne kadar tutuyor ortalama?



    5 yıl veya 120.000 km bunlardan hangisi önce dolarsa triger seti değiştirmek uygundur.Mesela benim aracım 46.000 küsürde fakat 2004 model olduğu için triger setini değiştirdim.


    peki cihan abi ortalama ne kadar fiyat çıktı?


  • peki cihan abi ortalama ne kadar fiyat çıktı?



    Servis dışında değiştirirsen 200-250 tl arası çıkar. Serviste bu rakam 400'ü bulur.
  • 
Sayfa: önceki 14791480148114821483
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.