Şimdi Ara

SteelSeries Rival 300 vs Zowie EC1/EC2A

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar tutuşum palm grip elim ise uzun özellikle denemiş olanlar varsa hangisi sizce ?

    SteelSeries Rival 300 VS Zowie EC1-A VS Zowie EC2-A



    _____________________________
  • Sadece Fps oynuyorsan en iyisi Zowie FK-2. Ondan sonra Ec2-a
    Eğer makro yazılımına ihtiyaç duyuyorsan veya fps ve fps dışındaki oyunları oynuyorsan Rival 300
    _____________________________
  • SS Rival 300

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iPhone 5S 16GB Silver
  • romeofek91 R kullanıcısına yanıt
    Zowie'yi polonyalı bir arkadaşım fk1 kullanıyor. ne yazılımı var ne başka bişisi, rapor süresini de normalde farenin üstendeki bir takın tuşlara basarak değiştiriyormuşsun, arkadaşım baya denedi etti değiştirememişti ne yaptı bilmiyorum.

    o kadar para ver yazılımı bile olmasın bence para israfı :)

    şuan amazonda razer deathadder 51$
    kullanan bütün arkadaşlarım memnun, ben G502 kullanıyorum onuda tavsiye edebilirim. piyasanın en iyi sensörlerine sahipler

    edit: ss hakkında bir fikrim yok. cs oynayan tayfa çok kullanıyor... ben olsam çok tercih etmem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC3FB83DB -- 9 Haziran 2016; 15:41:09 >
    _____________________________
  • rival, sensei raw kullanıyorum çok güzel fareler. Logitech G700 gördüğüm en ergonomik fare ama FPS vs oynayacaksan çok ağır, kablosu ile de oynayamazsın kablo çok kalın. O mouse hafif ve normal kablolu olsa en iyisi olur bence. Çakma deathadder (A4 ) kullandım ergonomisi güzel ama sensör, ağırlık nasıldır bişey diyemeyeceğim gerçeğini kullanmadığım için.

    Bunlar dışında zowie o kadar övdüler ki merak ediyorum biraz ucuz olsa sırf denemek için alacağım, mionix mouselar için güzel yorumlar duyuyorum yurt dışı sitelerde. Ben naosları çok merak ediyorum özellikle Naos 7000, castor için de çok iyi diyorlar. Türkiyede de satılıyor coraxalpha da onları da düşünebilirsin
    _____________________________
    Intel Skylake I7 6700K/Asus Z170 Gaming Pro/Asus Strix R390 DirectCU III OC/G.Skill Ripjaws V DDR4 2666MHz CL15 XMP 16GB (2x8GB)/Sandisk Ultra II 480GB SSD/WD Caviar Black HDD 1TBx2/Seagate Pipeline 2TB/Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatality Pro/Seasonic X-1050xm2 Gold/Corsair Carbide 500R-CM JetFlo White Led x 6/Corsair H100i GTX - CM JetFlo White Led x 2-Noctua NT-H1/Lamptron FC5 V3/Asus VG279Q Freesync-144Hz-1ms/Logitech X-540-Logitech Z-506/Hyperx Cloud II-Asus TUF Gaming H3/Logitech G810 Orion Spectrum(Romer-G)-Razer Blackvidow V3(Razer Green)-Razer Huntsman TE/Razer Viper-Razer Deathadder V2-Logitech G403-Logitech G203 LIGHTSYNC/Steelseries QCK XXXL-Logitech G640-Steelseries Qck+ Heavy L-Steelseries Qck NIP Edition/Razer Mouse Bungee
    darkness in your mind
  • EC2-A veya Rival300 olabilir, eller 23 cm'den uzunsa EC1-A da olabilir.

    Benq Zowie'lerin Omron switch'lilerini almayın ama sıkıntılı olabiliyorlar.
    _____________________________
  • Rival 300
    _____________________________


    "Hayat mücadeleden ibarettir. Bundan dolayı hayatta yalnız iki şey vardır: Galip olmak, mağlup olmak."
  • Sadece cs go oynayacaksan zowie.

    Ha yok lolde oynarım şunuda oynarım dersen rival 300

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.