Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Steelseries_Türkiye -- 12 Temmuz 2019; 11:56:17 > |
Edit: Steelseries Türkiye ile iletişime geçtim ve mağduriyetimi giderdiler çok teşekkür ederim :)
Edit 2: Israrla belirtlememe rağmen yanlış kablo gönderdiler. Artık yenisini istemiyorum, kulaklığı da letgo'dan ölü fiyatına sattım. Güzel de bi kargo ücreti kitlediler ayrıca belirteyim. Siz önce kabloları Türkiye'ye gönderimini açın sonra satarsınız. Arctis 3 aldım, kablom bozuldu sipariş edemiyorum "Maalesef, şu an Türkiye’a sipariş gönderemiyoruz. Lütfen başka bir ülke seçin." İlk 2 hafta kullandım, 6-7 aydır rafta yatıyor cihaz kullanamıyorum. Logitech alırım daha kalitesiz olur ama en azından destekleri var. Mouse için skatez talebi gönderiyorum adamlar Hollanda'dan kargoyla 2 günde evime kadar getiriyorlar, siz kabloyu Türkiye'ye satışa bile çıkartmıyorsunuz. |
Logitechde aynı durum başıma geldi geçen sene. G502 için skatez alacaktım Amazon alibaba heryeri aradım en son aklıma geldi. Kendilerine ulaşıp durumu anlattım. Bana sadece mousedaki etiketin üstünde seri no var onu istediler. O rakamlarda sürtünmeden dolayı silinmiş okunmuyordu kendilerine belirtip o resimle birlikte faturasınıda gönderdim bana ait bu mouse diyebilmek için. Mehmet’ti sanırsam ismi kendisi durumla ilgilenip sorunumun en kısa sürede çözülmesi için elinden geleni yapacağını söyledi. Ve mutlu son aynı gün onay ve kargo haberi geldi. Hollandadan çıkan ürün 2 günde teslim edildi. Satış sonrası destek bambaşka birşey logitechde
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brandt -- 2 Ağustos 2019; 12:27:45 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RascH -- 15 Temmuz 2019; 14:43:2 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RascH -- 16 Temmuz 2019; 21:42:32 > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caga_89 -- 29 Temmuz 2019; 16:54:58 > |
|